Księga Zagubionych BohaterówGildar Alvarene

To miejsce do którego trafiają dusze dawno poległych bohaterów, te które niegdyś żyły w Allarani. Czasami taka dusza wyrywa się z kart tej księgi, jednakże zdarza się to niezmiernie rzadko.
ODPOWIEDZ
Gildar
Szukający drogi
Posty: 32
Rejestracja: 14 lat temu
Rasa:
Profesje:
Kontakt:

Gildar Alvarene

Post autor: Gildar »

Imię: Gildar
Rasa: pół elf pół wampir
Wiek: 570 lat
Wzrost: 187 cm

Krzepa: silny | bardzo wytrwały | odporny
Zwinność: niesamowicie zręczny | szybki | precyzyjny
Percepcja: wzrok wyostrzony | słuch wyostrzony | węch wyostrzony | smak wyostrzony | czucie przytępiony | zmysł magiczny niezwykle wyostrzony
Umysł: niezwykle bystry | bardzo błyskotliwy | niezwykle silna wola
Prezencja: piękny | chodzi tak jak każdy inny elf - wyprostowany i z lekka podniesioną głową | charyzmatyczny

Magia:
Istnienia [A]
Ducha [A]
Umysłu [M]
Struktury [A]
Przestrzeni [M]
Czysta magia [N]

Cechy specjalne:
Talent magiczny
Czytanie w myślach

Umiejętności:
  • Jeździectwo [M]
    Tropienie [O]
    Skradanie się [O]
    Otwieranie zamków [M]
    Alchemia [W]
    Demonologia [P]
    Zielarstwo [P]
    Ważenie mikstur [W]
    Ważenie trucizn [O]
    Wzmacnianie oręża sposobami magicznymi [O]
    Bronie jednoręczne [O]
    Łuki [M]
    Uniki [W]
Ekwipunek:
  • krótki miecz jednoręczny; łuk myśliwski; kołczan z zatrutymi strzałami; sakiewka wypełniona złotem; kilka pustych buteleczek
Magiczne przedmioty:
Pióro feniksa - pióro ze skrzydła feniksa. Zdolne wchłonąć w siebie ogień.
Sproszkowany róg jednorożca - typowa substancja "antytruciznowa"
Amulet magów - moc magiczna właściciela amuletu jest zwiększona. Odbija on bardzo słabe zaklęcia. Dzięki szafirowi, który znajduje się w jego centrum, mag wie, gdy ktoś myszkuje po jego umyśle.
Księga "ARKANA MAGII" - opasła księga, w której zapisane są wszelkie tajemnice i podstawy dotyczące czystej magii. Mimo, iż większości jej treści Gildar nie rozumie, zawsze nosi ją ze sobą do poczytania.

Wygląd
Przystojny elf o dosyć ciemnej karnacji. Na górnej części głowy ma charakterystyczny, fioletowy tatuaż - ma go od urodzenia. Jego włosy są ciemne i przysłaniają mu lewe oko. Preferuje raczej ciemne odzienie.

Charakter
Dumny i tajemniczy. Jak na maga dosyć impulsywny. Doskonale odnajduje się w tłumie. Mimo tego nie lubi grać pierwszych skrzypiec. Lubi dowodzić, ale nie podważa zdania osób postawionych wyżej od niego, no, chyba, że jest przekonany, iż daną rzecz można wykonać w inny sposób. Ma niezwykle silną wolę. Nawet najwybitniejsi magowie nie potrafili wniknąć do jego umysłu, czy rzucić na niego zaklęcia z tej dziedziny magii.

Historia
Gildar pochodzi ze szlacheckiego rodu elfów. Od najmłodszych lat pasjonowała go magia. Rodzice posłali go więc do szkoły magii dla tych najmłodszych. Tam elf zgłębił podstawy swych umiejętności. Wraz z wiekiem stawał się coraz bardziej potężny. W szkole magii uczył się głównie alchemii oraz nielicznych typów magii. Po kilkuletniej nauce, rodzice postanowili nauczyć go posługiwać się bronią. I tak dwa lata młody Gildar spędził w koszarach pod czujnym okiem i stalową pięścią jednego z rycerzy. Gdy osiągnął wiek dojrzały, postanowił wyruszyć w świat. Wędrował głównie po górach. Pewnego razu natknął się na starego pustelnika. Ten zaproponował mu kolejną edukację. Pod okiem druida, Gildar umocnił swoje zdolności magiczne. Starzec nauczył go także warzenia silniejszych mikstur, antidotów oraz trucizn. Młody elf sam po czasie doszedł do tego, jak, za ich pomocą, wzmacniać oręż. Po wielu latach edukacji, Gildar w końcu mógł odetchnąć pełną piersią. Teraz nic nie stało mu na drodze ku dorosłości. Można by było powiedzieć, iż był to koniec jego przeróżnych "dygresji" życiowych, ale owe odbieganie dopiero się miało zacząć... Wędrując przez las, Gildar natknął się na niedużą osadę. Po chwili namysłu postanowił w niej przenocować. Bardzo zdziwił go fakt, iż było tam niezwykle cicho. Po godzinie śledztwa, elf doszedł do wniosku, iż wieś jest wymarła. Tylko z jakiego powodu? Za swoją siedzibę obrał jeden z niedużych domków, który znajdował się przy trakcie. W nocy napadły go trzy wampiry. Po długiej i zaciętej walce w końcu, jednemu z nich udało się ukąsić elfa. Tylko jego magiczna natura uchroniła go od zamiany w wampira w całości. Gildar stał się hybrydą. Pół elfem pół wampirem. Mógł pożywiać się krwią, aczkolwiek nie stanowiła ona dla niego głównego pokarmu. Posiadł także część wampirzych zdolności. W tym wyostrzone niektóre zmysły. Nie działało na niego światło słoneczne ani inne temu podobne dyrdymały. Nie potrafił też zmienić się w nietoperza.
Po tym zdarzeniu, Gildar osiadł na stałe w piwnicach jakiejś katedry. Była ona wypełniona po brzegi regałami z książkami o magii. Do najciekawszych, jego zdaniem, należały tytuły: "MAGIA ISTNIENIA", "KONTAKTY Z ZAŚWIATAMI", "MAGIA WOLI" oraz "PRZEMIANY". Postanowił poświęcić swój czas na studiowanie tych ksiąg. Przez te wszystkie lata nauki, stał się bardzo potężnym magiem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Księga Zagubionych Bohaterów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość