Regulamin Forum


Administracja: Regulamin forum, ogłoszenia, podstawowe zasady pisania postów, przewodnik po forum, panująca hierarchia.
Dziwna magiczna księga, w której zostały spisane najważniejsze prawa rządzące tym światem. Ponoć magia w niej zawarta, sprawia, iż każde wielkie wydarzenie mające miejsce w świecie magicznie zostaje w niej odnotowane.

Regulamin Forum

Postprzez Niara » Śr sie 19, 2009 9:05 pm

1. Ta strona jest autorstwa Niary i Meridiona kopiowanie bez zgody autorów zabronione.

2. Administracja jest na tym forum od pilnowania porządku i zarządzania, proszę się z Nami nie kłócić, nie wywyższać i Nas szanować. To samo tyczy się innych użytkowników forum.

3. Wszelkie przejawy chamstwa wobec Administracji jak i innych użytkowników będą karane - najpierw ostrzeżeniami, a następnie banicją, tymczasową lub stałą.

4. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczone w postach, ale zastrzega sobie prawo do ich zmieniania.

5. Treść postów fabularnych w momencie opublikowanie, staje się własnością właścicieli forum. Gracz w chwili publikacji posta automatycznie zrzeka się praw autorskich do niego.

6. W przypadku pojawienia się w postach nieuzasadnionych wulgaryzmów lub innych niecenzuralnych treści użytkownik forum zostaje ukarany ostrzeżeniem, a jego post jest usuwany. Za powtarzanie takiego zachowania grozi trwała banicja.

7. Intymne sceny z życia postaci mogą być opisywane, jednak prosimy o odpowiedni, estetyczny dobór słów. Zabrania się opisywania scen erotycznych z osobami nieletnimi i zwierzętami.

8. Wymagana szerokość avatara to 300 pikseli, wysokość nie jest aż taka istotna, jednakże prosimy o nie przekraczanie 500 pikseli. Optymalne wymiary avatara to 300x400 lub 300x450. Pełny regulamin doboru avatara znajdziesz w Regulaminie Tworzenia Karty Postaci.

9. Nick przy rejestracji musi być taki sam jak imię postaci i może zawierać jedynie imię postaci, bez jego nazwiska! Nazwisko wpisujemy tylko w Karcie Postaci, nie w loginie. Jeżeli po rejestracji, a przed założeniem KP chcesz, aby Twój nick został zmieniony napisz do administracji prywatną wiadomość. Więcej o imionach postaci znajdziesz w Regulaminie Tworzenia Karty Postaci.

10. Użytkownik ma 2 tygodnie od momentu rejestracji na założenie Karty Postaci i zgłoszenie jej do sprawdzenia w odpowiednim temacie. Jeśli tego nie zrobi, po upływie wyznaczonego czasu konto zostanie skasowane.

11. Użytkownik może, z ważnych przyczyn, wystąpić do administracji o przedłużenie czasu na zakończenie Karty Postaci.

12. Użytkownik może rozpocząć grę dopiero po zaakceptowaniu Karty Postaci. Akceptację można rozpoznać po zmianie koloru nicku postaci oraz informacji w Twoim profilu. Jeśli na forum zmieni się kolor Twojej postaci znaczy to, że została ona przyporządkowana do danej rasy i jesteś zaakceptowany, tym samym możesz rozpocząć grę.

13. Forum to służy do wspólnej zabawy, nie tolerujemy na nim kłótni. Kłótnie pomiędzy userami, userami a administracją, userami a moderacją karane są ostrzeżeniami lub banicją, stałą lub tymczasową. Dozwolona jest dyskusja, czyli wyrażenie swojego zdania w sposób kulturalny, a nie obrażanie innych użytkowników. Konstruktywna krytyka może być również wyrażona w sposób uprzejmy dla użytkowników forum.

14.  W przypadku nagłego i niewyjaśnionego zniknięcia użytkownika administracja zastrzega sobie prawo do pokierowania losami jego postaci, w celu wyjaśnienia, co stało się z daną postacią. Po powrocie użytkownik bez przeszkód może się pojawić w określonym wątku forum (innym lub tym samym, w którym zakończył grę, jeśli takowy nadal istnieje).

15. Nowi użytkownicy, którzy nie mają z kim pisać, mogą zgłosić to w odpowiednim temacie w Górze Przeznaczenia, porozmawiać na ten temat na SB z innymi userami, lub dołączyć do już istniejącego wątku. W ostatnim przypadku użytkownik jest zobowiązany do powiadomienia o swojej chęci uczestnictwa w przygodzie swoich hipotetycznych towarzyszy, ci zaś muszą wyrazić zgodę na dołączenie takiej osoby do wątku.

16. Działy znajdujące się w Forum: Alarania (Szepczący Las, Morze Cienia, Pustynia Nanher itd.) służą tylko i wyłącznie do gry fabularnej, wszelkie rozmowy użytkowników dotyczące wątków odbywamy w SB, Prywatnych Wiadomościach, Górze Przeznaczenia lub indywidualnie poza forum.

17. W działach przeznaczonych wyłącznie do gry zabrania się wstawiania swoich prywatnych komentarzy dotyczących postów innych, czasu oczekiwania na towarzyszy, odnośnie fabuły i tak dalej.

18. W działach przeznaczonych wyłącznie do gry zabrania się umieszczania obrazków jakiejkolwiek treści. Do opisywania krajobrazu służą słowa, a nie grafiki.

19. Przy zmianie tematu zabrania się używania skrótów: zt, z/t i tym podobnych, jedynym obowiązującym szablonem jest wstawienie linku: [url=link do tematu]Ciąg Dalszy[/url]

20. Prośbę o zamknięcie tematu składamy w odpowiednim wątku (Zamykanie tematów) znajdującym się w Księdze Boskich Praw, dopiero kiedy pod zakończonym wątkiem znajdują się linki do następnych tematów.

21. Propozycje odnośnie zmian na forum możecie przysyłać: w Wiadomościach Prywatnych, na e-mail: granicapbf@gmail.com, na GG lub pisać o nich w Górze Przeznaczenia.

22. Użytkownik może mieć więcej niż jedno konto. Szczegółowe zasady zostały opisane w regulaminie tworzenia Karty Postaci.

23. Użytkownik ma obowiązek wpisać w profilu (Inne Postacie) wszystkie postacie, które posiada.

24. Prosimy trzymać się podstawowych zasad pisania postów. Znajdziesz je Tutaj.

25. Rejestracja na tym forum jest równoznaczna z zapoznaniem się i akceptacją powyższego regulaminu.

26. Okazywanie braku szacunku innym graczom, wulgarne, irytujące zachowanie lub wyraźne okazywanie agresji wobec innych userów na forumowym SB może być karane milczkami, usuwaniem shoutów, ostrzeżeniami oraz banicją: tymczasowa lub stałą.

27. Zakazuje się brania udziału jedną postacią w dwóch (i więcej) sesjach na raz (tzw. multi-/ bilokacja). Postać może przebywać wyłącznie w jednym wątku.

28. Zakazuje się umieszczania w podpisie obrazków, banerów oraz długich wypowiedzi rozciągających posty. Maksymalnie podpis może wynosić 6 linijek (enterów).

29. Każdy użytkownik forum ma prawo do informacji na temat powodu banicji/ostrzeżenia/milczka.

30. Milczek na SB, sprawia, że postać może obserwować rozmowy, ale nie może do nich dołączać, gdyż ta opcja jest wyłączona, milczek obowiązuje gracza, a nie postać. Dlatego też nie można go łamać wchodząc na chat z innego konta - grozi to banicją tymczasową lub stałą.

31. Banicja nałożona na jedno konto obowiązuje gracza, to znaczy wszystkie jego konta nie tylko to, na które został nałożony ban.

32. Na forum obowiązuje język polski - zarówno w kartach postaci jak i postach w fabule. Wyłączone są z tego jedynie nazwy przedmiotów, miejsc, imiona, nazwiska i podobne.

33. Gracz ma obowiązek odpisywania na PW administratorów i moderatorów, jeśli treść wiadomości jest ściśle służbowa (np. dotyczy sprawdzania KP, upomnienia/ostrzeżenia, dotyczy łamania regulaminu, dotyczy błędów w postach itp.). Administrator/moderator musi wiedzieć, że treść została przyjęta do wiadomości odbiorcy. Punkt ten nie obowiązuje wymiany wiadomości w celach prywatnych.

34.  Interpretacja powyższego regulaminu nie jest dowolna! Jeśli masz jakieś wątpliwości co do któregoś z jego punktów, napisz do nas Prywatną Wiadomość.

35.  Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w powyższym regulaminie.

36. Administracja ma prawo uzasadniać swoje decyzje, jednak nie ma obowiązku tłumaczenia się z nich.

Powrót do Księga Boskich Praw

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron