Oglądasz profil – Zath'ar

Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Zath'ar
Rasa:
Smokołak
Płeć:
Mężczyzna
Wiek:
41 lat
Wygląda na:
29 lat
Profesje:
Najemnik, Alchemik, Mag
Majątek:
Dostatni
Sława:
Nieznany

Aura

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Zath'ar
Grupy:
Płeć gracza:
Mężczyzna

Skontaktuj się z Zath'ar

Pola kontaktu widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Statystyki użytkownika

Rejestracja:
1 tydzień temu
Ostatnio aktywny:
10 godziny temu
Liczba postów:
2
(0.00% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.18)
Najaktywniejszy na forum:
Księga Boskich Praw
(Posty: 2 / 100.00% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
Prośby o sprawdzenie KP
(Posty: 1 / 50.00% wszystkich postów użytkownika)

Połączone profile

Brak profili posiadających połączenia.

Atrybuty

Krzepa:silny, wytrwały, odporny
Zwinność:szybki, dokładny
Percepcja:dobry wzrok, czuły słuch, wyostrzony węch, przytępiony smak, przytępione czucie
Umysł:bystry, błyskotliwy, b. silna wola
Prezencja:nieokrzesany, przekonywujący

Umiejętności

Walka mieczem jednoręcznymEkspert
Trening któremu zafundował mu jego ojciec a także jego wieloletnie doświadczenie na szlaku spowodowały że walka mieczem jednoręcznym nie sprawia Zath'arowi żadnych problemów
Targowanie sięBiegły
Przez wieloletnią prace jako najemnik opanował umiejętność podbijania cen swoich zleceń lub zaniżania cen z handlarzami
PrzetrwanieBiegły
Życie nie zawsze jest usłane różami, w końcu nigdy nie wiesz czy zdobędziesz upragnione miejsce do spania w jakiejś karczmie a umiejętność przetrwania w dziczy dla wędrowca jest wręcz niezbęda.
UnikiBiegły
Pancerz jest w stanie cię ochronić jednakże na jak długo? czy nie lepiej uniknąć ciosu zamiast go przyjąć? W jego elastycznym skórzanym pancerzu wykonywanie uników nie jest żadnym problemem.
Walka wręczBiegły
Nie zawsze można dobyć miecza, w takim wypadku walka pięściami lub ostrymi pazurami jest najbardziej wskazana.
AlchemiaZaawansowany
Umie tworzyć różne eliksiry, mikstury i maści. Głównie taki, które mają jakiejś właściwości lecznicze i przeciwbólowe
ZielarstwoZaawansowany
Potrafi rozróżnić podstawowe zioła o właściwościach uzdrawiających.
MedycynaOpanowany
Nikt nie jest nieśmiertelny dlatego umiejętność medycyny dla wędrującego wojownika jest bardzo cenna jak i przydatna.
Czytanie i pisaniePodstawowy
Potrafi komunikować się jak i pisać zarówno w mowie wspólnej jak i w smoczej
MatematykaPodstawowy
Umiejętność operowania na liczbach dla najemnika jest wręcz nie zbędą bo w końcu kto wie czy twój klient dał ci pełną sumę pieniedzy?
PływaniePodstawowy
Nie robi tego jakoś niesamowicie wybitnie ,ale jest w tym na tyle dobry by się nie utopić
AnatomiaPodstawowy
Przydatna umiejętność dla początkującego medyka, dzięki niej wie jak dobrze zastosować pewne maści i inne medykamenty

Cechy Specjalne

Rzut KwasemDar
Niektóre smokołaki zieją ogniem lub lodem jednak Zath'ar zieje kwasem który może być w formie strumienia lub pluć małymi kulami które są bardziej precyzyjne. Kwas ten jest bardzo żrący i potrafi stopić metal.
Smocza mowaRasowa
Zath'ar potrafi posługiwać się specyficzną smoczą mową która służy mu do rzucania prostych zaklęć jak i komunikacją z innymi smokami
PrzemianaRasowa
Potrafi przybrać postać hybrydy ze smokiem, lub samego smoka jednakże jest dużo mniejszy od prawdziwego.
LatanieRasowa
Podczas przemiany w postać hybrydy lub smoka z jego pleców wyrastają skrzydła które służą mu do latania

Magia: Inkantacje

OgniaUczeń
Przy odpowiedniej gestykulacji jak i słów w smoczej mowie potrafi rzucić kulą ognia jak i drobnie manipulować ogniem, na tyle by móc gasić i zapalać świeczki
PowietrzaUczeń
Przy odpowiednim użyciu potrafi stworzyć podmuchy wiatru, a wraz z połączeniem z magią ognia kulę światła, jak i wystrzelić błyskawicę.

Przedmioty Magiczne

Skórzana torbaWyjątkowy
Dość pojemna skórzana torba, pierwsza rzecz jaką otrzymał od ojca przed wyruszeniem na swoją wędrówkę. Nie jest ona magiczna, zwykła dość pojemna skórzana torba

Charakter

Smokołak jest osobą ciepłą i empatyczną jednakże nieznającą pojęcia dobra i zła uważa, że coś takiego jest względne podobnie jak moralność.
Przez ostatnie lata jest mocno zainteresowany magią, jak i otaczającym go światem. Zath'ar postrzega samego siebie jako najemnego wojownika i nic poza tym, nie posiada on potrzeby chwalenia się lub podbijania ego, mimo iż ma parę kompleksów. Większość ludzi ocenia go po wyglądzie, który jest nieco przytłaczający ze względu na budowę jego ciała, jak i to, że jest bardzo wysoki nawet jak na smokołaka. Zath'ar zdaje sobie dobrze ze sprawę z zalet, jakie posiada jednak nie jest aż tak bardzo otwarty bo o nich mówić. Nie ma także wewnętrznej potrzeby krycia się przed własnymi porażkami, jak i błędami, ponieważ są one nie odzowną częścią życia i ten, który nie popełnia błędów prawdopodobnie nigdy nie zda sobie sprawy jeśli takowy popełni. Celem w życiu Zath'ara jest paradoksalnie odnalezienie tego celu, gdyż można żyć od zlecenia do zlecenia lub można też się ustatkowić kto wie jakie trudy w życiu spotkają Zath'ara? Prawdopodobnie jego największą motywacją do zmiany czegoś w swoim życiu jest czarodziej Florentin. Od kiedy znalazł go nieprzytomnego powoli zaczął myśleć że może jednak życie dzień po dniu nie jest wcale takie złe? Jest lekko nieśmiały,ale jak się przed kimś otworzy to potrafi dobrze podtrzymać konwersację.
Jedną z czynności dla relaksu to zjedzenie porządnego posiłku w karczmie,a przy tym wypicie z 4 kuflów piwa
Jego hobby to zajmowanie się alchemią, jak i samodzielna nauka magii z kręgu ognia.
Ma spore poczucie humoru, które jest czarne jak jego łuski.

Wygląd

[Postać hybrydy]
Forma w której Zath'ar przebywa najczęściej ze względu na wygodność owej formy. Jego głowa jest bardzo podobna jak u smoka jednak o wiele mniejsza, jego oczy mają charakterystyczne pionowe źrenice w kolorze płomiennego pomarańczowego. Jego całe ciało jest pokryte w czarnych łuskach o pięknym onyksowym kolorze, z tyłu jego głowy zaś wyrasta spora ilość kilkucentymetrowych kolców. Mierzy mniej więcej jeden sążeń i jeden palcec (210cm.) i jak na przedstawiciela własnego gatunku jest dość muskularny. Jego zęby są jak ostre jak noże, zaś jego pazury tną jak brzytwa. Charakterystyczną u niego cechą jest wyrastający z miejsca gdzie plecy tracą szlachetną nazwę ogon który robi za piątą kończynę, jest on w stanie operować nim na równi z rękoma dlatego świetnie sprawdza się jako broń lub by coś komuś podać z zajętymi rękoma. Z jego pleców wyrastają skórzaste skrzydła służące mu do latania. Zazwyczaj na ramieniu można zauważyć starą skórzaną torbę, przy pasie zaś zawieszony miecz jednoręczny. Porusza się on w ćwiekowanej skórzanej zbroi która zafarbowana została na kolor czarny, wraz z spodniami z elastycznej skóry również w owym kolorze, jak i dobrze wykonanymi butami.
Na ramiona zaś widać parę wykonanych z metalu karawaszy. Jego łuski częściowo zastępują mu pancerz dlatego też nie musi poruszać się w pełnej zbroi płytowej.

[Postać smoka]
Najpotężniejsza z form jaką jest w stanie przyjąć Zath'ar, jednakże robi to niechętnie ze względu na szkody jakie w niej wyrządza. Samej smoczej formy używa tylko i wyłącznie w sytuacji bez wyjścia lub zagrażającej jego życiu. Zath'ar przemieniając się w wielkiego czarnego smoka traci przy tym większość cech humanoidalnych i dosłownie zamienia się w mniejszą wersję smoka, przypominając nieco wywernę.
Jego rozmiar gwałtownie się zwiększa, mierząc co od głowy do ogona długość jego ciała to około 3 prętów (13m.) Jego szyja w tej formie osiąga długość połowy pręta (2m) a z jego ogon osiąga długość połowy pręta i jednego łokcia. Jego cztery łapy są długie na około ćwierć pręta i jednego łokcia (1,5m)
Również z jego pleców wyrastają skrzydła masywniejszej od formy hybrydowej, ich rozpiętość wynosi mniej więcej jeden pręt i jeden łokieć (4,5m)

Historia

Zath'ar urodził się w Rododendronii, państwie znajdującym się przy Szczytach Fellarionu. Jego matka zmarła przy porodzie, a jego wychowaniem całkowicie zajął się jego ojciec, który jako były najemnik zajmował się szkoleniem osób w walce mieczem jednoręcznym. Jego matka przed śmiercią zaś byłą zielarką, która tworzyła napary i maści korzystając z alchemii, jak i tradycyjnej medycyny. Jego dzieciństwo było dość specyficzne, przez pierwsze lata jego życia ojciec był pogrążony w żałobie nad jego matką, mimo wszystko starał zajmować się malcem najlepiej jak tylko potrafił. Minęły dopiero cztery lata od jej śmierci, zanim zrozumiał, że nie przywróci jej życia, dlatego też musi skupić się na wychowaniu swojego potomka. Zath'ar wychowywany był przez ojca, który nauczył go czytać i pisać zarówno w mowie wspólnej, jak i smoczej, jego ojciec często opowiadał mu o swoich przeżyciach ze szlaku. Już w wieku dziesięciu lat młody Zath'ar zdecydował, że chce podążać tą samą ścieżką co jego ojciec dlatego też poprosił go by nauczał go jak walczyć mieczem. Ojciec ochoczo się zgodził, jednak zanim miał przystąpić do nauki szermierki miał nauczyć się przeżycia w dziczy, jak i umiejętności takich jak kontrolowanie swoich wrodzonych umiejętności jak latanie na skrzydłach czy zmienianie formy na całkowicie smoczą. Mimo młodego wieku Zath'ar był bardzo pojętny dlatego też przystąpił do nauki też i na własną rękę, często biorąc książki z własnego domu i wymykając się do lasu szukając zwierząt jak i roślin opisanych w manuskryptach.

Kiedy ukończył 16 rok życia jego ojciec po pracy powiedział smokołakowi że bierze wolne od jego codziennych obowiązków by zapewnić mu bardzo rygorystyczny trening walki mieczem, wręcz, jak i nauczyć go ziać kwasem, jak i pouczyć go o anatomii, nauczyć pływania, jak i innych niezbędnych dla wędrowca rzeczy do przeżycia. Trening przeszedł bez żadnych zastrzeżeń ze strony jego surowego nauczyciela, dlatego też otrzymał ostanie zadanie. Miał przeżyć w lesie całkowicie samemu bez żadnej broni przez cały miesiąc w lesie polując na zwierzęta a po upływie danego czasu wrócić do domu. Będąc dość pewnym siebie, z polecenia ojca ruszył w ciemny las mając jedynie ubrania. Początek nie był zły, potrafił rozpalić ognisko uderzając kamieniem w krzesiwo a nawet zrobił sobie prosty szałas, używając swojego ogona jako prowizorycznej poduszki. W dniu drugim po raz pierwszy upolował własnoręcznie swój obiad, używając swoich ostrych pazurów jak noży. Z braku zajęć zbierał rośliny znane z ksiąg, które przestudiował, Latał na swych skrzydłach lub robił proste ćwiczenia fizyczne takie jak brzuszki, lub przysiady. Po miesiącu koczowniczego życia smokołak wrócił do domu, a tam jego ojciec powitał go serdecznie i po krótkiej rozmowie Zath'ar dowiedział się, że za odłożone z lekcji szermierki prowadzonych przez jego ojca zakupił dla niego skórzaną zbroję jak i miecz jednoręczny. Zath'ar uśmiechnął się wtedy wdzięcznie i podziękował ojcu za wszystko co dla niego zrobił, za to, że go wychował a także pomógł mu w realizacji jego własnych marzeń. Założył na siebie owy pancerz a miecz założył koło pasa. Zabrał ze swojego pokoju sporawą skórzaną torbę, po czym włożył do niej kilka ksiąg z regałów pożegnał się z ojcem i wyruszył na swoją wędrówkę....

[10 lat później]
Zath'ar podróżując po świecie nauczył się sporo o panujących w innych regionach zasadach jak i o tym, jak bardzo ten świat jest zgniły. Przechadzając się po przedmieściach Melgeharu zaszedł do biblioteki ,aby przeczytać lekturę opowiadającą o Alchemii, kiedy jego oczom ukazała się księga pod tytułem "Wiedza tajemna, magia inkantacji". Zaciekawiony ową książką zamienił się w elfa po czym zasiadł do czytania. Z owej książki dowiedział się, że mógłby nauczyć się korzystać z podstawowych zaklęć, jak i również że istnieje pewien podział na kręgi. Najbardziej zaciekawił go krąg ognia, gdyż po własnych rodzicach odziedziczył umiejętność ziania kwasem niżeli ogniem dlatego też perspektywa manipulowania płomieniami wydawała się dla niego kusząca. Wyrwał parę stron z owej księgi po czym ulotnił się z biblioteki zanim ktokolwiek mógłby się zorientować co smokołak uczynił.
W wolnych chwilach od zleceń chodził od biblioteki starając się dowiedzieć więcej o magii inkantacji.


[15 lat później...czasy obecne]
Minęło pięć lat, od kiedy Zath'ar zaczął interesować się magią, a rezultaty, jakie osiągnął były dla niego zadowalające. Przez te wszystkie lata codziennego życia w wolnych chwilach zgłębiał na własną rękę tajniki z kręgu magii ognia z większymi lub mniejszymi efektami. Nie mniej księgi, które do tej pory przeczytał były wystarczającym źródłem wiedzy, gdyż Zath'ar był bardzo pojętny. Pierwsze efekty osiągnął, kiedy po dwóch latach nauki udało mu się przy odpowiedniej kombinacji gestów i słów w smoczej mowie zapalić świeczkę, dla prawdziwego czarodzieja jest to czyn godny sztuczki ulicznej ,ale dla Smokołaka który nie miał wcześniej do czynienia wiele z magią był to przejaw prawdziwego sukcesu. W ostatnim czasie eksperymentował także z magią powietrza dlatego też połącznie obu żywiołów jest na przykład w stanie przywołać kulę światła.
Zath'ar nigdy nie miał talentu magicznego to fakt, jednakże z powodu dużego samozaparcia lub dlatego że jest bardzo uparty, udało mu się opanować zaklęcie z kręgu ognia, na którym najbardziej mu zależało. Medytacje, jak i ćwiczenie swojego magicznego zmysłu na poziom w miarę przeciętny przez te wszystkie lata pokazało skutek, kiedy po raz pierwszy udało mu się wyrzucić z własnych dłoni kulę ognia. Jednakże chwila sukcesu nie nastała na długo, kiedy poczuł jak fala potężnej magicznej energii wyzwala się z okolic Szczytów Fellarionu. Zaciekawiony spontanicznym wyładowaniem się magii poszedł w kierunku, z którego nadeszło uderzenie. Tak minęło kilka godzin, zanim na miejscu, z którego doszło do uderzenia znalazł nieprzytomnego czarodzieja, wyglądał na słabego jakby nie jadł nic od tygodni. Nie chcąc zostawić biedaka na pastwę losu zarzucił go na ramię i na swoich skrzydłach poleciał znaleźć miejsce na tymczasowe obozowisko. Kiedy nad ogniskiem, przy którym leżał nieznajomy czarodziej roztaczała się woń smażonego mięsa smokołak zauważył ,że czarodziej "Florentin" zaczął się wybudzać...
  • Najnowsze posty napisane przez: Zath'ar
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Data