Oglądasz profil – Ásingerð

Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Ásingerð "Ánda" Norğstein
Rasa:
Dhampir
Płeć:
Kobieta
Wiek:
97 lat
Wygląda na:
20 lat
Profesje:
Rzemieślnik, Złodziej, Skrytobójca
Majątek:
Majętny
Sława:
Znany

Aura

Ta niezbyt silna emanacja objawia się powoli. Wpierw widać jedynie jej zarys, otulony bursztynową mgiełką, skrytą w ciszy. Niepewnie odsłania swoją lśniącą złotą powłokę, która zapiera dech w piersi. Gdy początkowe zaskoczenie minie, co uważniejsi dostrzegą żelazne wypełnienia oraz niewielkie pyłowe plamki kobaltu, oraz miedzi. Aura niesie również przyprawiającą o niepokój woń krwi zmieszaną z zapachem ludzkiego potu. W dotyku natomiast jest przyjemnie miękka i niebywale elastyczna, z łatwością pozwoli się dowolnie uformować, choć nie należy to do bezpiecznych pomysłów, ponieważ jej brzegi są niebywale ostre i dobrze ukryte pod pasmami aksamitu. W smaku bywa irytująco lepka, choć potrafi być też dość sucha i wywoływać silne pragnienie.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Ásingerð
Grupy:
Martwe postacie:
Płeć gracza:
Kobieta

Skontaktuj się z Ásingerð

PW:
Wyślij prywatną wiadomość

Statystyki użytkownika

Rejestracja:
4 miesiące temu
Ostatnio aktywny:
23 godziny temu
Liczba postów:
11
(0.01% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.08)
Najaktywniejszy na forum:
Valladon
(Posty: 7 / 63.64% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
[Centrum Valladonu] Nie idźmy tam. To siedlisko idiotów.
(Posty: 7 / 63.64% wszystkich postów użytkownika)

Połączone profile


Atrybuty

Krzepa:niezbyt silny, wrażliwy
Zwinność:niezwykle zręczny, błyskawiczny, precyzyjny
Percepcja:dobry wzrok, czuły słuch, szczątkowy smak, b. wyostrzone czucie, nieznaczny zmysł magiczny
Umysł:bystry, błyskotliwy, silna wola
Prezencja:piękny, arytokratyczny, charyzmatyczny

Umiejętności

WspinaczkaMistrz
Potrafi wspiąć się po prawie każdej powierzchni, nie czując żadnego lęku. Robi to szybko i cicho. Wliczam w to również bieganie po stromych dachach, skałach i gałęziach.
KrawiectwoEkspert
Jej ubrania zwykle pasują idealnie już na pierwszej przymiarce, nie tylko jeśli chodzi o wymiary, lecz również o wygląd. Dzięki temu Ásingerð zdobyła sławę wśród grupy bogatych kobiet.
Otwieranie zamkówBiegły
Nauczyła się operować wytrychami szybko i skutecznie. Potrafi otworzyć nawet skąplikowane zamki, choć z nimi miewa problemy.
Pozostawanie niezauważonąBiegły
Potrafi wtopić się w tło, pozostać niezauważona, jeśli ktoś nie szuka. Porusza się cicho i szybko.
Walka nożemBiegły
Walczy szybko poruszając się wokół przeciwnika, nie pozwalając sobie na wpadanie w schemat. Jest jednak słaba fizycznie, dlatego nie ma zwykle szans na sparowanie ciosu, lub odeprchnięcie przeciwnika. Jak w większości spraw, opiera się na zwinności i szybkości.
HaftBiegły
Tworzy na materiałach piękne wzory nie mając z tym dużych problemów.
CzytanieZaawansowany
Czytać umie i lubi od dzieciństwa.
PisanieZaawansowany
Może pisać szybko i brzydko, bądź powoli i ładnie.
LiczenieOpanowany
Opanowała matematykę w stopniu potrzebnym do wyceniania swoich dzieł i łupów. Daje sobie też radę z liczeniem swoich własnych dochodów i wydatków. Wie ile może wydać, by nadal utrzymywać konie, dwór i kamienicę.
Jazda konnaOpanowany
Jeździ często i chętnie, nie czując potrzeby wykonywania w siodle akrobacji.
KonwersacjaOpanowany
Dzięki podstawowej wiedzy z wielu dziedzin, potrafi ciekawie rozmawiać niemal z każdym.
Opieka nad końmiPodstawowy
Zna podstawy teorii, opiera się jednak na doświadczeniu masztalerzy. W opiece nad swoimi wierzchowcami pomaga jej zdolność rozumienia ich.
EtykietaPodstawowy
Dzięki umiejętności konwersacji i szczegółowej znajomości savoir-vivre-u na bankietach i proszonych herbatach, czuję się jak ryba w wodzie.
AktorstwoPodstawowy
Potrafi dobrze zachowywać się wśród bogaczy. Jednocześnie wśród przestępców nie odstaje bardzo, potrafi zachowywać się jak jedna z nich. Zawsze jednak jest bardzo godna.

Cechy Specjalne

Więź ze zwierzętamiDar
Ásingerð zawsze potrafi odczytać nastrój i zamiary zwierząt, a przy nowiu, nie wiadomo dlaczego właśnie wtedy, po prostu tak jest, potrafi się z nimi porozumiewać w myślach i wymieniać się wspomnieniami, dlatego niekiedy wykorzystuje je jako szpiegów. Z szacunku do zwierząt, robi to rzadko.
Żywienie się krwiąRasowa
Jako dhampir Ásingerð może żywić się krwią i to właśnie woli. Jednak zdobywanie tego pokarmu bywa problematyczne.
Forma półeterycznaWada
Po wypadku z magicznym kamieniem Ási przechodzi czasami w stan eteryczny. Dzięki wieloleniej nauce u maga i odłamkom wspomnianego kamienia, może to zwykle kontrolować. Zdarza się jednak, że wbrew swojej woli traci formę fizyczną, co może przysparzać problemów.
Specyficzna emcjonalnośćWada
Ásingerð odczuwa emocje dużo mocniej niż większość osób, może jednak wyciszyć je przez jakiś czas. Jednak jeśli nie da im ujścia, może zacząć wariować. Często nie wie też co czuje i dlaczego.

Magia:

Nowicjusz

Przedmioty Magiczne

Fragment kamienia w aksamitceZaczarowany
Ten kawałek zmieniony został w naszyjnik, z którym Ásingerð się nie rozstaje. Wraz z drugim kawałkiem pomaga jej panować mniej więcej nad przechodzeniem w stan eteryczny.
Fragment kamienia w sztylecieZaczarowany
Drugi kawałek wprawiony został w głowicę sztyletu, który Ásingerð nosi zawsze w bucie, bądź w rękawie. Wraz z drugim kawałkiem pomaga jej panować mniej więcej nad przechodzeniem w stan eteryczny.

Charakter

Ásingerð jest samotniczką. Nigdy nikt jej nie pociągał, więc wszelkich zalotników odprawiała, nim zdążyli zrobić sobie nadzieje. Przez pierwsze lata dostojnego życia zapraszała do siebie w termin dziewczyny, lecz były to jej najbliższe kontakty. Jest bardzo dumna i kobieca, co niekiedy wykorzystuje przeciw mężczyznom. Umie być przekonująca, a jeśli nie uda jej się perswazja, nie wzdraga się przed wywieraniem wpływu na czyjeś decyzje z pomocą noża. Uwielbia książki, koty i konie, jak również kradzieże. Czasami okazuje się zbyt pewna siebie, nie potrafi się też przyznać do błędów. Boi się dopuścić kogokolwiek zbyt blisko siebie. Obawia się utraty długo budowanej reputacji wśród przestępców. Wciąż prześladuje ją przeszłość - wspomnienia mordowanych rodziców i późniejszych, przepełnionych strachem i nienawiścią lat. Boi się biedy i pogardy, powrotu na ulicę lub trafienia do więzienia. Lęk ten jest czasami niemal paniczny, jednak od przemiany potrafi kontrolować swoje emocje, dusić je w sobie, do momentu, w którym będzie bezpieczna. Uważana czasami za bezlitosną, jednak jest bardzo łagodna i współczująca względem zwierząt.

Wygląd

Ásingerð jest wysoka, smukła i blada. Ma czarne włosy i takież tęczówki, poprzecinane niteczkami o kolorze agatu - jest to pozostałość po tym jak wyglądały przed wypadkiem z magicznym kamieniem, kiedy Ási miała odziedziczone po matce, lodowej elfce, przemienionej w wampira, białe włosy i jasnofioletowe oczy. Nigdy się nie rumieni, czy to po wysiłku, czy z zażenowania. Wygląda na dziewiętnaście-dwadzieścia lat, nadrabia to jednak dumną postawą, pełną gracji i siły. Należy do tych osób, którym służba kłania się odruchowo, nawet jeśli noszą łachmany. Ásingerð dba jednak, by szacunek wymuszała również jej garderoba, nosząc czarne suknie o prostym kroju i bogatych, lecz delikatnych zdobieniach, często z twardymi i szerokimi naramiennikami. Jej włosy są zawsze spięte i przełożone szpilką, poza momentami, gdy jest sama w kamienicy lub domu. Często nosi woalki. Jedyną biżuterią jaką posiada i którą ma na sobie zawsze, jest aksamitka z fragmentem magicznego kamienia, który tak znacząco odmienił jej życie, a teraz pomaga jej kontrolować swoją postać. Gdy kradnie, lub zabija, nosi idealnie dopasowane, nie krępujące ruchów, czarne, skórzane spodnie i czarną koszulę. Wspomnianą aksamitkę zasłania, by nikt jej po niej nie poznał. Już od pierwszego spojrzenia wiadomo, że jest poważna i dumna. Wzbudza respekt. Czasem uśmiecha się, jednak nigdy nie pokazuje zębów. Ukrywa tym przydługie kły dhampira. Ma chłodny, gładki i dość cichy głos, przypominający dźwięk wiolonczeli niesiony wiatrem. Nigdy głosu nie podnosi, atencję wymuszając samym zimnym i karcącym tonem. Na lewym obojczyku ma wytatuowanego małego kruka. Ptak ten kojarzy jej się z rodzinnym domem, w którego sadach często spotykała te ptaki. Gdy dochodziła do szczytów drzew, na których siadały, uznawały ją za swoją. Gdy chce, porusza się cicho i szybko, potrafi też wtopić się w tłum.

Historia

Ásingerð jest jedyną córką kupca Asbiorna, handlującego końmi i owocami. Z urodzenia dhampir, o cechach lodowego elfa, odziedziczonych po swojej matce, elfce, przemienionej w wampira. Od wczesnego dzieciństwa jeździła konno i wspinała się na najwyższe gałęzie drzew w sadach, by zebrać każdy owoc. Sztukę bezszelestnego poruszania się po podłogach, ścianach i sufitach, opanowała szybko i tak dobrze, że matka nazywała ją czasem Ánda, które to słowo oznaczało według niej ducha. Nie czuła nigdy przynależności do żadnej rasy, dlatego udawała człowieka, co pozwalało jej bezproblemowo bawić się z okoliczną młodzieżą. Gdy Ási miała siedemnaście lat, ojciec jej popełnił śmiertelny błąd, nie wypłacając nawet grosza obstawie i woźnicy wozu z towarami, który przez burzę został zniszczony. Pracownicy wynajęli bandę, która pewnej nocy wtargnęła do domu Ásingerð i zabiła wszystkich, prócz samej dziewczyny, która szczęśliwie dla niej przebywała wtedy na drzewie. Widziała jednak całe zajście. Gdy mordercy odeszli, zabrała z domu pozostałe kosztowności, po czym zaczęła wędrówkę w poszukiwaniu zemsty. Prawie rok później znalazła na bazarze magiczny kamień, którego moc, miała pomóc skierować na kogoś negatywną, bądź pozytywną energię. Kupiła go i wypróbowała, jednak eksperyment nie powiódł się, a Ásingerð została przemieńcem. Zmiany następowały powoli, jednak gdy spostrzegła moc, jaką dał jej wypadek, postanowiła wywrzeć zemstę w bardziej konwencjonalny sposób. Odkryła miejsce pobytu bandy i ukrywszy się opodal karczmy, w której bawili, mordowała jednego po drugim, gdy wychodzili szukać się nawzajem. Po raz pierwszy od śmierci rodziców poczuła się szczęśliwa i bezpieczna, gdy pokonała na raz trzech, wprawdzie pijanych, ale doświadczonych zabójców. Później mieszkała głównie pod mostami dużych miast, gdzie okradała domy, odkładając pieniądze na naukę jako takiej kontroli nad przechodzeniem w postać eteryczną. Nauczyła się również szyć ubrania i nie długo zajęło jej zasłynięcie w Valladonie. Zdobyła spory majątek szyjąc ubrania dla możnych, oraz czarodziejek, jak również kradnąc, już raczej dla wprawy i radości, niż z głodu. W świecie przestępczym Valladonu była znana jako Ánda i tak ją traktowano. Nikt nie wiedział, kim jest na prawdę, ani kiedy Ásingerð okradała go z majątku bądź sekretów. Orientowali się zwykle dopiero ci, których okradała z życia. Kilkanaście lat temu kupiła ziemie i wybudowała w lesie niedaleko Sadów, mały dworek ze stajniami, do których, prócz drogich, pięknych wierzchowców, kupowała również konie uważane za bezużyteczne, by zapewnić im długie i spokojne życie. Obecnie większość czasu spędza w mieście, w kamieniczce, w której mieszka z kilkoma końmi i ogromną kocicą Charlotte. Gdy jednak nie spotyka się z klientami jedzie do dworku. Tam też chowa się na kilka lat, jeśli podejrzenia o jakiś włam krążą zbyt blisko niej. Wciąż udaje przed wszystkimi człowieka, co pomaga, gdy uważaną za dwudziestolatkę dziewczynę zaczyna kojarzyć się z kradzieżami, które są jednak identyczne, jak te sprzed trzydziestu lat. 

Towarzysz

Imię:Charlotte
Gatunek:Kot
Płeć:Samica
Wiek:1 lat

Charlotte jest młodą, lecz ogromną kocicą o długim szaroniebieskim futrze i jasnoniebieskich oczach. Mimo młodego wieku zwierzę, przejmując jakby charakter właścicielki, jest bardzo spokojne i dumne. Towarzyszy Ásingerð w podróżach i spędza z nią wieczory. Gdy są w dworku, Charlotte przebywa często w stajniach. Kiedy Ási jedzie do klientek, zdarza się, że kotka wskakuje na jej siodło, układa się na udzie, po czym czeka na nią przy koniu. Dzięki zdolności Ásingerð, mogą czasami rozmawiać i zawsze się rozumieją. W szczególnych przypadkach szpieguje dla niej i przekazuje jej wspomnienia.

Posiadłość

Lokalizacja: Sady - Równiny Andurii
Ukryty w lesie mały dworek z licznymi stajniami  i przyległymi pastwiskami. Jego istnienia nie są świadomi mieszkańcy pobliskiej wsi, jedynie właścicielka i służba. Zazwyczaj majątkiem zarządzają wspólnie masztalerka i majordomus. Ási odwiedza swe włości, kiedy tylko ma kilka wolnych dni, bądź chce zniknąć na dłużej z miasta, w którym posiada kamieniczkę.
  • Najnowsze posty napisane przez: Ásingerð
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Data