Oglądasz profil – Shiro

W tej karcie postaci zostały wprowadzone zmiany i wymagają one ponownej akceptacji
Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Shiro Evangeline Sagami
Rasa:
Kotołak
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
17 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Silna, jasna i błyszcząca aura o barwie złoto-miedzianej, a także przewijającym się głębiej delikatnym odcieniu platyny. Roztacza obsydianową poświatę oraz woń sierści i mokrej ziemi. Wokół niej słychać echo szeptanych słów, uderzenia młota, zmienne w natężeniu brzęczenie. W dotyku emanacja miękka, bardzo giętka i gładka, jednak o ostrych krawędziach. Smakuje lepko, łagodnie. Przebywając w jej pobliżu można doświadczyć uczucia spadania oraz sporadycznych pchnięć, próbujących przewrócić odczytującą aurę osobę.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Shiro
Grupy:

Skontaktuj się z Shiro

Pola kontaktu widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Statystyki użytkownika

Years of membership:
12
Rejestracja:
12 lat temu
Ostatnio aktywny:
11 lat temu
Liczba postów:
5
(0.01% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.00)
Najaktywniejszy na forum:
Księga Boskich Praw
(Posty: 2 / 40.00% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
[Brzeg jeziora] Odpoczynek w cieniu drzew.
(Posty: 2 / 40.00% wszystkich postów użytkownika)

Połączone profile

Brak profili posiadających połączenia.

Atrybuty

Krzepa:słaby, raczej wytrwały, delikatny
Zwinność:bardzo zręczny, bardzo szybki, precyzyjny
Percepcja:wyostrzony wzrok, czuły słuch, wyostrzony węch, wyostrzony smak, wyostrzone czucie, wyczulony na magię
Umysł:bystry, ineligentny, b. silna wola
Prezencja:piękny, szarmancki, przekonywujący

Umiejętności

Gra na skrzypcachBiegły
Dziewczyna bardziej preferuje grę na skrzypcach niż na fortepianie.
Gra na fortepianieBiegły
EtykietaBiegły
TaniecBiegły
GotowanieBiegły
Dziewczyna lubi gotować i sprawia jej przyjemność widok ludzi zadowolonych z przygotowanych przez nią potraw
JeździectwoOpanowany
Odnajdywanie portali i źródeł magiiOpanowany
Pismo runiczneOpanowany
Targowanie sięOpanowany
Jest to jedna z trzech umiejętności, do których nauki zmuszona była przez rodzinę, tak aby mogła objąć zarządzanie w małej gildii kupieckiej należącej do jej rodu.
HandelOpanowany
Jest to jedna z trzech umiejętności, do których nauki zmuszona była przez rodzinę, tak aby mogła objąć zarządzanie w małej gildii kupieckiej należącej do jej rodu.
PolitykaOpanowany
Jest to jedna z trzech umiejętności, do których nauki zmuszona była przez rodzinę, tak aby mogła objąć zarządzanie w małej gildii kupieckiej należącej do jej rodu.

Cechy Specjalne

PrzemianaDar
Kotołaczka potrafi zmienić się w swoją kocią formę i się z niej odmienić.
Widzenie w ciemnościachZaleta
Pomimo ciemności potrafi zobaczyć niedostrzegalne dla innych.
Zwiększona zwinnośćZaleta
Potrafi się zwinniej poruszać.
Bezszelestne poruszanie sięZaleta
Dziewczyna porusza się bez żadnych niepotrzebnych dźwięków.

Magia: Rozkazy

Dziedzina ManipulacjiUczeń
Dziedzina SiłUczeń
Dziedzina StrukturyNowicjusz

Przedmioty Magiczne

Mroczny

Charakter

Shiro to spokojna, serdeczna, pełna gracji dziewczyna. Kochająca harmonię i spokój. Decyzje 

podejmuje po rozważeniu wszystkim możliwych stron. Dość często popada w depresję, spowodowaną
najczęściej poprzez nacisk, jaki czuje jako dziedziczka rodowego interesu. Bardzo kocha całą rodzinę
i pragnie odnaleźć starszą siostrę. Przez niektórych określana jako ujmująca i urocza dziewczyna.
Ulubionymi zajęciami kotołaczki jest gotowanie, taniec oraz grać na skrzypcach lub, ewentualnie,
fortepianie. Dziewczyna boi się ognia.

Wygląd

Dziewczyna jest szczupła, wysoka i ma delikatnie zarysowaną figurę klepsydry. Waży niecałe 6 

kamieni i ma około osiem i pół piędzi(163 cm) wzrostu.
Jej ruchy czasami przypominają nieustanny taniec - delikatny i zwiewny, lecz bez niepewności albo
strachu. Głos kotołaczki jest spokojny, miły dla ucha.
Oczy Shiro mają delikatny, ciemno szary kolor. Uszy oraz ogon dziewczyny są śnieżno białe.
Włosy naturalnie białe, lekko lokowane, zazwyczaj rozpuszczone, są długie do ziemi.
Shiro ubiera najczęściej elegancką, jedwabną, białą sukienkę do kolan, która jest ozdobiona czarnymi
i różowymi wstążkami. Dodatkowo białe pończochy, wysokie do kolan, skórzane farbowane na biało
buty ozdobione złotymi i srebrnymi klamrami.
Na szyi dziewczyna nosi zawieszony łańcuszek z sygnetem rodowym. Dodatkowo w podróży nosi
pelerynę lub płaszcz ciemniejszy od sukni o dwa albo trzy tony, a także dla wygody w jeździe konnej
czasami decyduje się na założenie spodni pod suknię.

W swojej kociej formie dziewczyna jest małą, drobną, śnieżnobiałą kotką, o długim, gęstym futerku,
wręcz mlecznobiałych oczkach i czarnym nosku.

Historia

Shiro Evangelina Sagami to córka Nemi i Lemiego Sagami. Shiro ma dwie siostry, pierwsza jest starsza od niej o rok, a druga, Kuro, jest jej siostrą 
bliźniaczką. Niestety, Shiro nie pamięta imienia starszej siostry.
Dziewczyna, jak i jej rodzice oraz jej siostry należą do rodu Sagami - średniej wielkości rodu kotołaków. Ród ten posiada wiele tradycji. Najważniejszą
jest fakt w jaki ród się ''rozrasta''. Jedynie przedstawiciele linii męskiej tego rodu mogą pobierać się z przedstawicielami innej rasy, choć jest to niezbyt
dobrze widziane. Natomiast przedstawicielki linii żeńskiej mogą wyjść jedynie za innego kotołaka. Równie ważną tradycją albo nawet niepisaną zasadą
jest prawo dziedziczenia. Dziedzicem albo dziedziczką jest najstarsze żyjące dziecko, posiadające aprobatę najstarszej członkini lub najstarszego członka
rodu.

Aktualnie dziedzicem jest Shiro, pomimo faktu, iż nie jest pierworodną. Powodem tego jest tragiczne wydarzenie jakie miało miejsce w lesie
niedaleko ich rodzinnej posiadłości. Wydarzenia z tamtego dnia młoda kotołaczka opowiadała tak.
„Tamtego dnia poszłyśmy razem na jeden ze wspólnych spacerów. Przez całą drogę moje siostry się bawiły, a ja niosłam mały tobołek z kocem,
kanapkami i ciasteczkami, które przygotowałam z samego rana z mamą na tę okazję. Kiedy doszłyśmy nad jedną z rzek zaproponowałam, aby zrobić
sobie zrobić mały piknik i odpocząć. Kiedy ja rozkładałam nasz ulubiony mały zielony kocyk w kwiatowy wzór oraz kanapki i ciasteczka, Kuro namówiła
naszą siostrę, na małą grę – kto przebiegnie z jednego miejsca w drugie, skacząc po jak najmniejszej ilości kamieni. Trasa przebiegała nad samym
brzegiem rzeki. W pewnym momencie, kiedy kolejność miała nasza siostra, a wtedy sześcioletnia kotołaczka, pośliznęła się ona na jednym z
nadbrzeżnych kamieni i wpadła do rzeki tracąc przytomność. Widziałam jak nurt rzeki porwał jej bezwładne ciałko. Kiedy to zauważyłam szybko się
poderwałam z miejsca i zaczęłam ją gonić, nie zważając na nierówności terenu i niebezpieczeństwo wpadnięcia na jakieś krzaki albo do rzeki. Ponieważ
za dużo nie biegałam tamtego dnia byłam pełna energii i wypoczęta. Mając tę przewagę przegoniłam Kuro i zaczęłam doganiać naszą siostrę. W pewnym
momencie zauważyłam, iż zbliżam się do urwiska, z którego spływa wodospad. Widząc to postanowiłam przyśpieszyć i zaczęłam biec jeszcze szybciej.
Kiedy zbliżyłam się już do wodospadu zauważyłam ciało naszej siostry, które zaczepiło się o jakiś większy kamień albo zaczepiło o mieliznę.
Spróbowałam złapać i wyciągnąć siostrę z wody, ale prawie straciłam równowagę i wpadłam do wody. Pamiętam też, że ta próba spowodowała, że nurt
rzeki zabrał ponownie moją siostrzyczkę. W pewnym momencie wyczułam, dziwne ciepło, które coraz bardziej się do mnie zbliżało, chcąc się przed nim
bronić poderwałam się na równe nogi i przyjęłam pozycję obronną gotowa na odparcie ataku.
To co zobaczyłam... to było straszne. Widziałam Kuro, która biegła w moją stronę, a krzaki i drzewa, które mijała zaczynały płonąć. Byłam całkowicie
przerażona, cofnęłam się kilka kroków, a kiedy chciałam zrobić jeszcze krok nie znalazłam podparcia i runęłam w dół, w stronę niewielkiego jeziorka
mieszczącego się u stóp wodospadu. Spadając myślałam tylko o jednym - żeby ten upadek się spowolnił, żeby moje ciało się zatrzymało. Zastanawiałam
się czy to zbyt wiele, chciałam tylko znaleźć siostrę, tylko się zatrzymać... Kiedy sądziłam, że ten upadek mnie zabije, stało się - zatrzymałam się w
powietrzu, nie uderzyłam w taflę wody ani o ziemię. Jedyne co się stało to wstrzymanie jakiegokolwiek mojego ruchu. Domyśliłam się tego, bo
widziałam spadające krople wody, przelatującego ptaka, opadający liść. Jednak nie chciałam tego, pragnęłam znaleźć się w objęciach starszej z sióstr,
usłyszeć jej bicie serca. Nic więcej w tamtym momencie nie chciałam. Gdy już chwilę wisiałam w powietrzu zaczęłam czuć jakby coś, będące moją
integralną częścią, uciekało ode mnie, jakby wyciekało z mojego wnętrza i rozpływało się wokół. Nic więcej nie zapadło mi w pamięć, ale wiem, że
straciłam przytomność. ''

Po tamtym wydarzeniu, mała kotołaczka obiecała sobie, że odnajdzie starszą siostrę, chociaż miałaby i przeczesać wszystkie możliwe krainy. Obiecała,
to sobie, ponieważ czuła, że ona nadal żyje. Jednymi ze skutków tamtego wydarzenia, pozostał strach przed ogniem, a także odkrycie jakimi dziedzinami
magii dziewczyna może się posłużyć.

Swoje umiejętności magiczne dziewczyna stopniowo, samodzielnie rozwijała, niekiedy jedynie pytając się o radę kilku magów, którzy posiadali w tych
dziedzinach większe zdolności i wiedzę, a którzy byli przedstawicielami niedaleko położonej placówki, w której rozwijali swoje zdolności magiczne.
Pomimo wielu zaproszeń do nauki magii pod pieczą jakiegoś maga, dziewczyna zawsze odmawiała chcąc rozwijać się samodzielnie i nie czując presji
rodziców w przynajmniej jednym aspekcie swojego kształcenia osobowości i swoich zdolności.

Wszystkie umiejętności dziewczyna zdobywała i rozwijała przebywając na terenie posiadłości rodziców .
Kiedy miała 4 lata zaczęła już znajdować sobie zajęcia, które obdarzyła wdzięcznym zainteresowaniem. Pierwszym zajęciem było gotowanie oraz
pieczenie. Tej umiejętności uczyła się powoli, najpierw obserwując jak pracuje kucharka - Marget, wynajęta jeszcze przez jej dziadków, smakując
przyrządzanych potraw w trakcie ich tworzenia, czytając książki kucharskie oraz notatki i własne przepisy Marget, a z czasem podając jej wszystkie
potrzebne składniki i wykonując różne czynności jak wałkowanie, filetowanie, krojenie. Drugim zajęciem była gra na instrumencie, a trzecim taniec.

Swoich umiejętności kotołaczka nauczyła się od czterech osób.
Pierwszą nauczycielką była kucharka Marget. Następną nauczycielką była Glafira - około dwudziestu pięciu letnia kotołaczka, która uczyła siostry
podstawowej wiedzy z zakresu matematyki, pisania, czytania, języków, biologii, geografii, fizyki, chemii, astronomii, runów, etyki oraz innych
wszelakich rzeczy, których zażyczyli sobie rodzice dziewczynek. Trzecią nauczycielką była matka Shiro, która uczyła dziewczynę główni etykiety, tańca,
krasomówstwa, grania na skrzypcach oraz fortepianie. Ostatnim nauczycielem był ojciec dziewczyny, który przekazał jej swoją wiedzę na temat prawa,
handlu oraz zdolność targowania się. Ojciec nauczył Shiro, a także Kuro jazdy konnej.
Wszystkie podstawowe umiejętności dziewczyna rozwijała od około czwartego roku życia, naukę z matką od lat dziesięciu, a z ojcem około lat trzynastu.
Na młodą kotołaczkę rodzice bardzo naciskali, zachęcając ją do wytrwałej nauki.

Pół roku temu, kiedy rodzice zapewnili Shiro, iż przekazali jej całą wymaganą wiedzę z zakresu handlu, targowania się, polityki oraz etykiety,
dziewczyna
postanowiła spełnić swoją obietnicę, złożoną w dzieciństwie, dlatego wyruszyła wraz z Kuro na poszukiwania starszej siostry.
  • Najnowsze posty napisane przez: Shiro
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Data
  • Re: [Brzeg jeziora] Odpoczynek w cieniu drzew.
    Kiedy już przywitała się ze wszystkimi i zastanawiała się nad propozycją elfki usłyszała pytanie od Crystal. Dla łatwości postanowiła odpowiedzieć w takiej kolejności jak były zadane. -Z wielką chęcią się przy…
    12 Odpowiedzi
    9401 Odsłony
    Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
  • Re: [Brzeg jeziora] Odpoczynek w cieniu drzew.
    Shiro przedzierała się przez kępę drzew do której, przez nieuwagę, wjechała. Żeby się z niej wydostać musiała zsiąść z Semanyi i prowadząc ją za uzdę przejść na drugą stronę. Jedyne czego się obawiała to strace…
    12 Odpowiedzi
    9401 Odsłony
    Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
  • Re: Prośby o akceptacje zmian w KP
    Proszę o akceptacje zmian w KP. Wprowadziłam małą zmianę w ubiorze(nic nie znaczącą), naprawiłam zawijający się tekst Charakteru i Wyglądu, a także poprawiłam dwa znalezione błędy w Historii i jeszcze dodałam w…
    769 Odpowiedzi
    385760 Odsłony
    Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post