Oglądasz profil – Enitia
Ogólne
- Godność:
- Enitia "Kropla/Rosa" Detras
- Rasa:
- Nimfa
- Płeć:
- Kobieta
- Wiek:
- 101 lat
- Wygląda na:
- 27 lat
- Profesje:
- Rzemieślnik, Służący, Artysta
- Majątek:
- Ubogi
- Sława:
- Rozpoznawalny
Aura
Silna, srebrna aura, roztaczająca topazową poświatę. Czuć od niej intensywny zapach morza. Wokół słychać szmer wody, który czasem przeradza się w huk oceanu. W jej otoczeniu unoszą się kropelki wody. W dotyku jest giętka, lepka, o ostrych krawędziach i gładkiej powierzchni, w smaku natomiast łagodna.Połączone profile
Atrybuty
Krzepa: | niezbyt silny, raczej wytrwały |
---|---|
Zwinność: | bardzo zręczny |
Percepcja: | dobry słuch, przytępiony smak, przytępione czucie, wyczulony na magię |
Umysł: | niezbyt bystry, Łatwy do złamania |
Prezencja: | olśniewający, godny, szarak |
Umiejętności
Pływanie | Mistrz |
---|---|
Śpiew | Mistrz |
Przetrwanie | Ekspert |
Gimnastyka | Biegły |
Wyrabianie kapeluszy | Biegły |
Flet i harfa | Zaawansowany |
Nóż | Zaawansowany |
Opatrywanie ran | Opanowany |
Mowa Wspólna | Opanowany |
Czytanie i pisanie | Opanowany |
Odczytywanie map | Opanowany |
Wytwórstwo magicznych przedmiotów | Opanowany |
Torturowanie | Podstawowy |
Cechy Specjalne
Cechy rasowe nimfy | Rasowa |
---|---|
Umiejętność oddychania pod wodą, mowa roślin wodnych, rozumienie co chce powiedzieć jej tafla wody. | |
Koszmary senne | Wada |
Postać często ma złe sny, które utrudniają normalne funkcjonowanie. | |
Amnezja | Skaza |
Enitia wskutek porwania ma problemy z pamięcią krótkotrwałą, a także nie jest w stanie przypomnieć sobie swojego życia sprzed porwania. Nie wie, ile ma lat, nie zna imion swoich dawnych przyjaciół, nie ma pojęcia, jaka była przedtem. |
Magia: Intuicyjna
Wody | Arcymistrz |
---|---|
Enitia urodziła się z ogromnym talentem do magii wody. Już jako dziecko przejawiała spore zainteresowanie magią, nie tylko podczas pobierania nauk u członków swojej rodziny, ale również w czasie wykonywania prozaicznych czynności. Odkryła swój talent już we wczesnym dzieciństwie. Później jej życie toczyło się spokojnym torem do momentu porwania przez czarownika arystokratę. Enitia odnalazła magiczną pieczęć czarownika o dużej energii magicznej. W wyniku użytkowania przedmiotu przez Enitię, pieczęć "wybrała" dla niej możliwość władania magią wody na najwyższym poziomie. Po tym fakcie, pod wpływem silnego wzburzenia, Enitia zesłała na porywacza potężną falę morską, wskutek czego mężczyzna zatonął a dziewczyna mogła się uwolnić. Niestety, pieczęć i wszystkie przedmioty magika również zatonęły, lecz Enitia była od tego momentu całkowicie wolna. Należy zaznaczyć, iż magia, którą para się Enitia działa tylko pod wpływem emocji. Kiedy jej nastrój jest neutralny, magia, jeżeli w ogóle zadziała, to na niewielką skalę. Pieczęć bowiem nie obdarzyłaby potężną mocą kobiety bez postawienia swoich warunków. Podczas używania sporej dawki magii, z palców u rąk Enitii wydobywają się małe błękitne drobinki przypominające wyglądem kropelki wody lub, mówiąc dokładniej, rosę. Jest to jej znak rozpoznawczy. |
Przedmioty Magiczne
Topaz w wisiorze | Zaklęty |
---|---|
Współgra z magią wody, czyniąc zaklęcie tak skuteczne, jak tylko się da. | |
Mgielna Rosa | Zaczarowany |
Z pozoru zwyczajna laska służąca do podpierania się i pomocy w czasie chodzenia okazuje się magicznym przedmiotem, koncentrującym się na wytwarzaniu rosy oraz mgły. Jest to przydatna umiejętność w sytuacji, gdyby postać znalazła się w górach i ktoś czyhałby na jej życie, przed oczami miałby wyłącznie mgłę, przez którą nic nie byłby w stanie dostrzec. Ciało Enitii może stwarzać wrażenie porośniętego rosą, zmienia się temperatura jej organizmu z optymalnej na obniżoną. Postać posiada odporność na zimno. | |
Błękitna Karafka | Baśniowy |
Płyny nalewają się samoistnie i natychmiast gaszą pragnienie. |
Charakter
Enitia jest istotą poważną, jednak gdy się zdenerwuje, nie przebiera w słowach i gestach, nie sposób kupić jej względów czy sympatii, kieruje się w życiu postawą chłodną wobec innych. Zdaje sobie sprawę ze swojej urody, jednak nie czyni z tego czegoś niesamowitego, nie wykorzystuje przeciwko innym. Nie kieruje się w życiu postawą nad wyraz moralną, idzie przez życie obojętnie, pomagając swoim opiekunom. Wolny czas spędza w różnych miejscach, między innymi nad jeziorem. Nie lubi być niepokojona. Bywa kapryśna. Są dni, że niechętnie poznaje nowe istoty, jeżeli ktoś zwróci na nią uwagę, a zdarza się, że jest bardziej w kontakcie. Mimo iż choruje na amnezję, stopniowo stara się powrócić do rzeczywistości, małymi kroczkami, każdego dnia odzyskując swój prawdziwy charakter. Z powodu tego, że Enitia została porwana i więziona jako atrakcja cyrkowa, postać nie jest świadoma swojego charakteru, który odkrywa niewielkimi posunięciami. Sprawia wrażenie zagubionej, aczkolwiek sympatycznej i cichej. Jest gotowa zrobić wiele, by przeżyć, więc powiedzieć o niej, że jest krystalicznie dobrą istotą, byłoby nadużyciem. Otóż Enitia przyzwyczaiła się do myśli, iż o swoje musi zawalczyć, nieobce są jej praktyki unieszkodliwiania. Ucieka się również do kłamstwa, jeżeli sytuacja tego wymaga i musi ratować swoje być albo nie być. Poczucie humoru zaś posiada sytuacyjne. Są w stanie ją rozbawić jednostki rozbrykane, najczęściej dzieci czy żywotne istoty.
Wygląd
Postać osiąga 5,8 stóp, jest więc, powiedzielibyśmy, średnio wysoka, ma długie nogi i zachowane odpowiednie proporcje sylwetki. Waży 6 kamieni, ma normalną budowę ciała. Enitia może poszczycić się wielką urodą. Jej włosy sięgają pasa, są jasnego koloru blond. Włosy zawsze się błyszczą i falują na końcach. Nimfa co jakiś czas wplata w nie kwiaty czy muszle. Nos podłużny i idealnie prosty, policzki nie są ani trochę wypukłe, toteż twarz nimfy jest szczupła i zawiera proporcjonalne elementy. Oczy tworzą kanonadę doprawdy ciekawych barw, nie sposób stwierdzić co to dokładnie za odcień, ale przypuśćmy, iż mamy do czynienia ze słoneczną pogodą, więc oczy nimfy będą przybierać zielonkawy odcień wymieszany prawdopodobnie z szarym bądź niebieskim. Rzęsy długie i ciemne, w odróżnieniu od pozostałego owłosienia na ciele, które jest jasne. Na widok rzęs masz wrażenie, że postać jest młodsza niż w rzeczywistości, dodają Enitii uroku i oryginalności. Brwi w kolorze brązowym, ani cienkie, ani grube, takie w sam raz. Szyja smukła niczym łabędź, która jest aksamitna w dotyku. Palce u rąk długie i szczupłe z krótkimi, acz ładnymi i schludnymi paznokciami. Naturianka nosi na co dzień biżuterię - jej nadgarstek ozdobiony bransoletkami w kolorowych odcieniach, kamyczkami identycznymi, co u szyi w wisiorze, gdzie widać oprócz tego maleńki kluczyk, mikroskopijny zegarek oraz kilka muszelek stanowiących o jej pochodzeniu morskim. W długie włosy lubi wpleść kwiatek o różowym, białym czy niebieskim, a wręcz chabrowym odcieniu. To dodaje jej dziewczęcości oraz lekkości. W przypadku ubioru możemy tutaj mówić o elegancji, gdyż w odróżnieniu od innych przedstawicielek swojej rasy, z ubrań nigdy nie rezygnuje nawet, jeżeli jest całkowicie sama przy jeziorze i wie, że nikt by jej nie widział, nie zdejmuje odzienia. Ubiera się w lekkie i zwiewne sukienki z delikatnego, acz z drugiej strony, wytrzymałego materiału.
Historia
Enitia nie pamięta nic ze swojego poprzedniego życia, które wiodła nieopodal Rubidii. Często odwiedzała port, nawiązywała liczne przyjaźnie, a nawet zdarzyło jej się zakochać. Młodzieniec imieniem Tilgor zawrócił jej w głowie. Chciała jak najczęściej się z nim spotykać, jednak gdy ich znajomość zbliżała się do punktu kulminacyjnego, życie nimfy diametralnie się zmieniło. Winę za to ponosi fakt porwania dziewczyny przez portowych zbirów, którzy chcieli, by kobieta pomagała im zarabiać pieniądze jako atrakcja cyrkowa. Tak, okazało się, że zbiry posiadają cyrk, gdzie wynajmują usługi co dziwaczniejszych stworzeń, aby podtrzymywały zainteresowanie publiczności, która przychodziła na ich występy. Enitia nabyła więc umiejętności gimnastyczne. Żywot nimfy w cyrku był średni, ani nie traktowano ją dobrze, ani nikt się nad nią nie pastwił, o ile, oczywiście, przynosiła zyski. Dzięki swoim akrobatycznym popisom nimfa nie mogła narzekać na brak publiczności. Ta bardzo chętnie przychodziła na jej występy, biła brawo i domagała się więcej sztuczek. Enitia podczas niewoli nie mogła z nikim rozmawiać, odpadały spotkania, co dla towarzyskiej naturianki było nie do zniesienia. Miała swoje miejsce do spania, zazwyczaj pełny brzuch i ładne ubranie. Jednak fakt, iż nie może się do nikogo odezwać nawet słowem doskwierał jej, więc w pewnym momencie poczuła się samotna.
*
Enitia jest obdarzona potężną magią związaną z wodnym żywiołem. Już od małego miała smykałkę do tej dziedziny magicznej. Zdarzało jej się uratować kogoś, kto nie potrafi samodzielnie pływać, odwrócić kierunek fali morskiej, nie dopuścić do zatopienia statku czy barki, kształtować fale w taki sposób, by miały łagodniejszy przebieg, namoczyć rośliny, które lada moment i by zwiędły, a także napoić spragnionych, którzy nie potrafili zdobyć wody. Kiedy niewola dobiegła końca, zamiast skakać z radości, iż jest wolna, zaczęła płakać. Przez te wszystkie lata była bez przerwy pod czyjąś opieką. Nie wyobrażała sobie ot tak po prostu bycia wolną istotą. Nie chciała, bała się. Zlitowało się nad nią pewne starsze małżeństwo- Wanda i Piotr Detras, przygarnęli ją pod swój dach i traktowali jak córkę. Dali dziewczynie swoje nazwisko. Byli średnio sytuowani, nie posiadali tytułów szlacheckich, ale za to dobre serca, które spowodowały, że Enitia stopniowo odzyskiwała siły życiowe. Zyskała również dwie przyrodnie siostry, Georginę oraz Cydrę, o których wiedziała mało z powodu sporadycznego kontaktu, acz miała nadzieję, że z czasem to się zmieni i pozna je bliżej.
Nie posiada trwałych dóbr, jest na utrzymaniu starszego małżeństwa, które jej pomaga, zapewnia dach nad głową. Enitia w ich domostwie zajmuje się podawaniem do stołu oraz sprzątaniem i doglądaniem gospodarstwa, jako że ludzie ci posiadają kilka zwierząt - kurczaki, gęsi oraz krowę.
Wolny czas spędza nad Jeziorem Srebrnym. Obecnie mieszka w miejscowości o nazwie Alathel leżącej na Równienie Magenar. Stopniowo stara się wrócić do normalności. W dalszym ciągu nie ma pojęcia, kim byli jej rodzice czy inni krewni. Sprawę komplikuje fakt, że choruje na zaburzenia pamięci.
Odzyskała wolność dzięki swojemu uporowi oraz talentowi magicznemu a także za sprawą działania pieczęci o potężnej mocy magicznej, która obdarowała Enitię magią wody na najwyższym poziomie. Następnie zatopiła swojego porywacza dzięki wzmożonej sile czarów, jakich się dopuściła, aby uwolnić się z niewoli. Magiczna pieczęć spowodowała, że może używać swojego daru, gdy posiada konkretne emocje, gdy zaś jej nastrój jest neutralny i emocje nie posiadają odpowiedniego natężenia, zaklęcia nie są wystarczająco silne.
Weszła w posiadanie turkusu w wisiorze za sprawą przybranej matki, która od bardzo długiego czasu para się magią i posiada duże doświadczenie w czarowaniu. Przedmiot ten ma za zadanie potęgować magiczne działania, jeżeli Enitia zdecyduje się w danym momencie użyć czarów. Wanda podarowała kobiecie również karafkę samoistnie napełniającą się płynami gaszącymi pragnienie.
Opiekunka nauczyła Enitię wielu rzeczy, między innymi tworzyć kapelusze czy proste magiczne przedmioty, czytać i pisać, Enitia przypomniała sobie również umiejętność grania na flecie czy harfie, jako że opiekunowie wynajęli prywatnego nauczyciela, który kompleksowo zajął się porządkowaniem wiedzy z wielu dziedzin. Po jakimś czasie uzupełniła braki i mogła cieszyć się większą mądrością. Co zaś się tyczy przedmiotu o nazwie Mgielna Rosa, weszła w posiadanie tej rzeczy z powodu uprzejmości przyszywanego rodzeństwa, Georgina i Cydra podarowały Enitii ten przedmiot o niewielkim ładunku magicznym, bo tylko taki posiadały. Ma za zadanie chronić Enitię przed złem, tworząc prawdziwe kropelki rosy oraz mgłę w obliczu zagrożenia.
-
- Najnowsze posty napisane przez: Enitia
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Data
-
-
Gdzie jesteś, przyjacielu?
Enitia posilała się w najlepsze borówkami, podczas gdy Krognal rozpoczął coś w rodzaju rytualnego tańca. Wyglądało to trochę zabawnie, więc nimfa pomyślała, że nie będzie mu przeszkadzać, jednak po chwili zadał… - 12 Odpowiedzi
- 1727 Odsłony
- Ostatni post 1 rok temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.
Wprowadziłam drobne zmiany, z tego względu bardzo proszę o akceptację ich a są to: Siła - 1 Pomyślałam, że warto jednak zrobić nimfę niezbyt silną, niż taką o przeciętnej krzepie. Bystrość - 2 Była pojętna, a t… - 106 Odpowiedzi
- 36189 Odsłony
- Ostatni post 1 rok temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Gdzie jesteś, przyjacielu?
- Szamanem? - upewniła się dziewczyna. Nie była pewna, czy dobrze usłyszała. No tak, czyli Krognal pewnie miał pojęcie na temat duchowego życia. - Centaur i szamanizm to interesujące zestawienie... Enitia zerkn… - 12 Odpowiedzi
- 1727 Odsłony
- Ostatni post 1 rok temu Wyświetl najnowszy post
-