Archiwum AlarańskieKrąg Egzystencji

Archiwum: miejsce zsyłki starych i nieaktualnych tematów.
Obszerne pomieszczenia mieszczą w sobie stare, zakurzone księgi dawno zapomniane przez żywe istoty. Każdy kto szuka wiedzy o minionych dziejach znajdzie ją tutaj, choć zapewne na niewiele mu się ona zda.
Zablokowany
Awatar użytkownika
Meridion
Lord Demon
Posty: 448
Rejestracja: 15 lat temu
Rasa: Przemieniony
Profesje: Mędrzec , Władca , Wędrowiec
Kontakt:

Krąg Egzystencji

Post autor: Meridion »

Dziedzina Demonów

Alternatywne nazwy: Demonologiczna, Przyzywania

Dziedzina: Magia związana z kontaktowaniem się z światem zewnętrznym, oraz jego mieszkańcami. Do jej dziedziny należą również portale i rozdarcia w strukturze rzeczywistości prowadzące do światów zewnętrznych

Możliwości wykorzystania: Dzięki niej możliwe staje się przedostanie do mrocznej otchłani, a także podróż na inne plany egzystencji. Magia ta pozwala również, na przyzywanie istot z innych sfer, lub ich wypędzanie. Praktyki takie są niezwykle niebezpieczne, jako, iż przyzwane byty przeważnie są niezwykle różne od wszelkich istot zamieszkujących znany świat, a kontakty z nimi są bardzo trudne, czasem wręcz niemożliwe. Istoty takie, rzadko bywają chętne do współpracy.

Przykładowe zaklęcia: przywołanie demona, podróż do otchłani, ochrona przed demonami, wypędzenie demona
Dziedzina Ducha

Alternatywne nazwy: Astralna

Dziedzina: Każda żyjąca istota posiada w sobie witalną esencję stanowiącą jej centrum. Esencja ta, która po śmierci uwalnia się i przenosi do innego świata – zwanego astralnym - jest przedmiotem badań tej dziedziny magii, która zajmuje się w równej mierze duszami uwięzionymi w tym świecie, jak i światem duchów.

Możliwości wykorzystania: Moce uzyskane dzięki tej magii, pozwalają na wpływanie na dusze żywych istot (w sposób dobry, czy też zły). Pozwalają także na oddzielenie własnego ducha i pchnięcie go do świata zmarłych, by odbyć astralną podróż, która bywa niezwykle niebezpieczna, acz bardzo pouczająca.

Przykładowe zaklęcia: podróż astralna, rozmawianie ze zmarłymi, ugodzenie duszy, zniewolenie
Dziedzina Emocji

Alternatywne nazwy: Cienia, Wiedźm, Uroków

Dziedzina: Dziedzina skupiająca się na emocjach, żądzach, pragnieniach, woli życia.

Możliwości wykorzystania: Dzięki tej magii staje się możliwe staje się wejrzenie do świata emocji, a także wkroczenie do krainy snów (i koszmarów). Magia ta daje również możliwość kontrolowania emocji innych istot. Wywoływanie u nich gniewu, jak i też ich uspokajanie.

Przykładowe zaklęcia: zauroczenie osoby, zesłanie koszmarów, uspokojenie zwierzęcia
Dziedzina Umysłu

Alternatywne nazwy: Marzeń, Idei, Mistyczna

Dziedzina: Magia ta obejmuje badanie umysłów istot żywych, świadomości oraz sił mentalnych, a także podróżami mentalnymi poza czasem i przestrzenią..

Możliwości wykorzystania: Dzięki niej staje się możliwe wpływanie na umysły innych istot i kontrolowanie ich zachowań, a także niszczenie ich świadomości. Pozwala ona również sięgnąć swym umysłem poza czas i przestrzeń, dzięki czemu można zobaczyć miejsca odległe, widzieć przyszłość lub przeszłość. Dzięki niej staje się również możliwe wkroczenie do świata marzeń i idei.

Przykładowe zaklęcia: dominacja nad osobą, ogłupienie, dalekie widzenie
Połączenie dziedzin kręgu

Zablokowany

Wróć do „Archiwum Alarańskie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości