Księga Boskich Praw ⇒ Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.
- Kéytha
- Błądzący na granicy światów
- Posty: 17
- Rejestracja: 10 lat temu
- Rasa: Kotołak
- Profesje: Złodziej , Skrytobójca , Kurtyzana
- Kontakt:
[Kéytha]
Adjust do kreatora
Znaczki-krzaczki w opisach
Cechy rasowe zmienione na cechę "rasowa"
ułomna zmiennokształtność z "klątwy" na mniejszą "wadę"
Adjust do kreatora
Znaczki-krzaczki w opisach
Cechy rasowe zmienione na cechę "rasowa"
ułomna zmiennokształtność z "klątwy" na mniejszą "wadę"
- Quirrito
- Szukający drogi
- Posty: 37
- Rejestracja: 10 lat temu
- Rasa: Czarodziej
- Profesje: Mag , Wędrowiec , Badacz
- Kontakt:
[Quirrito]
adjust pól do nowego kreatora
sława ustawiona na najwyższą, ale w domyśle negatywną – postać jest wrabiana, iż rozpętała wojnę między Ekradonem i Maurią
władanie dźwiękiem z "Fenomenu" na "Moc" – jest jedynym magiem tej dziedziny
cechy rasowe do poziomu "rasowa"
teoria muzyki (umiejętność zwykła) z "Mistrz" na "AM" – przez wzgląd na magię dźwięku
tatuaż z ostrzami – poziom niżej z Tajemnego na Zaklęty – bardziej pasuje opisowi
adjust pól do nowego kreatora
sława ustawiona na najwyższą, ale w domyśle negatywną – postać jest wrabiana, iż rozpętała wojnę między Ekradonem i Maurią
władanie dźwiękiem z "Fenomenu" na "Moc" – jest jedynym magiem tej dziedziny
cechy rasowe do poziomu "rasowa"
teoria muzyki (umiejętność zwykła) z "Mistrz" na "AM" – przez wzgląd na magię dźwięku
tatuaż z ostrzami – poziom niżej z Tajemnego na Zaklęty – bardziej pasuje opisowi
- Ezechiel
- Mieszkaniec Sennej Krainy
- Posty: 125
- Rejestracja: 12 lat temu
- Rasa: Maie
- Profesje: Mędrzec , Mag
- Kontakt:
Grzecznie proszę o zaakceptowanie zmian w KP:
Ezechiel
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- Podniesienie zdolności zielarstwo, w konsekwencji toczonego wątku
Angven :dag
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- Dopisanie kilku zdań w historii, nie zmieniają nic wielkiego
- Uzupełnienie na nowo dziedziczny magii, które zniknęły. Wynikają z historii postaci
Syntiel
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- Dopisanie nazwiska. Jako szanujący się mieszkaniec niebios, powinien jakieś mieć.
Ezechiel

1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- Podniesienie zdolności zielarstwo, w konsekwencji toczonego wątku
Angven :dag
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- Dopisanie kilku zdań w historii, nie zmieniają nic wielkiego
- Uzupełnienie na nowo dziedziczny magii, które zniknęły. Wynikają z historii postaci
Syntiel

1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- Dopisanie nazwiska. Jako szanujący się mieszkaniec niebios, powinien jakieś mieć.
-
- Mieszkaniec Sennej Krainy
- Posty: 104
- Rejestracja: 10 lat temu
- Rasa: Czarodziej
- Profesje: Mag , Pirat , Złodziej
- Kontakt:
[Awel, Feyla, Bluen]
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
- Noa
- Szukający drogi
- Posty: 35
- Rejestracja: 7 lat temu
- Rasa: Dhampir
- Profesje: Artysta , Mag , Włóczęga
- Kontakt:
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
I dalej, korzystając z okazji do poprawek po przetestowaniu postaci w wątku:
ATRYBUTY
- zmiana ,,delikatny" -> ,,wrażliwy", przeciętny -> ,,niezbyt wyrwały", ,,bardzo zręczny" -> ,,zręczny" - uznałam, że lepiej oddają kondycję dhampirka.
UMIEJĘTNOŚCI
- Usunięte ,,Trafianie do celu" (Biegły) - miało służyć do walki i obrony, ale ostatecznie w wątku zupełnie o tym zapomniałam, a wyznaję zasadę, że jeżeli o czymś (na takim poziomie!) się zapomina to jednak nie było potrzebne x'3 Jest też to związane ze zmianami w magii.
- Poliglotyzm, Śpiew i Gra na instrumentach - z Mistrza -> Ekspert (Teraz Noa ma tylko jednego Mistrza i jest to Aktorstwo)
- Gimnastyka, Wiedza ogólna, Demonologia, Pismo runiczne, Zastawianie magicznych pułapek - Opanowany -> Zaawansowany
Czytanie i Pisanie O -> Pisanie O (po przejrzeniu KP doszłam do wniosku, że Noa nie ma problemów z czytaniem, a jedynie z zapisem, bo rzadko to robi)
Dodane:
- Odnajdywanie źródeł magii (nie wiem czemu pominęłam wcześniej) na poziomie Biegły
- Geografia na poziomie Opanowany (ze względu na liczne podróże)
- Przetrwanie na Podstawowym (wyjaśnione w charakterze i historii)
- Lekko zmienione opisy Czytania Aur i Pisma Runicznego.
- Zmieniony opis Wiedzy Tajemnej.
CECHY
- Usunięta cecha mówiąca o lęku przed płazami (w czasie gry okazała się zbędna)
- Wampirze Dziecko jest teraz cechą Rasową
Dodane:
- Poszukiwany (Wada) - nawiązuje do niechlubnej sławy dhampira i trudności z nią związanych
- Luksusowy Towar (Wada) - w wątku wyszło na to, że Noa w zasadzie nie znosi całej przyrody
- Zraniony (Skaza) - Skrótowe opisanie kondycji psychicznej Noi, która co prawda jest też w charakterze, ale jest na tyle ważna dla zrozumienia postaci (także jej zachowania w fabule), że postanowiłam ją wpisać także do cech.
MAGIA
Tu najwięcej zmian i chętnie porozmawiam o tym przez pw x'3
Zamieniłam sposób rzucania zaklęć z Inkantacji na Rozkazy - z uwzględnieniem, że Noa często pomaga sobie gestami i formułkami używanych do inkantacji. Nie zmieniła się przy tym jego historia i umiejętności związane z magią (pismo runiczne, wiedza tajemna - choć mają inne opisy). Pasuje mi to bardziej do dynamiki jego działania, wrodzonego uporu, a także do talentu magicznego, który wpisany był w cechach rasowych.
Po grze Noą postanowiłam też obniżyć mu Magię przestrzeni (teraz Czeladnik) na rzecz Magii Demonów (Adept). Wcześniej ta pierwsza była u niego dominującą, ale przy jego fascynacji demonami wydaje się mniej istotna. Ma też dzięki temu więcej ograniczeń jeżeli chodzi o kontrolowanie przedmiotów, a więcej możliwości przyzywania i interakcji z demonami co fabularnie wydaje mi się u niego ciekawsze.
PRZEDMIOTY
- Poprawione poziomy
TOWARZYSZ
- Wpisane kocie demony
CHARAKTER
- Dopisanie dwóch zdań nieco wyjaśniających zachowanie postaci
I dalej, korzystając z okazji do poprawek po przetestowaniu postaci w wątku:
ATRYBUTY
- zmiana ,,delikatny" -> ,,wrażliwy", przeciętny -> ,,niezbyt wyrwały", ,,bardzo zręczny" -> ,,zręczny" - uznałam, że lepiej oddają kondycję dhampirka.
UMIEJĘTNOŚCI
- Usunięte ,,Trafianie do celu" (Biegły) - miało służyć do walki i obrony, ale ostatecznie w wątku zupełnie o tym zapomniałam, a wyznaję zasadę, że jeżeli o czymś (na takim poziomie!) się zapomina to jednak nie było potrzebne x'3 Jest też to związane ze zmianami w magii.
- Poliglotyzm, Śpiew i Gra na instrumentach - z Mistrza -> Ekspert (Teraz Noa ma tylko jednego Mistrza i jest to Aktorstwo)
- Gimnastyka, Wiedza ogólna, Demonologia, Pismo runiczne, Zastawianie magicznych pułapek - Opanowany -> Zaawansowany
Czytanie i Pisanie O -> Pisanie O (po przejrzeniu KP doszłam do wniosku, że Noa nie ma problemów z czytaniem, a jedynie z zapisem, bo rzadko to robi)
Dodane:
- Odnajdywanie źródeł magii (nie wiem czemu pominęłam wcześniej) na poziomie Biegły
- Geografia na poziomie Opanowany (ze względu na liczne podróże)
- Przetrwanie na Podstawowym (wyjaśnione w charakterze i historii)
- Lekko zmienione opisy Czytania Aur i Pisma Runicznego.
- Zmieniony opis Wiedzy Tajemnej.
CECHY
- Usunięta cecha mówiąca o lęku przed płazami (w czasie gry okazała się zbędna)
- Wampirze Dziecko jest teraz cechą Rasową
Dodane:
- Poszukiwany (Wada) - nawiązuje do niechlubnej sławy dhampira i trudności z nią związanych
- Luksusowy Towar (Wada) - w wątku wyszło na to, że Noa w zasadzie nie znosi całej przyrody
- Zraniony (Skaza) - Skrótowe opisanie kondycji psychicznej Noi, która co prawda jest też w charakterze, ale jest na tyle ważna dla zrozumienia postaci (także jej zachowania w fabule), że postanowiłam ją wpisać także do cech.
MAGIA
Tu najwięcej zmian i chętnie porozmawiam o tym przez pw x'3
Zamieniłam sposób rzucania zaklęć z Inkantacji na Rozkazy - z uwzględnieniem, że Noa często pomaga sobie gestami i formułkami używanych do inkantacji. Nie zmieniła się przy tym jego historia i umiejętności związane z magią (pismo runiczne, wiedza tajemna - choć mają inne opisy). Pasuje mi to bardziej do dynamiki jego działania, wrodzonego uporu, a także do talentu magicznego, który wpisany był w cechach rasowych.
Po grze Noą postanowiłam też obniżyć mu Magię przestrzeni (teraz Czeladnik) na rzecz Magii Demonów (Adept). Wcześniej ta pierwsza była u niego dominującą, ale przy jego fascynacji demonami wydaje się mniej istotna. Ma też dzięki temu więcej ograniczeń jeżeli chodzi o kontrolowanie przedmiotów, a więcej możliwości przyzywania i interakcji z demonami co fabularnie wydaje mi się u niego ciekawsze.
PRZEDMIOTY
- Poprawione poziomy
TOWARZYSZ
- Wpisane kocie demony
CHARAKTER
- Dopisanie dwóch zdań nieco wyjaśniających zachowanie postaci
Louin - 155 cm (niech go!), morski elf, chłopak (nie Noi - chodzi o płeć).
Her i Nuko - koci (?) towarzysze (?) chłopców (?).
,,Bo chyba płeć robi jakąś różnicę, nie? No chyba, że mówimy o Noanie? Noii? Noem? Jak to się odmienia!?" (Conan)
,,Tak czy siak już współczuję naszym bohaterom : D Będzie ekstra!" (Hashira o wątku Yvy i Noi xD)
Noa kiedy dorośnie:
Her i Nuko - koci (?) towarzysze (?) chłopców (?).
,,Bo chyba płeć robi jakąś różnicę, nie? No chyba, że mówimy o Noanie? Noii? Noem? Jak to się odmienia!?" (Conan)
,,Tak czy siak już współczuję naszym bohaterom : D Będzie ekstra!" (Hashira o wątku Yvy i Noi xD)
Noa kiedy dorośnie:

-
- Kroczący w Snach
- Posty: 246
- Rejestracja: 11 lat temu
- Rasa: Alarianin
- Profesje: Rzemieślnik , Kupiec
- Kontakt:
[Escrim, Groszek Ilia, Iru, Nurdin, Nyllef, Winka ]
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
- Deidre
- Szukający drogi
- Posty: 39
- Rejestracja: 7 lat temu
- Rasa: Driada
- Profesje: Opiekun , Uzdrowiciel
- Kontakt:
U Deidre pojawiło się dosyć dużo zmian, wynikających z fabuły wątku
Razem z Valerianem spotkali Ducha Lasu, który zdjął z driady (z resztą z Vala też) klątwę i obdarował ją swoją maską.
Na początek standardowo:
*Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
*Opisałam chatkę Deidre w Szepczącym Lesie
A teraz reszta:
*Uzupełniłam fabułę
*W związku z fabułą usunęłam cechy związane z Pechem, niezdarnością i wieszczeniem. Dodałam cechę “Opiekunka”.
*W magii usunęłam magię umysłu, bo driada już nie przepowiada przyszłości.
*Dodałam skradanie się w umiejętnościach.
*Usunęłam z opisu wyglądu głośne chodzenie.
*W atrybutach zwiększyłam jej zwinność, szybkość i precyzję, bo nie jest już niezdarą.
*W przedmiotach pojawił się Mörskrik, chciałabym żeby był “legendarny”, bo to bardzo potężny artefakt, ale automatycznie zmienia mi na “mroczny”.
*Dodatkowo zmieniłam opis wyglądu i charakteru, przede wszystkim wyrzucając to co związane z Pechem i wieszczeniem.

Na początek standardowo:
*Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
*Opisałam chatkę Deidre w Szepczącym Lesie
A teraz reszta:
*Uzupełniłam fabułę
*W związku z fabułą usunęłam cechy związane z Pechem, niezdarnością i wieszczeniem. Dodałam cechę “Opiekunka”.
*W magii usunęłam magię umysłu, bo driada już nie przepowiada przyszłości.
*Dodałam skradanie się w umiejętnościach.
*Usunęłam z opisu wyglądu głośne chodzenie.
*W atrybutach zwiększyłam jej zwinność, szybkość i precyzję, bo nie jest już niezdarą.
*W przedmiotach pojawił się Mörskrik, chciałabym żeby był “legendarny”, bo to bardzo potężny artefakt, ale automatycznie zmienia mi na “mroczny”.
*Dodatkowo zmieniłam opis wyglądu i charakteru, przede wszystkim wyrzucając to co związane z Pechem i wieszczeniem.
- Nimroth
- Szukający drogi
- Posty: 38
- Rejestracja: 6 lat temu
- Rasa: Lisołak
- Profesje: Skrytobójca , Zabójca , Łowca
- Kontakt:
Nimroth:
- ogólnie chodzi o to, że podmieniło mi całą jego KP (oprócz avatara, aury i podpisu) na KP Frigg, więc usunąłem jej dane i wpisałem te, które związane z Nimrothem.
- ogólnie chodzi o to, że podmieniło mi całą jego KP (oprócz avatara, aury i podpisu) na KP Frigg, więc usunąłem jej dane i wpisałem te, które związane z Nimrothem.
-
- Błądzący po drugiej stronie
- Posty: 72
- Rejestracja: 9 lat temu
- Rasa: Alarianin
- Profesje: Rzemieślnik , Mieszczanin
8 KP całej mojej bandy przedstawiam do sprawdzenia.
Wszystkim pouzupełniałem opcje wprowadzone w nowym kreatorze (rasa, profesje, majątek, sława).
Wszystkim przejrzałem historię i opisy: polikwidowałem literówki, powstawiałem entery.
Know, Oswald i Walt - ich zwierzęcy towarzysze zostali wciśnięci w podany schemat.
Dima, Rufus, Oswald, Know, Walt - cechy specjalne rasowe oznaczone jako rasowe.
Agelatus - oddzieliłem cechę specjalną wygraną na loterii od tej, do której została dopisana.
Korzystając z tego, że magia i umiejki mają teraz 7 a nie 5 poziomów rozwoju wprowadziłem zmiany w stosunku tego co miałem poprzednio:
1) Agelatus:
magia natury z 2/5 na 3/7 - 100-letni szaman to już nie uczeń. Wie za mało na adepta, ale czeladnik jest w sam raz.
2) Niphred:
pismo runiczne z 3/5 na 5/7 - od wieków głównie czyta. Zna się na piśmie lepiej niż biegle.
3) Dima:
musztra z 3/5 na 5/7 - wojskowy po prostu umie maszerować.
gra na instrumentach z 3/5 na 5/7 - te, na których naukę studiował, ma w małym palcu.
orientacja w terenie z 2/5 na 3/7 - zwiadowca, no to jak to tak z uczniowską orientacją. Czeladnik już ok.
4) Rufus:
uniki z 3/5 na 5/7 - wciąż żywy 145-letni niepokonany mistrz Colloseum w Meot. Radzi sobie z tym.
zapasy z 3/5 na 5/7 - wciąż żywy 145-letni niepokonany mistrz Colloseum w Meot. Radzi sobie.
hodowla roślin i zwierząt z 2/5 na 3/7 - Kiedyś był dobry w te klocki. Wiedział dużo więcej niż uczniak, ale już nie wszystko pamięta - dlatego czeladnik.
5) Oswald:
nawigacja z 3/5 na 5/7 - stary, doświadczony dowódca okrętu. Wie o co pięć.
dowodzenie z 3/5 na 5/7 - j/w
6) Know:
ukrywanie się z 3/5 na 5/7 - działa bardziej na zasadzie "niezwracania uwagi" niż aktywnego ukrywania. Nikt nie przejmuje się żebrakami. A już Knowem to zwłaszcza.
Nie mam pojęcia jak zlikwidować okno z magią/przedmiotami magicznymi/cechami u tych postaci, które magii/przedmiotów/cech nie mają. (Kasuję krzyżykiem tą jedyną pustą linijkę i zapisuję, ale potem w profilu i tak powraca przedmiot "mroczny nic", magia "nowicjusz niczego", cechy specjalne "klątwa pusto"). Nie umiem, albo to coś nie działa.
Wszystkim pouzupełniałem opcje wprowadzone w nowym kreatorze (rasa, profesje, majątek, sława).
Wszystkim przejrzałem historię i opisy: polikwidowałem literówki, powstawiałem entery.
Know, Oswald i Walt - ich zwierzęcy towarzysze zostali wciśnięci w podany schemat.
Dima, Rufus, Oswald, Know, Walt - cechy specjalne rasowe oznaczone jako rasowe.
Agelatus - oddzieliłem cechę specjalną wygraną na loterii od tej, do której została dopisana.
Korzystając z tego, że magia i umiejki mają teraz 7 a nie 5 poziomów rozwoju wprowadziłem zmiany w stosunku tego co miałem poprzednio:
1) Agelatus:
magia natury z 2/5 na 3/7 - 100-letni szaman to już nie uczeń. Wie za mało na adepta, ale czeladnik jest w sam raz.
2) Niphred:
pismo runiczne z 3/5 na 5/7 - od wieków głównie czyta. Zna się na piśmie lepiej niż biegle.
3) Dima:
musztra z 3/5 na 5/7 - wojskowy po prostu umie maszerować.
gra na instrumentach z 3/5 na 5/7 - te, na których naukę studiował, ma w małym palcu.
orientacja w terenie z 2/5 na 3/7 - zwiadowca, no to jak to tak z uczniowską orientacją. Czeladnik już ok.
4) Rufus:
uniki z 3/5 na 5/7 - wciąż żywy 145-letni niepokonany mistrz Colloseum w Meot. Radzi sobie z tym.
zapasy z 3/5 na 5/7 - wciąż żywy 145-letni niepokonany mistrz Colloseum w Meot. Radzi sobie.
hodowla roślin i zwierząt z 2/5 na 3/7 - Kiedyś był dobry w te klocki. Wiedział dużo więcej niż uczniak, ale już nie wszystko pamięta - dlatego czeladnik.
5) Oswald:
nawigacja z 3/5 na 5/7 - stary, doświadczony dowódca okrętu. Wie o co pięć.
dowodzenie z 3/5 na 5/7 - j/w
6) Know:
ukrywanie się z 3/5 na 5/7 - działa bardziej na zasadzie "niezwracania uwagi" niż aktywnego ukrywania. Nikt nie przejmuje się żebrakami. A już Knowem to zwłaszcza.
Nie mam pojęcia jak zlikwidować okno z magią/przedmiotami magicznymi/cechami u tych postaci, które magii/przedmiotów/cech nie mają. (Kasuję krzyżykiem tą jedyną pustą linijkę i zapisuję, ale potem w profilu i tak powraca przedmiot "mroczny nic", magia "nowicjusz niczego", cechy specjalne "klątwa pusto"). Nie umiem, albo to coś nie działa.
"Non est viri timere sudorem".
- Nuka
- Mieszkaniec Sennej Krainy
- Posty: 131
- Rejestracja: 6 lat temu
- Rasa: Alarianin
- Profesje: Szlachcic , Najemnik , Wojownik
- Kontakt:
To i ja się rzucę tutaj.
Mereve:
Tylko usunęłam jej przydomek, bo i tak go nie używam xD
Nuka:
Tutaj dodałam cechę specjalną "Wyostrzone zmysły", bo używam tego w wątku, a nigdzie nie było. I do historii dodałam sytuację rodzinną Bubusia - jest opisana niemal na samym końcu.
Pozdrawiam!
PS: Nani jeszcze nie ogarnęłam do końca, więc niech na razie zostanie tak jak jest xD
Mereve:
Tylko usunęłam jej przydomek, bo i tak go nie używam xD
Nuka:
Tutaj dodałam cechę specjalną "Wyostrzone zmysły", bo używam tego w wątku, a nigdzie nie było. I do historii dodałam sytuację rodzinną Bubusia - jest opisana niemal na samym końcu.
Pozdrawiam!
PS: Nani jeszcze nie ogarnęłam do końca, więc niech na razie zostanie tak jak jest xD
- Anaya
- Szukający drogi
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 lat temu
- Rasa: Lodowy Elf
- Profesje: Łowca , Włóczęga
- Kontakt:

Anaya
1. Podstawowe dane uzupełnione.
2. Pozostałe zmiany:
- Przeredagowałam wygląd i charakter tak, by lepiej się czytało. Nie wprowadziłam żadnych istotnych zmian poza stylistyką
- Zrezygnowałam z magii (i tak postać nigdy z niej nie korzystała) oraz kilku niepotrzebnych umiejętności
- Poprawiłam historię stylistycznie i dopisałam akapit związany z przeszłymi wątkami
Eloise
1. Podstawowe dane także uzupełnione.
2. Pozostałe zmiany:
- Ponownie poprawki stylistyczne w treści wyglądu, charakteru i historii
- Pozbyłam się bezużytecznych umiejętności, z których nigdy nie korzystała (np. Rysowanie)
Alestar
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Drobne poprawki w opisach jak literówki.
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Drobne poprawki w opisach jak literówki.
- Saaviel
- Szukający drogi
- Posty: 31
- Rejestracja: 7 lat temu
- Rasa: Upadły Anioł
- Profesje: Najemnik , Arystokrata
- Kontakt:
Hej
W końcu się zabrałem za skończenie KP po zmianach :P
Saaviel
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- historia postaci aby nieco lepiej wytłumaczyć posiadłość jak i majątek (majątek jest brany pod uwagę jako to co posiada w piekle głównie). w trakcie odgrywania postaci wizja bohatera nieco lepiej mi się ukształtowała i uznałem że wraz z zmianami mogę nieco zmodyfikować tak by odpowiadało temu co dzieje się w wątku.
- cechy, zmieniłem błyskotliwość z przeciętnej na poziom wyżej, tak samo jak wcześniej pasuje to lepiej do sposobu w jaki odgrywam Saaviela
- umiejętności, dodałem etykietę na zaawansowanym i chyba dostosowałem kilka umek by lepiej pasowały do postaci, nic drastycznego. z jakiegoś powodu zapomniałem dodać etykietę jak robiłem postać i to był idealny moment żeby dodać.
- do magicznej broni dodałem zapisek że ostrze jest niezwykle trudne do złamania. Jest to jego ostrze z czasów kiedy był aniołem światła i jak na mocny magiczny przedmiot światełko i nie tępienie się wydawały się nieco nieadekwatne.
Alantar
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- zdaje się że coś tam zmieniłem w umkach delikatnie tak by poprawnie odzwierciedlały umiejętności Alanatara.
prócz tego nie kojarzę więcej zmian, coś drobnego mogło być, ale alantar był dużo bardziej przemyślaną postacią jeśli chodzi o proces robienia KP więc mało co miałem do roboty.

Saaviel
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- historia postaci aby nieco lepiej wytłumaczyć posiadłość jak i majątek (majątek jest brany pod uwagę jako to co posiada w piekle głównie). w trakcie odgrywania postaci wizja bohatera nieco lepiej mi się ukształtowała i uznałem że wraz z zmianami mogę nieco zmodyfikować tak by odpowiadało temu co dzieje się w wątku.
- cechy, zmieniłem błyskotliwość z przeciętnej na poziom wyżej, tak samo jak wcześniej pasuje to lepiej do sposobu w jaki odgrywam Saaviela
- umiejętności, dodałem etykietę na zaawansowanym i chyba dostosowałem kilka umek by lepiej pasowały do postaci, nic drastycznego. z jakiegoś powodu zapomniałem dodać etykietę jak robiłem postać i to był idealny moment żeby dodać.
- do magicznej broni dodałem zapisek że ostrze jest niezwykle trudne do złamania. Jest to jego ostrze z czasów kiedy był aniołem światła i jak na mocny magiczny przedmiot światełko i nie tępienie się wydawały się nieco nieadekwatne.
Alantar
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- zdaje się że coś tam zmieniłem w umkach delikatnie tak by poprawnie odzwierciedlały umiejętności Alanatara.
prócz tego nie kojarzę więcej zmian, coś drobnego mogło być, ale alantar był dużo bardziej przemyślaną postacią jeśli chodzi o proces robienia KP więc mało co miałem do roboty.
- Yao
- Błądzący po drugiej stronie
- Posty: 62
- Rejestracja: 9 lat temu
- Rasa: Wampir
- Profesje: Najemnik , Arystokrata , Kupiec
- Kontakt:
We wszystkich postaciach uzupełnione zostały jedynie podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator postaci.
Naniesione zostały również drobne poprawki. (literówki, interpunkcja, wizualna edycja tekstu)
Yao
memberlist.php?mode=viewprofile&u=4853
Frey
memberlist.php?mode=viewprofile&u=4901
Lilianna
memberlist.php?mode=viewprofile&u=6235
Sven
memberlist.php?mode=viewprofile&u=5709
Pozdrawiam uprzejmie, dużo serduszek.
Yao
Naniesione zostały również drobne poprawki. (literówki, interpunkcja, wizualna edycja tekstu)
Yao
memberlist.php?mode=viewprofile&u=4853
Frey
memberlist.php?mode=viewprofile&u=4901
Lilianna
memberlist.php?mode=viewprofile&u=6235
Sven
memberlist.php?mode=viewprofile&u=5709
Pozdrawiam uprzejmie, dużo serduszek.
Yao
"Jestem szarością dnia codziennego,
kimś kto jest gdy nie ma niczego.
Jestem cieniem nicości,
a mym więzieniem to ciało, te kości..."
kimś kto jest gdy nie ma niczego.
Jestem cieniem nicości,
a mym więzieniem to ciało, te kości..."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość