Profil użytkownika Silea

Avatar użytkownika

Ogólne

Potęga:
Imię: Silea Złotoręka
Rasa: Driada
Wiek: 268 lat


Aura

Emanacja jawi się w umyśle, jako całkiem silna, choć otacza ją delikatne światło w kolorze ametystu i okrywa niczym kocyk. Gdy zajrzy się pod niego, można spostrzec twardawą powłokę, na której wyraźne są odciśnięte rtęciowe liście klonu, srebrzyste kształty drzew oraz kobaltowa wstęga, która niczym wiatr, porusza nimi w magiczny sposób. W międzyczasie z oddali zaczyna nieść się echo czyichś słów, które przyćmiewa nagły i niespodziewany rumor głazów. Następnie jakby z obłoków kurzu po lawinie wynurzają się dźwięki niosące ze sobą śmiech i liczne glosy oraz towarzyszące im uderzenia młota kowala. Gdy wszystko zacznie cichnąć, można wychwycić jedynie szept liści i zawodzenie wiatru. Dodatkowo aura wydziela także cudowną, słodką woń miodu oraz kwiatów. Charakteryzuje się również niebywałą elastycznością oraz ostrymi brzegami, gotowymi do obrony. Miejscami bywa aksamitna albo nieprzyjemnie chropowata. Pozostawia po sobie nieznośną lepkość i pewną suchość zwiększającą pragnienie.


Wygląd

Przechadzasz się ulicami, ze znudzeniem patrząc na różnych przechodniów. Nagle twoją uwagę przykuwa pewna kobieta... albo może jednak dziewczyna, wygląda bowiem bardzo młodo, prawdopodobnie ma jakieś osiemnaście lat... a raczej miałaby, gdyby była człowiekiem. Tak, to jej lekki, cichy, pełen gracji chód przykuł twoją uwagę, wydaje ci się, że nie idzie, lecz sunie, że płynie, że unosi się kilka milimetrów nad ziemią.
Jednakże nie tylko to jest godne uwagi. Niezwykle urodziwe dziewczę może się pochwalić delikatnymi rysami twarzy, krwistoczerwonymi ustami, zgrabnym nosem i zielonymi niczym trawa oczami, które otacza firana gęstych, czarnych rzęs. Czoło przykrywa jej grzywka.
Na dłużej zatrzymujesz wzrok na płomiennorudych, falowanych włosach dziewczyny. Rozpuszczone, lekko roztrzepane i sięgające połowy ud mogłyby być obiektem zazdrości niejednej kobiety.
Gdy zastanawiasz się, kim może być nieznajoma, żadnej wskazówki nie udziela ci jej jasna, delikatnie zaróżowiona skóra, którą mógłby mieć równie dobrze zwykły człowiek. Oświeca cię dopiero wtedy, gdy dostrzegasz kwiaty we włosach i roślinne wzory na lekkich, wygodnych, lecz jednocześnie ładnych i gustownych ubraniach. Driada.
Dajesz tej szczupłej, nieco kościstej, lecz nie wychudzonej istocie sto siedemdziesiąt dwa centymetry i czterdzieści osiem kilogramów dokładnie w chwili, gdy do ciebie podchodzi, pytając o drogę. Dziewczęcy, niewinny, delikatny głos i uśmiech sprawiają, że z lekkim zmieszaniem spuszczasz wzrok, by chwilę potem ponownie go podnieść, ponieważ niechcący twoje spojrzenie spoczęło na nie dużym, lecz równócześnie w żadnym wypadku małym biuście. Udzielasz odpowiedzi, a nieznajoma uśmiecha się jeszcze szerzej, dziękuje i ponownie znika w tłumie.


Charakter

Silea to optymizm w najczystszej postaci: prawie zawsze się uśmiecha, odnosi z serdecznością do innych i szuka zalet danej osoby i sytuacji. Uważa, że w każdym można znaleźć dobro i tą zasadą kieruje się w życiu, przyjaźnie odnosząc się do wszystkich i zawsze chętnie pomagając. Sprawia przez to wrażenie lekko naiwnej, lecz i jej zaufanie można stracić. Jest bardzo cierpliwa, ale nawet ona ma swoje granice. Choć należy do grona sentymentalnych osób i lubi nawiązywać przyjaźnie, trzeba się bardzo postarać, by odbudować raz zniszczoną więź z nią.
Nie da skrzywdzić siebie i innych. Do końca stara się znaleźć pokojowe rozwiązanie danej sytuacji, a gdy jest już na to za późno, z niesmakiem będzie patrzyła na walkę, pozostając biernym obserwatorem tak długo, jak czyjeś życie nie będzie zagrożone. Nienawidzi czuć się bezradna i do końca będzie starała się postępować według swoich ideałów.
Nie cierpi nieporządku, ceni sobie konkrety i spokój. Lubi od czasu do czasu posłuchać barwnych opowieści awanturników i wędrowców, ale doskonale wie, że takie życie nie jest dla niej.
Na pierwszym miejscu stawia pomoc innym i samokształcenie. Magia ją fascynuje i chce dalej zgłębiać jej tajniki.

Atrybuty

Krzepa:Niezbyt silny, Wytrwały, Wytrzymały,
Zwinność:Bardzo zręczny, Szybki, Precyzyjny,
Percepcja:Wyostrzony wzrok, Czuły słuch, Wyostrzony węch, Przytępiony smak, Wyostrzone czucie, Czuły zm.mag,
Umysł:Bystry, Ineligentny, B. silna wola,
Prezencja:Piękny, Godny, Szarak,

Cechy specjalne

Kształtowanie drzew i przemiana w nie [Z]Potrafi zmieniać kształt pnia, gałęzi i korzeni drzewa. Przychodzi jej to z łatwością i zazwyczaj zajmuje niezbyt dużo czasu, wszystko zależy od tego, jak bardzo skomplikowaną zmianę chce wprowadzić. Ceną jest jednak szybka utrata energii, czego skutki dają o sobie znać: najczęściej są to chwilowa słabość i problem z koncentracją, czasami mdłości, a w skrajnych przypadkach omdlenie. Umie przemienić się i stopić z pniem klonu, którym się opiekuje i z takim drzewem, które nie jest zamieszkane przez inną driadę.
Mowa roślin [Z]Umie rozmawiać z roślinami, lecz porozumienie się z tymi, których nigdy wcześniej nie widziała, jest dla niej bardzo trudne i wymaga czasu.
Mowa zwierząt [Z]Potrafi rozmawiać ze zwierzętami, ale przychodzi jej to z większą trudnością niż większości driad. Jeśli nigdy wcześniej nie spotkała jakiegoś zwierzęcia, minie wiele dni, nim uda jej się z nim porozumieć.
Bezszelestne poruszanie się [Z]Jak na driadę przystało, porusza się bardzo cicho.
Trujący alkohol [W]Alkohol jest dla niej bardzo szkodliwy.

Umiejętności

Jeździectwo [O] Potrafi jeździć konno.
Odnajdywanie portali i źródeł magii [P] Umie określić ogólne położenie portali i źródeł magii.
Pływanie [O] Pływanie i nurkowanie to dla niej żaden problem tak długo, jak nie musi pokonać dłuższego dystansu.
Przetrwanie [W] Inne driady nauczyły ją, jak przeżyć w dziczy: zdobywania pożywienia, znajdowania kryjowek, przygotowowywania obozowiska, a nawet wytwarzania prostych narzędzi.
Skradanie się [W] Bezszelestne poruszanie się i znanie terenu umożliwiają jej niepostrzeżone zakradnięcie się, lecz na nieznanym gruncie ktoś może ją zauważyć.
Sporządzanie trucizn i odtrutek [W] Jako osoba, która poświęciła życie uzdrawianiu innych i nauce magii, uznała poznanie składników jak największej ilości trucizn i antidotum za konieczne.
Tropienie [O] Potrafi znajdować różne znaki, podążać za zwierzyną i zacierać za sobą ślady, lecz powoli traci w tym wprawę.
Wspinaczka [O] Wspinaczka zazwyczaj nie stanowi dla niej wyzwania, ale może trafić na przeszkodę nie do pokonania. Nie potrafi używać żadnego specjalistycznego sprzętu.
Zastawianie pułapek [P] Zastawianie prostych pułapek jest w jej zasięgu.
Alchemia [W] Eliksiry, mikstury, maści? Silea zna wiele z nich, potrafi je rozpoznać, przyrządzać, wie, jakie mają właściwości.
Czytanie aur [W] Potrafi pozyskać wiele informacji z aury, lecz niektóre mogą jej umknąć.
Krawiectwo [P] Zszycie dziury? Oczywiście! Stworzenie pięknej sukni? Nigdy.
Kreomagowanie [P] Wyrywając runy na danym przedmiocie, driada tworzy amulety chroniące przed lżejszymi chorobami i słabymi urokami, których moc się nie zużywa.
Zielarstwo [W] Zna prawie wszystkie rośliny i zioła rosnące w Szepczącym Lesie oraz całkiem sporo tych z innych terenów. Zastosowanie ich właściwości nie stanowi dla niej wyzwania.
Anatomia [O] Doskonale zna anatomię istot humanoidalnych i paru innych.
Botanika [W] Zna wiele magicznych i niemagicznych roślin.
Fizyka [P] Dziwne, gdyby nie znała podstawowych informacji o tym, jak działa otaczający ją świat.
Geografia [P] To jest na południu, to na północy... albo północnym zachodzie? Silea dobrze zna Szepczący Las i okolice, ale reszta świata niezbyt ją obchodzi.
Historia [O] Zna najważniejsze wydarzenia oraz trochę szczegółów, zwłaszcza na temat obecnej ery.
Kulturoznawstwo [P] Ma ogólne pojęcie na temat różnych kultur.
Matematyka [O] Nie ma problemu z liczeniem, lecz trudniejsze zadania ją przerastają.
Medycyna [O] Jeśli chodzi o leczenie, Silea opiera się na magii, alchemii i zielarstwie, lecz wie też coś o bardziej tradycyjnych metodach.
Naturianizm [W] Jest naturianką i wychowała się wśród naturian, więc siłą rzeczy przez te wszystkie lata nauczyła się sporo o rasach należących do tej grupy.
Prawo [P] Zostaniesz przyłapany na kradzieży - ukarzą cię. Driada zna tego typu oczywistości i niewiele więcej.
Pismo runiczne [O] Potrafi czytać i pisać runy, lecz z bardziej skomplikowanymi sobie nie poradzi.
Poliglotyzm [O] Płynnie posługuje się powszechną, wspólną mową, potrafi czytać i pisać. Niewiele gorzej radzi sobie z językiem elfickim.
Wiedza tajemna [W] Zna arkana magii i sposoby posługiwania się nią.
Uniki [O] Ma opanowane unikanie ciosów, zaklęć i omijanie pułapek.
Medytacja [W] Wyciszenie się i odzyskanie spokoju ducha bywa przydatne.
Bestiologia [O] Wie sporo o zwykłych zwierzętach, lecz jej wiedza na temat tych magicznych jest dosyć mała.

Magia

        Sposób rzucania zaklęć: Rozkazy
Ziemi [M]Mając naturalne predyspozycje, bez większych trudności opanowała tę dziedzinę. Potrafi tworzyć szczeliny w ziemi, kamienne pociski wielkości ludzkiej pięści, ale też wielkie kamulce i ściany z ziemi, nadawać nowy kształt ciałom stałym, zmieniać najzwyklejszą ziemię w kamień, jeden metal w drugi. Jako uzdrowicielka wiele uwagi poświęciła przywracaniu stabilności wewnętrznych organów. Gdy driada połączy dziedziny ziemi i powietrza, może trochę przyśpieszyć czyjś metabolizm, w tym swój.
Życia [U]Opanowała przyśpieszanie regeneracji organizmów niemal do perfekcji, lecz nie potrafi zabijać, zmieniać procesów życiowych ani tym bardziej wskrzeszać martwych za pomocą tej dziedziny.
Mocy [N]Potrafi tworzyć magiczne tarcze.
Powietrza [N]Umie stworzyć delikatny powiew wiatru oraz trochę spowalniać i przyśpieszać ten już istniejący. Gdy driada połączy dziedzinę ziemi i powietrza, może trochę przyśpieszyć czyjś metabolizm, w tym swój.
Przestrzeni [U]Potrafi siłą woli przenosić przedmioty o wadze do około dziesięciu kilogramów na odległość w zasięgu jej wzroku. W przypadku cięższych przedmiotów może nimi poruszyć, unieść na niewielką wysokość, odepchnąć je etc., lecz im przedmiot cięższy, tym mniejszy ma na niego wpływ.

Magiczne przedmioty

Amulet [ZAC]Jest to półszlachetny, jasnozielony kamień w kształcie łzy i wielkości połowy kciuka dorosłej osoby z wyrytymi na nim runami, który wisi na sznurku. Chroni przed lżejszymi chorobami i słabszymi urokami.

Towarzysz


Historia

Na świat przyszła gdzieś pomiędzy Adrionem a Danae jako dziecko krótkiego związku leśnego elfa i driady władającej magią ziemi. Przez pierwsze osiemdziesiąt lat żyła jak przeciętna przedstawicielka swojej rasy, poznając umiejętności niezbędne do przeżycia w dziczy, na zielarstwie oraz podstawach botaniki zaczynając, idąc przez skradanie się, a na budowaniu pułapek kończąc. Nigdy jednak nie interesowała ją praca jako obrończyni terytorium plemienia, toteż niekiedy zadowalało ją znanie samych podstaw, a jako pacyfistka uważała, że biegłe posługiwanie się bronią jest dla niej zbędne tak długo, jak może uniknąć czyjegoś ciosu.
Zdecydowanie wolała przekazywać różne informacje młodszym driadom i to w tej roli się odnalazła. Uwielbiała zdobywać wiedzę i się nią dzielić. Jednakże, z biegiem lat, coraz bardziej denerwowało ją to, że nie może zgłębić dziedzin, które ją pasjonowały. Inne driady potępiały to, tłumacząc, że tak wielka ciekawość dla ich gatunku może być zabójcza. Ponadto sposób posługiwania się magią Silei spotykał się z dezaprobatą. Sama idea naginania świata do swojej woli kłóciła się z tym, co wszystkie w ich plemieniu wpajane miały od maleńkości: chroniony przez Matkę Naturę świat był idealny i tylko czasami, gdy siły zewnętrzne zakłócały tę harmonię, trzeba było ją przywrócić. Magia Silei była właśnie jak ta zewnętrzna, obca, niepożądana siła. Driada, pragnąc akceptacji innych, tłamsiła w sobie swoje pragnienia, uważając je za młodzieńcze wymysły. To minie z wiekiem, na pewno.
Nie minęło. Coraz częściej czuła chęć rozwijania się, parę zaklęć z dziedziny powietrza i ziemi, których niegdyś nauczyły ją inne driady, przestały jej wystarczać. Głód wiedzy wręcz zżerał ją od środka. Nie wytrzymała. Odłączyła się od innych i od tamtej pory żyła sama, a jej zachowanie powszechnie potępiono. Mimo że to Silea podjęła decyzję, wszystkie w plemieniu po dziś dzień utrzymują, że to one ją wygnały.
Podróżując po Szepczącym Lesie, poszerzała posiadane informacje o leczniczych i trujących roślinach, uczyła się praktycznych, bardzo przydatnych osobie prowadzącej taki tryb życia umiejętności (jak choćby krawiectwo czy jeździectwo), a zatrzymując się w elfickich miastach, zdobywała ogólną wiedzę o otaczającym ją świecie. Po pewnym czasie nauczyła się pisać i czytać, potem zaś zaczęła poznawać język elfów, z którymi przecież spędzała wiele czasu.
Najwięcej czasu spędziła w Adrionie, mieście uzdrowicieli i magów. Czuła, że znalazła swoje miejsce na ziemi. Nigdzie indziej nie było jej tak dobrze. Mogła poznawać i zgłębiać tajniki magii i uzdrowicielstwa, dwóch dziedzin, które spędzały jej sen z powiek, dziedzin, które były, są i będą jej sensem życia. Przez te wszystkie lata pobierała nauki od różnych osób, doskonaląc już zdobyte umiejętności oraz poznając inne sposoby leczenia i podstawy nowych odłamów magii. Z wypiekami na twarzy poznawała zarówno teorię, jak i praktyczne zastosowanie mocy. Gdy lepiej zrozumiała, czym są aury, postanowiła, przy pomocy medytacji, nauczyć się odczytywać z nich informacje. Uważała za fascynujące to, jak wiele można się dowiedzieć o innych dzięki magii...
W księgach wyczytała, że moc można zakląć w przedmiotach, a portale i źródła magii wyczuć, jednakże opierając się wyłącznie na tekstach, nie mogła opanować tych zdolności zbyt dobrze.
Podróżnicy przybywający do miast nieraz potrzebowali pomocy lub mieli ciekawe informacje wszelkiej maści. Silea lubiła przebywać w ich towarzystwie, rola zwykłego słuchacza w pełni jej wystarczała, nie potrzebowała rozgłosu. Jednakże jej uzdrowicielskie zdolności z czasem stały się sławne, zyskała sobie przydomek Złotorękiej, jednej z najlepszych w swoim fachu w tej części środkowej Alaranii.
Dziś nadal najczęściej można ją spotkać w Adrionie i jego okolicach, ponieważ musi doglądać swego drzewa znajdującego się na wschód od miasta. Czasami jednak Silea przepada jak kamień w wodę na wiele tygodni, by podróżować po Szepczącym Lesie i nieść pomoc innym. Niekiedy da się namówić na stworzenie specjalnego amuletu. Choć twierdzi, że jej zdolności w tym zakresie nie są nadzwyczajne, sama nosi jeden z pierwszych, jakie zrobiła.
Nadal łaknie wiedzy i ciągle szuka sposobów na zdobywanie jej. Nigdy nie uzna, że już dość wie.

Dane gracza: Silea

Nazwa użytkownika:
Silea
Ranga:
Zbłąkana Dusza
Martwe postacie:
Płeć:
Kobieta
Status:
OFFLINE
Zainteresowania:
fantasy, steampunk, pisanie wierszy i opowiadań, anime, manga, obróbka graficzna
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
Grupy:
Dołączył(a):
Wt gru 11, 2018 5:42 pm
Ostatnia wizyta:
Wt kwi 23, 2019 6:38 pm
Liczba postów:
8 | Znajdź posty użytkownika
(0.01% wszystkich postów / 0.06 posty dziennie)
Ostatni post:
[Niebieski szlak do Ekradonu] - Wycieczka elfich zielarzy.
Pn kwi 22, 2019 6:50 pm
Najaktywniejszy w dziale:
Ekradon
(Posty: 6 / 75.00% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
[Niebieski szlak do Ekradonu] - Wycieczka elfich zielarzy.
(Posty: 6 / 75.00% postów użytkownika)
cron