Oglądasz profil – Morrun

Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Morrunder zuul Zathrael
Rasa:
Zjawa
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
727 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Aura już w oddali może zachwycać, ponieważ ma niebywałą siłę i prezentuje ją poprzez fale turmalinowej, matowej faktury. Żelazna warstwa ściśle przylega do powierzchni, tworząc ją dosyć twardą. Nie jest jednak obleczona jedynie skalą szarości, tu i tam przebiegają kobaltowe wstęgi, przypominające zakładki do ksiąg. Gdzieś na górze widnieją barachitowe listki, dół zaś został podszyty srebrnymi gwiazdkami, lśniącymi w pełnym słońcu. Dodatkowo wszędzie widać miedziane zawijasy. Podobnie bogate okazują się wrażenia słuchowe. Rozpoczyna je pojedynczy, głęboki ton, którego lekkie buczenie przerywają głośne grzmoty, mieszające się z uderzeniami kowalskiego młota. Ostatecznie wszystko tonie w nieprzeniknionej, mrocznej ciszy. Nie czuć nawet żadnej woni, choć chłód w niepokojący sposób obejmuje ramiona. Na dodatek z pomocą elastycznych ruchów konsekwentnie unika dotyku, w ostateczności straszy swymi niebywale ostrymi brzegami, choć jeszcze przed chwilą przypominały zwyczajną, gładką powłokę tak jak u góry. W smaku nieprzyjemnie sucha jedynie doświadczeni czytelnicy aur będą w stanie odkryć nutkę czegoś lepkiego. Mimo swej obojętności na przestrzeń, aurze nie brakuje cech charakterystycznych. Z pewnością każdy zapamięta wyjątkowo słony posmak na języku.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Morrun
Wiek:
21
Grupy:
Inne Postacie:
Laimëhín
Martwe postacie:
Płeć:
Mężczyzna

Skontaktuj się z Morrun

PW:
Wyślij prywatną wiadomość

Statystyki użytkownika

Rejestracja:
11 miesiące temu
Ostatnio aktywny:
1 miesiąc temu
Liczba postów:
12
(0.01% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.04)
Najaktywniejszy na forum:
Równiny Theryjskie
(Posty: 4 / 33.33% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
Niebezpieczny skarb
(Posty: 4 / 33.33% wszystkich postów użytkownika)

Podpis

"Cierpienie jest ogniem, w którym hartuje się nasza dusza"

"Nwalme se i-nár, ya olnorna fëalva."

Atrybuty

Krzepa:wytrwały, odporny
Zwinność:szybki, precyzyjny
Percepcja:pozbawiony węchu, pozbawiony smaku, szczątkowe czucie, wyczulony na magię
Umysł:niezwykle bystry, błyskotliwy, Żelazna wola
Prezencja:godny, przekonywujący

Umiejętności

Wiedza tajemnaMistrz
Pismo runiczneMistrz
StrategiaMistrz
TaktykaBiegły
Władanie mieczem długimBiegły
PrzetrwanieBiegły
Jeśli chcesz pożyć trochę dłużej gdzieś poza miastem, albo większość życia wędrujesz niezbędna.
Czytanie AurBiegły
BestiologiaBiegły
BotanikaBiegły
AlchemiaBiegły
ZielarstwoOpanowany
MatematykaBiegły
Ona jest wszędzie
JeździectwoOpanowany
Wszędzie na piechotę nie pójdę...
Odnajdywanie portali/ źródeł mocyOpanowany
Przydatne gdy zaklęcie ma być nad wyraz potężne
ArchitekturaBiegły
Przede wszystkim funkcjonalność i prostota,w niej tkwi piękno
EtykietaBiegły
Przebywając na dworach może wbić się do głowy
Broń oblężniczaBiegły
UnikiOpanowany
Podczas bitew niezwykle przydatna umiejętność
KaligrafiaPodstawowy
Dobrze wiedzieć co się zanotowało w kajeciku
PolitykaOpanowany
Było się tu, było się tam, wpływało się na decyzje władców bądź prowadziło dyplomację
PoliglotyzmOpanowany
Język ogólny, Pradawny
AktorstwoOpanowany
Kiedy nie chcesz od razu ujawniać kim tak na prawdę jesteś... przydatne.

Cechy Specjalne

OpętanieDar
Morrun jest w stanie przejąć kontrolę nad istotą o woli słabszej niż jego. Nie jest to warunkiem ale zdarza się że jaźń istoty przepada w pustce.
Brak potrzeb fizjologicznychZaleta
W swojej niematerialnej formie nie potrzebuje załatwiać żadnych potrzeb
ZapieczętowanyKlątwa
Na Morrundera nałożone zostały Pieczęcie, potężne zaklęcia które ograniczają jego możliwości i uniemożliwiają mu opuszczenie tego świata. Więcej o nich z czasem...
Budzący grozęSkaza
Samą swoją obecnością czy barwą głosu budzi w ludziach niepokój, jakby roztaczał wokół siebie jakąś aurę. Istoty o słabszej woli przytłacza wręcz jego obecność.

Magia

PustkiMistrz
IstnieniaMistrz
EnergiiMistrz
MocyAdept

Przedmioty Magiczne

Pierścień ukryciaUpiorny
Ukrywa przed resztą świata rzeczywistą aurę posiadacza, ukazując go jako zwykłego przedstawiciela swojej rasy (obecnie człowieka).
Kryształ mocyUpiorny
Jest to matowy kryształ koloru granatowym trochę mniejszy jak pięść, jest w stanie pochłonąć i zmagazynować olbrzymie ilości energii magicznej. Używany do magazynowania i uwalniania z niego energii za pomocą odpowiedniego zaklęcia.

Charakter

Morrun przez swój spokój, wyraz twarzy i małomówność odbierany jest często jako pozbawiony chęci życia i wyzuty z uczuć wrak człowieka, i jest to w pewnym sensie prawda, ponieważ szuka on spokoju który mu wcześniej zabrano, co jest też powodem braku części jego uczuć. Mimo to jednak pozostała mu wrodzona dociekliwość i głód wiedzy który czasami przesłania mu innych, choć i tak nie ma w zwyczaju zajmować się troskami innych. Być może powodem tego jest ciążąca nad nim "klątwa". Bardzo często zatapia się w swoich rozmyślaniach i przez to też jest uznawany za zamkniętego w sobie. Podczas rozmowy okazuje się jednak, że jest on niezwykle błyskotliwy i posiada ogrom wiedzy, o ile do rozmowy dojdzie ze względu na niepokój który wzbudza samą swoją obecnością czy barwą głosu. Nie jest jednak powiedziane że jej unika. Są dwie rzeczy których nie znosi, a są nimi wszelkie obrzędy odprowadzania zmarłych na tamten świat oraz nekromancja ponieważ przypominają mu one o jego losie i przyczynie obecności tutaj. Wywołuje to u niego przygnębienie lub czasem nawet gniew. Lęk wzbudzają w nim jedynie rzeczy które są w stanie zablokować mu możliwość wyrwania się z więzienia w którym go zamknięto. Robi wtedy wszystko by utrzymać kontrolę nad wszystkim. Obawia się tego, że mu się to nigdy nie uda i po wieczność tułać się będzie, targany samotnością i cierpieniem, po tym świecie w swej nędznej formie. Unika on dużych skupisk ludzi czy innych istot, woli towarzystwo zaledwie paru osób jeśli nie ododobnienie. Moralnie nie stoi po żadnej ze stron wyznając pragmatyczny styl życia (bądź nieżycia), choć bywają od tego odstępstwa. Niezwykle irytuje go głupota i jej przejawy.

Wygląd

Ciało którym obecnie włada Morrun jest ciałem mężczyzny wysokim na około 6 stóp. Jego ciało jest szczupłe i umięśnione, ale miarą jego siły nie jest to ile potrafi unieść a wytrzymałość i sprawność. Na głowie ma ciemne gęste włosy. Jego pociągła twarz nie jest może piękna, pokryta licznymi małymi bliznami, lecz nie wzbudza też odrazy ani nie jest obiektem kpin. Jego surowe rysy i puste, martwe wręcz spojrzenie nadają Morrunowi powagi. Rzadko wyraża on jakiekolwiek emocje, a co dopiero uczucia, co jeszcze bardziej potęguje wrażenie śmiertelnej powagi. Z twarzy bije również niczym niezachwiany spokój. Jego nieduże oczy zwykle są ciemnoszare ale czasem jakby roziskrzają się, najczęściej podczas korzystania z magii. Mimo iż nie unika słońca jego cera jest blada. Zwyczajne usta, podobnie jak oczy, rzadko kiedy cokolwiek wyrażają, jednak są one najbardziej żywym elementem wyglądu przybierając najczęściej lekko rumiany kolor. Jego głos jest zimny i daleki, samo jego brzmienie wzbudza niepokój. Gdy jednak podnosi głos jest on jak uderzenie w dzwon, potężny i głęboki, wydaje się jakby miał sięgać i w zaświaty. Jego ruch zależny jest od sytuacji, jeśli ona tego nie wymaga, ogranicza się do minimum, w przeciwnym wypadku są one szybkie i co ważniejsze w obu przypadkach pewne i niezwykle precyzyjne. W swojej niematerialnej zaś formie ukazuje się innym jako srebrzysty duch w bardzo ogólnym zarysie konturów ciała dawnego czarodzieja, jego głos jest wtedy dziwięczny i zdaje się jakby mówił on w wielkiej sali a zewsząd rozbrzmiewało jego echo.

Na swoje żylaste ciało zwykle zakłada lniane ubrania w ciemnych kolorach i na nie jakiś skórzany pancerz z rękawicami, choć i w cięższych go widziano. Kiedy jednak nic nie zagraża czy przebywa w bezpiecznych miejscach przywdziewa krótkie, proste szaty. Na jego wyposażenie składa się zwykle długi miecz, sztylet, lniana sakwa, przy pasie skórzane kaletki i sakiewki z przeróżną zawartością i bukłak, gdyż większość czasu bywa gdzieś w świecie.

Historia

Wraz z końcem 5. millenium Ery Środka na świat przyszedł potomek dwojga czarodziejów, Mathrasa i Ariny, i jak to było w zwyczaju wychowanie przypadło jednemu z rodziców. Ojciec postanowił wziąć go pod swoją pieczę i nauczyć młodego Morrundera wszystkiego co potrafi. Ojciec nie spodziewał się, że będzie on tak pojętny i zdolny, że przed osiągnięciem 2000 lat nie tylko zrówna się a nawet przewyższy go poziomem wiedzy i mocy. Czarodzieja intrygowało zawsze pojęcie bytu, istnienia jak i nieistnienia, zagłębiał się więc najbardziej w te właśnie dziedziny magii, nie zaniedbując oczywiście innych. Zdobywał na prawdę rozległą wiedzę, nie tylko magiczną zresztą. Z rokiem 7405. tej samej ery Morrunder wraz z innymi czarodziejami, gnany ciekawością i pragnieniem wiedzy, wyruszył na kontynent by tam kontynuować pozyskiwanie jej. Z czasem zaczął się interesować poczynaniami ludzi i wszedł w politykę pomagając to jednym to drugim obserwując skutki każdego działania. Pewnego dnia jednak wplątany został w zawiłe intrygi mające na celu uzależnienie go od władcy jednego z królestw. Nie udało się im to jednak a czarodziej pochłonięty pracą w swojej wieży został podstępnie zgładzony. Przyjaciele odebrali oprawcom jego ciało i pochowali w grobowcu u stóp gór Fellarionu od strony Dzikich Ostępów. Tam miał spoczywać w spokoju. Do czasu...

W roku 47. Ery Alariańskiej mimo zabezpieczeń i dokładnego zamaskowania grobowca komuś udało się do niego wedrzeć, był to Anthar Mazer, potężny jak na swoje czasy mag który dzięki swojemu zaparciu i ambicji odnalazł miejsce pochówku legendarnego czarodzieja i dotarł do niego. Tam po odprawieniu wraz ze swoimi adiutantami rytułału wyrwał duszę Morrundera z zaświatów i nałożył na nią potężne pieczęcie wiążące jaźń i moce czarodzieja, a także uniemożliwiające mu powrót z tego świata. Wszystko to było możliwe dzięki prastarej wiedzy którą posiadł podczas trwających wieki badań nad reliktami wydobytymi spod piasków pustyni Nanher, a także nad tym co było na ścianach w odkrytych gdzieniegdzie starożytnych ruinach z zamierzchłych czasów. Pragnący zdobyć niezwykłą potęgę, wiedzę i władzę ambitny mag przecenił swoje zdolności i nie do końca świadomy ceny wykorzystania tak potężnego zaklęcia, na jeszcze potężniejszej istocie, zginął na miejscu. Energia magiczna potrzebna do zamknięcia pieczęci była tak duża, że wchłonęła cały jej zasób z grobowca pochłaniając przy tym intruzów. Ostatnia pieczęć zamykała duszę Pradawnego w przedmiocie, diademie który obdarzał noszącego częścią wiedzy ducha w nim zaklętego. Nie minęło sporo czasu gdy znaleźli się kolejni poszukiwacze, jednak tym razem byli to zwykli zlodzieje łasi na kosztowności jakie możnaby znaleźć w takich miejscach. W taki to sposób pieczęcie wyszły na powierzchnię i powędrowały w różne zakątki świata. Niektóre zostały rozpoznane przez czarodziei którzy przestraszyli się nie wiedząc czym są te artefakty. Tchnące więc starożytną magią obiekty ukryto lub w inny sposób zabezpieczono. Nikt nie wie gdzie się znajdują poszczególne pieczęcie ani czym one są. Sam diadem jednak wędrując z rąk do rąk, pojawiał się na przeróżnych głowach, od zwykłego rzezimieszka po wielkich władców. Zawsze kończyło się to jednak szaleństwem, gdyż artefakt nie tylko obdarzał potęgą i wiedzą a sam otwierał umysł posiadacza a ten chłonął jego wiedzę i doświadczenia. Działo się tak ponieważ podczas zamykania ostatniej pieczęci wystąpiły jakieś silne zakłócenia które zaburzyły strukturę zaklęcia, ta niestabilność spowodowała również samoistne złamanie tej pieczęci uwalniając udręczoną duszę Morrundera. Od tamtego momentu czarodziej, opętując kolejne istoty, poszukiwał badań Anthara, pieczęci oraz sposobu na zdjęcie tego "przekleństwa". Pod różnymi postaciami zszedł chyba pół kontynentu, przewijał się przez królewskie dwory, ponure ostępy puszcz, nieprzyjazne piaszczyste pustkowia czy pachnące domem biblioteki. Zmieniał niekiedy losy krain nieustając w poszukiwaniach tego co mu zabrano - spokoju i wolności. Gdzie go teraz raczą gościć...

Towarzysz

Imię:
Gatunek:
Płeć:0
Wiek:0 lat

=

Posiadłość

Lokalizacja: