Oglądasz profil – Yao
















- Brak Avatara -

Ogólne

Godność:
Yao Shasamo
Rasa:
Wampir
Profesje:
Płeć:
Nieokreślono
Wiek (w latach):
640 lat
Wygląda na:
0 lat

Aura

Siła tej emanacji znacznie wykracza ponad przeciętną. Żelazna barwa ciekawie komponuje się ze złotymi pasmami wzbogaconymi o cynowe kontury. Tu I ówdzie widać rtęciowe kropeczki oraz barachitowy pyłek. Powłokę otula piękna, topazowa poświata. Słychać zatrważające krzyki agonii, którym towarzyszy poczucie straty. Wrzaski nagle toną w dziwnej ciszy starającej się pochłonąć każdy odgłos. Trwa ona chwilę. Nagle spokój zakłócają trzaski płomieni wraz z iskrami, które pojawiają się wokół aury i tworzą nadzwyczajne widowisko. Powoli następuje zmiana w coś całkowicie odwrotnego, a mianowicie szmer wody i drobne unoszące się w powietrzu kropelki, które zastąpiły iskry.
Niesie ze sobą zapach świeżej krwi, nie wiadomo dlaczego ale przy tym możemy odczuć również metaliczny posmak.
Powierzchnia twarda, trudna do złamania, ale też elastyczna, śmiało prezntująca swą giętkość. Ostre krańce zostały tak wykonane, iż przypominają kły. Lepi się potwornie i skleja wargi w sadystycznym celu. Gdy pojawia się pikantny smak, ugaszenie pragnienia jest przez jakiś czas wręcz niemożliwe.
Nazwa użytkownika:
Yao
Ranga:
Szukający drogi
Wiek:
22
Grupy:
Inne Postacie:
Frey, Hessan, Sven, Lilianna
Martwe postacie:
Płeć:
Mężczyzna
Zainteresowania:
Muzyka, pisanie, magia i morderstwa. :3
Czyli wszystko, co słodkie i urocze.
Lokalizacja:
Kołobrzeg

Skontaktuj się z Yao

PW:
Wyślij prywatną wiadomość

Statystyki użytkownika

Rejestracja:
3 lat temu
Ostatnio aktywny:
11 godziny temu
Liczba postów:
49
(0.06% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.04)
Najaktywniejszy na forum:
Nowa Aeria
(Posty: 21 / 42.86% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
[posiadłość Finnswordów] Koniec i początek
(Posty: 21 / 42.86% wszystkich postów użytkownika)

Podpis

"Jestem szarością dnia codziennego,
kimś kto jest gdy nie ma niczego.
Jestem cieniem nicości,
a mym więzieniem to ciało, te kości..."

Atrybuty

Umiejętności

Walka dwoma mieczamiMistrz
Od małego szkolony do takiej walki, wykazywał się znaczną zręcznością i siłą obu rąk, dzięki czemu doskonale włada dwoma mieczami w ferworze walki.
GarbarstwoBiegły
Oprawianie skór, zwłaszcza wilczych, z których Yao sam sobie wytwarza lekką zbroję.
Polowanie i tropienieBiegły
Znaczną część swego życia, od czasów młodości poświęcił na polowanie w lasach i górach.
Uniki, postawa w walceBiegły
Umiejętność trenowana była w parze z walką na miecze, jest na prawdę szybki i zręczny, nawet jak na wampira.
Kaligrafia i czytanieBiegły
Jak na arystokratę przystało Yao lubuje się w dobrej lekturze, sam nieco pisze...
JeździectwoOpanowany
Potrafi jeździć konno, nawet w dość niesprzyjających warunkach.
Skradanie sięOpanowany
Ciche poruszanie się, ułatwia tropienie i polowanie.
Opatrywanie ranPodstawowy
Na zasadzie - zaszyć, opatrzyć, jak przeżyje, będzie dobrze.
AlchemiaPodstawowy
Raczej głównie eksperymentuje, nie jest nigdy pewien swoich mikstur.
ZielarstwoPodstawowy
Zna zioła, grzyby i inne substancje alchemiczne na zasadzie: to mnie zabije, to mi pomoże.
KowalstwoPodstawowy
Potrafi samodzielnie naostrzyć sobie ostrza, naprawić lekko uszkodzoną zbroję.
PszczelarstwoBiegły
[loteria]

Cechy Specjalne

WampiryzmSkaza
Osłabiony przez światło słoneczne, podatny na srebrną broń. Potrzebuje co jakiś czas napoić się krwią, by odzyskać i utrzymywać pełnię sił.
Przemiana w krukaDar
Potrafi się przeistaczać się miedzy postacią ludzką, a kruczą. Umożliwia mu to lot.
TelekinezaMoc
Włada mocami telekinezy, jednak w ograniczony sposób. Jest to dla niego męczące, ale stale trenuje.
InstynktZaleta
Wyostrzone zmysły i bystry umysł, rozwinięta zdolność percepcji.
RegeneracjaDar
Jest mniej podatny na zwykłe obrażenia, jego rany szybciej się regenerują.

Magia

ŚmierciMistrz
Wrodzony talent i wieki obcowania z tą dziedziną magii, która dla Yao stała się wręcz pasją. Szczególnie uwielbił sobie jej wpływ na lód, dzięki czemu włada magicznym czarnym lodem, który powstał z hybrydy zaklęć śmierci i lodu.
OgniaUczeń
Lata nauki, głównie wykorzystywana w połączeniu z magią wody, by uzyskać lód. Jest jednak również często wykorzystywana samodzielnie.
WodyUczeń
Lata nauki, głównie wykorzystywana w połączeniu z magią ognia, by uzyskać lód.
PustkiAdept
Wyuczona w akademii, wraz z magią wody i ognia. Wykorzystywana głównie do przywoływania iluzji i niematerialnych przedmiotów. (np. łuku w trakcie polowania)

Przedmioty Magiczne

Bliźniacze miecze z czarnej stali.Artefakt
Choć wyglądają na stare i wyszczerbione, są stale ostrzone i bardzo zadbane. Starożytne ostrza posiadają zdobione złotem rękojeści z szafirami w centralnej ich części. Szlachetne kamienie dawno już wyblakły, zachowały jednak magiczne aspekty i podtrzymują moc ostrzy. Zdobyte za młodu w pradawnych kurhanach służą wampirowi do dziś. Otoczone są zazwyczaj ciemną fioletową, lub czarną poświatą, wzbudzającą strach u przeciwnika. Oba ostrza są niesamowicie lekkie i śmiertelnie niebezpieczne, ale tylko w rękach samego Yao, gdyż jest z nimi magicznie związany.
Amulet drobnej magii.Zaczarowany
Wspiera rzucanie drobniejszych zaklęć, sprawia, że jest to mniej męczące. Łatwiej i szybciej regeneruje się energia magiczna.
Srebrny sygnet z szafirem.Zaczarowany
Sygnet rodzinny Shasamo. Wzmacnia jego cechy rasowe, wyostrza zmysły i poprawia skuteczność magii.

Charakter

Umysł i charakter Yao są skomplikowane, on sam nie zna siebie wystarczająco dobrze. Jest z natury skryty i z początku nieufny, ale można szybko zdobyć jego zaufanie, jeśli tylko wie się, w jaki sposób. Jest to jego słaba strona. Wiele cech jego charakteru wyklucza się nawzajem. Pomimo mrocznego wyglądu zewnętrznego jest dobrą istotą i nie chce krzywdy innych, co nie odbiera mu jednak zawziętości. W przypadku, gdy wymaga tego sytuacja potrafi być nawet brutalny. Jest wybuchowy, więc jego zachowania zależą od aktualnego nastroju. Mimo to stara się być pomocny i miły. Ceni sobie uczciwość, lojalność, porządek i honor, jednak nie cierpi zdrady, fałszu i dwulicowości, z którą często się spotyka. Wszystko zawsze stara się kierować tak, aby szło zgodnie z jego planem, który nigdy nie zakłada, by zaszkodzić komukolwiek bez powodu. Wampir uwielbia przyjmować gości w swojej rezydencji, oraz stara się traktować wszystkich dobrze, samemu będąc porządnym - jak na byłego najemnika i maga śmierci. Yao uważa, że wszystko zależy od podejścia, mimo swojego pesymizmu zachęca bliskich do pozytywnego myślenia. Jest cholernie wrażliwą istotą, a jego dusza ma więcej sznyt niż ciało. Jest zamknięty w sobie i z początku unika bezpośredniego kontaktu.

Wygląd

Shasamo jest wysokim, dobrze zbudowanym wampirem. Mierzy niespełna siedem stóp wzrostu, ma niemal całkowicie bladą cerę i oczy, w których źrenicach można dostrzec osobliwy, charakterystyczny chłód. Błękit jego oczu często przez jego samego jest przyrównywany do lodu. Ma kruczo-czarne włosy, często artystycznie roztrzepane i chaotycznie poukładane.
Wyjściowo, lub gdy przyjmuje gości ubiera drogie, zdobione szaty z aksamitu. Wszystkie są czarne, mają jednak różne zdobienia, między innymi ciemne, błękitne, fioletowe, a nawet złote. Jego najdroższe szaty są pozłacane, a kołnierze mają wysadzane szlachetnymi kamieniami. Jak na arystokratę przystało, Yao lubi taki przepych.
Strój do polowań, czy innych wypadów prezentuje się nieco inaczej. Wampir nosi wówczas lekki pancerz stworzony z wygarbowanych skór czarnych wilków, ze stalowymi wzmocnieniami na czułe i narażone na atak miejsca. Całość jest lekko i nie krępuje ruchów, dzięki czemu nawet w bojowym uzbrojeniu postać Yao prezentuje się dostojnie. Oba miecze wykonane z czarnej stali wkłada do pochw, umieszczonych na plecach tak, by gwarantować łatwy i szybki dostęp do broni. Jeśli sytuacja na to pozwala, na zwykłą zbroję zakłada jedną ze zdobionych szat, ze swojej bogatej garderoby.
W każdej z powyższych form nosił głęboki kaptur, oraz dokładnie ukrywał swoje ciało przed promieniami słońca za dnia.
Wampir potrafi również przybrać formę kruka, który zdecydowanie wyróżnia się wśród innych, sobie podobnych. Jest znacznie większy od naturalnie występujących kruków, a jego pióra wydają się być pokryte jeszcze intensywniejszą czernią.

Historia

Rozdział I.
Shasamo Yao narodził się z pary wampirzych arystokratów w ich rezydencji nieopodal Błyszczącego Jeziora, między rzeką Javis, a Nefari. Od małego uczono go wampirzych obyczajów, kontrolowania głodu, polowania i innych bardzo przydatnych, podstawowych dziedzin życia. Chłopak odziedziczył lodowate spojrzenie pięknych oczu po matce, a po ojcu smykałkę i wrodzony talent do magii, już jako nastolatek hobbystycznie uprawiał magię śmierci. Jako nastolatek również został wytrenowany, przez opłaconego oficera w walce na miecze, oraz posługiwaniu się ostrzami i lekką zbroją. Pokochał to od pierwszego treningu. Marzył już wtedy o potędze, ostrzach odzianych w mrok i strachu stawiających mu się istot...

Rozdział II.
Rodzice Yao już dawno temu zdecydowali się opuścić ich przybytek, nie interesowało ich siedzenie w rezydencji, pragnęli przygód, fortuny, zła...
Tym samym młody jeszcze wówczas Shasamo objął w posiadanie rezydencję, urządzoną w starym arystokratycznym stylu, pełnym drogich zdobień. W tym samym okresie zakupił swojego pierwszego wierzchowca, czarną klacz. Zajął się jej szkoleniem, oraz dbaniem o dwór, od czasu do czasu zarabiał jako najemnik, bądź polował i garbował skóry na sprzedaż. Dobijał również targu z karawanami przemieszczającymi się nieopodal rubinowym traktem.

Rozdział III.
Kiedy już ustabilizował dochody i zabezpieczył dobytek Yao udał się w świat, pozostawiając dwór pod opieką nielicznej wynajętej straży. Udał się, by szkolić się w ulubionych arkanach magii, oraz poprawić swoje umiejętności w walce na miecze. Nawet nie próbował liczyć czasu, który upłynął mu na studiowaniu ksiąg o magicznych arkanach, czy setek godzin, które spędził z mieczami w dłoniach, na treningu, czy potyczce. Swego czasu dużo podróżował, nieco rozrabiał i sporo czarował... Mimo to udało mu się ukończyć szkołę magii z wyróżnieniem, skąd otrzymał skromny naszyjnik, wspierający jego magiczny potencjał i umiejętności.

Rozdział IV.
Powrót do rodzinnych stron i własnej rezydencji nie byłby niczym wyjątkowym, gdyby nie podejście panicza Shasamo do podróży i przygód, otóż przemierzając trakt ze swoją klaczą, Kisereth natknął się na grupę najemników, wynajętych, jak się później dowiedział, by splądrować i ograbić starożytne norskie ruiny. Nie byłby sobą, gdyby do nich nie dołączył, jednak jego plan nieco różnił się od ich wytycznych. Kurhanów broniła nieliczna grupa żołnierzy, którzy padli, zaskoczeni równie mocno faktem ataku, co niesamowitymi umiejętnościami magii wampira, który, nie oszukujmy się, błyszczał wśród grupki zwykłych rzezimieszków. To co jego drużyna zastałą wewnątrz zaskoczyła jednak nawet jego... Ruiny pełne były nieumarłych i emanowały niesamowicie mroczną i wyjątkowo silną energią magiczną, czego rzecz jasna nie mogli wyczuć jego towarzysze. Dwóch z nich zginęło w walce ze szkieletami, kiedy zbliżali się do sali tronowej. Grupka nieumarłych zasiadająca wokół stołu podniosła się, gdy najemnicy otworzyli drzwi. W ferworze walki Yao ciskał czarnymi soplami, oraz płomieniami, starając się kontrolować przebieg walki z bezpiecznej odległości. Zauważył jednak, że nie wszystko idzie po jego myśli, więc przemieniając się w kruka poszybował na drugi koniec sali, ku zdziwieniu sojuszników. Porwał dwa ostrza, które leżały na ołtarzu, za stołem, gdyż wydały mu się cenne. Uciekając zatrzymał bicie serc pozostałych kompanów, by zająć czymś nieumarłych. Jeszcze nie wiedział, jak wielką moc posiadł, gdy jego dłonie po raz pierwszy dotknęły rękojeści mieczy. Piękne ostrza wykonane z czarnej stali emanowały mroczną energią, otoczone były ciemnofioletowymi obłokami, a ich rękojeści zdobiły starodawne wzory i szlachetne kamienie. Zawiózł je wprost do rezydencji.

Rozdział V.
Po ponownym ustabilizowaniu się Yao dalej praktykował swoją magię, oraz walkę na miecze w okolicy rezydencji. Zadbał również, by jego wierna towarzyszka nie musiała się z nim żegnać i mogła służyć mu swoim grzbietem przez długi, długi czas... Shasamo miał stały dochód z handlu, oraz drobniejszych zleceń odnośnie garbarstwa, czy od czasu do czasu pracy najemnika. Wiódł w miarę spokojne życie, pomnażając rodzinny majątek i tonąc w dostatku, bogactwach, ciemności i samotności...