Oglądasz profil – Asael
- Brak Avatara -
Ogólne
- Godność:
- Asael von Falkenhayn
- Rasa:
- Fellarianin
- Płeć:
- Nieokreślono
- Wiek:
- 156 lat
- Wygląda na:
- 0 lat
- Profesje:
- Majątek:
- Sława:
Aura
Aura jest zdecydowanie siły średniej. Pomalowano ją na kolor żelazny mieszający się z kobaltowym. Jednak to nie wszystko, oprócz barachitowego brokatu, którym jest obsypana, malarz postanowił dodać wzór ze srebrnych piórek otaczający spiralnie całą emanację. Wokół widać szmaragdowy blask, zachwyca on swym kojącym odcieniem. Słychać szept liści, jednak wycie wiatru znacznie go zagłusza. Zmienia się nagle w pojedynczy głęboki, lekko buczący ton. Wywołuje on pewnego rodzaju napięcie, wrażenie oczekiwania na coś. Po chwili można usłyszeć śmiech dzieci i liczne głosy, wraz z tym pojawia się spokojna, głęboka melodia przynosząca ukojenie zmysłom. Ostatecznie jednak wszystko milknie, każdy odgłos tonie w dziwnej ciszy.Niesie słodką woń kwiatów i miodu.
Powłoka twarda gnie się z łatwością i prezentuje ostre jak brzytwa brzegi. Niektóre z nich są specjalnie zakryte przez aksamitne miejsca, odwracające od nich uwagę. W smaku zaś niemiłosiernie lepi się do podniebienia.
Połączone profile
Atrybuty
Krzepa: | raczej wytrwały, odporny |
---|---|
Zwinność: | zręczny, szybki, precyzyjny |
Percepcja: | dobry wzrok, wyczulony na magię |
Umysł: | bystry, błyskotliwy, b. silna wola |
Prezencja: | Ładny |
Umiejętności
Walka kijem | Opanowany |
---|---|
Nie lubi używać przemocy, czasami jednak trzeba się bronić. Dlatego też nauczył się jak efektownie wymachiwać patykami. | |
Zielartwo | Biegły |
W Vernis nauczył się sporządzać lecznicze mikstury i maści, a podczas podróży rozwinął swoją wiedzę o najróżniejsze gatunki roślin z całej Alaranii. | |
Lingwistyka | Biegły |
Zwiedzanie najróżniejszych zakątków kontynentu sprawiło że biegle wkłada kilkoma językami a kilka kolejnych zna na poziomie podstawowym. | |
Kreomagowanie | Mistrz |
Jeszcze w Vernis interesował się wkładaniem mocy w przedmioty martwe, a później używał tej umiejętności do tworzenia talizmanów szczęścia. | |
Pisanie i czytanie | Opanowany |
Matematyka | Opanowany |
Cechy Specjalne
Dualizm magiczny | Zaleta |
---|---|
W swej wiosce pozyskał szeroką więdze z zakresu magii Inkantacji. Jednak gdy opuścił dom odkrył że magia nie niezawsze działa tak samo w dwóch różnych miejscach, a wpływ na jej siłę ma miejsce, gwiazdy, atmosfera i wiele innych czynników. Zaintrygowany zaczął badać te kwestię i w ten sposób opanował magię rytualną, której użył m.in. do stworzenia Holendra | |
Rozmowa ze zwięrztami | Zaleta |
Żyjąc w głuszy wsłuchiwał się całymi miesiącami w dźwięki lasu, aż w końcu pojął ich znaczenie i opanował zdolność do porozumiewania się ze zwierzętami. | |
Cechy rasowe | Dar |
Odporność na trucizny | Zaleta |
Na absolutnie wszystkie, jednak herbata przy tym staje się śmiertelną trucizną. [loteria] |
Magia: Intuicyjna
Powietrza | Mistrz |
---|---|
Wrodzone zdolności jego rasy oraz długie szkolenie w Vernis sprawiły że osiągnął bardzo wysoki poziom w tej dziedzinie. | |
Porządku | Adept |
Używa tej dedziny głównie za pomocą rytułałów lub w połączeniu z kreomagowaniem, aby pomagać ludziom. | |
Życia | Uczeń |
Fellarianie słyną ze swej bliskiej więzi z naturą oraz niesamowitymi zdolnościami leczniczymi. Totutotam nie jest tu wyjątkiem, zwłaszcza że nigdy nie odmawia komuś kto prosi go o uleczenie. | |
Umysłu | Nowicjusz |
Gdy osiągnął już dość wysoki poziom w innych arkanach, zaczął się szklić w kolejnych, aby zwiększyć wachlarz swych umiejętności i wiedzy. | |
Pustki | Nowicjusz |
Jak wyżej. |
Przedmioty Magiczne
Latający Holnder | Zaklęty |
---|---|
Jest to latająca tratwa na której rozstawiono namiot i żagiel.Posiada nawet ster. Dodatkowo, jest chronia zaklęciem dzięki któremu wtapia się w otoczenie i nie może być wypatrzony z daleka chyba że ktoś zna magię Pustki lub ma sokoli wzrok. Z bliska zaklęcie nie daje prawie żadnego efektu. Holender jest jego najwierniejszym towarzyszem, środkiem transportu i domem jednocześnie. |
Charakter
Asael jest niezwykle spokojnym i miłym osobnikiem. Wygnanie z wioski i lata na pustkowiach przygasiły jego młodzieńcze zapędy, zrozumiał że na siłę nie można zmienić świata. Uwielbia prowadzić długie debaty, zajmować się sztuką i grami, zwłaszcza karcianymi i słownymi. Swoich silnych umiejętności magicznych używa niemal wyłącznie do pomocy innym, a otrzymane za to darowizny są jednym z jego dwóch głównych źródeł utrzymania. Drugim jest handel - podróżując po Alaranii przewozi różne towary i sprzedaje je tam gdzie najbardziej ich brak. Mimo łagodnego charakteru, nie jest wrażliwą osobą - widział i sam przeżył wiele okrutnych chwil, które umocniły jego charakter. Nie jest też jakimś strażnikiem pokoju i harmonii - mimo że gardzi stosowaniu przemocy wobec niewinnych, sam posiada przyjaciół wśród złodziei czy rabusiów, rozumiejąc iż każdy ma swój sposób aby zarobić na życie. Nie toleruje jedynie zabijania czy torturowania dla czystej przyjemności. Lubi przebywać w towarzystwie i pomimo ciągłych podróży czasami udaje mu się nawiązać trwałe przyjaźnie. Posiada specyficzne poczucie humoru i często łamie różne normy moralne, jednak jeśli trzeba potrafi się zachowywać z wręcz dworską uprzejmością.
Wygląd
Wysoki mężczyzna o piwnych oczach i sięgających ramion lekko kręconych, kasztanowych włosach. Tego samego koloru są pióra na jego skrzydłach, które zazwyczaj są "schowane". Zawsze nosi ten sam strój - wysokie, idealne na długie podróże buty, brązowe spodnie, zielony płaszcz i kapelusz z szerokim rondlem, czasami zakłada także szal. Mimo, że wśród swych pobratymców jest uważany za brzydkiego dla innych ras może wydawać się przeciętny a nawet trochę przystojny. Tak jak większość Fellarian, nie posiada nawet najmniejszego zarostu co trochę go odmładza - wygląda na niespełna trzydzieści wiosen. Nie przywiązuje większej uwagi do swego wyglądu czy stroju, dlatego jego włosy wiecznie sterczą na wszystkie strony a ubranie wygląda na naprawdę zużyte i wypłowiałe. Nieodłącznym elementem jego wyglądu jest drewniana fajka i kij. Asael nie ma problemów z poruszaniem się, po prostu czuje nieodpartą potrzebę posiadania kija. Często jednak je gubi i ciągle musi znajdować sobie nowe.
Historia
Asael narodził w wiosce Vernis i tam też spędził całe swe młodzieńcze życie. Od zawsze jednak różnił się nie tylko od rówieśników, ale też od całej swej rasy, zarówno fizycznie jak i mentalnie. Od zawsze interesowały go tereny oraz istoty które znajdowały się poza granicami wioski. Już w bardzo młodym wieku zaczął samotnie opuszczać najpierw wioskę, a potem Góry. Zdarzało mu się nawet schodzić do miast i spędzać tam po kilka dni. Podróże te rzecz jasna nie podobały się władzom osady, ale nie mogli nic z tym zrobić. Ze względu na niską urodziwość był traktowany z pogardą, jednak jego niesamowite zdolności magiczne dały mu w wiosce wysoką pozycje. Był idealistą, chciał aby jego rasa wyrwała się z letargu w jakim trwała już od stuleci, pragnął aby zaczęli aktywnie uczestniczyć w życiu polityczno-kulturowo-handlowym Alaranii i wykorzystywali swe nadzwyczajne moce dla dobra innych ras, zwłaszcza ludzi. Zwracał uwagę na fizyczne podobieństwo z ludźmi i głosił potrzebę asymilacji tych dwóch gatunków. Gdy starszyzna dostrzegła iż młodsze pokolenia fellarianów słuchają go z coraz większym zainteresowaniem, a kilka osób nawet nieśmiało zaczęło powtarzać jego hasła, podjęto natychmiastową decyzję o wygnaniu go z wioski. Został publicznie upokorzony, ogłoszony zdrajcą, anarchistą i wrogiem wszystkich fellarian. W ten oto sposób opuścił wioskę. Na początku podróżował wzdłuż Wybrzeża Cienia, później skręcił na Wschodnie Pustkowia gdzie przez wiele lat prowadził pustelnicze życie, obserwował Naturę i uczył się od niej. Wtedy też wynalazł Latającego Holendra, zmienił swe imię i zaczął przemierzać Alaranie wzdłuż i wszerz. Od tamtego czasu minęło już kilka dziesięcioleci, podczas których nigdy nie zatrzymał się nigdzie dłużej niż na kilka tygodni. Podróż i liczne przygody sprawiły iż pozbył się typowej dla mieszkańców Vernis delikatności.
-
- Najnowsze posty napisane przez: Asael
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Data
-
-
Re: 3 Runda Loterii Granicowej!
Raz kotu śmierć... 20. NAGRODA: Odporność na trucizny [zaleta] Na absolutnie wszystkie, jednak herbata przy tym staje się śmiertelną trucizną. - 57 Odpowiedzi
- 27747 Odsłony
- Ostatni post 7 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: Prośby o napisanie aury
Włóczykij także przywędrował po swą tajemniczą aurę. - 1513 Odpowiedzi
- 676907 Odsłony
- Ostatni post 8 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: Prośby o sprawdzenie KP
Coś... coś się popsuło i nie było mnie słychać dlatego powtórzę. Czemu osoby zgłaszające się po mnie mają akcepta a mnie nikt nawet nie zaklepał do sprawdzenia? - 1958 Odpowiedzi
- 841950 Odsłony
- Ostatni post 8 lat temu Wyświetl najnowszy post
-