Leksykon
: Wto Cze 01, 2010 10:07 pm
Barwy Aur
Barachitowa – druid, zielarz, treser zwierząt lub inna osoba powiązana z naturą
Cynkowa – mieszczanin, chłop lub inna osoba prowadząca stabilne życie
Cynowa – wędrowiec, podróżnik, żeglarz lub inna osoba zwiedzająca świat
Kobaltowa – uczony, nauczyciel, pustelnik, kartograf lub inna osoba związana z nauką
Miedziana – bard, artysta, malarz lub inna osoba zajmująca się sztuką
Platynowa – król, władca, zarządca, wysoki urzędnik lub inna osoba sprawująca władzę
Rtęciowa – alchemik
Srebrna – mag, czarodziej, wiedźma lub inna osoba związana z magią
Złota – kupiec, złodziej, lub inna osobą, której głównym zainteresowaniem są kosztowności
Żelazna – wojownik, najemnik, gwardzista lub inna osoba zajmująca się wojaczką
Poświata
Ametystowa – podmioty ze skłonnością do dobra i porządku
Bursztynowa – podmioty ze skłonnością ku złu i chaosowi
Obsydian – podmioty ze skłonnością ku harmonii
Rubinowa – podmioty ze skłonnością ku złu
Szafirowa – podmioty ze skłonnością do dobra
Szmaragdowa – podmioty ze skłonnością do dobra i chaosu
Topazowa – podmioty ze skłonnością ku chaosowi
Turmalinowa – podmioty ze skłonnościami do zła i harmonii
Dźwięk
Buczenie – magia istnienia
Brzęczenie – magia struktury
Cisza – magia pustki
Dziwne głosy/dźwięki – magia demonów
Echo – magia przestrzeni
Głęboka melodia – magia umysłu
Głęboki ton – magia ziemi
Grzmoty – magia energii
Harmonijny – magia harmonii
Huk wodospadu – magia wody
Jęki – magia zła
Kakofonia – magia chaosu
Kojąca – magia umysłu
Krzyk agonii – magia śmierci
Liczne głosy – magia życia
Liczne głosy, o zmiennym natężeniu – magia chaosu
Młot – patrz „uderzenia młota”
Nienaturalne głosy/dźwięki – magia demonów
Pojedynczy ton – magia istnienia
Przyjazny – magia dobra
Stały ton – magia ziemi
Szczęk metalu – magia sił
Szept liści – magia wiatru
Szmer wody – magia wody
Śmiech dzieci – magia życia
Trupie głosy – magia ducha
Trzask płomieni – magia ognia
Uderzenia młota – magia siła
Zawodzenie (głosy )– magia ducha
Zawodzenie wiatru – magia wiatru
Zmysłowy szept – magia emocji
Zapach
Brak – wydzielają go zjawy lub jest przytłoczony przez inne emanancje
Dziwny – patrz „nietypowy”
Kadzideł – wydzielają go czarodzieje, magowie
Kurzu – wydzielają go liche
Kwiatów – wydzielają go naturianie
Lasu – wydzielają go elfy, czasem naturianie
Lilii – wydzielają go niebianie
Mieszanina zapachów – patrz „wiele zapachów”
Miodu – wydzielają go naturianie
Mirry – wydzielają go niebianie
Mokrej ziemi – wydzielają go zmiennokształtni
Morza – wydzielają go naturianie, marynarze
Nietypowy – wydzielają go demony, ale może być to również zapach, którego nie znasz, a wcale nie musi być demoniczny
Palonych włosów – wydzielają go piekielni
Pergaminu – liche, czarodzieje, magowie
Siarki – wydzielają go piekielni
Sierści – wydzielają go zmiennokształtni
Smoły – wydzielają go piekielni
Świec – wydzielają go czarodzieje, magowie
Trudny do zidentyfikowania – patrz „nietypowy”
Wiele zapachów – wydzielają go smoki
Wysuszonej skóry – wydzielają go liche
Wrażenia dotykowe
Chropowata – patrz „szorstka”
Giętka – podmioty odznaczające się dużą zręcznością i zwinnością
Gładka – podmioty odznaczające się pięknem i charyzmą
Tępa – podmioty odznaczające się słabą wolą lub niską inteligencją
Twarda – podmioty odznaczające się wielką wytrzymałością i siłą
Miękka – podmioty odznaczające się małą wytrzymałością i słabe
Ostra – podmioty odznaczające się bystrością umysłu i intelektem lub silną wolą
Szorstka – podmioty odznaczające się brzydotą, odpychające
Sztywna – podmioty odznaczające się mało zręcznością i zwinnością
Smak
Gorzka – podmioty zdecydowane
Kwaśna – podmioty wrażliwe
Lepka – podmioty o wysokiej percepcji
Łagodna – podmioty opanowane
Ostra – podmioty impulsywne
Pikantna – patrz „ostra”
Słodka – podmioty skłonne do zmiany decyzji
Słona – podmioty obojętne
Sucha – podmioty o niskiej percepcji