Imię: Ardil
Rasa: Człowiek, Najemnik
Wiek: 38
Wzrost: 177
Krzepa: Silny, Bardzo Wytrwały, Bardzo Odporny
Zwinność: Bardzo Zręczny, Szybki, Bardzo Precyzyjny
Percepcja: Wyostrzony
Umysł: Bystry, Błyskotliwy, Niezwykle Silna Wola
Prezencja: Wygląd Przeciętny, Postawa Przeciętna, Bardzo Odpychający
Magia: BRAK
Cechy specjalne:
Odporność Psychiczna – ból, groza, przerażenie, nerwica, panika to pojęcia obce.
Sprawna Wspinaczka – wrodzone predyspozycje do wspinania się po wszelkich powierzchniach.
Umiejętności:
Jeździectwo [W]
Wspinaczka [M] (Cecha specjalna)
Tropienie [W]
Skradanie się [O]
Opatrywanie Ran [P]
Miecze jednoręczne [W]
Kusze [W]
Uniki [M] (Wynikające ze zręczności)
Pływanie [P]
Ekwipunek:
Plecak
Zardzewiała kusza wojskowa
"Sztylet" z rękojeści i ocalałego kawałka klingi miecza
Połamane fragmenty starej klingi
Krzesiwo
Hubka
Bandaż
Gruba skórzana kurtka
Przerdzewiały szyszak
Zardzewiały zdobiony miecz
Odznaka Cechu Kupieckiego z Ekradonu
Magiczne przedmioty:
BRAK
Wygląd
Wygląda na co najmniej 40 lat. Ma mocne rysy twarzy i poszarzałą, zwichrzoną czuprynę. Nosi wytarte, czarne, skórzane ubranie. Do pasa ma przytroczone mieszki ze złotem i innymi wszelakimi błyskotkami. Nosi mocne, wojskowe buty. Szeroko rozwartymi, zielonymi oczami lustruje całe otoczenie, bardzo szybko zmieniając obiekt zainteresowania. Przez lewy policzek przebiega niewielka szrama. Jego ruchy są oszczędne, dobrze przemyślane, płynne i spokojne.
Gdy przychodzi zmierzyć mu się z jakimś problemem, potrafi w jednej chwili zerwać się z miejsca i ruszyć do akcji niczym błyskawica.
Charakter
Przegrana wojna zrobiła z niego twardego człowieka, który nie boi się już żadnej straty. Lubi wtrącać się w rozmowy z innymi ludźmi, co często jest odbierane przez innych jako agresja. Nie zwykł przyzwyczajać się do miejsca, rzeczy, ludzi... do niczego. Pracuje dla tego, kto da więcej. Nie ma za grosz honoru i skrupułów. Z tego powodu potrafi się zwrócić przeciwko osobie, której dopiero co pomagał.
Pomimo tego, że nie jest wartym zaufania osobnikiem, może się okazać bardzo przydatnym sojusznikiem. Ardil nie zwykł brać dużych sum za swojąpracę, jako iż nie przywiązuje dużo uwagi do pieniędzy.
Historia
Ardil jest Nemeryjczykiem pochodzącym ze szlacheckiej rodziny, toteż od najmłodszych lat był przygotowywany do służby wojskowej. Wychowywany został przez dworzan, jako iż rodzice mieli dużo ważniejszych spraw na głowie... Tak przynajmniej mu mówiono. Był jedynym dzieckiem Drogotora, zwanego Gibkim, z prawego łoża. Nigdy nie nauczono go pisać i czytać, wpojono mu natomiast jak trzymać miecz, jak naciągać kuszę, jak utrzymać się w siodle. Później łączono te zdolności, tworząc jednego z tysięcy rycerzy królestwa. Niczym się nie wyróżniał na polu walki. Strzelał równie celnie, co inni, walczył równie zaciekle.
A później przyszła wojna. Wielka Wojna. Ardil miał wtedy 23 lata. Został wysłany na najbardziej wysunięty front, na gorącej pustyni. Uczestniczył tylko w trzech bitwach tej kampanii, z czego tylko w jednej udało mu się dosięgnąć wroga. Wojna wydawała mu się całkiem inna, niż ją dotąd postrzegał. Nie było widać podbojów, nie było chwały i wielkich zwycięstw. Było tylko codzienne gorąco i zjadanie padliny, serwowanej przez kucharzy.
Po kilku latach ogłoszono koniec wojny. Ogłoszono klęskę. Jego oddział wyruszył na zachód. Rozważano przegrupowanie w małej wiosce na uboczu. Nazywała się Feltho, albo Felroo... To nie było ważne. Ardil zdezerterował gdy zrobiło się ciemno. Uciekał w mrozie nocy i palącym słońcu dnia aż opuścił pustynię. Z każdym dniem podróży coraz mniej bał się pogoni. W końcu dotarł do rodzinnego miasta. Zastał tam tylko wypalone szczątki i mrok. Nemeria była całkowicie zniszczona, tak jak i inne miasta. Ukrył się w domu nieznanej kobiety, w nieznanej sobie wsi.
Spędził tam trzy dni, licząc pieniądze i szukając sposobu na życie. Nie umiał robić nic, poza walką. Nic mu już nie zostało. Nie było kraju, za który można by walczyć. Nie było przyjaciół. Nie było nic.
Wziął swój ekwipunek i wyruszył dalej, uciekając ze spustoszonego kraju, który niegdyś był jego ojczyzną. Zaczął brać pieniądze od ludzi za ochronę, mordowanie, walkę. Nie obchodziło go to, ważne że płacili. Zatrzymał swój stary sprzęt i korzystał z niego, jak długo się dało, a kiedy tylko coś rozpadło się ze starości, wyrzucał to w diabły.
Teraz tuła się po świecie, igrając z losem i szukając środków na przeżycie tylko i wyłącznie następnego dnia.
Parając się pracą najemnika musiał sprostać wielu wyzwaniom. Odkrył inne umiejętności, poza bezmyślna walką. Nauczył się opanowania, reagował bardzo szybko, pchnięty adrenaliną ciężkiego żywota. Genialnie wspinał się w każde miejsce. Niebawem ludzie zaczęli snuć legendy o nocnym zabójcy, który wchodził wszędzie gdzie chciał bez problemu i którego nikt nigdy nie widział. Opowieści jak to opowieści - były mocno przesadzone, ale miały w sobie ziarnko prawdy. Upór tego człowieka potrafił zaprowadzić go pod same bramy Hadesu.
Księga Zagubionych Bohaterów ⇒ Ardil
To miejsce do którego trafiają dusze dawno poległych bohaterów, te które niegdyś żyły w Allarani. Czasami taka dusza wyrywa się z kart tej księgi, jednakże zdarza się to niezmiernie rzadko.
-
- Mieszkaniec Sennej Krainy
- Posty: 135
- Rejestracja: 15 lat temu
- Rasa:
- Profesje:
- Kontakt:
Wróć do „Księga Zagubionych Bohaterów”
Przejdź do
- Księgi
- ↳ Przewodnik Po Granicy
- ↳ Księga Boskich Praw
- ↳ Ogłoszenia Archiwum
- ↳ Ogłoszenia Aktualne
- Mgły Stworzenia
- ↳ Kreator Postaci
- ↳ Grymuar
- ↳ Donosiciel Alarański
- Alarania
- ↳ Szepczący Las
- ↳ Wrzosowa Polana
- ↳ Smocze Pieczary
- ↳ Kryształowe Królestwo
- ↳ Posiadłość Irmgardis
- ↳ Kryształowe Jezioro
- ↳ Wodospad Snów
- ↳ Woda-żywioł życia i śmierci
- ↳ Kamienny Ołtarz
- ↳ Menaos
- ↳ [18+] Rumianek i Argo
- ↳ Danae
- ↳ Adrion
- ↳ [Miasto] Raz na wozie, raz pod wozem
- ↳ Polana Wróżek
- ↳ Fiołkowa Polana
- ↳ Jaskinia Farico i Amertin
- ↳ Spotkanie przy wodospadzie
- ↳ Równiny Theryjskie
- ↳ Elfidrania
- ↳ Warownia Nandan-Ther
- ↳ Pałac Króla Arata
- ↳ Zamek Czarodziejek
- ↳ Jezioro Czarodziejek
- ↳ Wirujący seks [+18]
- ↳ Księstwo Karnstein
- ↳ [Na terenie księstwa]
- ↳ Liken
- ↳ Ocean Jadeitów
- ↳ Wyspa Syren
- ↳ Wodospady
- ↳ Wiszące Domy
- ↳ Świątynia Deszczu
- ↳ [Smocza Paszcze]+18
- ↳ Wyspa Lariv
- ↳ Zajazd Lucy'ego
- ↳ Arrantalis
- ↳ Jadeitowe Wybrzeże
- ↳ Rubidia
- ↳ Turmalia
- ↳ Słoneczna plaża
- ↳ Szpital "Ranna Kózka"
- ↳ Leonia
- ↳ Port Zachodni
- ↳ Saorais
- ↳ Równina Drivii
- ↳ Demara
- ↳ Główny plac miasta
- ↳ Ogrody Demary
- ↳ Fargoth
- ↳ Dom Chorsa
- ↳ [ Siedziba Cerau ] "Interesy"
- ↳ [Fargoth] Do tańca trzeba dwojga!
- ↳ Jezioro Cara
- ↳ Jezioro Sitrina
- ↳ Test
- ↳ Jezioro Doren
- ↳ Hrabstwo Ascant-Flove
- ↳ Pałac Hrabiego
- ↳ [18+] Soren i Lain
- ↳ Równiny Andurii
- ↳ Valladon
- ↳ Valladoński Park
- ↳ Shari
- ↳ [+18] Miłość zła
- ↳ Rzeka Motyli
- ↳ Las Driad
- ↳ Dział Prywatny
- ↳ Grydania
- ↳ Sady
- ↳ Góry Druidów
- ↳ Thenderion
- ↳ Chatki Druidów
- ↳ Komnata Wejścia
- ↳ Szlak Ziół
- ↳ Drzewo Świata
- ↳ Podziemne Korytarze
- ↳ Smocza Przełęcz
- ↳ Ostateczne oczyszczenie
- ↳ Maagoth
- ↳ Kurhany Świętej Krwi
- ↳ Pustynia Nanher
- ↳ Oaza Sher-Arum
- ↳ Oaza Anhar
- ↳ Ogrody Edenu
- ↳ Piaski Czasu
- ↳ Zatopione Miasto
- ↳ Mau
- ↳ Morze Cienia
- ↳ Wyspy Atramentowe
- ↳ Arachnida
- ↳ Arrimm
- ↳ Enathera
- ↳ Kahylani
- ↳ Kirathia
- ↳ Leittri
- ↳ Xamava
- ↳ Zefira
- ↳ Wybrzeże Cienia
- ↳ Trytonia
- ↳ Arturon
- ↳ Gdzie diabeł nie może tam babę pośle [+18]
- ↳ Katima
- ↳ Serenaa
- ↳ [Pałac] Gdy utoniemy w morzu lub otuli nas ciepły piach.
- ↳ Etegal
- ↳ Wrak Posejdona
- ↳ Opuszczony Dom
- ↳ Skały Rozbitkow
- ↳ Pieśń Zatracenia
- ↳ Góry Dasso
- ↳ Ekradon
- ↳ Targowisko wewnętrzne
- ↳ Nowa Aeria
- ↳ Różane ogrody
- ↳ Dolina Jaszczurek
- ↳ Drzewo Jutrzenki
- ↳ Drzewo Zmierzchu
- ↳ Górskie Moczary
- ↳ Hurma Dotkniętych
- ↳ Konstelacja Księżycowa
- ↳ Mroczne Doliny
- ↳ Czarna Puszcza
- ↳ Chata Heresyi
- ↳ Ścieżka Dusz
- ↳ Mgliste Bagna
- ↳ [Sam środek bagien] Misja uwolnić orkę! Tfu, syrenkę!
- ↳ Mauria
- ↳ [Wątek 18+]
- ↳ Domek Skrzata
- ↳ [+18] Meow
- ↳ [+18] Nadchodzi Noelia
- ↳ Dolina Umarłych
- ↳ Stary Dwór
- ↳ Zrujnowana Warownia
- ↳ Opuszczone Królestwo
- ↳ Ostatni Bastion
- ↳ Sosnówka
- ↳ Ruiny Nemerii
- ↳ Góra Strażników
- ↳ Wschodnie Pustkowia
- ↳ Siedziba nekromantki 18+
- ↳ Szczyty Fellarionu
- ↳ Rapsodia
- ↳ Różane alejki
- ↳ Łzy Rapsodii
- ↳ Kryształowe Groty
- ↳ Lisie Wodospady
- ↳ Świątynia Węży
- ↳ Altaria
- ↳ Vernis
- ↳ Serenia
- ↳ Klasztor Mrocznych Sekretów
- ↳ Twierdza Czarodziejów
- ↳ Ruiny Kości
- ↳ Sosnowe Jezioro
- ↳ Nizina Arkadyjska
- ↳ Rododendronia
- ↳ Lawendowy Dwór
- ↳ Żelazna Twierdza
- ↳ [Miasto] +18
- ↳ Renidia
- ↳ Północna Brama
- ↳ Równina Maurat
- ↳ Błyszczące Jezioro
- ↳ Burdana
- ↳ Elisia
- ↳ Wierzbowe zacisze
- ↳ Efne
- ↳ Dwór Anapsechete
- ↳ Rzeka Duerid
- ↳ Meot
- ↳ Szklarnie tulipanów
- ↳ [+18] Co trzy głowy, to nie dwie - a jedna gdzie?
- ↳ Lasy Eriantur
- ↳ Iruvia
- ↳ Równina Magenar
- ↳ Srebrne Jezioro
- ↳ Alathel
- ↳ Lemaud
- ↳ Yandil
- ↳ Teravis
- ↳ Wzgórza Mirinton
- ↳ Irrasil
- ↳ [Irrasil] Czyńcie miłość, nie wojnę.
- ↳ Wielka Pustynia Słońca
- ↳ Imperium Xan-Lovar
- ↳ Na'Zahir
- ↳ Lirin-Dahr
- ↳ Oaza Kerendir
- ↳ Oaza Mia-Alkhama
- ↳ Baah-Gadar
- ↳ Tęczowe Jeziora
- ↳ Wioska Kwiaty Magnolii
- ↳ Zagłębie Artystów
- ↳ Aquentis-Tothion
- ↳ Góry Księżycowe
- ↳ Ilargia
- ↳ Vitruvia
- ↳ Dwór Stella-Floris
- ↳ Kalganari
- ↳ Mauriel
- ↳ Daleka Północ
- ↳ Dalekie Krainy
- ↳ Trijou
- ↳ Revendor
- ↳ +18 [Teren prywatny] Daleka podróż
- ↳ Poza granicami Alaranii.
- ↳ Plany Zewnętrzne
- ↳ Piekielne Czeluście
- ↳ Kocioł Wisielców
- ↳ Otchłań
- ↳ Czarna Woda
- ↳ Plany Niebiańskie
- ↳ Dolina Snów
- ↳ Pałac Snów
- ↳ Zimowy Ogród
- ↳ Kraina Hrivenore
- Po stronie rzeczywistosci
- ↳ Karczma Pośród Mgieł
- ↳ Góra Przeznaczenia
- ↳ Konkursy
- ↳ Konkurs na Post Miesiąca
- ↳ Post miesiąca: Maj
- ↳ Post miesiąca: Czerwiec
- ↳ Post miesiąca: Październik
- ↳ Post miesiąca: Listopad (2016)
- ↳ Post miesiąca: Grudzień (2016)
- ↳ Post miesiąca: Styczeń (2017)
- ↳ Post miesiąca: Luty (2017)
- ↳ Post miesiąca: Marzec (2017)
- ↳ Post miesiąca: Kwiecień (2017)
- ↳ Projekt Grymuar
- ↳ Archiwum projektów
- ↳ Bestiariusz
- ↳ Zloty Granicowe
- ↳ Self-Care Challenge
- ↳ Zakurzona Biblioteka
- ↳ Poezja
- ↳ Grafika
- ↳ Prace konkursowe - Cuda Alaranii.
- ↳ Prace Konkursowe - Zamki Alarani.
- ↳ Opowiadania
- ↳ Opowiadania Konkursowe - Przygoda bez magii.
- ↳ Opowiadania Konkursowe - Z trubadurem przez świat!
- ↳ Opowiadania Konkursowe - Przygoda w Alaranii.
- ↳ Archiwum Alarańskie
- ↳ Pani Losu
- ↳ Księga Zagubionych Bohaterów
- ↳ Księga Władców
- ↳ Przygody
- ↳ Karczma Pośród Mgieł
- ↳ Post Miesiąca: Czerwiec.
- ↳ Tablica Ogloszeń
- ↳ Sala Chwały
- ↳ Granicowy Event Miłosny
- ↳ Post Miesiąca: Lipiec
- ↳ Post Miesiąca: Sierpień
- ↳ Post Miesiąca: Wrzesień
- ↳ Post Miesiąca: Październik
- ↳ Post miesiąca: Listopad
- ↳ Post miesiąca: Grudzień
- ↳ Lirien
- ↳ Astron-Oris
- ↳ Pałac Dziewięciu Wież
- ↳ Dwór Namiestnika
- ↳ Marchia Aquentis-tothion
- ↳ Księgi Tworzenia
- ↳ Wielka Księga Stworzeń
- ↳ Wielka Księga Bestii
- ↳ Wielka Księga Państw
- ↳ Wielka Księga Alaranii
- ↳ Wielka Księga Magii
- Partnerzy
- ↳ Wymiana Bannerami
- ↳ Ogłoszenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość