Człowiek - profesje
: Nie Wrz 13, 2009 10:45 pm
Chcę stworzyć drugą postać - także człowieka. No i tu problem się pojawia
Nie chcę grać magiem etc. Chcę najemnika. Nie mam zamiaru lać magicznych istot, czy innych gadów. Nie mam ochoty być ochroniarzem za darmo. Chcę zostać najemnikiem lub tropicielem. Moja postać ma mordować ludzi skrytobójczo lub w frontalnej szarży na rozkaz jakiegoś bogacza czy lorda. Więc przygotowałem kilka profesji(jeszcze jedno - jak myślicie, że czegoś brakuje lub jest za dużo piszcie):
Najemnicy - Jak sama nazwa mówi, za ich usługi się płaci. Ich zawodem jest pozbawianie życia, palenie, rabowanie, wykonywanie każdego rozkazu. Za odpowiednią liczbę monet, czy innych dóbr. Wykształcenia zbyt dużego nie mają, kultury za grosz, ale są skuteczni w tym co robią.
Atrybuty:
-Silny
-Wytrwały
-Odporny
-Zręczny
-Odpychający
-Bardzo Silna Wola
Cechy specjalne:
- Biegłość w broni białej
- Dyscyplina
- Biegłość w kuszach
Łowcy - W przeciwieństwie do strażników polują na zwykłą zwierzynę. Często żyją na obrzeżach wiosek, zabijają wilki, zdobywają pożywienie dla okolicznych lordów. Jednak część z nich najmuje swoją pomoc w tropieniu oraz swój łuk za parę monet.
Atrybuty:
-Wytrwały
-Odporny
-Zręczny
-Szybki
-Wyostrzony Wzrok
-Wyostrzony Słuch
Cechy Specjalne:
- Biegłość w łukach
- Biegłość w broni białej(tylko noże, topory, krótkie miecze)
- Znajomość dziczy
//Osobiście nie wierzę, że w granicy nie ma bóstw chcących być chwalonymi w świątyniach lub przynajmniej kapłanów wykorzystujących swoja charyzmę i wyobraźnię do realizacji celów.
Kapłani - Mówią o nich, że są wysłannikami bogów i dzięki ich potędze mogą czynić cuda. Nie zawsze jest to prawdą, ale prawie zawsze mają charyzmę i potrafią nakłonić wiernych do działania, nawet jeśli ma to się skończyć ich śmiercią.
Atrybuty:
- Bystry
- Błyskotliwy
- Silna Wola
- Charyzmatyczny
- Dwa do wybrania przez gracza na poziomie minimalnie wyższym od normalnego(Czyli np zręczny i silny.) - Kapłani różnią się często od siebie przez zasady wyznawany bóstw - jedne z nich wolą siłę, inne piękno i poezje.
Cechy Specjalne:
- Przywódca - bohaterowi łatwiej kontrolować tłumy.
- Dwie wybrane cechy
- Wybrana magia lub dowolna inna cecha.
Nie chcę grać magiem etc. Chcę najemnika. Nie mam zamiaru lać magicznych istot, czy innych gadów. Nie mam ochoty być ochroniarzem za darmo. Chcę zostać najemnikiem lub tropicielem. Moja postać ma mordować ludzi skrytobójczo lub w frontalnej szarży na rozkaz jakiegoś bogacza czy lorda. Więc przygotowałem kilka profesji(jeszcze jedno - jak myślicie, że czegoś brakuje lub jest za dużo piszcie):
Najemnicy - Jak sama nazwa mówi, za ich usługi się płaci. Ich zawodem jest pozbawianie życia, palenie, rabowanie, wykonywanie każdego rozkazu. Za odpowiednią liczbę monet, czy innych dóbr. Wykształcenia zbyt dużego nie mają, kultury za grosz, ale są skuteczni w tym co robią.
Atrybuty:
-Silny
-Wytrwały
-Odporny
-Zręczny
-Odpychający
-Bardzo Silna Wola
Cechy specjalne:
- Biegłość w broni białej
- Dyscyplina
- Biegłość w kuszach
Łowcy - W przeciwieństwie do strażników polują na zwykłą zwierzynę. Często żyją na obrzeżach wiosek, zabijają wilki, zdobywają pożywienie dla okolicznych lordów. Jednak część z nich najmuje swoją pomoc w tropieniu oraz swój łuk za parę monet.
Atrybuty:
-Wytrwały
-Odporny
-Zręczny
-Szybki
-Wyostrzony Wzrok
-Wyostrzony Słuch
Cechy Specjalne:
- Biegłość w łukach
- Biegłość w broni białej(tylko noże, topory, krótkie miecze)
- Znajomość dziczy
//Osobiście nie wierzę, że w granicy nie ma bóstw chcących być chwalonymi w świątyniach lub przynajmniej kapłanów wykorzystujących swoja charyzmę i wyobraźnię do realizacji celów.
Kapłani - Mówią o nich, że są wysłannikami bogów i dzięki ich potędze mogą czynić cuda. Nie zawsze jest to prawdą, ale prawie zawsze mają charyzmę i potrafią nakłonić wiernych do działania, nawet jeśli ma to się skończyć ich śmiercią.
Atrybuty:
- Bystry
- Błyskotliwy
- Silna Wola
- Charyzmatyczny
- Dwa do wybrania przez gracza na poziomie minimalnie wyższym od normalnego(Czyli np zręczny i silny.) - Kapłani różnią się często od siebie przez zasady wyznawany bóstw - jedne z nich wolą siłę, inne piękno i poezje.
Cechy Specjalne:
- Przywódca - bohaterowi łatwiej kontrolować tłumy.
- Dwie wybrane cechy
- Wybrana magia lub dowolna inna cecha.