Księga Boskich Praw ⇒ Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.
- Kéytha
- Błądzący na granicy światów
- Posty: 17
- Rejestracja: 9 lat temu
- Rasa: Kotołak
- Profesje: Złodziej , Skrytobójca , Kurtyzana
- Kontakt:
[Kéytha]
Adjust do kreatora
Znaczki-krzaczki w opisach
Cechy rasowe zmienione na cechę "rasowa"
ułomna zmiennokształtność z "klątwy" na mniejszą "wadę"
Adjust do kreatora
Znaczki-krzaczki w opisach
Cechy rasowe zmienione na cechę "rasowa"
ułomna zmiennokształtność z "klątwy" na mniejszą "wadę"
- Quirrito
- Szukający drogi
- Posty: 37
- Rejestracja: 9 lat temu
- Rasa: Czarodziej
- Profesje: Mag , Wędrowiec , Badacz
- Kontakt:
[Quirrito]
adjust pól do nowego kreatora
sława ustawiona na najwyższą, ale w domyśle negatywną – postać jest wrabiana, iż rozpętała wojnę między Ekradonem i Maurią
władanie dźwiękiem z "Fenomenu" na "Moc" – jest jedynym magiem tej dziedziny
cechy rasowe do poziomu "rasowa"
teoria muzyki (umiejętność zwykła) z "Mistrz" na "AM" – przez wzgląd na magię dźwięku
tatuaż z ostrzami – poziom niżej z Tajemnego na Zaklęty – bardziej pasuje opisowi
adjust pól do nowego kreatora
sława ustawiona na najwyższą, ale w domyśle negatywną – postać jest wrabiana, iż rozpętała wojnę między Ekradonem i Maurią
władanie dźwiękiem z "Fenomenu" na "Moc" – jest jedynym magiem tej dziedziny
cechy rasowe do poziomu "rasowa"
teoria muzyki (umiejętność zwykła) z "Mistrz" na "AM" – przez wzgląd na magię dźwięku
tatuaż z ostrzami – poziom niżej z Tajemnego na Zaklęty – bardziej pasuje opisowi
- Ezechiel
- Mieszkaniec Sennej Krainy
- Posty: 125
- Rejestracja: 11 lat temu
- Rasa: Maie
- Profesje: Mędrzec , Mag
- Kontakt:
Grzecznie proszę o zaakceptowanie zmian w KP:
Ezechiel
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- Podniesienie zdolności zielarstwo, w konsekwencji toczonego wątku
Angven :dag
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- Dopisanie kilku zdań w historii, nie zmieniają nic wielkiego
- Uzupełnienie na nowo dziedziczny magii, które zniknęły. Wynikają z historii postaci
Syntiel
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- Dopisanie nazwiska. Jako szanujący się mieszkaniec niebios, powinien jakieś mieć.
Ezechiel
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- Podniesienie zdolności zielarstwo, w konsekwencji toczonego wątku
Angven :dag
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- Dopisanie kilku zdań w historii, nie zmieniają nic wielkiego
- Uzupełnienie na nowo dziedziczny magii, które zniknęły. Wynikają z historii postaci
Syntiel
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- Dopisanie nazwiska. Jako szanujący się mieszkaniec niebios, powinien jakieś mieć.
-
- Mieszkaniec Sennej Krainy
- Posty: 104
- Rejestracja: 9 lat temu
- Rasa: Czarodziej
- Profesje: Mag , Pirat , Złodziej
- Kontakt:
[Awel, Feyla, Bluen]
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
- Noa
- Szukający drogi
- Posty: 35
- Rejestracja: 6 lat temu
- Rasa: Dhampir
- Profesje: Artysta , Mag , Włóczęga
- Kontakt:
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
I dalej, korzystając z okazji do poprawek po przetestowaniu postaci w wątku:
ATRYBUTY
- zmiana ,,delikatny" -> ,,wrażliwy", przeciętny -> ,,niezbyt wyrwały", ,,bardzo zręczny" -> ,,zręczny" - uznałam, że lepiej oddają kondycję dhampirka.
UMIEJĘTNOŚCI
- Usunięte ,,Trafianie do celu" (Biegły) - miało służyć do walki i obrony, ale ostatecznie w wątku zupełnie o tym zapomniałam, a wyznaję zasadę, że jeżeli o czymś (na takim poziomie!) się zapomina to jednak nie było potrzebne x'3 Jest też to związane ze zmianami w magii.
- Poliglotyzm, Śpiew i Gra na instrumentach - z Mistrza -> Ekspert (Teraz Noa ma tylko jednego Mistrza i jest to Aktorstwo)
- Gimnastyka, Wiedza ogólna, Demonologia, Pismo runiczne, Zastawianie magicznych pułapek - Opanowany -> Zaawansowany
Czytanie i Pisanie O -> Pisanie O (po przejrzeniu KP doszłam do wniosku, że Noa nie ma problemów z czytaniem, a jedynie z zapisem, bo rzadko to robi)
Dodane:
- Odnajdywanie źródeł magii (nie wiem czemu pominęłam wcześniej) na poziomie Biegły
- Geografia na poziomie Opanowany (ze względu na liczne podróże)
- Przetrwanie na Podstawowym (wyjaśnione w charakterze i historii)
- Lekko zmienione opisy Czytania Aur i Pisma Runicznego.
- Zmieniony opis Wiedzy Tajemnej.
CECHY
- Usunięta cecha mówiąca o lęku przed płazami (w czasie gry okazała się zbędna)
- Wampirze Dziecko jest teraz cechą Rasową
Dodane:
- Poszukiwany (Wada) - nawiązuje do niechlubnej sławy dhampira i trudności z nią związanych
- Luksusowy Towar (Wada) - w wątku wyszło na to, że Noa w zasadzie nie znosi całej przyrody
- Zraniony (Skaza) - Skrótowe opisanie kondycji psychicznej Noi, która co prawda jest też w charakterze, ale jest na tyle ważna dla zrozumienia postaci (także jej zachowania w fabule), że postanowiłam ją wpisać także do cech.
MAGIA
Tu najwięcej zmian i chętnie porozmawiam o tym przez pw x'3
Zamieniłam sposób rzucania zaklęć z Inkantacji na Rozkazy - z uwzględnieniem, że Noa często pomaga sobie gestami i formułkami używanych do inkantacji. Nie zmieniła się przy tym jego historia i umiejętności związane z magią (pismo runiczne, wiedza tajemna - choć mają inne opisy). Pasuje mi to bardziej do dynamiki jego działania, wrodzonego uporu, a także do talentu magicznego, który wpisany był w cechach rasowych.
Po grze Noą postanowiłam też obniżyć mu Magię przestrzeni (teraz Czeladnik) na rzecz Magii Demonów (Adept). Wcześniej ta pierwsza była u niego dominującą, ale przy jego fascynacji demonami wydaje się mniej istotna. Ma też dzięki temu więcej ograniczeń jeżeli chodzi o kontrolowanie przedmiotów, a więcej możliwości przyzywania i interakcji z demonami co fabularnie wydaje mi się u niego ciekawsze.
PRZEDMIOTY
- Poprawione poziomy
TOWARZYSZ
- Wpisane kocie demony
CHARAKTER
- Dopisanie dwóch zdań nieco wyjaśniających zachowanie postaci
I dalej, korzystając z okazji do poprawek po przetestowaniu postaci w wątku:
ATRYBUTY
- zmiana ,,delikatny" -> ,,wrażliwy", przeciętny -> ,,niezbyt wyrwały", ,,bardzo zręczny" -> ,,zręczny" - uznałam, że lepiej oddają kondycję dhampirka.
UMIEJĘTNOŚCI
- Usunięte ,,Trafianie do celu" (Biegły) - miało służyć do walki i obrony, ale ostatecznie w wątku zupełnie o tym zapomniałam, a wyznaję zasadę, że jeżeli o czymś (na takim poziomie!) się zapomina to jednak nie było potrzebne x'3 Jest też to związane ze zmianami w magii.
- Poliglotyzm, Śpiew i Gra na instrumentach - z Mistrza -> Ekspert (Teraz Noa ma tylko jednego Mistrza i jest to Aktorstwo)
- Gimnastyka, Wiedza ogólna, Demonologia, Pismo runiczne, Zastawianie magicznych pułapek - Opanowany -> Zaawansowany
Czytanie i Pisanie O -> Pisanie O (po przejrzeniu KP doszłam do wniosku, że Noa nie ma problemów z czytaniem, a jedynie z zapisem, bo rzadko to robi)
Dodane:
- Odnajdywanie źródeł magii (nie wiem czemu pominęłam wcześniej) na poziomie Biegły
- Geografia na poziomie Opanowany (ze względu na liczne podróże)
- Przetrwanie na Podstawowym (wyjaśnione w charakterze i historii)
- Lekko zmienione opisy Czytania Aur i Pisma Runicznego.
- Zmieniony opis Wiedzy Tajemnej.
CECHY
- Usunięta cecha mówiąca o lęku przed płazami (w czasie gry okazała się zbędna)
- Wampirze Dziecko jest teraz cechą Rasową
Dodane:
- Poszukiwany (Wada) - nawiązuje do niechlubnej sławy dhampira i trudności z nią związanych
- Luksusowy Towar (Wada) - w wątku wyszło na to, że Noa w zasadzie nie znosi całej przyrody
- Zraniony (Skaza) - Skrótowe opisanie kondycji psychicznej Noi, która co prawda jest też w charakterze, ale jest na tyle ważna dla zrozumienia postaci (także jej zachowania w fabule), że postanowiłam ją wpisać także do cech.
MAGIA
Tu najwięcej zmian i chętnie porozmawiam o tym przez pw x'3
Zamieniłam sposób rzucania zaklęć z Inkantacji na Rozkazy - z uwzględnieniem, że Noa często pomaga sobie gestami i formułkami używanych do inkantacji. Nie zmieniła się przy tym jego historia i umiejętności związane z magią (pismo runiczne, wiedza tajemna - choć mają inne opisy). Pasuje mi to bardziej do dynamiki jego działania, wrodzonego uporu, a także do talentu magicznego, który wpisany był w cechach rasowych.
Po grze Noą postanowiłam też obniżyć mu Magię przestrzeni (teraz Czeladnik) na rzecz Magii Demonów (Adept). Wcześniej ta pierwsza była u niego dominującą, ale przy jego fascynacji demonami wydaje się mniej istotna. Ma też dzięki temu więcej ograniczeń jeżeli chodzi o kontrolowanie przedmiotów, a więcej możliwości przyzywania i interakcji z demonami co fabularnie wydaje mi się u niego ciekawsze.
PRZEDMIOTY
- Poprawione poziomy
TOWARZYSZ
- Wpisane kocie demony
CHARAKTER
- Dopisanie dwóch zdań nieco wyjaśniających zachowanie postaci
Louin - 155 cm (niech go!), morski elf, chłopak (nie Noi - chodzi o płeć).
Her i Nuko - koci (?) towarzysze (?) chłopców (?).
,,Bo chyba płeć robi jakąś różnicę, nie? No chyba, że mówimy o Noanie? Noii? Noem? Jak to się odmienia!?" (Conan)
,,Tak czy siak już współczuję naszym bohaterom : D Będzie ekstra!" (Hashira o wątku Yvy i Noi xD)
Noa kiedy dorośnie:
Her i Nuko - koci (?) towarzysze (?) chłopców (?).
,,Bo chyba płeć robi jakąś różnicę, nie? No chyba, że mówimy o Noanie? Noii? Noem? Jak to się odmienia!?" (Conan)
,,Tak czy siak już współczuję naszym bohaterom : D Będzie ekstra!" (Hashira o wątku Yvy i Noi xD)
Noa kiedy dorośnie:
-
- Kroczący w Snach
- Posty: 246
- Rejestracja: 10 lat temu
- Rasa: Alarianin
- Profesje: Rzemieślnik , Kupiec
- Kontakt:
[Escrim, Groszek Ilia, Iru, Nurdin, Nyllef, Winka ]
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
- Deidre
- Szukający drogi
- Posty: 39
- Rejestracja: 6 lat temu
- Rasa: Driada
- Profesje: Opiekun , Uzdrowiciel
- Kontakt:
U Deidre pojawiło się dosyć dużo zmian, wynikających z fabuły wątku Razem z Valerianem spotkali Ducha Lasu, który zdjął z driady (z resztą z Vala też) klątwę i obdarował ją swoją maską.
Na początek standardowo:
*Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
*Opisałam chatkę Deidre w Szepczącym Lesie
A teraz reszta:
*Uzupełniłam fabułę
*W związku z fabułą usunęłam cechy związane z Pechem, niezdarnością i wieszczeniem. Dodałam cechę “Opiekunka”.
*W magii usunęłam magię umysłu, bo driada już nie przepowiada przyszłości.
*Dodałam skradanie się w umiejętnościach.
*Usunęłam z opisu wyglądu głośne chodzenie.
*W atrybutach zwiększyłam jej zwinność, szybkość i precyzję, bo nie jest już niezdarą.
*W przedmiotach pojawił się Mörskrik, chciałabym żeby był “legendarny”, bo to bardzo potężny artefakt, ale automatycznie zmienia mi na “mroczny”.
*Dodatkowo zmieniłam opis wyglądu i charakteru, przede wszystkim wyrzucając to co związane z Pechem i wieszczeniem.
Na początek standardowo:
*Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
*Opisałam chatkę Deidre w Szepczącym Lesie
A teraz reszta:
*Uzupełniłam fabułę
*W związku z fabułą usunęłam cechy związane z Pechem, niezdarnością i wieszczeniem. Dodałam cechę “Opiekunka”.
*W magii usunęłam magię umysłu, bo driada już nie przepowiada przyszłości.
*Dodałam skradanie się w umiejętnościach.
*Usunęłam z opisu wyglądu głośne chodzenie.
*W atrybutach zwiększyłam jej zwinność, szybkość i precyzję, bo nie jest już niezdarą.
*W przedmiotach pojawił się Mörskrik, chciałabym żeby był “legendarny”, bo to bardzo potężny artefakt, ale automatycznie zmienia mi na “mroczny”.
*Dodatkowo zmieniłam opis wyglądu i charakteru, przede wszystkim wyrzucając to co związane z Pechem i wieszczeniem.
- Nimroth
- Szukający drogi
- Posty: 38
- Rejestracja: 5 lat temu
- Rasa: Lisołak
- Profesje: Skrytobójca , Zabójca , Łowca
- Kontakt:
Nimroth:
- ogólnie chodzi o to, że podmieniło mi całą jego KP (oprócz avatara, aury i podpisu) na KP Frigg, więc usunąłem jej dane i wpisałem te, które związane z Nimrothem.
- ogólnie chodzi o to, że podmieniło mi całą jego KP (oprócz avatara, aury i podpisu) na KP Frigg, więc usunąłem jej dane i wpisałem te, które związane z Nimrothem.
-
- Błądzący po drugiej stronie
- Posty: 72
- Rejestracja: 8 lat temu
- Rasa: Alarianin
- Profesje: Rzemieślnik , Mieszczanin
8 KP całej mojej bandy przedstawiam do sprawdzenia.
Wszystkim pouzupełniałem opcje wprowadzone w nowym kreatorze (rasa, profesje, majątek, sława).
Wszystkim przejrzałem historię i opisy: polikwidowałem literówki, powstawiałem entery.
Know, Oswald i Walt - ich zwierzęcy towarzysze zostali wciśnięci w podany schemat.
Dima, Rufus, Oswald, Know, Walt - cechy specjalne rasowe oznaczone jako rasowe.
Agelatus - oddzieliłem cechę specjalną wygraną na loterii od tej, do której została dopisana.
Korzystając z tego, że magia i umiejki mają teraz 7 a nie 5 poziomów rozwoju wprowadziłem zmiany w stosunku tego co miałem poprzednio:
1) Agelatus:
magia natury z 2/5 na 3/7 - 100-letni szaman to już nie uczeń. Wie za mało na adepta, ale czeladnik jest w sam raz.
2) Niphred:
pismo runiczne z 3/5 na 5/7 - od wieków głównie czyta. Zna się na piśmie lepiej niż biegle.
3) Dima:
musztra z 3/5 na 5/7 - wojskowy po prostu umie maszerować.
gra na instrumentach z 3/5 na 5/7 - te, na których naukę studiował, ma w małym palcu.
orientacja w terenie z 2/5 na 3/7 - zwiadowca, no to jak to tak z uczniowską orientacją. Czeladnik już ok.
4) Rufus:
uniki z 3/5 na 5/7 - wciąż żywy 145-letni niepokonany mistrz Colloseum w Meot. Radzi sobie z tym.
zapasy z 3/5 na 5/7 - wciąż żywy 145-letni niepokonany mistrz Colloseum w Meot. Radzi sobie.
hodowla roślin i zwierząt z 2/5 na 3/7 - Kiedyś był dobry w te klocki. Wiedział dużo więcej niż uczniak, ale już nie wszystko pamięta - dlatego czeladnik.
5) Oswald:
nawigacja z 3/5 na 5/7 - stary, doświadczony dowódca okrętu. Wie o co pięć.
dowodzenie z 3/5 na 5/7 - j/w
6) Know:
ukrywanie się z 3/5 na 5/7 - działa bardziej na zasadzie "niezwracania uwagi" niż aktywnego ukrywania. Nikt nie przejmuje się żebrakami. A już Knowem to zwłaszcza.
Nie mam pojęcia jak zlikwidować okno z magią/przedmiotami magicznymi/cechami u tych postaci, które magii/przedmiotów/cech nie mają. (Kasuję krzyżykiem tą jedyną pustą linijkę i zapisuję, ale potem w profilu i tak powraca przedmiot "mroczny nic", magia "nowicjusz niczego", cechy specjalne "klątwa pusto"). Nie umiem, albo to coś nie działa.
Wszystkim pouzupełniałem opcje wprowadzone w nowym kreatorze (rasa, profesje, majątek, sława).
Wszystkim przejrzałem historię i opisy: polikwidowałem literówki, powstawiałem entery.
Know, Oswald i Walt - ich zwierzęcy towarzysze zostali wciśnięci w podany schemat.
Dima, Rufus, Oswald, Know, Walt - cechy specjalne rasowe oznaczone jako rasowe.
Agelatus - oddzieliłem cechę specjalną wygraną na loterii od tej, do której została dopisana.
Korzystając z tego, że magia i umiejki mają teraz 7 a nie 5 poziomów rozwoju wprowadziłem zmiany w stosunku tego co miałem poprzednio:
1) Agelatus:
magia natury z 2/5 na 3/7 - 100-letni szaman to już nie uczeń. Wie za mało na adepta, ale czeladnik jest w sam raz.
2) Niphred:
pismo runiczne z 3/5 na 5/7 - od wieków głównie czyta. Zna się na piśmie lepiej niż biegle.
3) Dima:
musztra z 3/5 na 5/7 - wojskowy po prostu umie maszerować.
gra na instrumentach z 3/5 na 5/7 - te, na których naukę studiował, ma w małym palcu.
orientacja w terenie z 2/5 na 3/7 - zwiadowca, no to jak to tak z uczniowską orientacją. Czeladnik już ok.
4) Rufus:
uniki z 3/5 na 5/7 - wciąż żywy 145-letni niepokonany mistrz Colloseum w Meot. Radzi sobie z tym.
zapasy z 3/5 na 5/7 - wciąż żywy 145-letni niepokonany mistrz Colloseum w Meot. Radzi sobie.
hodowla roślin i zwierząt z 2/5 na 3/7 - Kiedyś był dobry w te klocki. Wiedział dużo więcej niż uczniak, ale już nie wszystko pamięta - dlatego czeladnik.
5) Oswald:
nawigacja z 3/5 na 5/7 - stary, doświadczony dowódca okrętu. Wie o co pięć.
dowodzenie z 3/5 na 5/7 - j/w
6) Know:
ukrywanie się z 3/5 na 5/7 - działa bardziej na zasadzie "niezwracania uwagi" niż aktywnego ukrywania. Nikt nie przejmuje się żebrakami. A już Knowem to zwłaszcza.
Nie mam pojęcia jak zlikwidować okno z magią/przedmiotami magicznymi/cechami u tych postaci, które magii/przedmiotów/cech nie mają. (Kasuję krzyżykiem tą jedyną pustą linijkę i zapisuję, ale potem w profilu i tak powraca przedmiot "mroczny nic", magia "nowicjusz niczego", cechy specjalne "klątwa pusto"). Nie umiem, albo to coś nie działa.
"Non est viri timere sudorem".
- Nuka
- Mieszkaniec Sennej Krainy
- Posty: 131
- Rejestracja: 5 lat temu
- Rasa: Alarianin
- Profesje: Szlachcic , Najemnik , Wojownik
- Kontakt:
To i ja się rzucę tutaj.
Mereve:
Tylko usunęłam jej przydomek, bo i tak go nie używam xD
Nuka:
Tutaj dodałam cechę specjalną "Wyostrzone zmysły", bo używam tego w wątku, a nigdzie nie było. I do historii dodałam sytuację rodzinną Bubusia - jest opisana niemal na samym końcu.
Pozdrawiam!
PS: Nani jeszcze nie ogarnęłam do końca, więc niech na razie zostanie tak jak jest xD
Mereve:
Tylko usunęłam jej przydomek, bo i tak go nie używam xD
Nuka:
Tutaj dodałam cechę specjalną "Wyostrzone zmysły", bo używam tego w wątku, a nigdzie nie było. I do historii dodałam sytuację rodzinną Bubusia - jest opisana niemal na samym końcu.
Pozdrawiam!
PS: Nani jeszcze nie ogarnęłam do końca, więc niech na razie zostanie tak jak jest xD
- Anaya
- Szukający drogi
- Posty: 40
- Rejestracja: 9 lat temu
- Rasa: Lodowy Elf
- Profesje: Łowca , Włóczęga
- Kontakt:
Wracam do grania po dłuższej przerwie, karty pisałam ze cztery lata temu, wprowadziłam więc jeszcze kilka zmian poza koniecznymi, żeby dobrze mi się pisało tymi postaciami.
Anaya
1. Podstawowe dane uzupełnione.
2. Pozostałe zmiany:
- Przeredagowałam wygląd i charakter tak, by lepiej się czytało. Nie wprowadziłam żadnych istotnych zmian poza stylistyką
- Zrezygnowałam z magii (i tak postać nigdy z niej nie korzystała) oraz kilku niepotrzebnych umiejętności
- Poprawiłam historię stylistycznie i dopisałam akapit związany z przeszłymi wątkami
Eloise
1. Podstawowe dane także uzupełnione.
2. Pozostałe zmiany:
- Ponownie poprawki stylistyczne w treści wyglądu, charakteru i historii
- Pozbyłam się bezużytecznych umiejętności, z których nigdy nie korzystała (np. Rysowanie)
Anaya
1. Podstawowe dane uzupełnione.
2. Pozostałe zmiany:
- Przeredagowałam wygląd i charakter tak, by lepiej się czytało. Nie wprowadziłam żadnych istotnych zmian poza stylistyką
- Zrezygnowałam z magii (i tak postać nigdy z niej nie korzystała) oraz kilku niepotrzebnych umiejętności
- Poprawiłam historię stylistycznie i dopisałam akapit związany z przeszłymi wątkami
Eloise
1. Podstawowe dane także uzupełnione.
2. Pozostałe zmiany:
- Ponownie poprawki stylistyczne w treści wyglądu, charakteru i historii
- Pozbyłam się bezużytecznych umiejętności, z których nigdy nie korzystała (np. Rysowanie)
Alestar
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Drobne poprawki w opisach jak literówki.
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Drobne poprawki w opisach jak literówki.
- Saaviel
- Szukający drogi
- Posty: 31
- Rejestracja: 6 lat temu
- Rasa: Upadły Anioł
- Profesje: Najemnik , Arystokrata
- Kontakt:
Hej W końcu się zabrałem za skończenie KP po zmianach :P
Saaviel
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- historia postaci aby nieco lepiej wytłumaczyć posiadłość jak i majątek (majątek jest brany pod uwagę jako to co posiada w piekle głównie). w trakcie odgrywania postaci wizja bohatera nieco lepiej mi się ukształtowała i uznałem że wraz z zmianami mogę nieco zmodyfikować tak by odpowiadało temu co dzieje się w wątku.
- cechy, zmieniłem błyskotliwość z przeciętnej na poziom wyżej, tak samo jak wcześniej pasuje to lepiej do sposobu w jaki odgrywam Saaviela
- umiejętności, dodałem etykietę na zaawansowanym i chyba dostosowałem kilka umek by lepiej pasowały do postaci, nic drastycznego. z jakiegoś powodu zapomniałem dodać etykietę jak robiłem postać i to był idealny moment żeby dodać.
- do magicznej broni dodałem zapisek że ostrze jest niezwykle trudne do złamania. Jest to jego ostrze z czasów kiedy był aniołem światła i jak na mocny magiczny przedmiot światełko i nie tępienie się wydawały się nieco nieadekwatne.
Alantar
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- zdaje się że coś tam zmieniłem w umkach delikatnie tak by poprawnie odzwierciedlały umiejętności Alanatara.
prócz tego nie kojarzę więcej zmian, coś drobnego mogło być, ale alantar był dużo bardziej przemyślaną postacią jeśli chodzi o proces robienia KP więc mało co miałem do roboty.
Saaviel
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- historia postaci aby nieco lepiej wytłumaczyć posiadłość jak i majątek (majątek jest brany pod uwagę jako to co posiada w piekle głównie). w trakcie odgrywania postaci wizja bohatera nieco lepiej mi się ukształtowała i uznałem że wraz z zmianami mogę nieco zmodyfikować tak by odpowiadało temu co dzieje się w wątku.
- cechy, zmieniłem błyskotliwość z przeciętnej na poziom wyżej, tak samo jak wcześniej pasuje to lepiej do sposobu w jaki odgrywam Saaviela
- umiejętności, dodałem etykietę na zaawansowanym i chyba dostosowałem kilka umek by lepiej pasowały do postaci, nic drastycznego. z jakiegoś powodu zapomniałem dodać etykietę jak robiłem postać i to był idealny moment żeby dodać.
- do magicznej broni dodałem zapisek że ostrze jest niezwykle trudne do złamania. Jest to jego ostrze z czasów kiedy był aniołem światła i jak na mocny magiczny przedmiot światełko i nie tępienie się wydawały się nieco nieadekwatne.
Alantar
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
2. Uzupełnione zostały także:
- zdaje się że coś tam zmieniłem w umkach delikatnie tak by poprawnie odzwierciedlały umiejętności Alanatara.
prócz tego nie kojarzę więcej zmian, coś drobnego mogło być, ale alantar był dużo bardziej przemyślaną postacią jeśli chodzi o proces robienia KP więc mało co miałem do roboty.
- Yao
- Błądzący po drugiej stronie
- Posty: 62
- Rejestracja: 8 lat temu
- Rasa: Wampir
- Profesje: Najemnik , Arystokrata , Kupiec
- Kontakt:
We wszystkich postaciach uzupełnione zostały jedynie podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator postaci.
Naniesione zostały również drobne poprawki. (literówki, interpunkcja, wizualna edycja tekstu)
Yao
memberlist.php?mode=viewprofile&u=4853
Frey
memberlist.php?mode=viewprofile&u=4901
Lilianna
memberlist.php?mode=viewprofile&u=6235
Sven
memberlist.php?mode=viewprofile&u=5709
Pozdrawiam uprzejmie, dużo serduszek.
Yao
Naniesione zostały również drobne poprawki. (literówki, interpunkcja, wizualna edycja tekstu)
Yao
memberlist.php?mode=viewprofile&u=4853
Frey
memberlist.php?mode=viewprofile&u=4901
Lilianna
memberlist.php?mode=viewprofile&u=6235
Sven
memberlist.php?mode=viewprofile&u=5709
Pozdrawiam uprzejmie, dużo serduszek.
Yao
"Jestem szarością dnia codziennego,
kimś kto jest gdy nie ma niczego.
Jestem cieniem nicości,
a mym więzieniem to ciało, te kości..."
kimś kto jest gdy nie ma niczego.
Jestem cieniem nicości,
a mym więzieniem to ciało, te kości..."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości