Księga Boskich Praw ⇒ Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.
- Niara
- Pani Snów
- Posty: 2129
- Rejestracja: 15 lat temu
- Rasa: Anioł Światła
- Profesje: Władca , Mag , Opiekun
- Ranga: Administrator
- Uwagi administracji: Jeśli macie do mnie jakieś pytania, chcecie porozmawiać, zapytać o koncept na postać, o pozwolenie na nowe konto, czy cokolwiek innego - najłatwiej złapać mnie na discordzie lub przez PW. UWAGA! Jeśli twoja KP, po umieszczeniu prośby w temacie, czeka na sprawdzenie dłużej niż 3 dni, zapytaj o nią na kanałach prywatnych - PW, discord.
- Kontakt:
Akceptacja KP po zmianach w Kreatorze Postaci.
Ten temat służy do składania próśb o akceptację zmian w Kartach Postaci. W celu ułatwienia tego procesu prosimy, aby w poście napisać co zostało zmienione.
Królowa Niara
Królowe na trony!
"A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto,
z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto."
“Nie ten mocny, kto burzy lecz ten, który podpiera. Nie ten, co łzy wyciska, lecz ten co je wyciera. Człowiekiem najszlachetniejszym w całym ludzkim tłumie, jest ten kto oprócz łez własnych cudze łzy rozumie.”
Królowe na trony!
"A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto,
z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto."
“Nie ten mocny, kto burzy lecz ten, który podpiera. Nie ten, co łzy wyciska, lecz ten co je wyciera. Człowiekiem najszlachetniejszym w całym ludzkim tłumie, jest ten kto oprócz łez własnych cudze łzy rozumie.”
- Daro
- Błądzący po drugiej stronie
- Posty: 56
- Rejestracja: 6 lat temu
- Rasa: Wampir
- Profesje: Włóczęga , Żebrak , Wojownik
- Kontakt:
Proszę o zaakceptowanie zmian w KP:
DARO
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Uzupełnione zostały także:
Atrybuty:
- wyczulony na magię -> wyostrzony zmysł magiczny (uznałam, że nie potrzebuje tej cechy na maksimum, bo nie na tym opieram granie nim)
- niezbyt błyskotliwy -> tępy (sporo zastanawiałam się nad jego inteligencją, ale teraz widzę, że nie było nad czym XD)
- żelazna wola -> b. silna wola (bardziej mi do niego pasuje i mniej utrudnia rozgrywkę)
Umiejętności:
- Odnowione poziomy (automatycznie dało mi mistrzów tam, gdzie teraz ma eksperta, za to sporo zaawansowanych zmieniłam na biegłych)
- Dodałam trzy nowe umiejętności uzupełniające:
Rasologia O - Z samej KP wynika w sumie, że Daro miał styczność z wieloma rasami i coś o nich wie, ale wcześniej jakoś to przegapiłam
Odnajdywanie źródeł magii - Z - Też nie wiem czemu tego nie opisałam - ma dobry zmysł magiczny i orientuje się w takich sprawach - to jedna z umiejętności, która pomaga mu odbierać otoczenie
Przetrwanie - Z - jak wyżej. Może uznałam, że wampir nie potrzebuje tego jako umiejętności, ale teraz wolę mieć to rozpisane.
Cehy specjalne:
- automatycznie weszły nowe 'poziomy', przy czym chyba tylko pierwsza cecha z zalety stała się rasową. Poza nią jest wada i skaza i uznałam, że dobrze pasują.
Przedmioty Magiczne:
Szwy - z zaklętych poprawiłam na tajemne
Słoneczko - delikatna zmiana działania (teraz Daro odsypia tak samo czas spędzony bezpośrednio na słońcu co w cieniu (choć w świetle dnia) - czyli połowę)
Imienne Kolczyki - zaczarowane. Nowy przedmiot inspirowany rozwiniętymi poziomami, a także niewykorzystanym pomysłem - Daro miał już kolczyki z imionami braci, a fabularnie jakoś wiedział gdzie ich szukać, więc połączyłam jedno z drugim.
DARO
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Uzupełnione zostały także:
Atrybuty:
- wyczulony na magię -> wyostrzony zmysł magiczny (uznałam, że nie potrzebuje tej cechy na maksimum, bo nie na tym opieram granie nim)
- niezbyt błyskotliwy -> tępy (sporo zastanawiałam się nad jego inteligencją, ale teraz widzę, że nie było nad czym XD)
- żelazna wola -> b. silna wola (bardziej mi do niego pasuje i mniej utrudnia rozgrywkę)
Umiejętności:
- Odnowione poziomy (automatycznie dało mi mistrzów tam, gdzie teraz ma eksperta, za to sporo zaawansowanych zmieniłam na biegłych)
- Dodałam trzy nowe umiejętności uzupełniające:
Rasologia O - Z samej KP wynika w sumie, że Daro miał styczność z wieloma rasami i coś o nich wie, ale wcześniej jakoś to przegapiłam
Odnajdywanie źródeł magii - Z - Też nie wiem czemu tego nie opisałam - ma dobry zmysł magiczny i orientuje się w takich sprawach - to jedna z umiejętności, która pomaga mu odbierać otoczenie
Przetrwanie - Z - jak wyżej. Może uznałam, że wampir nie potrzebuje tego jako umiejętności, ale teraz wolę mieć to rozpisane.
Cehy specjalne:
- automatycznie weszły nowe 'poziomy', przy czym chyba tylko pierwsza cecha z zalety stała się rasową. Poza nią jest wada i skaza i uznałam, że dobrze pasują.
Przedmioty Magiczne:
Szwy - z zaklętych poprawiłam na tajemne
Słoneczko - delikatna zmiana działania (teraz Daro odsypia tak samo czas spędzony bezpośrednio na słońcu co w cieniu (choć w świetle dnia) - czyli połowę)
Imienne Kolczyki - zaczarowane. Nowy przedmiot inspirowany rozwiniętymi poziomami, a także niewykorzystanym pomysłem - Daro miał już kolczyki z imionami braci, a fabularnie jakoś wiedział gdzie ich szukać, więc połączyłam jedno z drugim.
- Samiel
- Kroczący pośród cudzych Marzeń
- Posty: 437
- Rejestracja: 9 lat temu
- Rasa: Przemieniony
- Profesje: Skrytobójca , Wędrowiec , Najemnik
- Kontakt:
1. Nimroth
a) Pseudonim:
- po konsultacjach z Kaną uznałem, że dopiszę mu jeszcze jeden pseudonim, który brzmi "Ładny Chłopiec", w opisie wyglądu wspomniałem, że czasem jest nazywany (głównie przez kobiety) właśnie tym mianem, więc pomyślałem, że może warto będzie je wpisać jako drugi pseudonim.
2. Kelsier
a) Cechy specjalne:
- Skupienie - z domyślnie ustawionego poziomu "Fenomen" zmieniłem poziom na "Dar",
- Rytuał Wkroczenia w Cienie - z domyślnie ustawionego "Fenomen" poziom cechy zmieniłem na "Atut",
- Cechy rasowe - z domyślnego "Dar" zmieniłem na "Rasową".
b) Magia:
- dopisałem magię przestrzeni na poziomie ucznia, którą Kelsier miał od samego początku, ale zniknęła ona w nowej wersji kreatora.
c) Umiejętności (zmiany w nich zachodzą po to, żeby zestaw umiejętności pasował do wizji postaci, którą można teraz lepiej dopasować przez to, że jest więcej poziom wyszkolenia):
- Szpiegostwo i Skradanie się podniesione z "Biegły" na "Ekspert",
- Sporządzanie trucizn i Geografia obniżone z "Biegły" na "Zaawansowany",
- Unieszkodliwianie mechanizmów obniżone z "Opanowanego" na "Podstawowy",
d) Przedmioty:
- Skazy - poziom zmieniony z "Tajemnego" na "Zaklęty".
3. Malthael
a) Cechy specjalne:
- Magiczne Postrzeganie - zmiana z domyślnie ustawionego "Fenomen" na "Dar",
- Upadły Anioł i Regeneracja - z domyślnego "Daru" zmienione na "Rasowe",
- Utrata Pamięci (która jest tylko cechą tymczasową) - poziom zmieniony ze "Skazy" na "Ułomność",
- Znamię Zbuntowanego - zmienione z "Klątwy" na "Skazę".
b) Magia:
- Magia Powietrza - zmieniony poziom z "Ucznia" na "Czeladnika", aby bardziej pasowało do poziomu magii, którym postać będzie posługiwać się, gdy już odzyska pamięć.
c) Umiejętności - zmiany w nich zachodzą po to, żeby ich poziomy pasowały bardziej do wizji postaci:
- Walka wręcz - zmiana z "Biegłego" na "Eksperta",
- Medycyna - z "Opanowanego" na "Biegły",
- Wiedza tajemna, Czytanie i pisanie, Taktyka - w dół z "Biegłego" na "Zaawansowany",
- Tropienie, Pismo runiczne - z "Opanowanego" na "Zaawansowany".
d) Przedmioty:
- Bransolety Woli - poziom zmniejszony z "Zaklętego" na "Zaczarowany".
Póki co, to tyle - jednak to jeszcze nie jest koniec i pozostałych wstawię w nowym poście w tym temacie
a) Pseudonim:
- po konsultacjach z Kaną uznałem, że dopiszę mu jeszcze jeden pseudonim, który brzmi "Ładny Chłopiec", w opisie wyglądu wspomniałem, że czasem jest nazywany (głównie przez kobiety) właśnie tym mianem, więc pomyślałem, że może warto będzie je wpisać jako drugi pseudonim.
2. Kelsier
a) Cechy specjalne:
- Skupienie - z domyślnie ustawionego poziomu "Fenomen" zmieniłem poziom na "Dar",
- Rytuał Wkroczenia w Cienie - z domyślnie ustawionego "Fenomen" poziom cechy zmieniłem na "Atut",
- Cechy rasowe - z domyślnego "Dar" zmieniłem na "Rasową".
b) Magia:
- dopisałem magię przestrzeni na poziomie ucznia, którą Kelsier miał od samego początku, ale zniknęła ona w nowej wersji kreatora.
c) Umiejętności (zmiany w nich zachodzą po to, żeby zestaw umiejętności pasował do wizji postaci, którą można teraz lepiej dopasować przez to, że jest więcej poziom wyszkolenia):
- Szpiegostwo i Skradanie się podniesione z "Biegły" na "Ekspert",
- Sporządzanie trucizn i Geografia obniżone z "Biegły" na "Zaawansowany",
- Unieszkodliwianie mechanizmów obniżone z "Opanowanego" na "Podstawowy",
d) Przedmioty:
- Skazy - poziom zmieniony z "Tajemnego" na "Zaklęty".
3. Malthael
a) Cechy specjalne:
- Magiczne Postrzeganie - zmiana z domyślnie ustawionego "Fenomen" na "Dar",
- Upadły Anioł i Regeneracja - z domyślnego "Daru" zmienione na "Rasowe",
- Utrata Pamięci (która jest tylko cechą tymczasową) - poziom zmieniony ze "Skazy" na "Ułomność",
- Znamię Zbuntowanego - zmienione z "Klątwy" na "Skazę".
b) Magia:
- Magia Powietrza - zmieniony poziom z "Ucznia" na "Czeladnika", aby bardziej pasowało do poziomu magii, którym postać będzie posługiwać się, gdy już odzyska pamięć.
c) Umiejętności - zmiany w nich zachodzą po to, żeby ich poziomy pasowały bardziej do wizji postaci:
- Walka wręcz - zmiana z "Biegłego" na "Eksperta",
- Medycyna - z "Opanowanego" na "Biegły",
- Wiedza tajemna, Czytanie i pisanie, Taktyka - w dół z "Biegłego" na "Zaawansowany",
- Tropienie, Pismo runiczne - z "Opanowanego" na "Zaawansowany".
d) Przedmioty:
- Bransolety Woli - poziom zmniejszony z "Zaklętego" na "Zaczarowany".
Póki co, to tyle - jednak to jeszcze nie jest koniec i pozostałych wstawię w nowym poście w tym temacie
La mayyitan ma qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu gad yantahi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu gad yantahi
- Quidditch
- Błądzący na granicy światów
- Posty: 21
- Rejestracja: 5 lat temu
- Rasa: Alarianin
- Profesje: Złodziej , Artysta , Bard
- Kontakt:
Proszę o akceptację zmian w KP:
Quidditch
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Uzupełnione zostały także:
a) Dodane nazwisko i pseudonim.
b) Dodana krótka wzmianka o przeszłości Quidditcha w zakładce historii opisująca niedawne wydarzenia które miały miejsce po opuszczeniu klasztoru mnichów.
Quidditch
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Uzupełnione zostały także:
a) Dodane nazwisko i pseudonim.
b) Dodana krótka wzmianka o przeszłości Quidditcha w zakładce historii opisująca niedawne wydarzenia które miały miejsce po opuszczeniu klasztoru mnichów.
- Maka
- Szukający drogi
- Posty: 35
- Rejestracja: 6 lat temu
- Rasa: Kotołak
- Profesje: Mieszczanin
- Kontakt:
Proszę o akceptację zmian w KP:
MAKA
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Uzupełnione zostały także:
Umiejętności:
- Zmiana poziomów z automatycznie przydzielonych
- Dodane dwie nowe umiejki; Śpiew (P) i Literaturoznawstwo (O). Pierwsze dodałam dla urozmaicenia fabularnego (Maka miała wpisanych w ogóle niewiele umiejętności), druga natomiast wyniknęła niejako z fabuły, a i zgadza się z historią postaci.
Cechy:
- Zmiana poziomów
MAKA
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Uzupełnione zostały także:
Umiejętności:
- Zmiana poziomów z automatycznie przydzielonych
- Dodane dwie nowe umiejki; Śpiew (P) i Literaturoznawstwo (O). Pierwsze dodałam dla urozmaicenia fabularnego (Maka miała wpisanych w ogóle niewiele umiejętności), druga natomiast wyniknęła niejako z fabuły, a i zgadza się z historią postaci.
Cechy:
- Zmiana poziomów
- Silea
- Szukający drogi
- Posty: 34
- Rejestracja: 5 lat temu
- Rasa: Driada
- Profesje: Uzdrowiciel , Mag , Alchemik
- Kontakt:
Proszę o akceptację zmian w KP:
Silea
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Uzupełnione zostały także:
- dodałam nazwisko
- ustawiłam wszystkie cechy specjalne jako rasowe
- przedmiot Amulet zmieniłam z domyślnego baśniowego na zaczarowany
- atrybut charyzma: przeciętny -> przekonywujący
- umiejętności:
• medytacja: biegła -> opanowana
• zielarstwo: biegłe -> zaawansowane
• wspinaczka: opanowana -> zaawansowana
• pływanie: opanowane -> zaawansowane
- szerzej opisałam charakter
- rozszerzyłam historię
Silea
1. Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
2. Uzupełnione zostały także:
- dodałam nazwisko
- ustawiłam wszystkie cechy specjalne jako rasowe
- przedmiot Amulet zmieniłam z domyślnego baśniowego na zaczarowany
- atrybut charyzma: przeciętny -> przekonywujący
- umiejętności:
• medytacja: biegła -> opanowana
• zielarstwo: biegłe -> zaawansowane
• wspinaczka: opanowana -> zaawansowana
• pływanie: opanowane -> zaawansowane
- szerzej opisałam charakter
- rozszerzyłam historię
- Sanaya
- Urzeczywistniający Marzenia
- Posty: 598
- Rejestracja: 10 lat temu
- Rasa: Alarianin
- Profesje: Alchemik , Badacz
- Ranga: [img]http://granica-pbf.pl/images/ekspert%20moderator.png[/img]
- Kontakt:
Dobra, u mnie combo, wszyscy na raz
Sanaya
1. Uzupełniłam nowe pola
2. W umiejkach podniosłam chemię na Zaawansowany (o jedno oczko)
3. Wpisałam Sanayi dom - od samego początku był w jej historii, fabuła się tam już działa, więc to tylko formalność
Jorge
1. Uzupełniłam nowe pola
2. Dopisany dom - tak jak u Sanayi on również był wpisany w historię
Dżari
1. Uzupełniłam nowe pola
2. Trzy cechy zmieniłam na "rasowe", a czwarta - "nie jestem godny" - pozostał "skazą", tak jak był do tej pory
3. Uzupełniłam historię o wydarzenia z wątku z Delią i Evangeline
4. Troszkę też poprawiłam wygląd, ale to kwestia zamiany habitu na spodnie
5. W przedmiotach pojawiła się wstążka z oznaczeniem "wyjątkowa"
Przy okazji byłabym bardzo wdzięczna za zmianę nicku z Dżariego na Dżariela.
Skowronek
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisany kawał historii z podsumowaniem wydarzeń w Ekradonie
3. Cechy specjalne: widzenie w słabym świetle i odporność na choroby dostały oznaczenie "rasowe", odporność na trucizny stała się "Atutem", reszta tak jak było
4. Z umiejek: aktorstwo poszło oczko w górę na [Z], bo w wątku Skowronek się podszkoliła w praktyce, o oczko skoczyła również jazda konna z tych samych przyczyn.
Yastre
1. Uzupełnione nowe pola
2. Cechy specjalne: kilka zostało oznaczonych jako "rasowe", reszta jak było
3. Towarzysz w postaci chochlika z loterii został opisany według nowych standardów
Tioyoa
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisany dom i warsztat
3. Cecha "Krasnolud przez zasiedzenie" stała się Atutem (była Zaleta)
4. Magia struktur poszła oczko wyżej na Czeladnika
Kinalali
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisane mieszkanie
3. Cechy rasowe zostały tak określone, reszta bez zmian
4. Magia emocji oczko w dół - na Czeladnika
5. W przedmiotach pojawiła się wyjątkowa obrączka
Widugast:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Cechy rasowe zostały jako takie oznaczone
3. Jego towarzysz - Vertai - został opisany według nowych standardów
Ijumara:
1. Uzupełniona
2. Cechy rasowe zaznaczone jako takie, reszta bez zmian
3. W umiejkach żeglarstwo na [E]
Nikolaus:
1. Uzupełniona o nowości
2. Dopisane posiadłości
3. "Mentalny taran" z fenomenu stał się mocą
Kaikomi:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Jedna z cech stała się rasową, reszta bez zmian
3. Dopisana posiadłość (wspólna z Lucym)
4. W umiejkach cukiernictwo poszło oczko w górę, a gra na instrumencie oczko w dół, kwestia dotarcia w fabule
5. Dopisana część historii, która wydarzyła się w międzyczasie
Rael:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisany fragment historii z rozpoczętym wątkiem z Tristanem
3. W cechach "dary anioła" zostały określone jako rasowe, a "Księżniczka na ziarnku grochu" z Wady stała się Ułomnością, bo chyba bardziej pasuje
Mniszek:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Jedna cecha specjalna stała się rasową, reszta jak było
Mitra:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisany fragment historii z najnowszymi wydarzeniami z wątków
3. Dopisana posiadłość
4. Cecha "Nie do zdarcia" pozostała zaletą, bo chociaż zawiera cechy rasowe, są w niej również inne składowe
5. Dopisany towarzysz - mały, wredny demon o imieniu Żabon, który przypałętał się w fabule
Rianell:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Jedyna cecha specjalna stała się rasową
Sadik:
1. Tylko uzupełniłam nowe pola
Maximilaan:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisane mieszkanie
3. Cechy rasowe zaznaczyłam jako takowe, reszta bez zmian
4. Jego pustułka została ładnie opisana według nowego schematu
Rammi:
1. Uzupełnione nowe pola
2. W cechach specjalnych jedna stała się rasową, a cecha "Ale jednak szczęście" stała się Atutem, by równoważyć "Kaprawe szczęście", które jest oznaczone jako Wada
3. Jego magiczny przedmiot z Baśniowego stał się Zaczarowany, bo chyba bardziej pasuje
4. W umiejkach "wiedza bezużyteczna" poszła na E, "religioznawstwo" na O - wydaje mi się, że tak bardziej pasuje do całokształtu
Sanaya
1. Uzupełniłam nowe pola
2. W umiejkach podniosłam chemię na Zaawansowany (o jedno oczko)
3. Wpisałam Sanayi dom - od samego początku był w jej historii, fabuła się tam już działa, więc to tylko formalność
Jorge
1. Uzupełniłam nowe pola
2. Dopisany dom - tak jak u Sanayi on również był wpisany w historię
Dżari
1. Uzupełniłam nowe pola
2. Trzy cechy zmieniłam na "rasowe", a czwarta - "nie jestem godny" - pozostał "skazą", tak jak był do tej pory
3. Uzupełniłam historię o wydarzenia z wątku z Delią i Evangeline
4. Troszkę też poprawiłam wygląd, ale to kwestia zamiany habitu na spodnie
5. W przedmiotach pojawiła się wstążka z oznaczeniem "wyjątkowa"
Przy okazji byłabym bardzo wdzięczna za zmianę nicku z Dżariego na Dżariela.
Skowronek
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisany kawał historii z podsumowaniem wydarzeń w Ekradonie
3. Cechy specjalne: widzenie w słabym świetle i odporność na choroby dostały oznaczenie "rasowe", odporność na trucizny stała się "Atutem", reszta tak jak było
4. Z umiejek: aktorstwo poszło oczko w górę na [Z], bo w wątku Skowronek się podszkoliła w praktyce, o oczko skoczyła również jazda konna z tych samych przyczyn.
Yastre
1. Uzupełnione nowe pola
2. Cechy specjalne: kilka zostało oznaczonych jako "rasowe", reszta jak było
3. Towarzysz w postaci chochlika z loterii został opisany według nowych standardów
Tioyoa
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisany dom i warsztat
3. Cecha "Krasnolud przez zasiedzenie" stała się Atutem (była Zaleta)
4. Magia struktur poszła oczko wyżej na Czeladnika
Kinalali
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisane mieszkanie
3. Cechy rasowe zostały tak określone, reszta bez zmian
4. Magia emocji oczko w dół - na Czeladnika
5. W przedmiotach pojawiła się wyjątkowa obrączka
Widugast:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Cechy rasowe zostały jako takie oznaczone
3. Jego towarzysz - Vertai - został opisany według nowych standardów
Ijumara:
1. Uzupełniona
2. Cechy rasowe zaznaczone jako takie, reszta bez zmian
3. W umiejkach żeglarstwo na [E]
Nikolaus:
1. Uzupełniona o nowości
2. Dopisane posiadłości
3. "Mentalny taran" z fenomenu stał się mocą
Kaikomi:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Jedna z cech stała się rasową, reszta bez zmian
3. Dopisana posiadłość (wspólna z Lucym)
4. W umiejkach cukiernictwo poszło oczko w górę, a gra na instrumencie oczko w dół, kwestia dotarcia w fabule
5. Dopisana część historii, która wydarzyła się w międzyczasie
Rael:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisany fragment historii z rozpoczętym wątkiem z Tristanem
3. W cechach "dary anioła" zostały określone jako rasowe, a "Księżniczka na ziarnku grochu" z Wady stała się Ułomnością, bo chyba bardziej pasuje
Mniszek:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Jedna cecha specjalna stała się rasową, reszta jak było
Mitra:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisany fragment historii z najnowszymi wydarzeniami z wątków
3. Dopisana posiadłość
4. Cecha "Nie do zdarcia" pozostała zaletą, bo chociaż zawiera cechy rasowe, są w niej również inne składowe
5. Dopisany towarzysz - mały, wredny demon o imieniu Żabon, który przypałętał się w fabule
Rianell:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Jedyna cecha specjalna stała się rasową
Sadik:
1. Tylko uzupełniłam nowe pola
Maximilaan:
1. Uzupełnione nowe pola
2. Dopisane mieszkanie
3. Cechy rasowe zaznaczyłam jako takowe, reszta bez zmian
4. Jego pustułka została ładnie opisana według nowego schematu
Rammi:
1. Uzupełnione nowe pola
2. W cechach specjalnych jedna stała się rasową, a cecha "Ale jednak szczęście" stała się Atutem, by równoważyć "Kaprawe szczęście", które jest oznaczone jako Wada
3. Jego magiczny przedmiot z Baśniowego stał się Zaczarowany, bo chyba bardziej pasuje
4. W umiejkach "wiedza bezużyteczna" poszła na E, "religioznawstwo" na O - wydaje mi się, że tak bardziej pasuje do całokształtu
- Samiel
- Kroczący pośród cudzych Marzeń
- Posty: 437
- Rejestracja: 9 lat temu
- Rasa: Przemieniony
- Profesje: Skrytobójca , Wędrowiec , Najemnik
- Kontakt:
(Edycji moich KP część kolejna i ostatnia)
1. Nessus
a) Historia postaci:
- dopisane zostały wydarzenia z ostatniego wątku fabularnego, w którym udział brał centaur.
b) Cechy specjalne:
- Szał Berserkera - z "Fenomenu" na "Dar",
- Wiedza Przodka - z "Daru" na "Atut",
- Mowa Zwierząt - z "Zalety" na "Rasową".
c) Magia:
- dopisałem magię Mocy na poziomie "Ucznia", którą Nessus miał od samego początku.
d)Umiejętności:
- Bestiologia i Uniki - z "Opanowanego" na "Zaawansowany", aby lepiej pasowało do poziomu tych umiejętności, który centaur prezentował w wątkach,
- Sporządzanie trucizn - z "Opanowanego" na "Podstawowy" - Nessus właściwie nie używał jeszcze tej umiejętności i uznałem, że równie dobrze mogę mu ją osłabić.
e) Przedmioty:
- dopisałem przedmiot "Krwawa Furia" - jest to magiczna halabarda o randze "Tajemny", którą Nesuss miał wpisaną od samego początku.
2. Salazar
a) Historia:
- dopisałem krótki fragment na temat tego, co dzieje się w nowym wątku fabularnym Salazara.
b) Cechy specjalne:
- Widzenie w ciemności - z "Zalety" skoczyło na "Rasową", bo jest to cecha rasowa mrocznych elfów.
c) Magia:
- dopisałem magię Przestrzeni na poziomie "Adepta" - postać od samego początku miała ją właśnie na takim poziomie, więc nie zmieniałem tu niczego.
d) Umiejętności:
- Wspinaczka, Poliglotyzm, Unieszkodliwiania Mechanizmów - spadek z "Biegłego" na "Zaawansowany", mniej potrzebne umiejętności, które wcześniej jednak miał na zbyt wysokim poziomie względem tego, jak często ich używa,
- Szpiegostwo - w górę z "Opanowanego" na "Biegły", tutaj odwrotnie - częściej używał niektórych elementarnych umiejętności, które składają się na szpiegostwo, więc podniosłem mu to lekko w górę,
- Szulerstwo i Targowanie się - teraz są na poziomie "Zaawansowanym", tak jak wyżej - u nich też zmieniłem poziomy dlatego, że ich nowe poziomy bardziej pasują do ogólnej wizji postaci.
3. Seviron
a) Historia:
- dopisałem wydarzenia z nowego wątku Sevirona.
b) Cechy specjalne:
- Plecenie Snów i Utrata Krwi - obie cechy dostały rangę "Dar",
- Odporność na choroby - cecha wynikająca z tego, że ma w sobie krew leśnych elfów, więc dostała ona rangę "Rasowa".
c) Magia:
- dopisałem magię Ducha na poziomie "Ucznia" - postać od początku ją miała.
d) Umiejętności:
- Walka włócznią - z "Biegłego" na "Ekspert" - Seviron za mało uczył się, żeby być mistrzem włóczni, jednak na pewno walczy lepiej niż ktoś, kto jest z nią biegły, co widać było w fabule,
- Rytualizm i Wiedza o duchach - spadek oczko w dół, z "Biegły" na "Zaawansowany" - dokładniej określa to wiedzę Sevirona w tych dziedzinach,
- Skradanie się - z "Opanowanego" na "Zaawansowany" - teraz lepiej mogę określić jego możliwości w skradaniu się i są one lepsze niż te wynikające z opisu "Opanowanego".
4. Vergil
a) Posiadłość:
- dopisałem Vergilowi posiadłość na terenie Mrocznych Dolin, która była i jest jego domem.
b) Cechy specjalne:
- Wampiryzm - domyślnie ustawiło jako "Dar" (albo "Atut"), więc zmieniłem na "Rasową".
c) Magia:
- dopisałem Vergilowi magię Zła, którą postać miała od samego początku.
d) Umiejętności:
- Walka wręcz i Skradanie się - z "Biegłego" na "Ekspert" - głównie przez poziom tych umiejętności, który prezentował w wątkach fabularnych,
- Polowanie i Tropienie - z "Opanowanego" na "Zaawansowany" - jak wyżej właściwie,
- Taniec - z "Opanowanego" na "Zaawansowany" - w końcu jest arystokratą wampirzym, więc (mimo, że woli podróże i przygody od bali) powinien mieć tę umiejętność na odpowiednim poziomie dla osoby jego pokroju.
1. Nessus
a) Historia postaci:
- dopisane zostały wydarzenia z ostatniego wątku fabularnego, w którym udział brał centaur.
b) Cechy specjalne:
- Szał Berserkera - z "Fenomenu" na "Dar",
- Wiedza Przodka - z "Daru" na "Atut",
- Mowa Zwierząt - z "Zalety" na "Rasową".
c) Magia:
- dopisałem magię Mocy na poziomie "Ucznia", którą Nessus miał od samego początku.
d)Umiejętności:
- Bestiologia i Uniki - z "Opanowanego" na "Zaawansowany", aby lepiej pasowało do poziomu tych umiejętności, który centaur prezentował w wątkach,
- Sporządzanie trucizn - z "Opanowanego" na "Podstawowy" - Nessus właściwie nie używał jeszcze tej umiejętności i uznałem, że równie dobrze mogę mu ją osłabić.
e) Przedmioty:
- dopisałem przedmiot "Krwawa Furia" - jest to magiczna halabarda o randze "Tajemny", którą Nesuss miał wpisaną od samego początku.
2. Salazar
a) Historia:
- dopisałem krótki fragment na temat tego, co dzieje się w nowym wątku fabularnym Salazara.
b) Cechy specjalne:
- Widzenie w ciemności - z "Zalety" skoczyło na "Rasową", bo jest to cecha rasowa mrocznych elfów.
c) Magia:
- dopisałem magię Przestrzeni na poziomie "Adepta" - postać od samego początku miała ją właśnie na takim poziomie, więc nie zmieniałem tu niczego.
d) Umiejętności:
- Wspinaczka, Poliglotyzm, Unieszkodliwiania Mechanizmów - spadek z "Biegłego" na "Zaawansowany", mniej potrzebne umiejętności, które wcześniej jednak miał na zbyt wysokim poziomie względem tego, jak często ich używa,
- Szpiegostwo - w górę z "Opanowanego" na "Biegły", tutaj odwrotnie - częściej używał niektórych elementarnych umiejętności, które składają się na szpiegostwo, więc podniosłem mu to lekko w górę,
- Szulerstwo i Targowanie się - teraz są na poziomie "Zaawansowanym", tak jak wyżej - u nich też zmieniłem poziomy dlatego, że ich nowe poziomy bardziej pasują do ogólnej wizji postaci.
3. Seviron
a) Historia:
- dopisałem wydarzenia z nowego wątku Sevirona.
b) Cechy specjalne:
- Plecenie Snów i Utrata Krwi - obie cechy dostały rangę "Dar",
- Odporność na choroby - cecha wynikająca z tego, że ma w sobie krew leśnych elfów, więc dostała ona rangę "Rasowa".
c) Magia:
- dopisałem magię Ducha na poziomie "Ucznia" - postać od początku ją miała.
d) Umiejętności:
- Walka włócznią - z "Biegłego" na "Ekspert" - Seviron za mało uczył się, żeby być mistrzem włóczni, jednak na pewno walczy lepiej niż ktoś, kto jest z nią biegły, co widać było w fabule,
- Rytualizm i Wiedza o duchach - spadek oczko w dół, z "Biegły" na "Zaawansowany" - dokładniej określa to wiedzę Sevirona w tych dziedzinach,
- Skradanie się - z "Opanowanego" na "Zaawansowany" - teraz lepiej mogę określić jego możliwości w skradaniu się i są one lepsze niż te wynikające z opisu "Opanowanego".
4. Vergil
a) Posiadłość:
- dopisałem Vergilowi posiadłość na terenie Mrocznych Dolin, która była i jest jego domem.
b) Cechy specjalne:
- Wampiryzm - domyślnie ustawiło jako "Dar" (albo "Atut"), więc zmieniłem na "Rasową".
c) Magia:
- dopisałem Vergilowi magię Zła, którą postać miała od samego początku.
d) Umiejętności:
- Walka wręcz i Skradanie się - z "Biegłego" na "Ekspert" - głównie przez poziom tych umiejętności, który prezentował w wątkach fabularnych,
- Polowanie i Tropienie - z "Opanowanego" na "Zaawansowany" - jak wyżej właściwie,
- Taniec - z "Opanowanego" na "Zaawansowany" - w końcu jest arystokratą wampirzym, więc (mimo, że woli podróże i przygody od bali) powinien mieć tę umiejętność na odpowiednim poziomie dla osoby jego pokroju.
La mayyitan ma qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu gad yantahi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu gad yantahi
- Nevaeh
- Błądzący po drugiej stronie
- Posty: 52
- Rejestracja: 6 lat temu
- Rasa: Alarianin
- Profesje: Bard , Służący
- Kontakt:
Do akceptacji stawia się cała kolejeczka:
1. Nevaeh:
a) uzupełnione nowe pola
b) zmiana cechy "Uwiązanie odporności" skaza -> wada
c) Zmiana poziomu magicznego przedmiotu zaklęty -> zaczarowany
2. Ayeesha
a) uzupełnione nowe pola
b) zmiana umiejętności "poezja i śpiew" z poziomy biegły -> ekspert, ponieważ wcześniej nie było takiego poziomu,a lepiej oddaje to jej zdolności w tej dziedzinie
c) zmiana poziomu umiejętności magii pustki uczeń -> czeladnik; j/w,
d) zmiana cechy "Pokusie zdolności" zaleta -> rasowa
3. Cerim
a) uzupełnione nowe pola, w tym posiadłość
b) cecha "Przemienione ciało" zaleta -> rasowa
4. Mikao
a) uzupełnione nowe pola, w tym posiadłość
b) zmiana cechy "Natychmiastowy Nokaut" wada -> ułomność
c) zmiana poziomu magii struktury uczeń -> czeladnik; (wytłumaczenie podobne jak w przypadku Ayeeshy)
d) zmiana umiejętności "kowalstwo" opanowany -> zaawansowany; z przebiegu wątku uświadamiam sobie, że ten poziom jest chyba bardziej odpowiedni, biorąc pod uwagę zachwalanie umiejętności Mikusia w tej dziedzinie xP
5. Shyilia
a) uzupełnione nowe pola
b) cechy rasowe są teraz, no, rasowe xD
c) zmiana umiejętności "skrytobójstwo" biegły -> ekspert; j/w
6. Gaia
a) uzupełnione nowe pola
b) cechę "Utajenie" domyślnie zmieniło na Fenomen i tak postanawiam to zostawić
Ponadto musiałam edytować historie Shyilii, Mikusia i Gai, ale to tylko drobne poprawki kosmetyczne, tzn. pousuwać ręcznie wprowadzane kursywy czy pogrubienia, bo po zmianach wyświetlały się jako kod xD
Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam xP
1. Nevaeh:
a) uzupełnione nowe pola
b) zmiana cechy "Uwiązanie odporności" skaza -> wada
c) Zmiana poziomu magicznego przedmiotu zaklęty -> zaczarowany
2. Ayeesha
a) uzupełnione nowe pola
b) zmiana umiejętności "poezja i śpiew" z poziomy biegły -> ekspert, ponieważ wcześniej nie było takiego poziomu,a lepiej oddaje to jej zdolności w tej dziedzinie
c) zmiana poziomu umiejętności magii pustki uczeń -> czeladnik; j/w,
d) zmiana cechy "Pokusie zdolności" zaleta -> rasowa
3. Cerim
a) uzupełnione nowe pola, w tym posiadłość
b) cecha "Przemienione ciało" zaleta -> rasowa
4. Mikao
a) uzupełnione nowe pola, w tym posiadłość
b) zmiana cechy "Natychmiastowy Nokaut" wada -> ułomność
c) zmiana poziomu magii struktury uczeń -> czeladnik; (wytłumaczenie podobne jak w przypadku Ayeeshy)
d) zmiana umiejętności "kowalstwo" opanowany -> zaawansowany; z przebiegu wątku uświadamiam sobie, że ten poziom jest chyba bardziej odpowiedni, biorąc pod uwagę zachwalanie umiejętności Mikusia w tej dziedzinie xP
5. Shyilia
a) uzupełnione nowe pola
b) cechy rasowe są teraz, no, rasowe xD
c) zmiana umiejętności "skrytobójstwo" biegły -> ekspert; j/w
6. Gaia
a) uzupełnione nowe pola
b) cechę "Utajenie" domyślnie zmieniło na Fenomen i tak postanawiam to zostawić
Ponadto musiałam edytować historie Shyilii, Mikusia i Gai, ale to tylko drobne poprawki kosmetyczne, tzn. pousuwać ręcznie wprowadzane kursywy czy pogrubienia, bo po zmianach wyświetlały się jako kod xD
Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam xP
"Tyle mnie we mnie, ile mego odbicia w sercu drugiego człowieka." ~Nev
- Anna
- Błądzący na granicy światów
- Posty: 21
- Rejestracja: 7 lat temu
- Rasa: Przemieniony
- Profesje: Chłop , Arystokrata
- Kontakt:
[Anna]
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp
- Hashira
- Przybysz z Krainy Rzeczywistości
- Posty: 82
- Rejestracja: 6 lat temu
- Rasa: Alarianin
- Profesje: Kapłan , Wędrowiec
- Kontakt:
No dobrze, póki co jedna osóbka na raz :P
Hashira
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
Hashira dostała pełne imię i nazwisko, podbiłam też o 2 lata jej wiek
Fragment historii dotyczącej jej życia na północy oraz aktualizacja historii współczesnej na końcu.
W związku z uzupełnienie historii opisałam posiadłość.
Do tego niewielkie zmiany w charakterze, a raczej uzupełnienie opisu
Hashira
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
Hashira dostała pełne imię i nazwisko, podbiłam też o 2 lata jej wiek
Fragment historii dotyczącej jej życia na północy oraz aktualizacja historii współczesnej na końcu.
W związku z uzupełnienie historii opisałam posiadłość.
Do tego niewielkie zmiany w charakterze, a raczej uzupełnienie opisu
- Medard
- Splatający Przeznaczenie
- Posty: 725
- Rejestracja: 13 lat temu
- Rasa: Wampir
- Profesje: Władca , Mag , Badacz
- Kontakt:
[Medard]
Dodano, widniejący wcześniej w polu "Uwagi", pełny tytuł władcy Karnsteinu.
Dodano, widniejący wcześniej w polu "Uwagi", pełny tytuł władcy Karnsteinu.
So I bless you with my curse
And encourage your endeavour
You’ll be better when you’re worse
You must die to live forever Jim Steinman
Every night, and every morn,
Some to misery are born.
Every morn, and every night,
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight.
Some are born to endless night. William Blake
Pies patrzy na człowieka z szacunkiem, kot z pogardą, a świnia jak równy z równym. porzekadło Vaerreńczyków
And encourage your endeavour
You’ll be better when you’re worse
You must die to live forever Jim Steinman
Every night, and every morn,
Some to misery are born.
Every morn, and every night,
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight.
Some are born to endless night. William Blake
Pies patrzy na człowieka z szacunkiem, kot z pogardą, a świnia jak równy z równym. porzekadło Vaerreńczyków
- Persewir
- Błądzący po drugiej stronie
- Posty: 71
- Rejestracja: 10 lat temu
- Rasa: Kotołak
- Profesje: Złodziej
- Kontakt:
[Persewir]
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
Plus:
Mały "remake" postaci pod względem historii, wyglądu i charakteru - bardziej poprawy stylistyczne niż bardziej znaczące.
Uzupełnione zostały podstawowe dane wprowadzone przez nowy kreator: majątek, sława, profesje itp.
Plus:
Mały "remake" postaci pod względem historii, wyglądu i charakteru - bardziej poprawy stylistyczne niż bardziej znaczące.
- Vaxen
- Szukający Snów
- Posty: 153
- Rejestracja: 12 lat temu
- Rasa: Przemieniony
- Profesje: Zabójca , Wojownik , Szlachcic
- Kontakt:
Proszę o akceptację KP
[Vaxen]
Wprowadzone zmiany:
[Vaxen]
Wprowadzone zmiany:
- adaptacja KP do nowego systemu
- poprawki w historii
- dodanie w historii części dotyczącej wydarzeń w najnowszych wątkach
- dodanie nowej cechy (zdobytej w ostatnim wątku, dawno temu miała już być dopisana, cały wątek tu:ARTEMIS)
- dodanie posiadłości – kaplica zmartwychwstania
- Laura
- Błądzący po drugiej stronie
- Posty: 51
- Rejestracja: 9 lat temu
- Rasa: Anioł Światła
- Profesje: Uzdrowiciel , Artysta
- Kontakt:
Proszę o akceptację zmian w KP
[Laura]
Dostosowanie KP do kreatora, nowe pola, drobne błędy z niektórych polach (np. zamiast dwóch apostrofów użycie cudzysłowiu czy zamiast oznaczenia "< br />" użycie zwykłego przejścia do nowej linii – kiedyś to w kreatorze nie działało)
[Laura]
Dostosowanie KP do kreatora, nowe pola, drobne błędy z niektórych polach (np. zamiast dwóch apostrofów użycie cudzysłowiu czy zamiast oznaczenia "< br />" użycie zwykłego przejścia do nowej linii – kiedyś to w kreatorze nie działało)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość