Rasa: Cz³owiek
Wiek: 19 lat
Wzrost: ko³o 160 cm
Krzepa: silny, wytrwa³y, odporny
Zwinno¶æ: zrêczny, bardzo precyzyjny, szybki
Percepcja: bardzo wyostrzony zmys³ magiczny, wyostrzony wzrok, wyostrzony s³uch
Umys³: bardzo bystry, b³yskotliwy, silna wola
Prezencja: charyzmatyczny
Magia: Dziedzina Ognia [M], Pustki (zniszczenia) [A]
Cechy specjalne:
Regeneracja – rany postaci zasklepiaj± siê o wiele szybciej ni¿ u przeciêtnych stworzeñ, drobne rany znikaj± ju¿ po chwili, natomiast te naprawdê powa¿ne ju¿ po kilku dniach, zamiast miesi±cach
Umiejêtno¶ci:
- Alchemia [W]
Broñ palna, d³uga [W]
Miecze jednorêczne [O]
Opatrywanie ran [O]
Zielarstwo[O]
- 3 fiolki "p³ynnego ognia" - ka¿da z nich jest wype³niona ³atwopaln± substancj±, posiada lont.
Muszkiet - zdobiony w motywach ro¶linnych, na lufie jest wygrawerowany napis "Chwa³a zwyciê¿onym!". Tetsu otrzyma³ j± od ojca tu¿ przed dezercj± z armii.
Sztylet - brak zdobieñ, czegokolwiek wykraczaj±cego poza przeciêtno¶æ.
Krótki miecz - prosty, dobrze wywa¿ony, jeden z tysiêcy u¿ywanych w armii.
Banda¿e
Podró¿ne, wytrzyma³e i proste ubranie.
Sporych rozmiarów plecak, tuba na zwoje.
Kilkana¶cie metalowych skrzyneczek na substancje u¿ywane w alchemii - zawieraj± rtêæ, siarkê, saletrê, o³ów, zio³a oczyszczaj±ce rane.
Pusta sakwa,
Sakiewka z dziewiêcioma kulami.
Brak
Wygl±d
Tetsu jest ¶redniego wzrostu, mimo przêciêtnej budowy jest dosyæ silny. Zielone oczy - jedyna rzecz dziêki której wyró¿nia siê z t³umu, czarne krêcone w³osy(których nienawidzi).
Charakter
Niegdy¶ by³ buntowniczy i skory do bójki, jednak po krótkie ale ciê¿kiej s³u¿bie w wojsku dyscyplina przyt³umi³a charakter buntownika, a do bójki nie ci±gnie go ju¿ tak bardzo. W walce czêsto jest niehonorowy i okrutny, u¿ywa licznych podstêpów. Czasem zachowuje siê jak rycerz, ale te¿ mo¿na go uznaæ za ³otra jakich ma³o. Mówi o sobie i¿ jest chaotyczny.
Historia
Tetsu wywodzi³ siê z rodziny która s³ynê³a z ¿o³nierskich tradycji, a ka¿dy mêski przodek by³ bez wyj±tku przez jaki¶ okres ¿ycia ¿o³nierzem. Jego dzieciñstwo by³o dosyæ hmm... nudne, czy mo¿e by powiedzieæ przeciêtne, gdyby nie czêste bójki z rówie¶nikami o b³ahe sprawy. Ojciec nie mog±c zdyscyplinowaæ syna pos³a³ go w bardzo m³odym wieku do wojska. Syn jednak nie zamierza³ tak prêdko siê poddaæ. Tu¿ po której¶ z potyczek na niespokojnej granicy wraz z przyjacielem upozorowa³ w³asn± ¶mieræ i uda³ siê w podró¿ szukaj±c miejsca w którym móg³by zacz±æ ¿ycie na nowo. Po nied³ugich poszukiwaniach odkry³ w sobie przypadkiem talent do magii oraz zami³owanie do eksperymentów, znalaz³ te¿ starego alchemika poszukuj±cego czeladnika. Mimo tego, ¿e wed³ug alchemika by³ ju¿ za stary, dziêki charyzmie i wyuczonej dyscyplinie uda³o mu siê nak³oniæ go by w zamian za pracê i pewn± ilo¶æ monet zosta³ przyuczony do zawodu. Zanim jednak zosta³ ca³kowicie wyszkolony alchemik zgina³ przeprowadzaj±c eksperyment. Wcze¶niej jednak zosta³ wykorzystany jako królik do¶wiadczalny w jednym z eksperymentów, dziêki któremu naby³ zdolno¶æ szybkiej regeneracji, kosztem jednak sporego bólu w ci±gu kilku nastêpuj±cych dni. Z tego te¿ powodu na ciele nie ma ¿adnej szramy czy pozosta³o¶ci po oparzeniach.