Wstęp:
którymś z aminów (najlepiej z Niarą) przez Prywatną Wiadomość lub zapytaj na ShoutBoxie.
Zanim przystąpisz do właściwego procesu tworzenia postaci, powinieneś zastanowić się nad ogólnym zarysem postaci - żeby było ładniej można tu zastąpić "jej ogólnym zarysem"

Cechy ogólne:
Wybór proponuję zacząć Ci od rasy, albowiem Wiek wybieram - duża literka
Również i imię powinno pasować do przedstawiciela danej rasy,chodź tu mogą występować wyjątki - choć

odnośnik do działu, gdzie znajdują się opisane rasy w które można się wcielić. - brak przecinka
Atrybuty:
Opisują to z jak sprawnym, bądź niesprawnym, ciałem, umysłem i zmysłami przyszła ona na świat. - Wydaje mi się, że tu przecinka nie powinno być.
Są to wartości średnie typowe dla przedstawiciela danej rasy. - Tu z kolei być powinien.
Twoja postać zwykle będzie posiadać będzie parę
Zastanów się jednakże, jakie atrybuty są typowe dla przedstawiciela gatunku, do, którego należysz.- atak zmutowanych przecinków
Cechu specjalne:
Przykładowe Cechy Specjalne - temat w którym zostały opisane przykładowe cechy specjalne - dziabąg
Magia:
Mistrz - postać doskonale opanowała daną dziedzinę magii i może wywoływać potężne efekty niedostępne dla większości czarowników, jest jednym z najpotężniejszych czarowników. - dubelek
W AM podobnie jest

W opisach brakuje wzmianki o sposobie rzucania zaklęć za pomocy rozkazów
Link do Wielkiej Księgi Magii nie działa.
Grając typowym magiem możesz pozwolić sobie na wybór jednej czy dwóch dziedzin na poziomie mistrzowskim i kilku mniejszym, aczkolwiek mile widziani na forum są również i mniej uzdolnione czarodzieje. - uzdolnieni
Wynika to z tego, iż nie chcemy, aby po naszym świcie - chochlik
Takie postacie mają być wyjątkami, Jeśli mimo - krokpa lub mała literka
Ekwipunek:
Wybierając ekwipunek zastanów się, co potrzebne jest Twojej postaci w stylu życia który prowadzi,
Księżniczka nie będzie raczej przy sobie nosić plecaka, posłania i pochodni, zaś wędrowca i awanturnik
Tyle mi się udało wyłapać

Edit1: Przewodnik po granicy
Wstęp:
Poza brakiem przecinków, nie zobaczyłem nic

Dla całkiem początkujących:
Wyobraźcie sobie jakąś postać którą zawsze chcielibyście być. - dziabąg
Powiedzmy, że zawsze chcieliście być potężnym czarodziejem, dla którego magie jest na skinienie dłoni.
Dla starych wyjadaczy:
Forum to pod pewnymi względami podobne jest do innych, pod innymi nie i dlatego właśnie jest wyjątkowe. - chyba dziabąg ale mało się na nich znam

Mają jednak za zadanie pilnować porządku na forum oraz tego żeby żadna postać nie wykraczała nadto poza ograniczenia jej dotyczące. - dziabąg?
Tworzenie postaci:
Tworzenie postaci na tym forum różni się nieco od procesu który trzeba przejść na pozostałych forach.
Jak dołączyć do gry:
(należy zwrócić tu uwagę na datę ostatniej wypowiedzi - dołączenie się do wątku w których nie było aktywności od ponad tygodnia prawdopodobnie spowoduje, że będziesz musiał "trochę" poczekać na odpowiedź).
Aury:
Aury różnią się od siebie, ponieważ w każdej aurze przejawiają się takie cechy postaci jak: charakter, atrybuty czy magie którymi się posługuje
Więcej o Aurach dowiesz się w: Księga Aur - link nie działa
Edit2: Księga Boskich Praw
Hierarchia:
Dla nowych i dla tych którzy nie wiedzą kto jest kim na forum.
Opis Forum:
W skrócie
Granica to PBF w autorski, żywym, pełnym magii świecie fantasty. - literki brakuje
Tzw. Strażnicy pilnują tylko by panował - dziabąg?
Wysoki poziom postów (Zobacz przykłady: jeden, dwa, trzy) - żaden z linków nie działa

Pełny Opis
Dzięki temu gracze mogą uczestniczyć w przygodach jakie tylko zapragną a ich wyobraźnia pozostaje nieskrępowana. - zdanie aż prosi się o podział

Dla osób chcących pomóc:
Pomoc doraźna
Jest kilka sposobów aby przysłużyć się forum nie wysilając się przy tym zanadto - jaki przecinek by się przydał.
Stanowiska
łowca baboli - które automatycznie poprawia babole i tłumacząca podstawowe zasady gramatyki a także zasad obowiązujących na forum odnośnie pisania postów. - dzika odmiana i jaki przecinek
dyplomata - Osoba która zajęłaby się dalszą promocją strony i nawiązywanie współpracy - literkę wcięło.
Do wykonania
Cechy specjalne - W poście z opisem cech specjalnych znajduje się kilka ich przykładów. Można dorzucić więcej, więcej nóż ktoś skorzysta. - pierwszy orcik! :D
Umiejętności - Jeśli ktoś ma pomysł na umiejętność która nie jest tutaj opisana proszę bardzo. Można by również rozwinącobecne opisy Um. Które są dość krótkie.
Przysięga Strażnika:
Osoba, składająca przysięgę może dodać - chyba nie potrzebny przecinek
Słowa przysięgi
Przedto przysięgam, iż nie opuszczę swego stanowiska - Chyba chodzi tu o przeto. Przysięga wielu ze strażników powinna być w takim razie unieważniona :D
Galeria Avatarów:
Ogólnie z tego co widziałem, to są tam jedynie puste foldery

jeżeli ktoś, nie potrafi sam przyciąć sobie grafiki - niepotrzebny przecinek chyba
Edit3: Księgi Tworzenia
Umiejętności:
Wprowadzenie
Twoja postać w trakcie swojego życia, nauczyła się zapewne niejednej czynności - może to tylko moje odczucie ale te słowo jakieś dzikie jest :D
Do odzwierciedlenia na karcie postaci tych zdolności służą Umiejętności
Poziomy
Każda umiejętność posiada pięć poziomów znajomości - może wtajemniczenia lub zaawansowania?
Arcymistrz - osoba taka jest jedną z kilu najlepszych fachowców na świecie, jeśli nie najlepszą, swoimi umiejętnościami może zadziwiać przeciętnych ludzi - literówka a drugie to kropkę dać albo jaki łącznik
Przykładowe umiejętności
Jeśli chcesz aby Twoja postać posiadała jakąś umiejętność która nie znajduje się na poniższej liście - dziabąg
Nie chce mi się za bardzo wertować po kolei wszystkich umiejek ale usiądę do tego w przyszłości

Cechy specjalne:
Wprowadzenie
Polem ze zdolnościami, jest więc miejscem w którym można zapisać cechy postaci - pole powinno być i przecinek dalej
Atrybuty:
Wprowadzenie
Atrybuty określają wrodzone predyspozycje postaci. Określają sprawność ciała, umysłu i hart ducha. - złączyć można w jedno zdanie i zastąpić jedno słówko.
Odporność
Delikatny – Postać nie zeskoczy z wysokości większej niż dwa kroki może okazać się nieprzyjemne w skutkach. - czegoś mi tu brakuje
Szybkość
Powolny – Zanim taka postać się wybierze inni zostawią ją w tyle. - wybierze gdzie?

Błyskotliwość
To czy postać poradzi sobie z daną zagadką i jak szybko wpadnie na jakieś wyjście z sytuacji w której się znajduje
Postawa
To czy nadaje się one na wytworne przyjęcie - literówka
Edit4: Wielka Księga Stworzeń
Leśne Elfy
Atrybuty - błyskotliwy - "e" by nie zmieniać rodzaju
Niedźwiedziołaki
Ich małe oczka są usadzone bardzo głęboko w oczodołach - osadzone
Nimfy
Posługują się magią, wód, dzięki czemu mogą dowolnie panować nad wodami, które zamieszkują - masło maślane i przecinek
Fellarianie
Są niezwykle religijni ,wierzą w wielu bogów - źle przecinek
Wróżki
nie mają opisanych atrybutów
Centaury
Centaury cale swoje życie szkolą się, aby nie popaść w nałóg picia albo podać się innym słabościom.
Maie
Brak spacji po myślnikach przy wymianie atrybutów
- latanie - postać potrafi latać, dzięki skrzydłom, które posiada. - już lepiej byłoby bez opisu lub tylko wzmianka, że posiada skrzydła bo teraz zdanie brzmi jakby robione na siłę =)
Eidt5: Potępieńcy
Z wyglądu przypominają ludzi, którymi byli za życia, jednak ich twarz są wiecznie wykrzywione w grymasie złości i bólu.
Pokusy
Pokusy są to bardzo piękne diablice zamieszkujące dno Piekła, w swojej naturalnej postaci z ich pleców wyrasta para nietoperzach skrzydeł, a ich kręgosłup zakończony jest długim, ciemnym ogonem. - tu chyba lepiej wyglądałaby kropka
Maja słabość do uwodzenia młodych mężczyzn. - ogonka brakuje
Sanginerzy
W gruncie rzeczy Uren stworzył ich, aby pomóc także ludziom, zabijali swoich, ci wojownicy byli ich przodkami, ale byli zbyt głupi, aby to zrozumieć. - nie do końca zrozumiałe to jest.
Każdy z smoczą krwią jest połączony z resztą i może się komunikować z innymi. - "ze" i całe zdanie jakieś dziwne.
Potrafią przelewać swoją krew dla zmarłych lub konających, czynność jest nieodwracalna, łączy ich także z resztą Sanginerów. - nie ma wyjaśnionego, co daje te przelanie krwi
Wszyscy Sanguinierzy posiadali "smocze oko", które pomagało im w trudnych sytuacjach, mogli przewidzieć ruchy przeciwnika. - może, "poprzez przewidywanie ruchów" bo teraz też coś te zdanie takie jakieś.
Wampiry
Prawdą jest jednak, że wiele z nich posiada bardzo stare posiadłości, w których mieszka, ze względu na swa długowieczność wielu z nich posiada ogromne bogactwa, dzięki którym może pozwolić sobie na luksusy śmiertelników. - Tu kropka.
ogólne - identyczny wygląd identyczny po przemianie.
Odżywianie - Do egzystencji potrzebują energii życiowej, która czerpią z krwi ludzi
Rozmnażanie - Przemiana (rytuał przejścia bądź przeistoczenia) trwa zazwyczaj ok. 24 godzin, w czasie, których ciało - niepotrzebny przecinek
Oddychanie - Wampirach oddychają
Śmierć - Z czasem wampiry stają się odporne na zabójcze działanie światła słonecznego na, tyle, że wystawienie swego - niepotrzebny przecinek
Wampirze zmysły - Słuch - doskonalszy niż u ludzi, wyostrzony, ze zdolnością odróżnienia pojedynczych dźwięków, łatwością odnajdywania określonych źródeł dźwięku, o dalekim zasięgu. - dubelek
Edit6:Wielka Księga Bestii
Uwaga ogólna - brak dużej ilości kropek na końcu zdań.
Bahamuty
Populacja: Niektórzy mówią że jest ich kilka, inni że tylko jeden - przecinek
Behemot
Owe stworzenie ma ciało pokryte gładką szarą skórą. - przecinek
Druga zaś bardziej zgrabna podobna bardziej koniowi. - jaki przecinek i dubelek
Żywi się różnego rodzaju piekielnymi stworzeniami co jest nadzwyczajnymi preferencjami - przecinek i trochę niezrozumiałe toto no i kropka
Katerflaty
Odżywianie: Żywią się drobnymi stworzonkami jak myszy, króliki czy wiewiórki <- kropki brak

Pegazy
Z powodu częstego przemieszczania się z powodów czyhających na nich niebezpieczeństw - dubelek
Występowanie: Okolice równiny Drivi i <-- i?
Populacja: Liczy około kilkudziesięciu osobników <- kropeczka
Dwunastomackownica
Jest to ośmiornica o nadzwyczajnych rozmiarach i dwunastu długich obślizgłych mackach <- to osiem czy dwanaście?

Ożywiony szkielet
Istoty te są zazwyczaj wrogo nastawione ponieważ zostały przyzwane do świata materialnego w brew ich woli. - łącznie
Widmo
Legendy głoszą, ze to właśnie przez widmo mamy
Ghule
Też są na wpół zozłożonymi zwłokami
Edit7: Wielka Księga Państw
Danae
Rodzina królewska: współmałżonek Vizyrdon
Położenie: Szepczący Las, południe,graniczy z Kryształowym Jeziorem. - spacja
Ekradon
Spacje na początku

Architektura: Dachy dzielnic handlowych i domów znajdujących się w głównej części miasta pokryte są dachówką o charakterystycznym ciemnopomarańczowym kolorze dachówki glinianej, wypalana w specjalnych piecach.
Ciekawostki: Na wschód od miasta znajdują się bagna z których mieszkańcy
Fargoth
Ciekawostki: kolejny łańcuch górski na wschodzie oraz słynny trzy jeziora, które stanowią
Edit8: Mauria
Ustrój:Triumwirat - spacja
Architektura:Budowle - tyż
Menaos
Rodzina królewska: królowa
Ciekawostki: Menaos to miast w którym obok siebie - lit i przecinek
Ostatni Bastion
Władca: Brak... - brak kropki
Handel:, Produkcje - jw
Ciekawostki: Mieszkańcy miasta wspierają soę
Rapsodia
Rodzina królewska: Rada dwunastu czarodziejek, w której wkład wchodzą - w skład której

Rododendronia
Siedziba władcy: Żelazna Twierdza. Twierdza wznosząca
Serenaa
System władzy: Królestwo - kropa
Rodzina królewska: współmałżonka - wielka litera
Handel: Szlak Błękitny, Żółty, Pomarańczowy; - kropa
Thenderion
Ustrój: Diarchia (rządy dwóch królów) - kropa
Trytonia
Architektura: Z tej mieszaniny byle jakich budynków wyłaniają się zadbane i stworzonych z ekstrawagancją
Ciekawostki: Trytonia to raczej mroczne i nieprzyjazne miejsce w którym dominuje