Oglądasz profil – Obdan
Ta postać nie została jeszcze zaakceptowana
- Brak Avatara -
Ogólne
- Godność:
- Obdan "Hakan" DuMoor
- Rasa:
- Dotknięty
- Płeć:
- Mężczyzna
- Wiek:
- 35 lat
- Wygląda na:
- 35 lat
- Profesje:
- Arystokrata, Badacz, Nauczyciel
- Majątek:
- Majętny
- Sława:
- Znany
Aura
Połączone profile
Brak profili posiadających połączenia.
Atrybuty
Krzepa: | niezbyt silny, niezbyt wytrwały |
---|---|
Zwinność: | zręczny, powolny, precyzyjny |
Percepcja: | przeciętna |
Umysł: | niezwykle bystry, ineligentny, silna wola |
Prezencja: | godny, przekonywujący |
Umiejętności
Podstawowy | |
Cechy Specjalne
Bliźniacza tożsamość | Piętno |
---|---|
W wyniku wyjątkowo silnego Dotknięcia przez istoty nadprzyrodzone jaźń chłopaka została rozszczepiona. Jedna jest zwyczajna, druga podła. |
Magia: Intuicyjna
Umysłu | Uczeń |
---|---|
Wpływanie na decyzje i poglądy innych |
Przedmioty Magiczne
Mroczny | |
Charakter
Obdan jest ambitnym młodym człowiekiem, który stara się z całych sił, by zaimponować swojemu ojcu i wynieść własny interes na satysfakcjonujący poziom. Stara się w miarę możliwości wspierać rodzinną fortunę, pomagając ojcu i wysyłając towary do jego dyspozycji. Wszelkie niewyjaśnione w jego życiu zdarzenia zrzuca na barki swojego "anioła stróża", którego - jak sam twierdzi - poznał w dzieciństwie. Nie wie niestety, że jego "anioł stróż" jest w rzeczywistości przesiąkniętym do cna złem, rozkoszującym się zadawaniem cierpienia i knującego wciąż nowe intrygi.
Hakan to drugie oblicze Obdana zrodzony przez dotyk złego Chochlika. Jest ambitnym sobowtórem Obdana, który stara się z całych sił, by zadowolić Lorda Xargoletha, z którym zawarł korzystną, acz wymagającą umowę. Wykorzystuje rodzinną fortunę, by finansować swoje chore zachcianki. Głównie wyposażanie bluźnierczych laboratoriów, w których eksperymentuje - jak sam twierdzi - udoskonalając dzieło stworzenia.
Wygląd
Historia
Rodzina DuMoor zbudowała swoją handlową potęgę ciężką pracą i odwagą. Swego czasu, gdy starano się o stałą wymianę towarów z Andrionem, często zdarzało się, że głowa rodziny udawała się w podróż, by osobiście dopilnować warunków umowy lub po prostu nawiązać kolejne współprace z kontrahentami. Szlak handlowy z Andrionem nie był jednak wszystkim w smak. Podły chochliczy klan, z którego niechcianą obecnością w lasach akurat borykała się ludność Andrionu, był zmuszony wynieść się z zielonych zagajników, między innymi dzięki broni, jaką transportowali do lasu DuMoroowie. Przebiegły i mściwy wódz klanu postanowił zemścić się. Fortelem wprowadził karawanę w pułapkę, a gdy wywiedzeni w pole najemnicy i woźnica próbowali zaradzić problemowi, nienawistne istoty nałożyły piętno na nienarodzonego potomka rodu, spoczywającego w łonie matki, jadącej jedną z karet. Podła była owa zemsta chochlików, gdyż miała się cieniem nieść na cały ród w późniejszych latach.
Matka postradała zmysły, a tajemnicę kontaktu z choclikami zabrała do grobu, gdyż umarła przy porodzie.
Chłopiec nie urodził się w żaden sposób szkaradny, a z biegiem lat, okazał się wręcz bardzo zdolnym i zaradnym młodzieńcem. Czasem bywało, że służba donosiła o jego dziwnym zachowaniu, rozmowach z samym sobą, nagłych zamianach nastroju, a nawet znęcaniu się nad zwierzętami, jednak ojciec, zajęty rodzinnym biznesem, nie był w stanie w porę zareagować na te doniesienia, a sam, nigdy nie był ich świadkiem.
Obdan (bo tak dano na imię chłopakowi) w wyniku potężnego Dotknięcia doznał rozszczepienia osobowości. Z jednej strony był spokojnym i zdolnym synem handlarza - dobrze zapowiadającym się chłopakiem. Z drugiej, nazywającej się Hakan, był apodyktycznym zwyrodnialcem, którego naturalne skłonności ku manipulacji umysłami, sprawiały, że nieświadomie w magiczny sposób narzucał swoją wolę słabszym umysłom - głównie służbie. A ta, wykonując jego paskudne zachcianki, często popadała w liczne tarapaty.
Obdan w końcu jednak został oddalony z domu, gdy jego starszy brat, nie do końca rozumiejąc co właściwie się działo, doniósł ojcu o dziwnym zachowaniu służby i jeszcze dziwniejszych jej relacjach z Obdanem.
Obdan zamieszkał przy granicy w Maurii, nie pamiętając wszystkiego z rozmowy z Radą Dwunastu, ani dlaczego udało mu się - cudzoziemcowi (pochodzącemu z wrogo nastawionego kraju) uzyskać całkiem dobrze prosperującą posiadłość. Obdan nie wiedział, że Hakan zdołał zwrócić na siebie uwagę jednego z trzech władców Maurii - Xargoletha. Podczas tajnego spotkania z władcą, doszedł z nim do konsensusu, na mocy którego nie tylko otrzymał klejnot, chroniący bluźnierczą jaźń przed zdemaskowaniem ale także włości na obrzeżu kraju.
Od tamtego czasu, ambitny i zaradny człowiek zaczął gromadzić wokół siebie zniewolone sługi, a także fanatyków, których zainteresowały jego eksperymenty.
Eksperymenty zadające gwałt prawom natury.
Posiadłość
Lokalizacja: MauriaRodzinne włości znajdują się na południe od miasta-twierdzy Ekradonu. Rodzina, wiele pokoleń temu, zaczynała głównie jako hodowcy i rolnicy. Z czasem handel z Ekradonem zaowocował szybkim wzbogaceniem się i rozwinięciem biznesu. Obecnie rodzina nie zajmuje się już uprawą, ani hodowlą. Handel z ościennymi krajami i wymiana dóbr sprawiły, że rodzina opływa w luksusy, a karawany z samego Ekradonu eksportują głównie wyroby ceramiczne (z których słynie stolica) oraz kamieniarskie i broń drzewcową, a importują najróżniejsze artykuły spożywcze i medykamenty, sukna i inne luksusowe towary.
Rodzina nawiązała kontakty handlowe i otwarła swoje placówki handlowe w miastach takich jak:
Adrion, Menaos, Renidia Nowa Aeria, a ostatnimi czasy nawet w Valladonie.
Obdan, mimo, że czasem zdarza mu się korzystać z pomocy rodziny, zdecydował się obrać własną drogę. Wbrew zdrowemu rozsądkowi postanowił osiąść w znienawidzonej przez Ekradon Maurii. To właśnie tam rozpoczął swoje dorosłe życie, a importowane przez niego towary są często powodem sporów między innymi członkami rodziny, a władzami Ekradonu.
Obdan posiada w Maurii średniej wielkości winnicę, wraz z okolicznymi polami. Służba zajmuje się tam uprawą, zbiorami winorośli i produkcją wina. Pod piwnicami win, znajdują się niższe podziemia, które Hakan wykorzystuje w tylko sobie znany sposób.