Oglądasz profil – Anser

Ta postać nie została jeszcze zaakceptowana
Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Anser "Kaczurro" Duckkins
Rasa:
Rarog
Płeć:
Mężczyzna
Wiek:
24 lat
Wygląda na:
20 lat
Profesje:
Badacz, Łowca, Alchemik
Majątek:
Ubogi
Sława:
Rozpoznawalny

Aura

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Anser
Grupy:
Płeć gracza:
Mężczyzna

Skontaktuj się z Anser

Pola kontaktu widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Statystyki użytkownika

Years of membership:
3
Rejestracja:
3 lat temu
Ostatnio aktywny:
2 lat temu
Liczba postów:
0
(0.00% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.00)

Połączone profile

Brak profili posiadających połączenia.

Atrybuty

Krzepa:raczej silny, raczej wytrwały, wytrzymały
Zwinność:zręczny, szybki
Percepcja:wyostrzony wzrok, dobry słuch, wyostrzony zmysł magiczny
Umysł:pojętny, ineligentny
Prezencja:godny

Umiejętności

PływanieBiegły
AlchemiaZaawansowany
PrzetrwanieZaawansowany
KartografiaZaawansowany
Pisanie i czytanieOpanowany
PolowanieOpanowany
TargowanieOpanowany
Unieszkodliwianie mechanizmówOpanowany
ZielarstwoOpanowany
Wiedza o duchachOpanowany
Wiedza o światachOpanowany
CzasologiaPodstawowy
MatematykaPodstawowy
NekromancjaPodstawowy

Cechy Specjalne

Klątwa

Magia: Inkantacje

DuchaNowicjusz
EnergiiNowicjusz

Przedmioty Magiczne

Mroczny

Charakter

Anser kocha podróżować, wręcz uwielbia przygody. Także nienawidzi pracy. Lecz nigdy jeszcze się nizeakochał i niepopiera nielegalnych czynności lecz w konieczności może się poświęcić

Wygląd

Historia

Anser Duckkins urodził się w domu Duckkinsów położonym nad rzeką Nefari w Oluszczonym królestwie w ruinach Nemerii. Jego rodzice Iza Duckkins (matka 32 lat) i Antoni Duckkins (ojciec 34lat) nie byli zbyt zamożni, lecz zdecydowali się na dziecko. Zgineli w pożarze na ich polu wywołanym z do dzisiaj nieznanych przyczyn, lecz prawdopodobnie byli to rozbójnicy, którzy przebywali tam od dłuższego czasu, rocznym Kaczurro Duckkinsem zajął się Gerald Marton (35 lat) z karczmy, dobry przyjaciel Antoniego Duckkinsa, Anser, gdy podrósł i nauczył się pisać i czytać od Geralda, Bardzo interesował się legendami o tajemniczych skarbach, a także artefaktach magicznych i alchemią. Na swoje 18 urodziny ze względu swoje zainteresowanie przygodami dostał mapę od Geralda prowadzącą do starożytnej świątyni. Po otrzymaniu mapy bardzo się podekscytował i niezwłocznie zaczął się przygotowywać na wyprawę. Na początku postanowił zebrać swoje oszczędności i kupić na targowisku podstawowy ekwipunek exploracyjny, w którym znajdują się takie przedmioty jak plecak, nóż, zapas wody, zapas jedzenia i zeszyt do notowania. Wyruszył on na wyprawę. Po dłuższej wyprawie do świątyni z mapy od Geralda położonej niedaleko smoczej przełęczy Anser stwierdził, że kończy mu się jedzenie i woda pitna, lecz nie wystarczy mu już to na powrót ani dojście do celu więc postanowił się udać do nowej Aeri, aby uzupełnić zapasy wody i jedzenia.