Oglądasz profil – Malkara

Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Malkara "Nymph" Shadowthorn
Rasa:
Pokusa
Płeć:
Kobieta
Wiek:
250 lat
Wygląda na:
26 lat
Profesje:
Bard, Szpieg
Majątek:
Zasobny
Sława:
Znany

Aura

Tę średniej siły emanację otaczają gęste, aksamitne obłoczki, od których bije rubinowy blask. Słychać jakby zza nich tajemniczą, spokojną melodię, której brzmienie koi zmysły. Jeśli dobrze wytężysz wzrok, dostrzeżesz także pojawiające się okazjonalnie tu i ówdzie iskierki w towarzystwie dość cichych odgłosów ogniska. Gdy wreszcie odnajdziesz drogę do intensywnie miedzianej powłoki, ujrzysz, że została ona przyozdobiona kobaltową pięciolinią i srebrzystymi nutkami, które w losowych momentach przykrywają miękkie, żelazne łaty. Po jej dotknięciu odkryjesz niezwykłą elastyczność ozdobnych linii oraz boleśnie przekonasz się, że zapisane na niej melodie są niebezpiecznie ostre. Wyczujesz także silną i drażniącą nos, słodką woń tula różnaego, wraz z którą w ustach zagości nieznośna lepkość.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Malkara
Wiek:
24
Grupy:

Skontaktuj się z Malkara

Pola kontaktu widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Statystyki użytkownika

Rejestracja:
1 miesiąc temu
Ostatnio aktywny:
13 godziny temu
Liczba postów:
3
(0.00% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.10)
Najaktywniejszy na forum:
Księga Boskich Praw
(Posty: 2 / 66.67% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
Prośby o sprawdzenie KP
(Posty: 1 / 33.33% wszystkich postów użytkownika)

Połączone profile

Brak profili posiadających połączenia.

Atrybuty

Krzepa:słaby, niezbyt wytrwały, kruchy
Zwinność:bardzo zręczny, szybki
Percepcja:wyostrzony wzrok, czuły słuch, kiepski węch, przytępiony smak, wyostrzony zmysł magiczny
Umysł:ineligentny
Prezencja:piękny, szarmancki, charyzmatyczny

Umiejętności

ŚpiewEkspert
Jej głos jest w stanie przybrać wiele różnorakich tonów, a umiejętności śpiewania są wspaniałe.
EtykietaBiegły
Zna nie tylko podstawy etykiety dworskiej, ale potrafi je bardzo dobrze zastosować i dopasować się do wyżej urodzonych.
Gra na flecieBiegły
Bardzo dobrze potrafi grać na flecie.
Gra na lutniBiegły
Bardzo dobrze potrafi grać na lutni.
ManipulacjaZaawansowany
Dobrze sobie radzi z technikami manipulacji.
AktorstwoZaawansowany
Potrafi wcielić się w różne postacie i przybrać różne maski, jednakże nadal potrzebuje sporo ćwiczeń.
TaniecZaawansowany
Dobrze sobie radzi z tańcem, a także zna wiele układów i rodzajów tańca.
SzpiegostwoOpanowany
Zna kilka technik szpiegowskich i potrafi je zastosować.
RecytacjaOpanowany
W odróżnieniu od poezji śpiewanej, z recytacją radzi sobie na poziomie lepszym, niż podstawowy.
Walka sztyletemOpanowany
Potrafi posługiwać się sztyletem.
Pisanie i czytanieOpanowany
Potrafi czytać i pisać w składny sposób, raczej unikając pomyłek gramatycznych i ortograficznych.
UnikiOpanowany
Jest w stanie uniknąć ciosów rzezimieszków, ale z wyszkolonymi wojownikami ma duży problem.
PrzetrwanieOpanowany
Jest w stanie przetrwać w znajomych jej terenach.
Skradanie sięOpanowany
Potrafi się w miarę dobrze skradać.
PoezjaOpanowany
Potrafi napisać proste wiersze.
PrawoOpanowany
Zna przynajmniej podstawy prawa w wielu rejonach.
AnatomiaPodstawowy
Zna się nieco na anatomii.
HandelPodstawowy
Potrafi handlować, jednak nie ma to zastosowania z bardziej doświadczonymi kupcami.
PolitykaPodstawowy
Zna podstawy polityki i potrafi rozmawiać na polityczne tematy, jednak w bardzo ograniczony sposób.

Cechy Specjalne

Piękny głosAtut
Jej głos jest piękny i uwodzący.
Czytanie w myślachRasowa
Poprzez kontakt wzrokowy jest w stanie dostać się do myśli swojej ofiary.
Zdolność przemianRasowa
Potrafi zmieniać swój kształt, aby zamaskować swoją prawdziwą rasę.
LatanieRasowa
W swojej prawdziwej formie potrafi latać dzięki swoim skrzydłom.

Magia: Intuicyjna

UmysłuUczeń
Potrafi wprowadzać cele w krótkotrwały trans, a także wprowadzanie pewnych sugestii do ich umysłów, kodując je głęboko w podświadomości.
OgniaNowicjusz
Proste sztuczki z kontrolą ognia, zapalanie pochodni, a także potrafi rzucić niewielki ognisty pocisk, nie ma obecnie zbyt dużej wartości bojowej.

Przedmioty Magiczne

Elficki fletBaśniowy
Elficki flet pozwalający na wzmocnienie magii użytkownika, kiedy ten na nim gra.
Kaszmirowy szalWyjątkowy
Jest to szal pochodzący z podziału łupów po dokonanej zemście, rzadko kiedy się z nim rozstaje.

Charakter

Malkara jako pokusa nie zmieniła się wiele. Nadal nie wierzy w konstrukt społeczny zwany miłością, a raczej woli wykorzystywać uczucia innych do swoich własnych celów. Teraz jest z tym tylko bardziej bezwzględna, gotowa nawet do wykorzystania innych, by zamordować kogoś. Jest gotowa na wszystko, by osiągnąć własne cele. Dokładnie zdaje sobie, że sama jest kruchą osobą, jednakże to nie zatrzymuje jej przed wykorzystywaniem innych. Jest błyskotliwą osobą, jednak czasami zapomina się, że należy uważać na swoje czyny. Tym, co głównie motywuje ją do działania, jest szerzenie chaosu i niekiedy cierpienia wśród innych. Wyjątkiem mogą być osoby, które ona uzna za przyjaciół. Często udaje, że ktoś ją kontroluje, jedynie, aby wzbudzić zaufanie. Rzadko kiedy przyznaje się do swoich błędów, raczej udając, że było to celowe zagranie. Jej postawa często wskazuje na to, że jest tylko zwykłą bardką, cieszącą się towarzystwem innych, opowiadającą różne historie, a także śpiewającą dla gawiedzi.

Wygląd

Pokusa:

Jest wysoka, mierząc blisko 6 stóp i jedną dłoń. Jej budowa ciała jest wręcz prawie wyidealizowana jak na kobietę. Figura klepsydry, sporych rozmiarów klatka piersiowa i także szerokie biodra, wpasowujące się w ideały piękna. Jej budowa jest raczej wątła i krucha. Skóra koloru różowego, a oczy niebieskie, włosy długie i śnieżnobiałe, twarz pociągła. Jej nogi są długie. Na policzku, prawej piersi i udzie, a także długim ogonie ma tatuaże, które nie są aż tak bardzo widoczne, ze względu na kolor kontrastujący ze skórą. Ma dwa zakręcone rogi. Swoją postawą ukazuje gracje, przy każdym kroku kołysząc swoimi biodrami, przyciągając wzrok innych. Potrafi poruszać się szybko i czasami wręcz niezauważenie, dzięki swojej ponadprzeciętnej zręczności. Jej głos jest melodyczny, wręcz czysty, nieważne, czy śpiewa, czy po prostu rozmawia.

Ragarianka:

Wygląd jest bardzo podobny, prócz cery, która jest jasna, ogona, a także rogów. Te ostatnie zmieniają się w podobny do jeleniego poroża niewielkich rozmiarów konary, delikatnie porośnięte przez liście w kilku miejscach.

Historia

Malkara niegdyś prowadziła bardzo rozwiązłe życie. Jako piękna elfia bardka cieszyła się wielkim zainteresowaniem wśród kobiet i mężczyzn, co często wykorzystywała. Jej głównym celem byli najczęściej ludzie bogaci, którzy mogli zapłacić wszystko by spędzić czas z nią, oddając się sztuce miłości. Malkara najczęściej zostawała na kilka dni, by później odejść i ruszyć w dalszą podróż, nie kiedy pozostawiając za sobą złamane serca. Niestety każda akcja ma swoje konsekwencje i w końcu nawet młoda bardka musiała się z nimi zmierzyć. Jej ostatni cel za życia okazał się być bardzo niebezpiecznym mordercą, który cieszył się z cierpienia jego ofiar. Wiele godzin minęło, nim jej dusza opuściła skatowane ciało, aby tylko odrodzić się jako nowa nieczysta istota, jako Pokusa. Czy ta historia nauczyła jej czegoś? Oczywiście, swoje cele należy dobierać z rozwagą, obserwując zachowanie, a najlepiej zostając czujną do samego końca. Jako pokusa Malkara bardzo szybko zrozumiała jak faktycznie działa piekielna hierarchia, szczególnie na korzyść jej nowej formy. Bardka szybko zaczęła sobie przyswajać nowe zachowania i umiejętności, ucząc się od innych z jej gatunku. Czy chciała się zmienić? Czy chciała porzucić życie jako naciągaczka? Oczywiście, że nie, zwłaszcza iż teraz mogła nawet lepiej manipulować jej celami, a także unikać niebezpiecznych osobników. Ostatnie wspomnienia z jej życia pozostawiły swego rodzaju znamię. Ból już nie był dla niej czymś okropnym, teraz z nowym ciałem wydawał się czymś przyjemnym. Czymś, co może nie tylko przynieść cierpienie, ale także i rozkosz. 

Po wielu latach spędzonych pomiędzy piekielnikami, Malkara nauczyła się czegoś więcej o sztuce manipulacji, ale także jak zamaskować swoją prawdziwą naturę. Jak wtopić się w tłum, zmienić maskę w mgnieniu oka, szantażować, a także wzbudzać zaufanie. Umiejętność czytania w myślach pozwoliła jej na rozwój w zupełnie nowym kierunku, prócz sztuki. Teraz zrozumiała, że dzięki temu może wprowadzać większy chaos. Jako szpieg jej możliwości się rozszerzały. Przez swoją urodę ciężko było o niej zapomnieć, jednakże wiedziała, że ludzie są szczególnie wrażliwi na przyjemność cielesną, tak samo jak na komplementy. W połączeniu tych dwóch jej sztuka manipulacji wkroczyła na zupełnie nowy poziom. Dodatkowo teraz nikt jej nie znał, była nową osobą. Tabula rasa, czysta karta czekająca na wypełnienie.

Po powrocie na łono Alarani od razu zaczęła pracować nad swoją nową postacią. Zmieniła imię, teraz Malkara Shadowthorn, znana również jako Nymph, ze względu na maskowanie swoich rogów jako poroża wyglądającego jak konary. Pierwszym jej celem po powrocie było nie tyle co zabicie swojego oprawcy, gdyż już dawno nie żył, a co zniszczenie rodziny, którą po sobie pozostawił. Odnalezienie jego rodziny nie było dla niej szczególnie trudne, Turmalia była ostatnim miejscem, które odwiedziła bardka przed swoją śmiercią, tam też po odrodzeniu udało jej się poznać nowego przyjaciela. Detektyw imieniem Eldracht, to była pierwsza osoba, która przykuła uwagę Malkary i z nim zawiązała współpracę. Dzięki jego pomocy udało jej się odkryć mroczne sekrety rodziny jej oprawcy, a także doszczętnie zniszczyć ich reputację. Kupieckiej rodzinie szczególnie nie służyły informacje o porwaniach młodych podróżników i torturowaniu dla własnej satysfakcji. Malkara dzięki swoim umiejętnościom wyciągnęła kluczowe dowody, a także wprowadziła w rodzinie zamęt, pogarszając ich sytuację. Na samym końcu oboje doprowadzili do całkowitego zniszczenia rodziny, przy okazji przejmując nie do końca legalnie część ich majątku, który spieniężyła wraz z Eldrachtem, opłacając jego honorarium.

Po dokonaniu zemsty Malkara pożegnała się ze swoim nowym przyjacielem i wyruszyła dalej, znowu poszukując osób z które mogła by wykorzystać dla swoich własnych celów i lepszego życia w zamian za rozkosz, jak za jej życia, tylko tym razem często wprowadzając element chaosu. W późniejszym czasie sama Malkara zauważyła u siebie nowe zdolności magiczne, jak zapalanie świeczek na odległość, czy kontrolowanie płomieni. Nie było to jedyne co odkryła, jej zdolności manipulacji zaczęły wchodzić na zupełnie nowy poziom, dzięki wykorzystywaniu obecnych, bardka wykształciła nowe magiczne zdolności kontroli umysłów, na razie w prosty sposób, jednak to wkrótce mogło się dla niej zmienić.
  • Najnowsze posty napisane przez: Malkara
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Data