Oglądasz profil – Arven
















- Brak Avatara -

Ogólne

Godność:
Arvendel- w skrócie Arven
Rasa:
Elf (z pochodzenia: Leśny)
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
0 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Silna aura o cynowej barwie i szafirowej poświacie. Wokół niej słychać zmysłowe szepty, rumor spadających głazów i pojedyncze, głębokie tony. Wydziela delikatny zapach lasu i starych ksiąg. W dotyku jest gładka, ostra i giętka i w smaku kwaśna.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Arven
Ranga:
Mieszkaniec Sennej Krainy
Grupy:
Martwe postacie:

Skontaktuj się z Arven

PW:
Wyślij prywatną wiadomość

Statystyki użytkownika

Rejestracja:
8 lat temu
Ostatnio aktywny:
4 lat temu
Liczba postów:
119
(0.14% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.04)
Najaktywniejszy na forum:
Las Driad
(Posty: 42 / 35.29% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
[Świątynia Matki] Martwa Natura
(Posty: 40 / 33.61% wszystkich postów użytkownika)

Atrybuty

Krzepa:raczej silny, wytrwały, delikatny
Zwinność:bardzo zręczny, szybki, dokładny
Percepcja:dobry wzrok, czuły słuch, wyostrzone czucie, wyostrzony zmysł magiczny
Umysł:pojętny, błyskotliwy, silna wola
Prezencja:olśniewający, szarmancki, charyzmatyczny

Umiejętności

EtykietaBiegły
Arven został nauczony - własnym doświadczeniem - jak zachowywać się przy królewskim stole. To wymóg, jeśli jest się z połowania bardem.
Historia Podania LegendyMistrz
Arven - Mistrz nad Mistrze w opowiadaniu historii ! Zna wiele mitów oraz baśni, często sam je układa lub odpowiednio zbiera i kataloguje w swoim pamiętniku opierając się na przeszłych wydarzeniach.
UnikiMistrz
Trzeba unikać pułapek na wojnie, aby móc o czym opowiadać w przyszłości. Arven wie dokładnie co zrobić w celu przeżycia najazdu, krwawej wojny lub magicznej masakry laską szamana.
Gra na instrumentach strunowychBiegły
Lutnia, skrzypce i altówka to nic. Warto znać ich budowę, sposób grania i w ogóle należy na nich grać, lecz nie jest to WYŁĄCZNA umiejętność barda.
ŚpiewBiegły
W połączeniu z grą na instrumentach Śpiew tworzy wspaniałą harmonię kultury, sztuki i muzy ! Obydwie cechy wiązą się z Magiczną Pieśnią.
KulturoznawstwoBiegły
Opróc wojny dobrym sposobem przetrwania jest znajomość kultury różnych ras i kultur.
JeździectwoBiegły
Który mężczyzna nie pragnął poczuć wiatru we włosach siedząc na grzbiecie kochanej kobyły ? Arven uwielbia konie i często korzysta ze swojego kopytnego przyjaciela, aby przemieszczać się po krainach śpiewając i grając każdemu, kto zechce go wysłuchać. Oczywiście nie tylko na koniach Arven spędził nauki jazdy. Parokrotnie natchnął się np. na gryfa-wierzchowca, ale to nie to samo.
Otwieranie zamkówOpanowany
Parę razy został zamknięty .. udawało mu się uciekać. Lepiej nie pytać, bo tego tematu bardzo się wstydzi.

Cechy Specjalne

Rozmawianie ze zwierzętamiZaleta
Wszystkie stworzenia niebios, wody i ziemi mają swoje historie. Dzięki umiejętności Rozmawiania Arven potrafi je wyciągać z głębi pamięci zwierząt.
Obrona psychicznaDar
Podarunek mocy od Nauczycielki Arvena, Melodetty, jest ochroną dla chłopaka przed zakusami hipnozy, czytania w myślach itp.
Magiczna pieśńFenomen
Nikt nie ociepla lepiej duszy niż wierny kompan przy boku. Gra na instrumentach Elfa oraz jego śpiew zależnie od samego repertuaru może wpływać na istoty do których się zwraca. Pieśń potrafi wzmocnić ciało, pokrzepić strapioną duszę albo uśpić chorego, który ma problemy z zamknięciem oczu po zażyciu leków. Krótko mówiąc: wpływa na otoczenie. Zaletą umiejętności jest możliwość wybierania tzw. celów i kierowania tylko do nich odpowiedniej kombinacji nut - melodii. Magiczna Pieśń to bardzo skuteczna cecha, gdyż dzięki niej można przez chwilę zawładnąć nad całą sytuacją i uciec lub przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę.

Magia: Intuicyjna

Magia EmocjiMistrz
Każdy Bard musi świadomie działać na podświadomość słuchacza. Magia Emocji zapewnia nie tylko dotarcie do umysłu, lecz także - w niektórych bardzo trudnych sytuacjach - zmianę emocji, uczuć itp. Magia ta bardzo wiąże się z cechą specjalną Magiczna Pieśń.
Magia ZiemiUczeń
Magię kontroli ziemi Arven pojął w domu, przy swojej matce i tacie. Nauczył się podstawowych zasad używania czarów, jak i liznął odrobinę zaawansowanego stopnia tego żywiołu.
Magia IstnieniaAdept
Nikt nie ma wiecznego szczęścia. Od czasu do czasu lutnia musi się zepsuć, a i struna często puści z kołków. Magia Istnienia zapewnia sprawne naprawienie sprzętu lub stworzenie czegoś potrzebnego.

Przedmioty Magiczne

Pas z herbem rodzinyBaśniowy
Dodatek do odzieży nie tylko świetnie wygląda, ale i chroni przed zmęczeniem w czasie wielogodzinnych podróży konno.
Zbiór opowiadań i pieśni (...)Zaklęty
Gdy jakaś strona jest odczytywana, oddziałuje na słuchacza - głównie na jego podświadomość. Wszystkimi zmysłami ląduje jako duch w opowiadanej historii, by móc lepiej przeżywać i dokładnie wszystko widzieć na tzw. własne oczy. Przedmiot jest doskonały, jeśli współigra z Magiczną Pieśnią lub .. dobrym piwem przy ognisku obozowym.

Charakter

Jak przystało na Barda pisanego z wielkiej litery, Arven jest otwartym Elfem i nie kryje się ze swoją uczuciowością. Wrażliwy na piękno świata często wpatruje się w kobiety każdego wieku wzdychając do nich i układając przepiękne poematy muzyczne, które mało mają związku z opowiadaniem historii.

Nie grzesząc kłamstwem zawsze powie prawdę i uczciwie wyzna to, co myślał i zrobił. Na ogół na stres reaguje spokojem, lecz z pewnego rodzaju podnieceniem widocznym na gęsiej skórce. Arven praktycznie w ogóle nie zastanawia się nad swoją przyszłości. Wie jednak, że nadal pragnie być Bardem i
honorować własną rasę pokazując ją z dobrej strony.
Muzyk dużą uwagę przykuwa do własnej postawy i zachowania. Stara się być szarmancki i ciepły, bo w głębi duszy kocha cały świat. Okazuje wielokrotnie poczucie godności i honoru, troskę nad drugich i przyjemność płynącą z usługiwania. Jego słabą stroną jest odrzucenie. Nie lubi być sam, a towarzystwo
własnego cienia i Rudego często mu nie wystarcza, aby móc cieszyć się własnym życiem.

Wygląd

Arven jest .. słodki. Ma wyłącznie 169cm wzrostu, zatem nie cechuje się zbyt wysokim wzrostem. Jest natomiast bardzo piękny, wręcz emanuje

fizycznością dookoła siebie. Ma bardzo ukształtowane ciało, szczupłą sylwetkę pełną wdzięków i widoku niewinnego 18latka, który skończył dojrzewać.
Tuż za szpiczastymi krótkimi uszami opadają brązowo-blond włose kosmyki związane w mocny długi warkocz. Delikatnie zarumienione policzki często
uśmiechają się szeroko w geście pocieszenia bądź zadowolenia. Elf w sobie nie lubi wyłącznie oczu - jaskrawo niebieskich przypominających brzeg
oceanu niż błękitne niebo o którym często myśli jak o alternatywnym świecie. Tak, zawsze można go spotkać uśmiechniętego i optymistycznie
nastawionego do życia. Praktycznie raz po raz wykrzywia czerwone niczym truskawka usta w przyjemniackim uśmiechu. Rząd białych zębów idealnie
pasuje do oliwkowej, delikatnie opalonej skóry młodzieńca. Oprócz tego warto wiedzieć, że porusza się swobodnie - tak samo jak mówi i ubiera. Zakłada
normalne eflickie stroje lub ciekawości sprowadzane zza morza. Uwielbia orientalne dekoracje do odzieży, niejednokrotnie z resztą dowiódł tego swoim
ubiorem.

Często Arvenowi zarzuca się zbytnie podobieństwo do płci przeciwnej. Jest umięśniony, owszem, ma ciało atlety, lecz jako cicha woda może ubrać się w
sukienkę i pozostać niezauważo.. ną.

Historia

Historia Arvena zaczyna się w leśnej chatce, gdzie narodził się szybko i mało atrakcyjnie. Z łona matki został wyciągnięty przez jedną ze służących
rodzicielki. Małżeństwo Quel było - i jest nadal - arystokracją wysokiego rodu szlacheckiego; słynną parą Maga i Wojowniczki. Daneor i Eleanor poznali się
w czasie wielkiej wojny z Nieumarłymi, a dziewięć miesięcy po ich soczyście bogatym ślubie na światło dzienne wyjrzał ich syn, młodziutki Elf o słodkiej
twarzy.

Arven stał się ofiarą nowej mody panującej wśród pobratymców. Jako młody pupilek rodziców uczył się właśnie od nich, nie od nauczycieli. Przyjmował od
ojca wszelkie pouczenia dotyczące uprawiania czarów i korzystania z Magii. Nie interesowała go jednak tak bardzo jak tatę, czy matkę bronie. Wielokrotnie
w swej długiej młodości przysiadywał na parapecie okna swojej sypialni słuchając gry na lutni równie szlachetnej sąsiadki, Melodetty. Zafascynowany
muzyką oraz wpływem na duszę zapragnął uczyć się grania na instrumentach. Po wielu godzinach namawiania rodziców na odejście od poprzedniego
nauczania Daneor wraz z małżonką zgodził się płacić Melodettcie za odpowiednie muzyczne wykształcenie. Dzięki zapalczywości chłopca oraz jego wysokim,
lecz zdrowym ambicjom szybko pojął zasady odpowiedniego grania zdobywając uznanie Nauczycielki. W nagrodę za wyniki w ogólnej nauce dostał od niej
Dar odporności, natomiast od rodziców - pas z herbem rodu Quel: piękny dąb z wnęką środku, w której tkwi otwarta dłoń a na niej zielone oko. Obydwa
prezenty nadal nosi przy sobie, gdyż jeden jest w nim samym, a drugi po prostu ładnie wygląda i przydaje się.

W wieku już nastoletnim opuścił rodzime miasto Leśnych Elfów koncentrując się na zawodzie, który zdobył wieloletnim doświadczeniem. Zaczął grać w
oberżach i na salonach (także królewskich) jako BARD Z PIĘKNODRZEWU. Poznając dalej arkana magii wplótł się parę razy w większą bitwę, nawet wojnę !
Jego hobby stało się kolekcjonowanie opowieści oraz ciekawych historii, które mogą posłużyć jako materiał do rozpowiadania gawiedzi. Czując się
odpowiedzialny za to, jak następne pokolenia zapamiętają dawne rody Elfów, krzewi miłość i pokojowe nastawienie. Nie ogranicza alkoholu wyłącznie do
wina, lecz mięsa nie dotyka - choć dwa razy zdarzyło mu się je przypadkowo zjeść.

Obecnie nadal korzysta z życia w taki sposób, aby odnaleźć słynny złoty środek. Przemierza każdy zakątek w poszukiwaniu przygód i towarzyszenia
wielkim bohaterom, kiedy Ci dokonują rzeczy niemożliwych.