Oglądasz profil – Jespin
W tej karcie postaci zostały wprowadzone zmiany i wymagają one ponownej akceptacji
![Awatar użytkownika](./download/file.php?avatar=5331_1522158487.png)
Ogólne
- Godność:
- Jespin Cipher
- Rasa:
- Alarianin
- Płeć:
- Mężczyzna
- Wiek:
- 32 lat
- Wygląda na:
- 0 lat
- Profesje:
- Pirat, Przemytnik
- Majątek:
- Majętny
- Sława:
- Sławny
Aura
Morze cyny nie będzie tu zaskoczeniem. Żelazne fale również nie okażą się wyjątkowo niespodziewane w tej śrendniej siły emancji. Za to odrobinę może zaskoczyć jaskrawo bursztynowa poświata, gdyż nawet jeśli nie raz żywiczne kamienie łączy się z morskimi odmętami, to bezczelny blask budzi pewien niepokój. Brak tu dźwięków, za to doskonale daje się wyczuć natrętny zapach rumu, który przytłacza zarówno woń słonej wody jak i ludzkiego potu. Smak jest brutalnie wręcz ostry, płynnie przeistaczając się z lepkiego w suchy i odwrotnie. Ostre aspekty mieszają się tu z tymi bardziej tępymi, a szorstka oprawa pożegna cię swoją wyraźną twardością połączoną z giętkością.Połączone profile
Atrybuty
Krzepa: | silny, wytrwały, odporny |
---|---|
Zwinność: | zręczny, powolny, perfekcyjny |
Percepcja: | czuły słuch, szczątkowy węch, szczątkowy smak, nieznaczny zmysł magiczny |
Umysł: | pojętny, ineligentny, b. silna wola |
Prezencja: | brzydki, nieokrzesany, przekonywujący |
Umiejętności
Władanie bronią - broń palna | Mistrz |
---|---|
Jako jeden z nielicznych Jespin posiada magiczny pistolet skałkowy. Jest to jego główna broń, potrafi nią się znakomicie posługiwać pomimo poważnej wady wzroku. Potrafi on też przeładować pistolet w błyskawicznym tempie. | |
Przemyt | Biegły |
Schowanie przez pirata nielegalnej broni, narkotyków, i innej kontrabandy to chleb powszedni. Jespin potrafi tak zabezpieczyć nielegalny ładunek przed rewizją, że nawet on sam ma problemy z ponownym znalezieniem jej, (chociaż może być to też spowodowane wariactwem Jespina). | |
Targowanie się | Biegły |
Znalezione fanty trzeba przecież sprzedać... Jednak ludzie, którzy kupują szczególnie te droższe rzeczy, zawsze będą próbować się targować. Jespin jednak prawie zawsze dostaje tyle pieniędzy, ile chce. | |
Żeglarstwo | Biegły |
Chyba nie trzeba mówić, dlaczego kapitan statku musi wiedzieć jak żeglować? Sekstant, czy też kompas dla kapitana Jespina, jest niczym nóż i widelec przy stole. Jespin potrafi skutecznie omijać skały i rafy bez robienia bardziej ostrego manewru. Czy też ostrzeliwać wrogi statek, tak by swój został uszkodzony w jak najmniejszym stopniu. | |
Kusznictwo | Opanowany |
Kusza na kiwającym się statku jest stabilniejsza od łuku. Potrafi też przebić o wiele cięższy pancerz. | |
Gorzelnictwo | Opanowany |
Czasami własnoręcznie zrobiony rum, smakuje lepiej od tego kupionego. Jespin zapoznał się z wyrabianiem alkoholu, kiedy był jeszcze majtkiem na załodze szarego kruka. | |
Szulerstwo | Opanowany |
As w rękawie, czy też podwójnie załączona karta, nie raz uratowały Jespina przed przegraną. Naprawdę rzadko się zdarza, żeby ktoś nakrył Jespina na oszustwie. | |
Torturowanie | Opanowany |
Nie masz szans, i tak ci nic nie powiem! - Zwykle, to są typowe słowa wypowiadanie przez zakładników Jespina, którzy jeszcze nie wiedzą, co ich czeka... A czeka ich (lecz bardziej Jespina), dużo atrakcji... | |
Szermierka | Opanowany |
Podstawowa umiejętność każdego wojownika. W tym brutalnym świecie szermierka jest obowiązkową umiejętnością. | |
Uniki | Opanowany |
Jespin od zawsze uważał, że uniki w walce są lepsze niż przyjmowanie ciosów na ciężki pancerz. Dzięki tej umiejętności jak sama nazwa wskazuje, Jespin potrafi sparować i uniknąć większość spodziewanych ciosów. | |
Gra w karty | Podstawowy |
Podstawowa rozrywka, dla każdego pirata. Przy dobrym piwie wraz z kumplami, można spędzić wiele godzin przy stole, grając w gry karciane. | |
Kowalstwo | Podstawowy |
Małe hobby pirata, Jespin potrafi wykuć zwykłą broń. Przeważnie rozdaje ją załodze jako początkowy zestaw, który każdy pirat potrzebuje. | |
Kartografia | Podstawowy |
Mapy, co je łączy? Są napisane na papierze lub innym pergaminie, pokazują ląd na płaszczyźnie, i oczywiście kosztują nie wiadomo jaką ilość pieniędzy! Dzięki kartografii Jespin zaoszczędził setki monet, ale i też przy tym zarobił na sprzedaży swoich dzieł. | |
34 | Podstawowy |
Perswazja | Podstawowy |
Brzydka (żeby nie powiedzieć ohydna), twarz Jespina nie przygarnia zbyt wielu kupców. Jednak, gdy wie, jak się rozmawia, żeby odtrącić uwagę na wygląd, to w odpowiedni sposób można przełamać tę barierę „niechęci do rozmowy& | |
Jubilerstwo | Podstawowy |
Znalezione łupy mają swoją cenę. Jedno szkiełko jest dziesięć razy droższe, od drugiego. Jespin już tyle razy miał styczność z błyskotkami, że wie już co, i ile kosztuje. | |
Rzucanie nożami | Podstawowy |
Dodatkowa broń pirata do dobijania ofiar lub do wyciągania informacji, gdy perswazja zawiedzie. | |
Kamuflaż miejski | Podstawowy |
Wyjście na miasto w swoim codziennym stroju, przez Jespina, byłoby porównywalne do samobójstwa. Pirat potrafi wtopić się w tłum, tak aby nikt go nie rozpoznał. |
Cechy Specjalne
Klątwa | |
Magia:
Nowicjusz | |
Przedmioty Magiczne
Żelazna lufa | Zaklęty |
---|---|
Pistolet skałkowy, który dostał Jespin jako prezent od rodziny, gdy wyruszał w świat. A jako iż Jespin mieszkał na dalekiej północy i należał do rodziny przemytników, to zdobycie takiej broni nie było czymś nad wyraz trudnym. Pistolet działa na zasadzie magicznego wybuchu, powodującego wystrzelenie srebrnej kuli. Pomimo potężnej siły strzału, pistolet ma ciężkie wady. Często się zacina, ponadto celność tej broni pozostawia wiele do życzenia. Dlatego podczas walki, warto mieć przy sobie jakąś broń zapasową. (Warto też dodać, że jeżeli broń nie wystrzeli, to może też posłużyć jako całkiem masywna pałka). No to skoro zostały uwzględnione wady i zalety broni, to teraz warto zwrócić uwagę na jej wygląd. Pistolet jest bardzo skromnie zbudowany, uchwyt jest wycięty z dębu, lufa wraz ze spustem, muszką, i szczerbinką są stalowe. Natomiast jedyny ozdobny element to zamek skałkowy. Broń posiada też pewną moc. Ponieważ nie wystrzeli ona z ręki innej osoby niż Jespina. Jedynie śmierć pirata spowoduje, że broń będzie podwładna jego zabójcy. A w razie śmierci naturalnej lub samobójstwa Jespina broń stanie się bezużyteczna. | |
Piracki rapier z orkanu | Baśniowy |
Orkan, to specyficzny rodzaj magicznego metalu. Otóż to, metal ten nie potrafi zranić tkanki żywej, ale doskonale tnie tkankę martwą, (taką jak: metal, kamień, skóra garbowana). Jespin używa tej broni tylko i wyłącznie wtedy, gdy kula jego pistoletu nie potrafi przebić zbroi. Jest to też najdłuższy miecz, jaki Jespin posiada, (dlatego może też być mylony jako główna broń pirata). Co do wyglądu... Miecz ma jakieś dwa łokcie długości, jest cały szaro-błękitny, i odlany z jednej formy. Jedyna rzecz, która została naruszona, to gruby kabłąk, do którego Jespin doczepił stalowe kolce, aby miały służyć jako kastet. |
Charakter
Wygląd
Historia
-
- Najnowsze posty napisane przez: Jespin
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Data
-
-
Niesieni na falach...
Kilka ostatnich dni dla Jespina okazały się wyjątkowo niefortunne. Po dosyć absurdalnym spotkaniu z rudowłosą kobietą, przez cały czas czuł dziwny dyskomfort. Jakby pierwszy raz w życiu zdał sobie z tego sprawę… - 209 Odpowiedzi
- 68105 Odsłony
- Ostatni post 4 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
[Morze] To nie jest pewny zysk...
Słońce zachodziło, jednak rudowłosej nadal nie było widać ani na statku, ani nawet w porcie. Kapitan zaczął się niecierpliwić. Zdążył on już wypić połowę całej butelki rumu, jednak nie upił się. Gdy już zdener… - 6 Odpowiedzi
- 4576 Odsłony
- Ostatni post 5 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: [Morze] To nie jest pewny zysk...
No to Szefie, dostałeś tak zwanego kosza... - zaśmiała się Catrina. Miała zresztą powód, po feralnym wyjściu kobiety z karczmy, każda osoba przebywająca w niej spojrzała na upokorzonego pirata. Ludzie momentaln… - 6 Odpowiedzi
- 4576 Odsłony
- Ostatni post 5 lat temu Wyświetl najnowszy post
-