Oglądasz profil – Tenisse
Ogólne
- Godność:
- Tenisse Sunquiver
- Rasa:
- Elf
- Płeć:
- Nieokreślono
- Wiek:
- 127 lat
- Wygląda na:
- 0 lat
- Profesje:
- Majątek:
- Sława:
Aura
Silna, żelazna aura o ametystowej poświacie. Wokół niej słychać grzmoty i wiele innych dźwięków przypominających odgłosy natury. Pachnie lasem. W dotyku jest giętka, ostra i miękka zarazem a w smaku łagodna.Połączone profile
Brak profili posiadających połączenia.
Atrybuty
Krzepa: | niezbyt silny, niezłomny, wytrzymały |
---|---|
Zwinność: | niezwykle zręczny, szybki, perfekcyjny |
Percepcja: | sokoli wzrok, dobry słuch, pozbawiony zmysł magiczny |
Umysł: | ineligentny, b. silna wola |
Prezencja: | piękny, godny, poddańczy |
Umiejętności
Myśliwstwo | Biegły |
---|---|
Władanie Łukiem | Arcymistrz |
Tropienie | Opanowany |
Jeżdziectwo | Biegły |
Zoologia | Opanowany |
Przetrwanie | Biegły |
Leczenie | Podstawowy |
Wadanie Sztyetami | Opanowany |
Skradanie | Opanowany |
Cechy Specjalne
Sokoli Wzrok | Zaleta |
---|---|
Widzenie na długie dystanse, dostrzeganie szczegółów z dużej odległości | |
Odporność na klatwy nieumarłych | Zaleta |
Nie da się jej zamienic w zombie, ani inną podległą liczowi formę nieumarłego, odporność na magie śmierci |
Magia: Inkantacje
Krąg Żywiołów | Uczeń |
---|---|
Nakładanie prostych zaklęć zapalających strzały, zamrażających cel, strzały zmieniające w kamień | |
Dziedzina Sił | Adept |
Magiczne wzmocnienie impetu strzały, kontrola toru lotu pocisku | |
Dziedzina Energii | Mistrz |
Nakładanie energetetycznej siły rażenia na strzały, szczególnie siły światłości skutecznej przeciw nieumarłym |
Przedmioty Magiczne
Mroczny | |
Charakter
Przede wszystkim niemiłosiernie uparta elfka. Wytrwała i honorowa. ma w życiu szlachetne cele - walkę z nieumarłymi. Wytrzymała na trudne warunki, ma szczególny hart ducha. Bardzo trudno ją zniechęcić. Nigdy nie traci nadziei, a nawet jeśli ją straci, to brnie dalej wyznaczonym sobie kursem. Odważna, ale rozsądna. Charakter raczej opanowany i skryty. Dumna i godna. Niezbyt towarzyska, raczej milcząca, ale obowiązkowa. Podporządkowuje się rozkazom i lubi dyscyplinę w zespole. Wzorowy żołnierz. Wierny przyjaciel. Niezłomny idealista.
Wygląd
Jej skóra jest mlecznobiała (bledsza niż na ilustracji). Włosy proste, długie i kruczoczarne. Najczęściej nosi je rozpuszczone luźno, lub związane w kucyk. Uszy na wydłużone i szpiczasto zakończone. Jej rysy są szlachetne i delikatne. W sposobie poruszania się, mówienia, gestach i powściągliwym zachowaniu da się wyczuć, że odebrała wychowanie w bogatym domu i była ułożona do niemal dworskiego życia. A jednak uśmiech miewa kpiarski, buntowniczy błysk w oku i zachowuje się lekkością i swobodą, bez zachowywania sztywnych wymogów etykiety.
Jeśli spotkasz ją w mieście, zapewne będzie miała na sobie ciemną, długa suknie z aksamitu, upięte włosy i delikatny naszyjnik zdobiący odkryta szyję i ramiona.
W terenie i w obozie wojskowym Tenisse ubiera się praktycznie. Najczęściej w skórzana tunikę i spodnie. Na nogach nosi sandały lub wysokie buty jeździeckie na niskim obcasie z cholewka. Często jej ubiór jest skąpy. Najwyraźniej nie znosi zakładania na siebie kilku warstw, a odkryte, wąskie przeguby typu łokcie, pachy, kolana, lubi mieć niczym nieskrepowane.
Jej rysy są łagodne. W bladej, owalnej twarzy wyróżniają się czarne rzęsy i mocno zaczerwienione wargi. Oczy ma ciemno zielone. Chłodne i głębokie jak morska toń.
Historia
Urodziła się w Kryształowym Królestwie.
Ojciec Tenisse był wszechstronnym magiem, a matka była przez niego całkowicie zdominowana do roli opiekunki domu.
Pobierała surowe nauki magii pod okiem ojca. W ramach rozwoju i rekreacji uczyła się łucznictwa i jazdy konnej. Brała udział w polowaniach.
Wyjechała z Szepczącego Lasu po kłótni z ojcem. Pragnęła samodzielnego życia. Porzuciła naukę magii i zajęła się myślistwem z którego żyła przez kolejne 50 lat podróżując po świecie. Podczas tych wędrówek spotkała Humara. Był zbyt piękny i majestatyczny, by chciała go zabić. Z sobie tylko wiadomych przyczyn lew zaczął od tamtej pory za nią podążać i wielokrotnie stawał w jej obronie.
W pobliżu ziem nieumarłych natknęła się na patrol elfiej organizacji wojskowej, która zajmuje się tępieniem nieumarłych. Doszło do starcia z liczem i jego małą armią szkieletów. Tenisse pospieszyła na pomoc rodakom. Humar odniósł poważną ranę, więc przeniesiono go do obozu wojskowego Złocistego Świtu. Tam Tenisse zobaczyła jak żyją ludzie poświęcający się idei i zapragnęła się do nich przyłączyć.
W dzieciństwie poznała wiele zaklęć i technik wyzwalania i kontrolowania mocy. Jest samoukiem jeśli chodzi o aplikowanie tych umiejętności do celów walki łukiem.
Obecnie Tenisse jest członkiem Złocistego Świtu, organizacji walczącej z nieumarłymi, która chroni resztę Alaranii przez rozprzestrzenianiem się plagi trupów wiedzionych przez mistrzów nekromanckich. Ma rangę zwiadowcy i łucznika. Została posłana do miast ludzi i elfów, by szukać wsparcia dla swojej organizacji i aby zebrać rekrutów do armii, która ma ruszyć na Dolinę Umarłych.
-
- Najnowsze posty napisane przez: Tenisse
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Data
-
-
Re: "Mściciel"
Nie miała tyle cierpliwości co Naresh. Przestała też wierzyć w przepowiednie i cuda. Nawet się nie starała kogokolwiek informować o swoim postanowieniu. Byli tak zajęci sobą, że zapewne nawet nie zauważyli jej … - 89 Odpowiedzi
- 48687 Odsłony
- Ostatni post 13 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: "Mściciel"
Tenisse nie posiadała żadnej umiejętności rozpoznawania aur i miała raczej podstawową wiedzę dotyczącą ras występujących w Alaranii. Dla niej przybysze byli garstką niegroźnie wyglądających ludzi. Ze wszystkich… - 89 Odpowiedzi
- 48687 Odsłony
- Ostatni post 13 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: "Mściciel"
Na widok smoka ogarnął ją zawód i rozdrażnienie. Nie tolerowała braku organizacji. Na wojnie nie ma miejsca na forsowanie swoich przekonań. Jest dowódca, jest rozkaz, nie ma dyskusji, tylko się go wykonuje. Nar… - 89 Odpowiedzi
- 48687 Odsłony
- Ostatni post 13 lat temu Wyświetl najnowszy post
-