Oglądasz profil – Zinzaar

Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Zinzaar
Rasa:
Panterołak
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
28 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Przeciętna w sile aura o jasnym kolorze żelaza, wydzielająca obsydianową poświatę. Roztacza lekkie ciepło, co idzie w parze z cichym trzaskiem płomieni. Wydziela intensywny zapach sierści, zmieszany z wonią mokrej ziemi, w dotyku zaś jest całkiem twarda, giętka oraz lepka, posiada również ostre krawędzie. Smakuje łagodnie słono, chociaż da się wyczuć nutkę osobliwej pikanterii.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Zinzaar
Grupy:
Inne Postacie:
Arnwald
Martwe postacie:

Skontaktuj się z Zinzaar

PW:
Wyślij prywatną wiadomość

Statystyki użytkownika

Rejestracja:
5 lat temu
Ostatnio aktywny:
4 lat temu
Liczba postów:
20
(0.02% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.01)
Najaktywniejszy na forum:
Równina Drivii
(Posty: 10 / 50.00% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
[Las w okolicy Fargoth] Spotkanie
(Posty: 7 / 35.00% wszystkich postów użytkownika)

Połączone profile


Atrybuty

Krzepa:raczej silny, wytrwały
Zwinność:bardzo zręczny, bardzo szybki, precyzyjny
Percepcja:dobry wzrok, dobry słuch, wyostrzone czucie, słaby zmysł magiczny
Umysł:bystry, silna wola
Prezencja:Ładny, nieokrzesany

Umiejętności

JeździectwoBiegły
Poza jazdą na koniu potrafi również dosiąść wielbłąda, chociaż wychodzi jej to mniej sprawnie.
PowożeniePodstawowy
Skradanie sięOpanowany
Targowanie sięPodstawowy
WspinaczkaOpanowany
CukiernictwoOpanowany
KrawiectwoOpanowany
W tym umiejętność haftowania
TkactwoPodstawowy
EtykietaOpanowany
AnatomiaOpanowany
MatemtatykaPodstawowy
Posługiwanie się nożemBiegły
Potrafi wyjątkowo sprawnie używać noża zarówno jako broni, jak i narzędzia.
GarbarstwoOpanowany
Władanie Bronią (szabla)Biegły
Walka wręczBiegły
UnikiOpanowany
Gra na instrumencie (klawesyn)Opanowany
TaniecBiegły
GotowanieOpanowany
PiekarstwoPodstawowy

Cechy Specjalne

Przemiana w panteręDar
Potrafi przyjąć kocią formę, jednak kiedy jest panterą jej umysł częściowo jest przyćmiony przez zwierzęcy instynkt.
Lecznicza krewDar
Jej krew ma właściwości lecznicze.
Widzenie w ciemnościachZaleta
W ciemnościach widzi tak samo dobrze jak w dzień.
PrzyczajenieZaleta
Potrafi łatwo ukryć się w otaczającym terenie, wszystko jedno czy jest w mieście czy w lesie.

Magia:

Nowicjusz

Przedmioty Magiczne

Mroczny

Charakter

Zinzaar jest osobą zamkniętą w sobie. Ma kłopoty ze zrozumieniem uczuć innych i niepewnie czuje się w towarzystwie osób, na których 

zależy jej choćby w najmniejszym stopniu. Zazwyczaj zakłada maskę osoby pewnej siebie, pełnej nonszalancji, a czasem cynizmu. Nie
potrafi pokazać swoich prawdziwych uczuć bojąc się braku akceptacji, zostało jej to z dzieciństwa, kiedy ukrywała swoje pragnienia przed
despotycznym ojcem.
Brzydzi się kradzieżą, a osoby łamiące prawo uważa za niegodne życia w społeczeństwie. Tak samo nie znosi osób niewywiązujących się ze
swoich przyrzeczeń, ceni sobie uczciwość. Nie jest też zbyt skora do bezinteresownej pomocy, uważając, że każdy powinien potrafić samemu
kierować swoim życiem. Natomiast jeżeli uzna, że osoba jest tego godna to nie omieszka udzielić jej wsparcia.
Przez to, że wychowywała się wśród ludzi nie jest typowym przykładem panterołaka-samotnika, ma wykształcony instynkt stadny i lubi
towarzystwo innych; mimo to źle czuje się w bardzo zatłoczonych miejscach oraz małych pomieszczeniach. Podświadomie pragnie utworzenia
stada, czyli znalezienia przyjaciół, na których można polegać i im zaufać.
Lubi wędrówki, poznawanie nowych terenów oraz piwo w karczmie po całym dniu podróży. Tak w zasadzie, to w ogóle lubi różne trunki.
Nie znosi jeżeli ktoś mówi jej, że jest kimś pospolitym lub porównuje z innymi. Zazwyczaj reaguje wtedy agresywnie. Wbrew temu zazwyczaj
woli unikać walki, a spory rozwiązywać pokojowo. Taka sytuacja jest wyjątkiem. W momencie, kiedy zostaje zaatakowana częściej decyduje się na ucieczkę aniżeli na starcie.

Wygląd

Zinzaar jest dosyć wysoką kobietą. Chodzi wyprostowana, jednak w jej ruchach brakuje kobiecej delikatności. Gęste i aksamitne czarne włosy wiąże w kucyk, z którego wypadają krótsze pasma. Na jedno z niezwykłych oczu koloru miedzi opada grzywka. 

Ma wyraźnie zarysowaną linię szczęki oraz szpiczasty nos. Skóra Zinzaar przybrała ciemny, jakby szary odcień, a spojrzenie ma wyżute z
optymizmu.
Zazwyczaj ubiera się w luźną koszulę ukrywającą niezbyt wydatny biust oraz wcięcie w talii. Proste spodnie nosi wpuszczone w wysokie
skórzane buty. Przy pasie ma przytroczoną szablę, a w cholewie buta nóż myśliwski. Na ramiona zarzuca bury płaszcz z kapturem dobrze chroniący przed chłodem i deszczem. Ubiór ma znoszony, jednak nadal dobrej jakości.Ze względu na dosyć androginiczną urodę bywa mylona z mężczyzną o delikatnych rysach twarzy. Nie przeszkadza jej to zbytnio i zwykle nie czuje potrzeby wyjaśniania tego, przez co są osoby nieświadome jej płci.
W postaci pantery jest stworzeniem średnich rozmiarów o smukłej sylwetce i aksamitnej czarnej sierści. Cechą odróżniającą ją od innych
przedstawicieli gatunku są oczy, które pozostają miedzianego koloru.

Historia

Panterołaki rodzą się pod blaskiem tajemniczej gwiazdy…
Zinzaar jako jedno z niewielu dzieci, jak nie jedyne, u których rodzice spostrzegli odmienność, nie zostało porzucone po narodzinach. Jej ojciec,
bogaty kupiec, razem z żoną bardzo długo starali się o potomka. Kiedy już im się udało, nie zamierzali go porzucać chociażby było odmieńcem.
Postanowili wychować je na normalnego człowieka. Bogowie zesłali im bladą czarnowłosą dziewczynkę o oczach koloru miedzi.
Zinzaar gorzko wspomina swoją młodość. Traf chciał, że jej ojciec był despotą, uznający rolę kobiety tylko przy zajmowaniu się domem. Za
wszelką cenę chciał wpoić córce posłuszeństwo oraz udowodnić, że jest „tylko” kobietą taką samą jak inne.
Mała Zin nie zdawała sobie sprawy z własnej odmienności. Odizolowana od rówieśników uważała za normalne drobne, czarne uszy ukryte we
włosach. Jako panienka z dobrego domu uczyła się szyć, grać na instrumentach oraz tańczyć. Ojciec kazał jej też uczyć się zajmowania się
domem, oraz bezwzględnego podporządkowania się jego woli. Surowo karał ją za wybryki, jakie popełniała w porze nowiu pod wpływem
nieopanowanej euforii. Do dzisiaj ma ślad na plecach po jednej z jego kar. W objawie buntu uczyła się potajemnie walki mieczem z jednym
serdecznym strażnikiem domu.
Przez lata rósł w niej ogromny żal do ojca próbującego złamać w niej wolnego ducha oraz indywidualność czyniąc z niej kogoś takiego samego
jak wszyscy. Z wiekiem jej skóra zaczęła nieznacznie ciemnieć. Czarę goryczy przelało odkrycie prawdziwego pochodzenia tego, że jest
panterołakiem. Mając kilkanaście lat uciekła z domu.
I wtedy zaczęło się dla niej prawdziwe życie. Zerwała wszystkie więzi z rodziną, która trzymała ją w złotej klatce. Postanowiła żyć intensywnie
żeby odzyskać stracone lata życia.
Z początku radziła sobie kiepsko, często musiała zatrudniać się do byle jakich posług albo żebrać na ulicy. Jednak nigdy nie posunęła się do
kradzieży. Potem było już lepiej. Od jakiegoś wędrowca wygrała w karty szablę. Szybko przyzwyczaiła się do nowej, dość nietypowej broni. Zaczęła pracować jako ochrona karawan. Dzięki temu dowiedziała się sporo przydatnych rzeczy. Wiatry pustyni zahartowały w niej wolnego ducha. Kazała też wykuć sobie na zamówienie nową szablę z najlepszego metalu. Kiedy zmęczyło ją życie pełne walk osiedliła się w Fargoth. Nikt nie wie, z czego się utrzymuje. Od niedawna znowu zapragnęła gdzieś wyruszyć, ale jeszcze nie wie gdzie.