Oglądasz profil – Nalph

Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Nalph Thasartir
Rasa:
Lodowy Elf
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
412 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Słabsza niż przeciętna, cynowo - żelazna aura o szafirowej poświacie. Wydziela delikatny zapach lasu, a wokół niej nie rozlega się żaden dźwięk.W dotyku jest giętka i gładka, posiada również ostre krawędzie. Smakuje gorzko, acz łagodnie.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Nalph
Grupy:

Skontaktuj się z Nalph

Pola kontaktu widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Statystyki użytkownika

Years of membership:
12
Rejestracja:
12 lat temu
Ostatnio aktywny:
12 lat temu
Liczba postów:
8
(0.01% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.00)
Najaktywniejszy na forum:
Góry Dasso
(Posty: 6 / 75.00% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
Postój Na Szlaku
(Posty: 6 / 75.00% wszystkich postów użytkownika)

Połączone profile

Brak profili posiadających połączenia.

Atrybuty

Krzepa:raczej silny, niezbyt wytrwały, odporny
Zwinność:bardzo zręczny, błyskawiczny, precyzyjny
Percepcja:dobry wzrok, kiepski węch, wyostrzone czucie
Umysł:pojętny, silna wola
Prezencja:piękny, godny, charyzmatyczny

Umiejętności

TropienieBiegły
Otwieranie zamkówOpanowany
SkrytobójstwoBiegły
Skradanie sięBiegły
ŁucznictwoMistrz
UnikiOpanowany
StrategiaOpanowany
TresuraOpanowany
ZielarstwoBiegły
Sporządzanie truciznBiegły

Cechy Specjalne

Przywołanie zwierzątZaleta
Postać przywołuje dzikie zwierzęta z okolicy, które później mogą pomóc jej w walce.
Mowa zwierzątDar
Postać potrafi porozumiewać się ze zwierzętami. Jest to zdolność, a nie umiejętność, ponieważ rozmowa ze zwierzętami wymaga czegoś więcej niż tylko poznania specyficznego języka.
RegeneracjaZaleta
Rany postaci zasklepiają się o wiele szybciej niż u przeciętnych stworzeń, drobne rany znikają już po chwili, natomiast te naprawdę poważne już po kilku dniach, zamiast miesiącach.

Magia:

Nowicjusz

Przedmioty Magiczne

Mroczny

Charakter

Zachowuje się jak elf, parzy na ludzi i krasnoludy z góry. Nie przepada za krasnoludami, jednak jeśli musi z jakimś podróżować lub dogadywać się będzie się starał być miły, jednak żadnego jeszcze nie spotkał. Chciałby poznać inne rasy, ponieważ fascynuje go ich wygląd, kultura i zwyczaje. Lubi poznawać innych, nie ocenia po wyglądzie jednak po pierwszej rozmowie i zachowaniu umie rozpoznać naturę tej osoby. Jest neutralny, nie łamie przepisów, lecz jeśli będzie musiał, to bez wahania to zrobi. Jest samotnikiem, ale towarzystwo innych mu nie przeszkadza, chyba że zaczynają węszyć lub coś w tym guście. Jego celem jest, aby wszyscy mieli równe prawa i aby nastał pokój. Lęka się jedynie śmierci swojego towarzysza i tortur. Nienawidzi złodziejaszków i bandytów.

Wygląd

Wygląda jak pospolity lodowy elf, porusza się z gracją, ma małe szpiczaste uszy i ostre rysy. Jest wysoki, ma szaro-zielone przenikliwe oczy i brązowe zmierzwione włosy, ma lekki zarost, nieco wykrzywiony, szpakowaty nos. Jego twarz wygląda buńczucznie. Jest atletycznej budowy i ma szerokie barki. Na klatce piersiowej ma potrójną bliznę z dawnych czasów. Posiada dziwny naszyjnik, którego pochodzenia nie zna.

Historia

Nalph urodził się w krajach północy, nigdy nie poznał rodziców, ponieważ zostali zabici przez wampiry. Przygarnęli go ludzie, którzy podróżowali z grupą wilków i pod ich opieką się wychował, w wieku 25 lat zaczął rozmawiać z wilkami. Przebywał z nimi około 8 lat, w tym czasie wyszkolił się na łucznika Pewnej nocy, gdy był na polowaniu Zaatakował go nieumarły, gdy już miał spaść cios, Nadyyr zabił nieumarłego. Wampiry w tym czasie zauważyli grupę wilków i ludzi. Zabili ich dla łupów, a wilki zastrzelili dla skór. Gdy Nalph i Nadyyr wrócili, zobaczyli ślady krwi i walki, pogrzebali ciała dawnych przyjaciół. Tak zaczęła się ich podróż. Po pewnym czasie, płynąc łódką, zobaczył statek, który na nich płynął, na szczęście w porę skręcili i uniknęli zderzenia, niestety łuk i miecz Nalpha wpadł do wody. Okazało się, że to był statek handlowy lodowych elfów, którzy wciągnęli ich na statek, podczas podróży doskonalił swą umiejętność strzelania z łuku i nauczył się wszystkich umiejętności, które posiada (karta postaci). Gdy dopłynęli do miasta, kapitan statku wręczył mu nowy łuk, strzały sztylety oraz kurtę i płaszcz kamuflujący. Nadyyr zaś dostał kawał soczystej wołowiny. Gdy zmierzali z portu do głównego miasta, zobaczyli, jak strażnicy biją mieszczan i dzieci, Nalph poprzysiągł sobie, że pomści tych ludzi. Nalph i Nadyyr cały czas podróżują, szukając miejsca, gdzie mogliby pomóc ludziom. I tak zaczęła się historia...
  • Najnowsze posty napisane przez: Nalph
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Data
  • Re: Postój Na Szlaku
    - Jasne, jasne pójdę, nie mam zamiaru rozstawać się na dłuższą chwilę z Nadyyrem - odpowiedział spokojnie - I mam oczywiście nikogo nie zabijać? - spytał ze smutkiem, po czym wyjął sztylet i osełkę. - Dobrze, n…
    20 Odpowiedzi
    13259 Odsłony
    Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
  • Re: Postój Na Szlaku
    - Po pierwsze mam 412 lat, więc jeśli łaska trochę szacunku. Po drugie zamierzam za wami podążać tak czy siak. Jeśli moja obecność ci nie pasuje, to pójdę zapolować z Nadyyrem - odpowiedział. - Jakieś zamówieni…
    20 Odpowiedzi
    13259 Odsłony
    Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
  • Re: Postój Na Szlaku
    Po chwili wstał ocierając krew, chwilę później z trudem wspiął się na drzewo, po czym powiedział: - Wiesz, mam taki zwyczaj, że jak ktoś do mnie strzela, lub biegnie do mnie z mieczem, zwykle go zabijam - powie…
    20 Odpowiedzi
    13259 Odsłony
    Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post