Oglądasz profil – Niterscet

Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Niterscet ''Władczy''
Rasa:
Demon, Upiór
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
0 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Silna, cynowa aura z wyraźną, topazową poświatą. Wydziela niepokojący zapach ozonu i burzy. Wokół niej poczuć można jęki torturowanych, głosie szepczącym zmysłowo do ucha i spokojną, głęboka melodię niosącą ulgę zmysłom. W dotyku jest giętka i lepka, posiada również ostre krawędzie. Smakuje ostro i gorzko.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Niterscet
Grupy:

Skontaktuj się z Niterscet

Pola kontaktu widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Statystyki użytkownika

Years of membership:
11
Rejestracja:
11 lat temu
Ostatnio aktywny:
11 lat temu
Liczba postów:
4
(0.00% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.00)
Najaktywniejszy na forum:
Księga Boskich Praw
(Posty: 2 / 50.00% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
Prośby o sprawdzenie KP
(Posty: 1 / 25.00% wszystkich postów użytkownika)

Połączone profile

Brak profili posiadających połączenia.

Atrybuty

Krzepa:raczej wytrwały, wytrzymały
Zwinność:bardzo zręczny, szybki, precyzyjny
Percepcja:dobry wzrok, dobry słuch, pozbawiony smaku, pozbawiony czucia, wyczulony na magię
Umysł:bystry, ineligentny, b. silna wola
Prezencja:władczy

Umiejętności

JeździectwoPodstawowy
PływaniePodstawowy
ZielarstwoOpanowany
Sporządzanie truciznOpanowany
PrzetrwanieMistrz
DemonologiaOpanowany
KulturoznawstwoOpanowany
Pismo runiczneBiegły
Czytanie aurBiegły
Odnajdywanie portaliOpanowany
SzamanizmOpanowany
TaniecBiegły
GimnastykaBiegły
UnikiOpanowany
Władanie dwoma sztyletamiBiegły
Posługiwanie się dmuchawkąBiegły

Cechy Specjalne

Cechy rasoweDar
Wynikające z przynależności do rasy: teleportacja, przenikanie przez przedmioty (w postaci niematerialnej), wiedza tajemna, Mowa Umysłów.
Cechy rasowe opętanej istotyZaleta
Upiór wraz z ciałem przyjmuje również kontrolę nad cechami specjalnymi danej istoty.
RegeneracjaZaleta
Upiór potrafi zmusić opętane ciało do szybszej regeneracji, jednakże wiąże się to z dużym pochłonięciem sił witalnych, w rezultacie osłabia i zmusza do odpoczynku cielesną powłokę.

Magia: Intuicyjna

UmysłuMistrz
Magia, która ułatwia upiorowi opętanie ofiary.
EmocjiUczeń
Równie ważna, ale już nieco mniej istotna dziedzina magii, pomocna przy opętaniu.
ZłaNowicjusz
Łatwość w zadawaniu innym bólu, to nieszkolony talent upiora.

Przedmioty Magiczne

Mroczny

Charakter

Osobowość istniejąca na płaszczyźnie spekulacji intelektualnej i krążąca kanałami aktywności moralnej. Nie szuka niczyjego wsparcia ani szczęścia, jego celem jest zaspokojenie własnych zachcianek. Nigdy nie odnajdzie wiecznego spokoju, jest stworzony sam dla siebie. Z uśmiechem na ustach, bez cienia wyrzutów sumienia żyje między skradzionymi istnieniami. Tak jak oglądał brzask stworzenia wielu historii, tak w zmierzch egzystencji wiódł pochód stworzeń. Indywidualista z zapędami do rządzenia.

Wygląd

Jako Upiór: na wskroś bezbarwny Niterscet nie posiada własnej powłoki cielesnej, nie sposób go zatem scharakteryzować w sposób powszechnie praktykowany.


Jako Schwytana: bezsprzecznie istota gatunku ludzkiego. Wysoka na około 179 cm, proporcjonalnie zbudowana kobieta. Uwydatniony po opętaniu błękit tęczówek jarzy się delikatnym światłem, unaoczniając piętno Nitersceta. Opalona cera o bursztynowym odcieniu mocno odcina się od białek oczu. Pełne usta zwykle wykrzywione są w półuśmiechu. Ciało najczęściej skrywają barwne materiały, skóry i futra, nierzadko odsłaniające brzuch, ramiona i plecy. Kobieta nie stroni od wszelkiego rodzaju ozdób; brosz, bransolet i naszyjników. Są to w głównej mierze drewniane elementy rzeźbione z niezwykłym artyzmem w plemienne symbole. Smoliście czarne włosy gubią się pośród ptasich piór, tworząc nietypowe nakrycie głowy uwieńczone czaszką małego zwierzęcia.

Historia

I. Przedwstęp
Specyficzne poczucie humoru i niebotycznie duże mniemanie o własnym istnieniu, niejednokrotnie pokierowały losy Nitersceta ku bytom istotnym, ważnym i nierzadko potężnym. Jego ofiarami stawali się zarówno mężczyźni, jak i kobiety, nieważna była powłoka, liczyła się władza i przyjemności. A także możliwość wywołania zamieszania, ku uciesze upiora i rozpaczy otoczenia.

II. Wstęp: Dalekie Krainy
Zwą siebie Szeptaczami, wyznawcy Yog-Tatoth, zagubieni w szaleństwie i obłędzie własnego bóstwa, pozbawione zmysłów plemię Dalekich Krain. Bezgraniczni fanatycy, w których postępowaniu próżno doszukiwać się logiki. Odurzeni ziołami gubią się pośród snów, poszukując koszmarów naznaczonych Szeptem ich boga. Zrodzona ze związku wodza i wiedźmy, Schwytana, od dnia poczęcia dźwigać miała brzemię spuścizny swojego plemienia. Bezlitośnie szkolona od najmłodszych lat przez matkę i ojca wyrosła nie tylko na fanatyczkę, ale i wodza z ludowych bajań. Legenda w końcu wyprzedziła poczynania młodej kobiety, a ona z niecierpliwością czekała na dzień, w którym udowodnić mała, że jest godna. Ceremonia wprowadzenia w Trans to jedna z wielu prób, którym kobieta została poddana od dnia narodzin. Zasadnicza różnica polegała na tym, że ostatnia próba nie opierała się ani na sile, ani na umiejętnościach. A nawet mimo to niosła ze sobą olbrzymie zagrożenie dla życia. Próba zwana inaczej „Spotkaniem z Szeptaczem” miała udowodnić, że jest wybraną, godną dopuszczenia przed oblicze ich boga. Odurzone ziołami ciało kobiety złożono na dużym ołtarzu ceremonialnym i pozostawiono samemu sobie. Umysł wprowadzony w trans powróci do ciała albo zagubi się wśród szeptów, zaś pojone jedynie wodą z ziłami ciało w końcu wyzionie ducha.

III. Schwytana: opętanie
Kontrast gonił skrajność, każdy łapczywy oddech zmieniając w ledwie tchnienie podporządkowane drżeniu powietrza. Nadgarstki kruche jak szkło zakończone rachitycznymi dłońmi – wyciągnęła je w stronę Szeptu. Naiwnie, z lekkim dowierzaniem, że skrzywdzić ją może. Niepomna konsekwencji koniuszkami palców już niemal dosięgnęła celu. Nie istniała kara za przekroczenie wyznaczonych przez zwykłą głupotę granic, które to są przeszkodami do czerpania rzeczywistej przyjemności i rozkoszy. Nie istniał już grzech, czy też dobro. Istniała wyłącznie ta chwila. Ten Szept. Ta bliskość. Chaos wciąż nie usunął się z kobiecych myśli, czy też sprzed oczu. Świat wydawał się tylko szklaną kulą, której ściany są stworzone z fałszywych luster. Wszystko było tylko zabawą w świecie obłąkanych. Krzyknęła bezgłośnie. Wydzierała się, pozostając niesłyszalną. Skryta histeria opanowała jej wnętrze. Szept był wzburzonym morzem ona zaś falą nań tańczącą, co tkwi w monotonii swojego przeznaczenia. Wykończona, niezdolna utrzymać się na powierzchni pozwoliła wciągnąć się pod taflę, w głąb, ku czeluściom zapomnienia. Zaledwie gwałt na podświadomości mógł tego dokonać, by ofiara pozwoliła się opętać. Oszukana przez przebiegłego Upiora mogła jedynie łkać, nim nie zdusił jej istnienia mocniej i nie cisnął w odmęty nieświadomości.

Opanował się zewnętrznie. Ciało na nowo stało się realne i złudnie mocne. Burza jednak nie ustała. Chciał tak wiele zrobić w tamtej sekundzie, odsłonić swoją zatrutą duszę, lecz to nie mogło dojść do skutku. Musiał trwać za czarną kurtyną obłudy opanowany przez przeświadczenie, że oto zyskał powłokę, które posłuży mu doskonale, jeżeli tylko pokieruje nią w odpowiedni sposób. Przebudzone po wielu godzinach ciało kobiety zyskało nową jaźń i niezwykle intensywny kolor tęczówek, będące unaocznieniem piętna Nitersceta.

IV. Schwytana: wódz
Stare wierzenia plemienne były bezlitosne i stanowiły jasno: przejęcie władzy musiało zostać opłacone śmiercią niewiernych. Historia Szeptaczy naznaczona była krwią w wielu miejscach, lecz najwięcej jej przelano za rządów Schwytanej. Stała się legendą już w dniu narodzin, Niterscet to rozumiał i wiedział, że jej koronacja musiała stać się niezapomniana. Nie mogła budzić najmniejszych zastrzeżeń w opętanych szaleństwem umysłach ludzi plemienia. Prowadzeni na wojnę wojownicy niekoniecznie byli doskonale dowodzeni, w wielu przypadka również brakowało im odpowiedniego wyszkolenia, jednakże bezlitosne mordy pozbawione współczucia, pozostawiały po sobie bezwładne ciała mężczyzn, kobiet i dzieci. Nie oszczędzono nikogo, kto zdecydował się walczyć miast uciekać. Trzy lata ciągłych wojen i regularnych czystek doprowadziły do wymarcia wielu plemion i opanowania wielkich połaci puszczy przez plemię Szeptaczy. Zafascynowanego swoim łupem Nitersceta wyniesiono do miana bogini i wszystko toczyłoby się dalej tym samym torem, gdyby upiór nie poczuł znudzenia wodzeniem za nosy obłąkanych ludzi. Potrzebował większego wyzwania, odmiany od krwawej codzienności, dlatego odszedł pod odsłoną nocy, zabierając ze sobą ciało kobiety, które tak dobrze służyło mu od kilku lat.
  • Najnowsze posty napisane przez: Niterscet
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Data
  • Re: Nie masz z kim pisać?
    Zbuduję relacje, które zaprocentują kreowaniem dalszej fabuły. Połączę paktem/rytuałem postać na zasadzie "coś za coś". Inwencja, nawet ta nieprawdopodobna, jest mile widziana. :)
    1028 Odpowiedzi
    388061 Odsłony
    Ostatni post 11 lat temu Wyświetl najnowszy post