Oglądasz profil – Inwar

W tej karcie postaci zostały wprowadzone zmiany i wymagają one ponownej akceptacji
Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Inwar
Rasa:
Leśny Elf
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
104 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Nieznana.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Inwar
Grupy:
Martwe postacie:

Skontaktuj się z Inwar

PW:
Wyślij prywatną wiadomość

Statystyki użytkownika

Rejestracja:
7 lat temu
Ostatnio aktywny:
7 lat temu
Liczba postów:
27
(0.03% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.01)
Najaktywniejszy na forum:
Efne
(Posty: 13 / 48.15% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
[Dom z ogrodem]Przystanek na drodze
(Posty: 13 / 48.15% wszystkich postów użytkownika)

Podpis

"[...] -Dlaczego mamy siedzieć pod spodem?- zdziwił się Horace.
- Ponieważ gdybyśmy nie siedzieli pod spodem - wyjaśnił Will z lekką nutą kąśliwości w głosie - wówczas znajdowalibyśmy się na wierzchu. [...]"

"Halt Siwobrody znany jest
Ten co waleczne ma serce
Z tego, że nożem strzyże się
A czesze się widelcem.
Bywaj zdrów, Halcie Siwobrody
Bywaj mi, bywaj zdrów
Jutro spotkamy się znów
Halt Siwobrody wśród kóz ma swój dom
Tak ludzie powiadają
Od lat nie zmienia skarpet on, lecz kozy nie narzekają
Bywaj zdrów, Halcie siwobrody
Bywaj mi, bywaj zdrów
Jutro spotkamy się znów"

Połączone profile


Atrybuty

Krzepa:niezbyt silny, raczej wytrwały, wytrzymały
Zwinność:zręczny, szybki, dokładny
Percepcja:przytępiony smak, przytępione czucie, pozbawiony zmysł magiczny
Umysł:pojętny, ineligentny
Prezencja:barbarzyński

Umiejętności

PływanieOpanowany
PrzetrwanieOpanowany
Skradanie sięBiegły
JeździectwoOpanowany
Władanie bronią (saksa)Biegły
ŁucznictwoBiegły
Otwieranie zamkówPodstawowy
WspinaczkaOpanowany
Rzucanie nożamiOpanowany

Cechy Specjalne

Wyostrzony słuch i wzrokZaleta
Irwan, jak większość elfów, ma wyostrzony słuch oraz wzrok.

Magia:

Nowicjusz

Przedmioty Magiczne

Złoty pierścieńZaklęty
Jest to jedyna pamiątka po jego rodzinie. Potrafi stworzyć kulę ognia o zasięgu dwóch prętów (około dziewięć i pół metra).

Charakter

Raczej arogancki. Nie zważa na jakieś tam prawa czy zasady kultury, spędza życie beztrosko. Bywa bezmyślny lub porywczy. Inwar kieruje się własnymi zasadami, przez co niekiedy potrafi narobić wiele kłopotów. Jest również materialistą, co nie pomaga mu w nawiązywaniu kontaktów z osobami w swoim otoczeniu. Przez swoje zachowanie, Inwar podróżuje samotnie. Jest specyficznie surowy i odpychający, jednak jeśli lepiej go poznać, Inwar wykazuje się poczuciem humoru.

Wygląd

Mężczyzna o raczej przeciętnym wzroście (1.70 m), niebieskich oczach i czarnych włosach, spiętych w koński ogon. Nie jest siłaczem. Jest chudy i słabo umięśniony. Jego lewy policzek zdobi blizna od pazurów niedźwiedzia. Niektórzy zwracają uwagę na krzywo zrośnięty nos Inwara, który był złamany. Nieliczni mogli ujrzeć jego twarz, gdyż najczęściej skrywa ją pod kapturem, z którego cienia wystaje czarna bródka przycinana ręcznie i niedokładnie saksą.

Historia

Inwar urodził się sierotą. Ojciec zginął na wojnie, a matka umarła przy porodzie. Jedyną pamiątką po nich jest tajemniczy, złoty pierścień. Przygarnął go pewien elf o imieniu Nilseyem, który mieszkał na odludziu. Nauczył go strzelania z łuku, kamuflażu, posługiwania się saksą, skradania i przetrwania w dziczy. W 75 roku życia Inwara jego mentor został zabity, przez zatrutą strzałę. Postanowił, że weźmie los we własne ręce, więc zabrał swój ekwipunek i odszedł. Podążał własnymi drogami, więc nie dziwił się, że nikogo nie spotykał. Podczas jednej ze swych podróży, ku swojemu zadziwieniu, spotkał wodnego elfa, który od razu go zaatakował. Inwar bronił się saksą, ale w końcu miecz wodnego elfa wytrącił mu ją z ręki. Inwar upadł na ziemię. Gdy wodny elf miał dokończyć robotę, Inwar odruchowo zasłonił się prawą ręką. Nagle z pierścienia wystrzeliła kula ognia ratująca Inwara z opresji. Wodny elf spłonął, wraz z jego ekwipunkiem więc żadnej korzyści z tego nie było. Wyruszył więc dalej i podróżował w poszukiwaniu s przygód. W wieku 103 lat natknął się na jakieś większe miasto, w którym to postanowił się zatrzymać. Dzień przed kolejną wyprawą udał się na targ. Niestety z powodu tak długiego odosobnienia nie znał nawet najmniejszych zasad kultury, przez co każdy handlarz od razu udawał, że zamyka stoisko, gdy tylko go zauważył. Więc przyszło mu podróżować bez wody i bez pożywienia. Podróżował w niewiarygodnym upale. W końcu z powodu braku wody i udaru słonecznego stracił przytomność. Gdy się obudził, był w tym samym miejscu, ale ktoś pozostawił przy nim kilka kawałków suszonej wołowiny, trochę chleba, manierkę z wodą i krzesiwo, czyli podstawowe przedmioty potrzebne do przetrwania. Nie znalazł sakiewki, która i tak go zbytnio nie obchodziła. Chciał podziękować osobie, która to zostawiła, jednakże nic po nim nie zostało. Teraz podróżuje z miejsca na miejsce, szukając przygód.