Oglądasz profil – Arisa

Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Arisa Decus
Rasa:
Zjawa
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
176 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Silna srebrzysto-miedziana aura, jej barwa jest intensywna choć nieco wyblakła. Posiada wyraźną turmalinową poświatę wybijającą się z brzegów plątaniny kolorów. Emituje z siebie liczne odgłosy, wśród których pierwszą zasłyszaną jest kojąca, cicha melodia odbijająca się echem po aurze. Wszystko to podszyte równie subtelnymi, zmysłowymi szeptami. Nie posiada żadnego, wyczuwalnego zapachu. W dotyku jest bardzo gładka, a jednocześnie twarda. Zdaje się giąć i odkształcać lekko pod każdym dotknięciem. W smaku jest nieprzyjemnie kwaśna i lepka.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Arisa
Grupy:
Inne Postacie:
Dalaya, Teyla, Cealia, Elleyna
Martwe postacie:

Skontaktuj się z Arisa

PW:
Wyślij prywatną wiadomość

Statystyki użytkownika

Rejestracja:
7 lat temu
Ostatnio aktywny:
-
Liczba postów:
173
(0.21% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.06)
Najaktywniejszy na forum:
Danae
(Posty: 32 / 18.50% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
[W mieście] Strażnicy i złodzieje
(Posty: 24 / 13.87% wszystkich postów użytkownika)

Podpis

"Wariaci, podobnie jak dzieci, nie dają za wygraną, dopóki ich życzenie nie zostanie spełnione."
— Paulo Coelho — Paulo Coelho

Połączone profile


Atrybuty

Krzepa:silny, wytrwały, odporny
Zwinność:bardzo zręczny, precyzyjny
Percepcja:sokoli wzrok, czuły słuch, wyostrzony zmysł magiczny
Umysł:bystry, błyskotliwy, silna wola
Prezencja:olśniewający, godny, charyzmatyczny

Umiejętności

JeżdziectwoMistrz
PrzetrwanieBiegły
AlchemiaOpanowany
HodowlaBiegły
BestiologiaBiegły
ŁucznictwoOpanowany
ŚpiewBiegły

Cechy Specjalne

RegeneracjaZaleta
Im większa rana, tym potrzebuje więcej energii na regenerację.
Brak potrzeb fizjologicznychZaleta
Nie posiada potrzeb fizjologicznych.
Brak fizycznego ciałaZaleta
Nie posiada na stałe fizycznego ciała, acz może się materializować.
OpętanieZaleta
Na pewien czas może wejść w ciało kogo chce, ale potrzebuje do tego dużo energii.

Magia: Inkantacje

Magia EmocjiAdept
Magia UmysłuAdept
Magia PrzestrzeniUczeń

Przedmioty Magiczne

Mroczny

Charakter

Jej charakter zmienił się od jej śmierci. Z radosnej dziewczyny przerodziła się w smutną i pełną gniewu istotę. Jej sercem kieruje zemsta w kierunku 

Clovisa Trauton. Jest chłodna i nie okazuje swoich emocji. Nie ufa nikomu, traktuje wszystkich jak potencjalnych zdrajców. Wydaje się nie być
obecna, zamyślona. Jest upartą istotą, stara się dojść do celu po trupach, gdyż po tym jak została zdradzona i zabita straciła szacunek dla ludzi.
Kocha zwierzęta. Lubi przebywać w odosobnieniu, najczęściej porusza się po lasach, tam gdzie została zamordowana. Nie cierpi kusz i łuków,
można powiedzieć, że boi się ich. Błąka się po świecie, w poszukiwaniu mordercy, aby dopełnić akt zemsty.

Wygląd

Jawi się, jako niska dziewczyna o figurze klepsydry. Ma jasną cerę i owalną twarz. Ma duże, szafirowe oczy, w których jest smutek. Bardzo rzadko 

się uśmiecha i śmieje. Piękne ciemno hebanowe, lekko falowane włosy sięgają jej do pasa. Chodzi powolnym krokiem, a w czasie dyskusji stara się
patrzeć rozmówcy prosto w oczy, jakby patrzyła w głąb duszy. Najczęściej ubiera się w różne odcienie czerni. Na jej piersi widnieje amulet z
bursztynu. Jej pozorne ciało jest mgliste, lecz jeśli wpadnie we wściekłość lub skupi swoją wolę jej rysy stają się wyraziste, a ciało jest niemalże
fizyczne. Może stać się niewidzialna dla zwykłego oka, czasami można poczuć jej obecność, niektórzy odczuwają chłód, innym zaczyna być
nieswojo, boją się.

Historia

Arisa przyszła na świat w zwyczajnej rodzinie, w wspaniałym królestwie Danae. Matka zajmowała się zielarstwem, z kolei jej ojciec 
zarabiał jako
hodowca
koni. Mama pokazywała jej świat roślin, lecz ją bardziej interesowały zwierzęta, dlatego zawsze, gdy matka była zajęta Arisa szybko
wymykała się
do ojca,
który uczył ją jazdy
konnej. Niekiedy wieczorami wymykała się nad Kryształowe Jezioro, gdzie dzięki zdolności używania mowy zwierząt udało jej się
zaprzyjaźnić się z
wieloma z ich przedstawicieli. Pewnej nocy matka Aris
poszła do swojej zielarni, która nagle staneła w płomieniach (nigdy nie wyjaśniono jak to się stało). Mama Aris zginęła, a ojciec całkowicie
się
załamał i
postanowił zostać zakonnikiem.
Opuszczona dziewczyna przejęła obowiązki rodziców. Na jej szczęście przyjechał do niej przyjaciel rodziny, Amicus, który zaopiekował się
nią i
gospodarstwem. Amicus z profesji był Alchemikiem, dzięki czemu, nauczył ją robienia wielu maści leczniczych, lecz widząc, że Arisę
ciekawią
zupełnie inne
rzeczy, zapisał ją do maga na nauki . Pewnego razu Amicusa odwiedził stary przyjaciel Sajmon, który uczył ją łucznictwa. Od tego czasu
stali się
przyjaciółmi ''na śmierć i życie''.
Nocami
wymykali się (nawet na kilka dni) nad Kryształowe Jezioro, właśnie tam nauczyła się sztuki przetrwania. W wolnych chwilach lubiła siedzieć
przy
starych
księgach.
Najbardziej lubiła te o zwierzętach. Gdy dorosła, Amicus musiał wyjechać, lecz
przed podróżą ofiarował jej magiczny amulet (który zawsze od tamtej pory zawsze przy sobie nosi). Pewnej burzliwej nocy, kiedy wracała
z targu
spotkała
małego
źrebaka, którym się zajęła. Kiedy Heros (jej towarzysz, koń) osiągnął cztery lata, wyruszyła z nim na poszukiwanie przygód. W czasie
podróży, aby
umilić
sobie czas śpiewa. Dorabiała jako zaklinacz
zwierząt, sprzedaje maści i zdarzało się, że pracowała jako śpiewaczka. Gdy znajdowała się w jakimś mieście koniecznie musiała zajrzeć do
księgarni.

Dziewczyna nie pamięta prawie nic ze swojego życia, jedynie scenę swojej śmierci. Pewien mężczyzna zamordował jej przyjaciela Sajmona,
czuła chęć zemsty, nienawiść i właśnie to zatrzymało elfkę na ziemi, kiedy oberwała bełtem prosto w serce. Teraz włóczy się po świecie
poszukiwaniu Clovisa Trauton (Sekiela), który zamordował ją i Sajmona.