Oglądasz profil – Stayer
Ogólne
- Godność:
- Stayer Ar'Angan
- Rasa:
- Alarianin
- Płeć:
- Mężczyzna
- Wiek:
- 27 lat
- Wygląda na:
- 27 lat
- Profesje:
- Łowca, Bard
- Majątek:
- Dostatni
- Sława:
- Nieznany
Aura
Aura jest dość słaba, jednak jej barwa na to nie wskazuje, albowiem ma odcień żelaza. Poświata ukazuje swój ametystowy blask, który magicznie migocze. Łatwo wyczuć mocny zapach wyprawionej skóry. W dotyku dość twarda, mimo to gnie się z łatwością. Jest przyjemnie gładka, jednak trzeba uważać na ostre wykończenia. Lepi się do podniebienia, pozostawiając trwały ślad.Połączone profile
Atrybuty
Krzepa: | raczej silny, wytrwały, wytrzymały |
---|---|
Zwinność: | bardzo zręczny, bardzo szybki, precyzyjny |
Percepcja: | dobry wzrok, dobry słuch, słaby zmysł magiczny |
Umysł: | bystry, błyskotliwy, silna wola |
Prezencja: | Ładny, charyzmatyczny |
Umiejętności
Tropienie | Mistrz |
---|---|
W tropieniu jest naprawdę uzdolniony, szkolił się w tym od młodości. A takze doświadczenie wiele go nauczyło, oczywiście jego wiedza w tym zakresie " | |
Podstawowy | |
Łucznictwo | Mistrz |
Potrafi strzelać szybko i celnie zarówno z długiego łuku, jak i refleksyjnego. Jest wyśmienitym łucznikiem, potrafi strzelać zarówno stojąc w miejscu, będąc w ruchu, a nawet z końskiego siodła, chociaż w tym ostatnim przypadku o wiele ciężej jest o taką samą celność jak w przypadku strzelania z twardego gruntu. | |
Skradanie się | Biegły |
Dość dobrze się skrada, w tej umiejętności pomaga mu o dziwo również jego płaszcz, który pomaga mu wtopić się w tło lasu, co Stayer skrupulatnie wykorzystuje. | |
Polowanie | Biegły |
Łowca i tropiciel musi umieć polować, na małą, średnią a nawet większą zwierzynę. Chociaż oczywiście niezawsze jest w stanie samotnie dać sobie radę z większym zwierzem. | |
Jeździectwo | Biegły |
Jest dobrym jeźdźcem. Razem z jego wierzchowcem na prawdę bardzo dobrze sobie radzi z jeździectwem, nie wypada z siodła, potrafi nawet osiągnąć większą prędkość, a w ostateczności nawet strzelać z siodła. | |
Uniki | Biegły |
Uniki... po prostu potrafi uniknąć ciosów, czy strzały. Bardzo przydatna umiejętność, zważając na to, że raczej nie jest stworzony od walki w zwarciu i dzięki unikom może w obliczu takiej spróbować uciec. | |
Gra na instrumencie (Mandola) | Biegły |
Po prostu umie grać na mandoli, co w parze ze śpiewem daje całkiem niezłe efekty. | |
Biegłość w broni białej ( dwa noże ) | Biegły |
Jeden z noży, wykorzystywany przez łucznika do walki wręcz, chociaż nie ma on oczywiście porównania nawet do krótkich mieczy. Drugi nóż - wykorzystywany do rzucania ( co mężczyzna bardzo dobrze opanował ). Do tego, potrafi jeszcze za pomocą obydwu noży zablokować cios mieczem, nie wliczając pchnięcia bo te można tylko odbić, zmieniając jego kierunek. | |
Przetrwanie | Opanowany |
Jest łowcą i tropicielem, częste wyprawy do lasu, nieraz nawet trwające wiele dni zmuszały go do przyswojenia sobie tej umiejętności. | |
Anatomia | Opanowany |
Zna słabe punkty w ciele zarówno zwierzyny jak i człowieka. To dość przydatna umiejętność w jego zawodzie i nie tylko. W końcu zawsze lepiej znać cudze słabe punkty w wielu okolicznościach. | |
Kartografia | Opanowany |
Potrafi samemu tworzyć proste mapy, oraz oczywiście odczytywać takowe, nie sprawia mu to większych trudności. | |
Śpiew | Opanowany |
Co tu dużo mówić, po prostu umie śpiewać, co w parze z umiejętnością gry na mandoli daje całkiem niezłe efekty. |
Cechy Specjalne
Biegłość w łukach | Zaleta |
---|---|
Bardzo dobrze posługuje się łukiem. W 10 sekund wypuszcza 3-4 strzały, wyćwiczonym ruchem | |
Biegłość w broni białej | Zaleta |
Dobrze posługuje się nożami, sam posiada dwa. | |
Znajomość dziczy | Zaleta |
Nie raz poruszał się po lasach, jak i po dziczy, zresztą umiejętność tropienia może mu tutaj pomóc | |
Orientacja w terenie | Zaleta |
Zna się na kartografii dlatego też łatwo zapamiętuje obrazy map |
Magia:
Nowicjusz | |
Przedmioty Magiczne
Złoty naszyjnik z dziwnym symbolem. | Baśniowy |
---|---|
Opisany w historii. |
Charakter
Stayer to mężczyzna dobroduszny, przyjacielski i życzliwy. Niemalże zawsze stawia dobro innych ponad swoje, co nie znaczy, że robi to zawsze i za każdego. Jednak jeżeli kogoś dobrze nie zna i nie wie, czy ktoś jest zły, czy dobry, potrafiłby spróbować uratować tą osobę. Bardzo dobrze rozumie pojęcie poświęcenia się. Jest bardzo spokojny i cierpliwy, a co za tym idzie - ciężko wyprowadzić go z równowagi i zdenerwować. Bardzo lubi używać sarkazmu w swoich wypowiedziach, a jeżeli sytuacja tego wymaga - potrafi w kilku prostych słowach zawrzeć to co ma do powiedzenia. Bardzo dobrze ocenia swoje własne umiejętności. Jest mimo wszystko bardzo skromny, a prócz tego bardzo uparty. Jeżeli postawi sobie jakiś cel, będzie ciągle dążył do jego osiągnięcia. Ostatecznie, można powiedzieć, że jest osobą bardzo zdystansowaną, nie lubi i kiedy nie musi - nie opowiada o sobie, czy nie zdradza wprost swoich planów. Mimo to, od pierwszego wrażenia sprawia dobre wrażenie i wzbudza zaufanie. Kolejną jego cechą jest lojalność i to, że dotrzymuje słowa. Wobec osób które zna i ceni jest naprawdę lojalny i jeżeli coś obieca - zrobi to. Chociaż jest małomówny, to w towarzystwie znajomych mu osób potrafi się rozgadać.
Wygląd
Stayer jest dość niskim i niepozornym mężczyzną. Ma średniej długości brązowe włosy, opadające delikatnie na jego twarz. Jest dość szczupły, jednakże dobrze umięśniony. Jego oczy są brązowej barwy, patrzą na świat ze spokojem i cierpliwością. Twarz ma ziemistą, o wydatnych kościach policzkowych. Po jego ruchach można zauważyć, że to nie jest zwykły obywatel tylko wytrawny łowca, stąpający po podłożu ostrożnie, ale zarazem dość szybko. Niemalże zawsze ma na sobie swój płaszcz z szerokim kapturem, w którym o ile sytuacja mu na to pozwala chowa swoją twarz.
Historia
Stayer urodził się... w zasadzie nie wie gdzie dokładnie, ale z pewnością to była jakaś niewielka farma gdzieś w okolicach Szepczącego Lasu. Od małego był zwykłym dzieciakiem, nic specjalnego go nie wyróżniało. No dobra, skłamalibyśmy, gdybyśmy tak to ujęli. Nie znał swoich rodziców i był wychowywany przez swoją dalszą rodzinę, kuzynostwo swoich rodziców, których nie znał i nie wiedział, dlaczego oni go nie wychowywali. Mimo tego jego dzieciństwo nie było ani specjalnie ciekawe, ani warte głębszego rozmyślania nad nim. Historia jak tysięcy, czy setek tysięcy innych dzieci, nie biorąc pod uwagę wychowywania przez trochę dalszą rodzinę. Wszystko się zmieniło, kiedy pewien łowca o imieniu Nathan zaproponował mu naukę pod jego okiem. Co jedenastoletniego chłopaka skusiło do wybrania takiego życia? Chyba ciekawość. Później oczywiście wielokrotnie sobie pluł w brodę, że był ciekaw i nie chciał zostać na farmie, bo jego trening nie był łatwy. Również Nathan nie oszczędzał chłopaka. Uczył go wielu przydatnych rzeczy - skradania się, walki, strzelania z łuku. Uczył go rysować i czytać mapy. Generalnie nauczył go wszystkiego co przydatne było w życiu na łonie natury. W zasadzie byłby w stanie przeżyć całkiem sam wiele lat, pewnie nawet dożyłby starości i mógłby przez cały ten czas nikogo innego nie spotykać. Bo sam by sobie dał radę. Jego termin trwał dobre kilka lat, dlatego dopiero mając mniej więcej dwadzieścia lat wyruszył na swoje pierwsze wyprawy. Po ukończeniu tegoż terminu, jak nazywał to Nathan otrzymał od swojego mentora magiczny naszyjnik. Otrzymał go jako swoistą spuściznę po swoim nauczycielu. Nie wiedział, że naszyjnik ma jakieś specjalne właściwości, bo też starszy tropiciel nic takiego mu nie powiedział. Może nie wiedział? W każdym razie, dopiero po kilku latach łucznik dowiedział się, że przy użyciu tego amuletu może stać się niewidzialny na kilka chwil. Na pewno było to coś przydatnego, jednakże nie odbywało się to bez skutków ubocznych. Przy użyciu tego, jego zmysł słuchu praktycznie zanikał na czas użycia amuletu i kilku chwil potem, dodatkowo po użyciu tej specjalnej właściwości odczuwał mdłości. Mimo tego - w kilku sytuacjach kryzysowych używał tego amuletu i co tu dużo mówić - ratowało go to z opresji. Gdyby nie to, dzisiaj mogłoby go tu nie być. Stayer praktycznie całe swoje życie spędził właśnie w Szepczącym Lesie, lub jego najbliższych okolicach. Z pewnością trafił do każdego większego miasta w tym regionie przynajmniej raz, a nawet mniejsze wioski bardzo często odwiedzał. Wielokrotnie pomagał na polowaniach, czy samodzielnie wykonywał różne zlecenia. Natomiast przede wszystkim poluje sam dla siebie i sprzedaży skór z upolowanych zwierząt.<br>Ar'Angan ma również w Szepczącym Lesie swoją własną chatkę, którą wybudował własnoręcznie. Spędza tam zimy, ale również różne krótkie okresy między polowaniami, jeżeli nie robi tego w jakimś skupisku ludzkim. <br> Przeżył wiele różnych przygód, niejednokrotnie był ranny, czy blisko śmierci, ale nadal żyje i ma się dobrze. A jego historia? Cóż... toczy się dalej.
Towarzysz
Imię: | Zryw |
---|---|
Gatunek: | Koń |
Płeć: | Samiec |
Wiek: | 14 lat |
Niezbyt wysoki, ani silny koń, jednak wytrzymały. Wytresowany do jeżdżenia tylko z jednym panem. Może jechać przez cały dzień kłusem. Imię zawdzięcza temu, że czasem zrywa się bez powodu.
-
- Najnowsze posty napisane przez: Stayer
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Data
-
-
Re: Prośby o akceptacje zmian w KP
Napisałem historię łucznika od nowa. W zasadzie kosmetyczna zmiana, bo żaden element historii nie uległ zmianie, mimo to, historia potrzebowała odświeżenia, w końcu ile lat temu ona była napisana? Ponad 8 lat t… - 769 Odpowiedzi
- 385693 Odsłony
- Ostatni post 5 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: [Karczma gdzieś w mieście] Kolejne spotkanie, znowu kłop
Dokładnie, świat jest wielki. A on i tak zna tylko niewielki jego skrawek. Zdarza mu się podróżować, ale ostatnimi czasy... raczej robi to na już znanych sobie szlakach, czy trasach. Trafia do miejsc, w których… - 16 Odpowiedzi
- 8484 Odsłony
- Ostatni post 5 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: [Karczma gdzieś w mieście] Kolejne spotkanie, znowu kłop
Spotykanie znajomych zawsze było fajną sprawą, ale tak naprawdę, czy nasz łucznik często miał tę przyjemność? Przede wszystkim, Saira w jego życiu była pewnym wyjątkiem, bo raczej nie zdarzało mu się za… - 16 Odpowiedzi
- 8484 Odsłony
- Ostatni post 5 lat temu Wyświetl najnowszy post
-