Oglądasz profil – Stayer

Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Stayer Ar'Angan
Rasa:
Czlowiek
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
27 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Aura jest dość słaba, jednak jej barwa na to nie wskazuje, albowiem ma odcień żelaza. Poświata ukazuje swój ametystowy blask, który magicznie migocze. Łatwo wyczuć mocny zapach wyprawionej skóry. W dotyku dość twarda, mimo to gnie się z łatwością. Jest przyjemnie gładka, jednak trzeba uważać na ostre wykończenia. Lepi się do podniebienia, pozostawiając trwały ślad.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Stayer
Grupy:
Inne Postacie:
Cerau, Stayer, Srdan, Riordian
Martwe postacie:
Cengreth, Jared, Carnivean, Evanesca, Aradisa, Dyathe
Płeć:
Mężczyzna
Lokalizacja:
Dębica

Skontaktuj się z Stayer

PW:
Wyślij prywatną wiadomość

Statystyki użytkownika

Rejestracja:
7 lat temu
Ostatnio aktywny:
4 dni temu
Liczba postów:
194
(0.23% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.07)
Najaktywniejszy na forum:
Szepczący Las
(Posty: 71 / 36.60% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
[W gęstym lesie] Samotny jeździec.
(Posty: 23 / 11.86% wszystkich postów użytkownika)

Podpis

"- Otóż, jeśli bym sobie wyobraził, że Kickera tutaj nie ma, wówczas z pewnością trudno by mi było cię dostrzec, drogi przyjacielu.
- Tak myślałem - stwierdził Horace, zadowolony.
- Zwłaszcza że unosiłbyś się wtedy dwa metry nad ziemią - dodał pod nosem Will.
- Co powiedziałeś? - spytał podejrzliwie Horace.
"

Atrybuty

Krzepa:raczej silny, wytrwały, wytrzymały
Zwinność:bardzo zręczny, bardzo szybki, precyzyjny
Percepcja:dobry wzrok, dobry słuch, słaby zmysł magiczny
Umysł:bystry, błyskotliwy, silna wola
Prezencja:Ładny, charyzmatyczny

Umiejętności

PrzetrwanieOpanowany
Jest łowcą i tropicielem, częste wyprawy do lasu, nieraz nawet trwające wiele dni zmuszały go do przyswojenia sobie tej umiejętności.
Skradanie sięBiegły
Dość dobrze się skrada, w tej umiejętności pomaga mu o dziwo również jego płaszcz, który pomaga mu wtopić się w tło lasu, co Stayer skrupulatnie wykorzystuje.
PolowanieBiegły
Łowca i tropiciel musi umieć polować, na małą, średnią a nawet większą zwierzynę. Chociaż oczywiście niezawsze jest w stanie samotnie dać sobie radę z większym zwierzem.
TropienieMistrz
W tropieniu jest naprawdę uzdolniony, szkolił się w tym od młodości. A takze doświadczenie wiele go nauczyło, oczywiście jego wiedza w tym zakresie "
Podstawowy
AnatomiaOpanowany
Zna słabe punkty w ciele zarówno zwierzyny jak i człowieka. To dość przydatna umiejętność w jego zawodzie i nie tylko. W końcu zawsze lepiej znać cudze słabe punkty w wielu okolicznościach.
JeździectwoBiegły
Jest dobrym jeźdźcem. Razem z jego wierzchowcem na prawdę bardzo dobrze sobie radzi z jeździectwem, nie wypada z siodła, potrafi nawet osiągnąć większą prędkość, a w ostateczności nawet strzelać z siodła.
KartografiaOpanowany
Potrafi samemu tworzyć proste mapy, oraz oczywiście odczytywać takowe, nie sprawia mu to większych trudności.
ŁucznictwoMistrz
Potrafi strzelać szybko i celnie zarówno z długiego łuku, jak i refleksyjnego. Jest wyśmienitym łucznikiem, potrafi strzelać zarówno stojąc w miejscu, będąc w ruchu, a nawet z końskiego siodła, chociaż w tym ostatnim przypadku o wiele ciężej jest o taką samą celność jak w przypadku strzelania z twardego gruntu.
ŚpiewOpanowany
Co tu dużo mówić, po prostu umie śpiewać, co w parze z umiejętnością gry na mandoli daje całkiem niezłe efekty.
UnikiBiegły
Uniki... po prostu potrafi uniknąć ciosów, czy strzały. Bardzo przydatna umiejętność, zważając na to, że raczej nie jest stworzony od walki w zwarciu i dzięki unikom może w obliczu takiej spróbować uciec.
Gra na instrumencie (Mandola)Biegły
Po prostu umie grać na mandoli, co w parze ze śpiewem daje całkiem niezłe efekty.
Biegłość w broni białej ( dwa noże )Biegły
Jeden z noży, wykorzystywany przez łucznika do walki wręcz, chociaż nie ma on oczywiście porównania nawet do krótkich mieczy. Drugi nóż - wykorzystywany do rzucania ( co mężczyzna bardzo dobrze opanował ). Do tego, potrafi jeszcze za pomocą obydwu noży zablokować cios mieczem, nie wliczając pchnięcia bo te można tylko odbić, zmieniając jego kierunek.

Cechy Specjalne

Biegłość w łukachZaleta
Bardzo dobrze posługuje się łukiem. W 10 sekund wypuszcza 3-4 strzały, wyćwiczonym ruchem
Biegłość w broni białejZaleta
Dobrze posługuje się nożami, sam posiada dwa.
Znajomość dziczyZaleta
Nie raz poruszał się po lasach, jak i po dziczy, zresztą umiejętność tropienia może mu tutaj pomóc
Orientacja w terenieZaleta
Zna się na kartografii dlatego też łatwo zapamiętuje obrazy map

Magia:

Nowicjusz

Przedmioty Magiczne

Złoty naszyjnik z dziwnym symbolem.Baśniowy
Opisany w historii.

Charakter

Stayer to mężczyzna dobroduszny, przyjacielski i życzliwy. Niemalże zawsze stawia dobro innych ponad swoje, co nie znaczy, że robi to zawsze i za każdego. Jednak jeżeli kogoś dobrze nie zna i nie wie, czy ktoś jest zły, czy dobry, potrafiłby spróbować uratować tą osobę. Bardzo dobrze rozumie pojęcie poświęcenia się. Jest bardzo spokojny i cierpliwy, a co za tym idzie - ciężko wyprowadzić go z równowagi i zdenerwować. Bardzo lubi używać sarkazmu w swoich wypowiedziach, a jeżeli sytuacja tego wymaga - potrafi w kilku prostych słowach zawrzeć to co ma do powiedzenia. Bardzo dobrze ocenia swoje własne umiejętności. Jest mimo wszystko bardzo skromny, a prócz tego bardzo uparty. Jeżeli postawi sobie jakiś cel, będzie ciągle dążył do jego osiągnięcia. Ostatecznie, można powiedzieć, że jest osobą bardzo zdystansowaną, nie lubi i kiedy nie musi - nie opowiada o sobie, czy nie zdradza wprost swoich planów. Mimo to, od pierwszego wrażenia sprawia dobre wrażenie i wzbudza zaufanie. Kolejną jego cechą jest lojalność i to, że dotrzymuje słowa. Wobec osób które zna i ceni jest naprawdę lojalny i jeżeli coś obieca - zrobi to. Chociaż jest małomówny, to w towarzystwie znajomych mu osób potrafi się rozgadać.

Wygląd

Stayer jest dość niskim i niepozornym mężczyzną. Ma średniej długości brązowe włosy, opadające delikatnie na jego twarz. Jest dość szczupły, jednakże dobrze umięśniony. Jego oczy są brązowej barwy, patrzą na świat ze spokojem i cierpliwością. Twarz ma ziemistą, o wydatnych kościach policzkowych. Po jego ruchach można zauważyć, że to nie jest zwykły obywatel tylko wytrawny łowca, stąpający po podłożu ostrożnie, ale zarazem dość szybko. Niemalże zawsze ma na sobie swój płaszcz z szerokim kapturem, w którym o ile sytuacja mu na to pozwala chowa swoją twarz.

Historia

Stayer urodził się... w zasadzie nie wie gdzie dokładnie, ale z pewnością to była jakaś niewielka farma gdzieś w okolicach Szepczącego Lasu. Od małego był zwykłym dzieciakiem, nic specjalnego go nie wyróżniało. No dobra, skłamalibyśmy, gdybyśmy tak to ujęli. Nie znał swoich rodziców i był wychowywany przez swoją dalszą rodzinę, kuzynostwo swoich rodziców, których nie znał i nie wiedział, dlaczego oni go nie wychowywali. Mimo tego jego dzieciństwo nie było ani specjalnie ciekawe, ani warte głębszego rozmyślania nad nim. Historia jak tysięcy, czy setek tysięcy innych dzieci, nie biorąc pod uwagę wychowywania przez trochę dalszą rodzinę. Wszystko się zmieniło, kiedy pewien łowca o imieniu Nathan zaproponował mu naukę pod jego okiem. Co jedenastoletniego chłopaka skusiło do wybrania takiego życia? Chyba ciekawość. Później oczywiście wielokrotnie sobie pluł w brodę, że był ciekaw i nie chciał zostać na farmie, bo jego trening nie był łatwy. Również Nathan nie oszczędzał chłopaka. Uczył go wielu przydatnych rzeczy - skradania się, walki, strzelania z łuku. Uczył go rysować i czytać mapy. Generalnie nauczył go wszystkiego co przydatne było w życiu na łonie natury. W zasadzie byłby w stanie przeżyć całkiem sam wiele lat, pewnie nawet dożyłby starości i mógłby przez cały ten czas nikogo innego nie spotykać. Bo sam by sobie dał radę. Jego termin trwał dobre kilka lat, dlatego dopiero mając mniej więcej dwadzieścia lat wyruszył na swoje pierwsze wyprawy. Po ukończeniu tegoż terminu, jak nazywał to Nathan otrzymał od swojego mentora magiczny naszyjnik. Otrzymał go jako swoistą spuściznę po swoim nauczycielu. Nie wiedział, że naszyjnik ma jakieś specjalne właściwości, bo też starszy tropiciel nic takiego mu nie powiedział. Może nie wiedział? W każdym razie, dopiero po kilku latach łucznik dowiedział się, że przy użyciu tego amuletu może stać się niewidzialny na kilka chwil. Na pewno było to coś przydatnego, jednakże nie odbywało się to bez skutków ubocznych. Przy użyciu tego, jego zmysł słuchu praktycznie zanikał na czas użycia amuletu i kilku chwil potem, dodatkowo po użyciu tej specjalnej właściwości odczuwał mdłości. Mimo tego - w kilku sytuacjach kryzysowych używał tego amuletu i co tu dużo mówić - ratowało go to z opresji. Gdyby nie to, dzisiaj mogłoby go tu nie być. Stayer praktycznie całe swoje życie spędził właśnie w Szepczącym Lesie, lub jego najbliższych okolicach. Z pewnością trafił do każdego większego miasta w tym regionie przynajmniej raz, a nawet mniejsze wioski bardzo często odwiedzał. Wielokrotnie pomagał na polowaniach, czy samodzielnie wykonywał różne zlecenia. Natomiast przede wszystkim poluje sam dla siebie i sprzedaży skór z upolowanych zwierząt.
Ar'Angan ma również w Szepczącym Lesie swoją własną chatkę, którą wybudował własnoręcznie. Spędza tam zimy, ale również różne krótkie okresy między polowaniami, jeżeli nie robi tego w jakimś skupisku ludzkim.
Przeżył wiele różnych przygód, niejednokrotnie był ranny, czy blisko śmierci, ale nadal żyje i ma się dobrze. A jego historia? Cóż... toczy się dalej.