Oglądasz profil – Karwel

Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Karwel Serdian
Rasa:
Krasnolud
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
400 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Żelazna aura o przeciętnej sile i obsydianowej poświacie. Wokół niej nie słychać żadnego dźwięku. Pachnie skórą, piżmem i stalą. W dotyku jest ostra i niezwykle twarda a w smaku gorzka.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Karwel
Grupy:
Martwe postacie:

Skontaktuj się z Karwel

PW:
Wyślij prywatną wiadomość

Statystyki użytkownika

Rejestracja:
8 lat temu
Ostatnio aktywny:
7 lat temu
Liczba postów:
7
(0.01% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.00)
Najaktywniejszy na forum:
Księstwo Karnstein
(Posty: 4 / 57.14% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
Przystań w Varhelu - czas Nefalimów
(Posty: 4 / 57.14% wszystkich postów użytkownika)

Podpis

http://img691.imageshack.us/img691/3197/karrrrrr.jpg Karwel bez hełmu.
http://fc02.deviantart.net/fs51/f/2009/311/a/e/ae56c118faa4dd4b40633e6c69ced1e0.jpg "Lekki" Strój Karwela( ten w stroju to nie on)

Atrybuty

Krzepa:stalowe mięśnie, wytrwały, wytrzymały
Zwinność:niezbyt zręczny, szybki, dokładny
Percepcja:dobry wzrok, dobry słuch, szczątkowy smak, słaby zmysł magiczny
Umysł:pojętny, ineligentny, b. silna wola
Prezencja:godny, charyzmatyczny

Umiejętności

TaktykaOpanowany
Nabyte w szkoleniu wojskowym.
StrategiaOpanowany
Nabyte w szkoleniu wojskowym.
HistoriaPodstawowy
Zainteresowanie Karwela.
KowalstwoOpanowany
Zainteresowanie Karwela.
Władanie Toporem ( dwu i jedonręczy)Mistrz
Szkolone od dzieciństwa.
UnikiPodstawowy
Nabyte w bitwach.
BestiologiaPodstawowy
Nabyte w szkoleniu wojskowym.

Cechy Specjalne

TwardzielZaleta
Jak inni przedstawiciele swej rasy, jest bardzo wytrzymały oraz odporny na zmęczenie, ból i choroby.
Ryk BojowyDar
Karwel wydaje z siebie przerażający ryk mogący przestraszyć lub ogłuszyć przeciwników.
Kształtowanie KamieniaFenomen
Karwel swoją wrodzoną mocą kształtuje dowolnie kamień, mogąc stworzyć małą jaskinię schronienie, zapadnię, małe wrota i inne. Wymaga to jednak ogromnej ilości mocy i męczy krasnala.

Magia:

Nowicjusz

Przedmioty Magiczne

Topór Rodu SeridanTajemny
Potężny, dwuręczny topór bojowy. Na życzenie może się zmienić w topór jednoręczny oraz zapłonąć żywym ogniem. Topór ma osobowość, jednak bardzo rzadko coś mówi, czy się sprzeciwia.

Charakter

Karwel jest, krótko mówiąc, neutralny. Nie ocenia istot po stereotypach, a po czynach. Oczywiste jest, że woli istoty dobre niż złe, ale póki zła istota mu nie zawini, on też jej nic nie zrobi. Doświadczony przez życie potrafi wprawnie oceniać istoty. Nie weźmie udziału w mordowaniu niewinnych, jednak czasami może się porwać na pomaganie innym, choć zazwyczaj pomaga tylko przyjaciołom. Jego celem jest znalezienie swojego miejsca w świecie oraz zarobienie kilku monet przy okazji. Jest nieufny w stosunku do istot, które mu zawiniły, ale potrafi przebaczać. Wobec wrogów, którzy są potężniejsi, jest bezlitosny.

Wygląd

Karwel jest dość wysoki jak na krasnoluda. Jego czarna broda sięga mu do ramion, to samo włosy o tej samej barwie. Oczy ma niebieskie. Cera dość opalona jak na krasnoluda. Porusza się ciężkim, wojskowym krokiem. Mówi powoli i opanowanie niezależnie od zdarzenia. Ubiera się zazwyczaj schludnie, jednak jest przyzwyczajony do kiepskich warunków. Jest dość dobrze zbudowany.

Historia

Karwel urodził się w klanie na dalekiej północy w mieście Eternar. Już w dzieciństwie ciągnęło go do przygód i walki. W wieku 20 lat został wysłany do służby wojskowej, w której to spędził lat 50. Po owych 50 latach wyruszył szukać przygód. Spędził wiele czasu na podróżowaniu po świecie, przeżywając wiele przygód między innymi polowanie na smoka, które zakończyło się dość chaotycznym uciekaniem, podróżą z karawaną po pustyni, która o dziwo przebiegała dość spokojnie, nie licząc pijanego gnoma w dziwnej latającej maszynie, która przeleciała nad karawaną. Aby potem rozbić się o wieżę miasta, do którego owa karawana zmierzała i wielką ucztą podczas bycia strażnikiem pewnego lorda, który lordem się nie okazał. Poznał wiele istot — od demonów po niziołki, które porwały go, sądząc, że jest jakimś wyjątkowym gatunkiem ogra. Życie skierowało go teraz w te strony. Ale czy tu zostanie? Kto wie....