Prace konkursowe - Cuda Alaranii.Zasady konkursu - Cuda Alaranii.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Niara
Pani Snów
Posty: 2129
Rejestracja: 15 lat temu
Rasa: Anioł Światła
Profesje: Władca , Mag , Opiekun
Ranga: Administrator
Uwagi administracji: Jeśli macie do mnie jakieś pytania, chcecie porozmawiać, zapytać o koncept na postać, o pozwolenie na nowe konto, czy cokolwiek innego - najłatwiej złapać mnie na discordzie lub przez PW. UWAGA! Jeśli twoja KP, po umieszczeniu prośby w temacie, czeka na sprawdzenie dłużej niż 3 dni, zapytaj o nią na kanałach prywatnych - PW, discord.
Kontakt:

Zasady konkursu - Cuda Alaranii.

Post autor: Niara »

Tematem naszego pierwszego konkursu graficznego będą „Cuda Alaranii”, czyli miejsca znajdujące się na terenie naszego kontynentu, ale także magiczne stworzenia i postacie różnych ras. Spis miejsc, postaci i stworzeń, które można rysować znajduje się poniżej:

Pałac Królewski w Seranaii.
Pałac królewski zbudowany z białego kamienia, wysoki na ponad 4 piętra, z mnogością wysokich, strzelistych i wąskich wież. Posiadający niezliczoną ilość małych komnat oraz ogromną salę balową i jadalną. Posiedzenia królewskie odbywają się w wielkiej sali we wschodniej części zamku. Komnaty królewskie zajmują natomiast całą północą część posiadłości z widokiem na morze. Pałac posiada ogromny park, oraz ogrody umiejscowione po wschodniej i zachodniej jego części.

Żelazna Twierdza w Rododendronii.
Twierdza wznosząca się na wzgórzu górującym nad miastem Rododendronia. Jej ściany w przeciwieństwie do większości tego typu budowli zostały wykonane z żelaza, a nie kamienia. Mury warowni pokryte są licznymi runami, które chronią budowlę przed formami magicznego ataku, a także przed przedostaniem się do środka kogoś za pomocą magii. Twierdza jest bardzo stara, a sposób jej powstania ginie w pomrokach dziejów. Legenda głosi, iż mury twierdzy pamiętają jeszcze czasy świetności Środkowego Królestwa.

Kamienny Ołtarz w Szepczącym Lesie.
Gdzieś w głębi Szepczącego Lasu, pośrodku tajemniczej, mrocznej polany wznosi się Kamienny Ołtarz, miejsce mocy, magii i... tajemnic. Niewielu trafia w to miejsce. Ścieżka tu wiodąca wije się, zakręca i potrafi nagle znikać spod stóp, a ponure, stare drzewa zdają się być "żywymi" strażnikami tego miejsca. Niewątpliwie miejsce niezwykłej mocy, używane od dawna do odprawiania tajemnych rytuałów. Pełne sekretów i tajemnic, z których większość nie została jeszcze poznana, lub wiedza o nich zapomniana została w mrokach dziejów.

Polana Wróżek w Szepczącym Lesie
Dobrze ukryta polana w środku Lasu, gdzie niewiele osób ma wstęp. Zamieszkiwana przez wróżki, które tutaj rodzą się, dorastają i żyją. W samym jej centrum znajduje się stare, rozłożyste drzewo, miejsce, gdzie magiczne istotki mieszkają. W środku niego znajduje się również rodnia - miejsce potężnej, acz przyjaznej magii, gdzie wróżki się rodzą.

Drzewo Świata w Górach Druidów.
Yggdrasill - Drzewo świata. Ogromne drzewo którego korzenie sięgają wnętrza ziemi, a korona wznosi się pod niebiosa. Nikt tak naprawdę nie wie w której cześć gór się znajduje, a ścieżkę która tutaj prowadzi mogą zobaczyć tylko "oczy anioła".

Łzy Rapsodii w Szczytach Fellarionu.
Z zachodnich szczytów Gór Fellarionu spływają dziesiątki wodospadów. Ich nazwa pochodzi od starożytnej legendy o księżniczce Rapsodii, która zamknięta w magicznej wieży w górach płakała tak długo, że z gór zaczęły spływać liczne wodospady.

Gryf.
Szlachetne stworzenie o skrzydłach, głowie i przednich łapach orła oraz tułowiu i uszach lwich. Jest bardzo pięknym i groźnym stworzeniem zamieszkującym góry. Są dzikie, aczkolwiek od razu po wykluciu z jaja, można je udomowić, ale ciężko zdobyć ich jaja, gdyż zawzięcie bronią swych gniazd.

Dwunastomackownica
Cechy charakterystyczne: Jest to ośmiornica o nadzwyczajnych rozmiarach i dwunastu długich obślizgłych mackach zakończonych wielkimi kościanymi grotami. Atakuje statki jedynie przez pomyłkę, myląc je z jadalnymi stworzeniami, aczkolwiek zdarza się to bardzo rzadko. Prawdopodobnie powstała przez zaburzenie magii, która spowodowała wzrost i długowieczność stworzenia.

Gipsoda
Gipsody to złe duchy wód. Przybierają postać koni i krążą wokół swojego legowiska. Wydają się bardzo spokojne . Zwabiają młodzieńców i namawiają by ci je dosiedli, wtedy zrywają się i galopują w kierunku wody. Ofiara nie może z niej zejść, zostaje zabrana pod wodę gdzie się topi i zostaje pożarta. Gipsodę można pokonać i oswoić plotąc i zakładając jej uzdę z glonów, jest to jednak bardzo trudne.

Kaer Nathaerin (czyt. Ker Natherini)
Istoty przypominające wysokich na 8 stóp niezwykle chudych i kościstych ludzi. Ich szorstka skóra ma żółtawe zabarwienie, a dłonie posiadają jedynie cztery palce, którym posługują się niezwykle zręcznie. Ich twarze są pociągłe, pozbawione ust i nosa, zamiast niego w ich głowie znajdują się dwa niewielkie otwory. Mają żółte, kocie oczy i szpiczaste uszy, a ich rzadkie włosy są koloru srebra. Ich społeczeństwo tworzy odrębną, odizolowaną od reszty świata strukturę. Porozumiewają się przy pomocy telepatii. Całe dnie spędzają na zgłębianiu magicznych sekretów.

Krydiana.
Duch nocy. Kobieta o niezwykłej urodzie, pojawiająca się tylko w nowiu i przy pełni księżyca. Krydiany ,mają bardzo charakterystyczną, ciemną karnacje skóry i kruczoczarne, długie, sięgające do kostek włosy, które zawsze splecione są w warkocz. Mieszkają w wysokogórskich jaskiniach, a właściwie w skalnym mieście wyrzeźbionym w górskich szczytach. Nigdy nie opuszczają swojej krainy w dzień. Skalane miasto oświetlają wyłącznie pochodnie. Krydiany to niezwykle silne i waleczne istoty, ich społeczeństwo składa się wyłącznie z kobiet. Znane są z kucia niezwykle trwałych broni, głównie mieczy i sztyletów. Są doskonałymi amazonkami. Najcenniejszą z ich zdolności jest możliwości widzenia w ciemnościach, dlatego ich oczy są ciemnogranatowe. Potrafią posługiwać się łukiem, do doskonałości doprowadziły umiejętność posługiwania się mieczem.

Pokusa.
Pokusy są to bardzo piękne diablice zamieszkujące dno Piekła, w swojej naturalnej postaci z ich pleców wyrasta para nietoperzach skrzydeł, a ich kręgosłup zakończony jest długim, ciemnym ogonem. Potrafią przybierać ludzką postać. Dzięki zdolności czytania w myślach mogą dowolnie kształtować swoje ciała wedle upodobań ich ofiary. Zaspokajają najbardziej skrywane ludzkie żądze, przywodząc tym samym zgubę na ich dusze. Maja słabość do uwodzenia młodych mężczyzn. Zaatakowane, nie podejmują walki, lecz uciekają.


Prace muszą zawierać elementy powyższych opisów. Osoba zainteresowana wybiera jedno z wyżej opisanych miejsc/stworów/postaci. W konkursie mogą brać udział wszyscy użytkownicy, włącznie z moderatorami, którzy nie wchodzą w skład komisji oceniającej. W konkursie można brać udział tylko jednym, wybranym przez siebie kontem. Pracę można wykonywać dowolną techniką. Prace można przysyłać na adres:

Aneta Bródka
Forum Granica PBF
Dąbrówki 1/12
61-501 Poznań.

Lub na nasz adres mailowy: granicapbf@gmail.com

W konkursie nie biorą udziału zdjęcia.

W tytule maila lub na odwrocie pracy prosimy o wpisanie tematu konkursu, nazwę wybranego miejsca/stwora/postaci oraz loginu konta, z którego bierzesz udział w konkursie.

Najmniejszy format pracy to A4, największy A2, przy digital artach najmniejsza rozdzielczość to 600x600, maksymalna rozdzielczość dowolna.

W skład komisji oceniającej prace wchodzą: Niara, Meridion, Liriels.

Prace konkursowe można przysyłać od 4.06.2012 do 31.08.2012.
Data ogłoszenia wyników konkursu pojawi się po 3.09.2012.
Dla zwycięzcy konkursu przewidziana jest nagroda rzeczowa!
Życzymy powodzenia!
Królowa Niara
Królowe na trony!

"A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto,
z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto."


“Nie ten mocny, kto burzy lecz ten, który podpiera. Nie ten, co łzy wyciska, lecz ten co je wyciera. Człowiekiem najszlachetniejszym w całym ludzkim tłumie, jest ten kto oprócz łez własnych cudze łzy rozumie.”
ODPOWIEDZ

Wróć do „Prace konkursowe - Cuda Alaranii.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości