Oglądasz profil – Jarvan

W tej karcie postaci zostały wprowadzone zmiany i wymagają one ponownej akceptacji
Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Jarvan Stark
Rasa:
Człowiek
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
26 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Aura o przeciętnej sile oraz barwie cyny i cynku. Bije od niej szmaragdowa poświata. Wokół niej nie słychać żadnego dźwięku. Towarzyszy jej woń rozgrzanego metalu, zapach dobrze wyprawionej skóry, igliwia i grzybni. W dotyku jest twarda i sztywna a w smaku pikantna.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Jarvan
Wiek:
31
Grupy:

Skontaktuj się z Jarvan

Pola kontaktu widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Statystyki użytkownika

Years of membership:
12
Rejestracja:
13 lat temu
Ostatnio aktywny:
-
Liczba postów:
10
(0.01% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.00)
Najaktywniejszy na forum:
Szlak Ziół
(Posty: 3 / 30.00% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
Zlecenie na szlaku
(Posty: 3 / 30.00% wszystkich postów użytkownika)

Połączone profile

Brak profili posiadających połączenia.

Atrybuty

Krzepa:raczej silny, wytrwały, wytrzymały
Zwinność:niezbyt zręczny, b. niedokładny
Percepcja:wyostrzony wzrok, dobry słuch, kiepski węch, przytępione czucie, pozbawiony zmysł magiczny
Umysł:niezbyt bystry, niezbyt błyskotliwy, Żelazna wola
Prezencja:Ładny, nieokrzesany, przekonywujący

Umiejętności

Władanie BroniąOpanowany
Lata praktyki walki mieczem jednoręcznym ze swoim ojcem zaowocowały. Opanował podstawy kunsztu pojedynków, kilka manewrów oraz biegłość w mieczu. Ważna w tej umiejętności jest siła, lecz kluczowym atrybutem może się czasami okazać szybkość.
RolnictwoBiegły
Praktyczna wiedza na temat uprawy roślin. Umiejętność ta pozwala na efektywną produkcję żywności i paszy dla zwierząt oraz materiałów na płótna. Ważna jest tu wytrwałość, odporność i siła.
PływanieBiegły
Nieraz zdarzało mu się ratować kogoś we wsi, zazwyczaj były to drobne wypadki — na przykład, mała dziewczynka wpadła do studni lub sędziwy starzec ześlizgnął się ze zbocza i wpadł do rwącej rzeki.
Targowanie sięOpanowany
Opisuje umiejętność postaci do targowania się odnośnie do cen przedmiotów, umiejętność przyciągania klientów, znajomość kruczków handlowych. Dzięki opanowaniu arkanów handlu możliwe jest sprzedawanie i kupowanie towarów po korzystniejszych cenach. Ważna jest tu przede wszystkim charyzma i postawa. Czasem pomaga również dobry wygląd.
WspinaczkaPodstawowy
Opisuje umiejętność wspinania się po stromych powierzchniach, a nawet pionowych ścianach. Niektóre rasy wymagają do tego specjalnego sprzętu, inne zostały wyposażone w takowy sprzęt przez naturę. Ważna jest tutaj siła, zręczność oraz wytrwałość.
PolowanieOpanowany
Umiejętność polowania na zwierzynę łowną, podchodzenia jej, znajomość jej słabych punktów. To także znajomość zwyczajów zwierząt i potworów, która pozwala odnajdywać miejsca, w którym często bywają. Przy uczeniu się tej umiejętności ważna jest wysoka bystrość, a także dobry wzrok i słuch.
KowalstwoBiegły
Opisuje zdolność postaci do obróbki metali. Postać, która ją opanowała, potrafi wykuwać narzędzia, broń, podkuwać konie czy też reperować pancerze lub inne zniszczone przedmioty. Potrafi także ocenić stan, w jakim znajduje się dana rzecz. Ważna jest tu siła, zręczność i precyzja. Czasami przydaje się również wytrwałość, a w przypadku bardziej skomplikowanych przedmiotów – błyskotliwość.
Pismo i czytanieOpanowany
Potajemnie w wolnym czasie uczył się czytać i pisać, bo jak twierdził, chciał być wykształconą osobą.
Rozpalanie ogniskaBiegły
Niezwykle niezbędna umiejętność dla podróżnika, zwłaszcza w chłodne wieczory. Nic praktycznie nie wpływa na tę umiejętność.
EtykietaPodstawowy
Nie pochodził ze szlacheckiej czy zamożnej rodziny. Podstawy jednak opanował i umie się zachowywać wśród dworzan oraz innych dostojników. Chodzi również o znanie zwyczajów panujących na dworach szlacheckich. Umiejętność poprawnego wysławiania się, oddawania ukłonów czy posługiwania się sztućcami. Niezbędna każdemu arystokracie. Ważna jest tutaj charyzma i błyskotliwość.
DrwinaBiegły
Za pomocą charyzmy zaczepia przeciwnika, odciągając jego uwagę od swojego towarzysza, narażając się przy tym na atak z jego strony.
Dzika szarżaPodstawowy
Jarvan skupia się na swoim mieczu oraz na swoim przeciwniku, następnie robi trzy kroki w tył tylko po to, by za moment z dużym impetem uderzyć na wroga.
Gra na harmonijcePodstawowy
Właściwie Jarvan od niedawna zaczął się tego uczyć. Jednak to jak szybko wchłania wiedzę sprawiło, iż jak na amatora szło mu zanadto dobrze.

Cechy Specjalne

Niezwykle chłonny umysłDar
Jeszcze się uczy, a jego zapał do nauki oraz fakt, iż jest młody, wyjątkowo daje mu szanse na lepsze zrozumienie i nauczenie się poszczególnych dziedzin i gałęzi nauki, w tym umiejętności.

Magia:

Nowicjusz

Przedmioty Magiczne

Stary, zaniedbany pierścieńBaśniowy
Podarowany mu przez matkę na łożu śmierci, na jej życzenie miał go chronić od wszelkich nieszczęść i przykrości. Chroni przed klątwami.

Charakter

W rzeczywistości jednak był jak każdy inny młodzieniec w tym wieku. Żądnym przygód, chęci zabawy oraz przeróżnych swawoli. Rwało go dosłownie wszędzie. Jednak w sytuacjach krytycznych potrafił zachować zimną krew, bo jak go ojczym uczył, heroizm nie prowadzi do niczego dobrego. Nie ma za bardzo swojego zdania, zazwyczaj przystaje po stronie tego, który ma rację lub za osobą, którą popiera większość zgromadzenia. Zawsze marzył o tym, by być rycerzem. Prawa i reguły są dla niego niczym obowiązek. Czasem stawał w obronie potrzebujących, sam zaś najczęściej obrywał. Nie jest obojętny na ludzką krzywdę. Jest typem samotnika i wcale nie z wyboru. Nie przeszkadza mu towarzystwo drugiej osoby, wręcz przeciwnie. Jedyne czego się lęka to pająki.

Wygląd

Jego wygląd jest przeciętny. Jego włosy są długie, czarne, oczy zaś piwne. Dziwnym zrządzeniem losu jest fakt, iż jego cera wygląda na dziewczęcą, co niezbyt mu się przez jakiś czas podobało. W końcu jednak zaakceptował się takim, jakim jest. Mierzy sobie 173 cm, a jego budowa ciała jest wyrzeźbiona, lecz nie krępa. Nie zawiera w sobie żadnego specjalnego stylu zachowawczego czy poruszania się, a także gestów. Jest wytrwalszy, aniżeli silny. Jest jeszcze bardzo młodą osobą, niedoświadczoną i próbującą życia. Nie ubiera się najlepiej. Zawsze wkładał to, co podawała mu jego matka. Sam nigdy za dobrze nie potrafił prowadzić swojej ''garderoby''. Ma także gęste brwi, co sprawia wrażenie, że wygląda na poważną osobę.

Historia

Urodził się w Winterfell. Była to mała osada położona nieopodal rzeki Kog. Wychowywał się w bardzo licznej rodzinie, a warunki nie pozwalały im na normalny byt. W wieku 9 lat przyuczany już był do ciężkiej pracy i zawsze pomagał swojemu ojcu w pracy, kiedy tylko tego potrzebował. W wieku 12 lat po raz pierwszy doznał możliwości uczenia się walki mieczem, bo jak twierdził, chciał zostać rycerzem. Było dużo sprzeciwów, ale w końcu jego ojciec się zgodził. Wszystko to zapoczątkowała praca u kowala, gdzie zresztą pracował później jako czeladnik, czyli pomagał kowalowi, a sam jeszcze uczył się podstaw oraz najważniejszych rzeczy dotyczących wytapiania, odlewania, kucia itp. Jego rodzice byli po prostu zwykłymi ludźmi mieszkającymi na roli. On sam wraz z dwoma braćmi i jedną siostrą musieli również pracować, by przeżyć. Nieraz się zdarzyło, że byli publicznie poniżani. Wiele nieszczęść dotknęło tę rodzinę. Najpierw zabójstwo Geralda, najstarszego syna w tej rodzinie. Później doszło do gwałtu na Annie, która miała jeszcze zaledwie 13 lat. Na koniec przyszła zaraza i zebrała śmiertelne żniwo. Stracił wtedy wszystko. Dom, rodzinę, najbliższych... wszystko. Sam ledwo wygrał walkę o życie. Chciał nawet odebrać sobie życie i nie męczyć się dłużej.

Wtedy przybył do niego kowal, u którego niegdyś pracował.
- Młodzieńcze — powiedział — Wiem, jak ci jest ciężko.
Jarvan jednak milczał. Nie mógł się pogodzić z losem swojej rodziny, przecież nikomu nie zawinili. Dlaczego oni? Te pytania najczęściej krążyły mu po głowie. W pewnym jednak momencie poczuł na swoim ramieniu rękę kowala.*
-Mogę ci zapewnić schronienie — spojrzał litościwie na chłopca. Podrapał się drugą ręką po głowie, wtem kontynuował. - Przyda mi się twoja pomoc. Nauczę cię kowalstwa, a jeśli zechcesz, nauczę cię władać mieczem.
-Ale ja już umiem władać mieczem -powiedział bez namysłu.
-Głupcze. Człowiek całe życie się uczy pewnych rzeczy i mimo, że będziesz w tym lepszy od większości osób, to jednak, by osiągnąć pełny sukces, to trzeba się hardo do tego przyłożyć, no wiesz... trening czyni mistrza! - przerwał. Nie chciał dziecku prawić kazania, więc tylko zapytał. -To jak? Idziesz? - I wyciągnął przyjaźnie rękę do młodzieńca. Jarvan nic nie mówiąc, złapał go za rękę i razem wyszli z tego przytułku i udali się bezpośrednio do kuźni.

Pewnie sobie pomyślisz, że ta historia jest prostolinijna i denna. Ale jakże odmieniła życie Jarvana. To właśnie dzięki kowalowi mógł znowu stanąć na nogi i mógł kontynuować swoje życie, pasje, mógł sobie od teraz pozwolić na pewne rzeczy. Gdy miał już 25 lat był bardzo wytrawnym kowalem. Nie najlepszym, ale był dobry w tym, co robi. Nawet jego szermierka uległa znacznej poprawie, gdyż jego zmarły ojciec był za dawnych lat zaledwie strażnikiem miejskim. A halabarda niewiele ma do miecza. A właśnie! Skoro mowa o rodzinie, jest jeszcze jeden kluczowy moment w jego życiu. Gdy jego matka umierała, podarowała mu pierścień, który nosiła, kiedy jeszcze była małą dziewczynką. Przyjął ten gest i siedział z matką do końca. W wieku 12 lat widział jej śmierć.

W wieku 27 lat zapragnął czegoś nowego, czegoś porywającego. Czegoś, co pamiętałby przez całe swoje życie. Zamierzał wyruszyć w świat i spróbować swoich sił w nieznanym mu świecie z tym, czego nauczył się przez tyle lat. Chciał opuścić tę wieś... nie najpiękniejsze miał tu wspomnienia. Pożegnał się z kowalem, ten był dla niego prawie jak drugi ojciec. Ciężko mu było, ale przystał na jego decyzję, gdyż chciał go usamodzielnić. Teraz jest w świecie pełnym magii i przygód. W świecie, w którym nie brak niebezpieczeństw i zasadzek czyhających na śmiertelników i innych nieszczęśników. Zdawał sobie z tego sprawę, ale wolał myśleć o dobrych rzeczach. Z tym, co ma wyruszył do... Alaranii.
  • Najnowsze posty napisane przez: Jarvan
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Data
  • Re: [Chatka Angie] Desperacja
    Na polecenie leśnej elfki wszedł do środka. Pierwszy raz w życiu miał przyjemność spotkać leśną elfkę, a tym bardziej był przejęty, gdyż najzwyczajniej na świecie nie wiedział jak ma się wobec niej zachować. Uc…
    13 Odpowiedzi
    8777 Odsłony
    Ostatni post 13 lat temu Wyświetl najnowszy post
  • Re: [Chatka Angie] Desperacja
    Z bardzo ciężkim trudem doszedł pod drzwi chatki. Stanął obok mężczyzny, opierając ręce zaś o kolana począł mocno dyszeć, jakby był już u kresu swoich sił. Włosy przysłaniały mu twarz, gdyż były za długie, a gł…
    13 Odpowiedzi
    8777 Odsłony
    Ostatni post 13 lat temu Wyświetl najnowszy post
  • Re: [Chatka Angie] Desperacja
    Zaczęło się robić coraz ciemniej. Mężczyzna coraz wolniej kroczył pośród drzew grając na swojej harmonijce, której echo odbijało się po morzu. Właściwie zabłądził. A sądząc, że idąc po wybrzeżu znajdzie wreszci…
    13 Odpowiedzi
    8777 Odsłony
    Ostatni post 13 lat temu Wyświetl najnowszy post