Oglądasz profil – Orlin
Ogólne
- Godność:
- Orlin
- Rasa:
- Człowiek
- Płeć:
- Nieokreślono
- Wiek:
- 26 lat
- Wygląda na:
- 0 lat
- Profesje:
- Majątek:
- Sława:
Aura
Nieznana.Połączone profile
Brak profili posiadających połączenia.
Atrybuty
Krzepa: | raczej silny, wytrwały, wytrzymały |
---|---|
Zwinność: | bardzo zręczny, szybki, precyzyjny |
Percepcja: | sokoli wzrok, czuły słuch, przytępiony smak, wyostrzony zmysł magiczny |
Umysł: | bystry |
Prezencja: | piękny |
Umiejętności
Polowanie | Mistrz |
---|---|
Skradanie się | Biegły |
Tropienie | Biegły |
Zastawianie pułapek | Podstawowy |
Zielarstwo | Podstawowy |
Uniki | Opanowany |
Łucznictwo | Mistrz |
Władanie bronią (sztylet) | Opanowany |
Oburęczność | Opanowany |
Postać potrafi posługiwać się sprawnie obiema rękami. W walce jest zdolna władać dwoma brońmi. | |
Jeździectwo | Podstawowy |
Cechy Specjalne
Więź z naturą | Dar |
---|---|
Będąc w lesie, lub innym środowisku naturalnym postać ma wyostrzone zmysły i przyspieszoną regenerację ran. | |
Strzelec wyborowy | Dar |
Postać ma wyjątkowy talent w używaniu łuków. Zasięg i siła oddawanych strzałów są większe niż u innych strzelców. | |
Łowca burz | Dar |
Umiejętność uwarunkowana genetycznie. Przodkowie Orlina od ponad 1200 lat prowadząc tryb życia zgodny z naturą nabyli odporność 4 podstawowe żywioły, jednak aby to osiągnąć osoba musi obudzić w sobie pewne pierwiastki odporności na dany żywioł. Obecnie bohater jest w znacznym stopniu odporny na zaklęcia z kręgu ziemi. | |
Symbiotyczna więź | Dar |
Bohater może komunikować się telepatycznie ze swoim zwierzęcym towarzyszem. Umiejętność ta nie działa na inne zwierzęta z tego samego gatunku, a jej maksymalny zasięg to 200 m. |
Magia: Intuicyjna
Nowicjusz | |
Przedmioty Magiczne
Amulet odporniści na trucizny i jady | Zaklęty |
---|---|
W centralnej jego części mieści się zielony matowy kamień, owalnym kołem otacza go srebro, które u dołu rozgałęzia się jakby na 4 korzenie. Jego moc polega na niewrażliwości na wszelkie trucizny i jady. Jest on pamiątką rodzinną pochodzącą od przodka druida. |
Charakter
Mieszkając przez całe swoje życie w lesie Orlin stał się typowym samotnikiem z głową pełną marzeń o świecie. Zazwyczaj wyprostowany traci pewność
siebie, lekko się garbic podczas rozmów z nieznajomymi. Pragnie przeżyć prawdziwą przygodę z grupą przyjaciół. Jak wielu łowców w życiu codziennym
kieruje się prawami natury, uważa za głupie postępowanie według narzuconego kodeksu, choć przestrzega prawa i obyczajów miast, w których przebywa.
Jest krytyczny w stosunku do swojej osoby. Najbardziej obawia się istot nieumarłych, ponieważ takowe według naturalnych praw nie powinny istnieć.
Orlin pragnie się zmienić, stać się bardziej towarzyski,nabrać trochę pewności siebie i pokonać swoje lęki, choć narazie efektów jego prób wogle nie widać.
Wygląd
Krótko obcięty brunet o jasnej cerze i ostrych rysach twarzy, ma trochę ponad 1,7 m. wysokości, prosty nos, oraz niebieskie oczy, w których można
doszukać się iskry szaleństwa. Dobrze zbudowany i prosto, lecz schludnie ubrany w zielony płaszcz z kapturem,czrną koszulę pod zbroją, oraz kolmlet
skórzanej brązowej zbroi. Porusza się szybko starając sie robić przy tym jak najmiej hałasu. Na plecach niesie kołczan ze strzałami i plecak, przez prawe
ramię ma przewieszony długi łuk. Na zapiętym nadgryzionym zębem czasu pasie ma kilka sakiewek i przypięte 2 długie sztylety.
Historia
Orlin urodził się w małej leśnej społeczności koło Gór Druidów. W młodym wieku wzorem ojca uczył się fachu łowcy, zaś nauke czytania i pisania pobierał u
druida wioski. Wszyscy mieszkańcy jego rodzinnej osady posiadali głęboką więż z naturą. To dzięki tej specyficznej więźi z ''Matką'' ludzie z wioski posiedli
specjalne umiejętności ułatwiające im życie w dziczy.
Orlin jest jedynakiem i od dziecka miał problemy ze znalezieniem przyjaciół ze względu na niewielką społeczność osady, która w dodatku prawie całkowicie
izolowała się od świata. Jako dziecko był spokojny i raczej opanowany, w każdym razie większych problemów wychowawczych rodzina nie odnotowała. Od
ojca wie, że jego przodkowie od stuleci byli łowcami i druidami. Niektóre rodziny w wiosce przekazywały sobie w genach umiejętności oparte o więż z
naturą, w związku z czym powstały klany, a wraz z nimi zróżnicowanie klasowe w osadach oparte na umiejętnościach.
Choć wywodził się z rodu druidów i strzelców pragnął dla siebie innego życia, nie umiał powiedzieć jakie ona miało być, ważne było to, że miało być INNE.
Ostatecznie koniec kaprysów chłopca przełamali rodzice po 2 latach walki rodzinnej i Orlin pogodził się, że zostanie tak jak większość jego rodziny
łucznikiem.
Jak kilka innych wiosek w okolicy osada specjalizowała się w szkoleniu łowców, będących jednym z naturą. Powszechne było również posiadanie
''zwierzęcego towarzysza''. Mówiono, że rodzaj zwierzęcia często odpowiada charakterowi i umiejętnościom łowcy (np. niedźwiedz-siła, odporność, wilk-
szybkość,wyostrzony węch, orzeł-siła, ogłada), lecz nie zawsze system się w pełni sprawdzał.
W swoje 14-te urodziny, podczas polowania na zające, chłopiec znalazł piskle sokoła, które wypadło z gniazda. Orlin widząc w nim swojego towarzysza
zabrał go do domu, a jego ojciec pomógł mu go wychować. W ten sposób Sokół nazywany od tamtego dnia Venem stał się przyjacielem Orlina.
Ludzie tej społeczności nie lubili istot niumarłych, bowiem uważali, że istnieją wbrew prawom natury.
W swoje 20-te urodziny został uznany przez starszych swojej wioski za ''łowcę'', co w praktyce oznaczało wejście osoby w dorosłość (możliwość zawarcia
małrzeństwa, postawienie własnego domu, itp.) i przynależność do klanu łowców. Orlin prowadził spokojne i monotonne życie w lesie jednocześnie marząc
o wielkiej przygodzie i możliwości poznania świata, który według opowieści był taki wielki.
2 miesiące po jego 26 urodzinach jego życie miało się zmienić, nieznana leśnym społecznościom zaraza zdziesiątkowała ludzkie osiedla pozostawiając
jedynie kilku ocalałych. Nikomu z niedobitków nie chciało się odbudować leśnych osad, kiedy pochowali i porzegnali swoich bliskich postanowili poszukać
szczęścia i charmonii w życiu gdzie indziej. Kiedy Orlin zaczoł dochodzić do siebie po tragedii postanowił także opuścić wioskę, aby spełnić swoje marzenie i
być może pewnego dnia znaleźć się pośród imion innych bohaterów.
-
- Najnowsze posty napisane przez: Orlin
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Data
-
-
Re: [Karczma: Ubity Warchlak] Spotkanie z Łapą
Pojedynki w "Warchlaku" nie należały do rzadkości, co zawsze dziwiło Orlina jak ludzie mogli się tak upić piwem, które od wody różniło się jedynie kolorem i to czasami w sposób nieznaczny. Samo słowo "pojedynek… - 35 Odpowiedzi
- 18340 Odsłony
- Ostatni post 11 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: [Karczma: Ubity Warchlak] Spotkanie z Łapą
Zaskoczyła go i to z powodu o który nie posądził by żadnego elfa. Jej otwartość i szczerość robiły na nim wrażenie. Nie tylko nie patrzyła na niego z góry jak większość elfów w stosunku do ludzi chłodnych i zam… - 35 Odpowiedzi
- 18340 Odsłony
- Ostatni post 11 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: [Karczma: Ubity Warchlak] Spotkanie z Łapą
- Dziękuje Pani. Jest moim długoletnim przyjacielm i towarzyszem łowów. Nazywa się Venn a moje imię to Orlin. Dość niezwykłe jest spotkanie w tej okolicy elfa, ale sądząc po łuku i twoim śmiałym spojrzeniu potr… - 35 Odpowiedzi
- 18340 Odsłony
- Ostatni post 11 lat temu Wyświetl najnowszy post
-