OGÓLNE
Potęga:
Imię: Gavrail ''Gave'' Allard
Rasa: Człowiek - Obrońca
Wiek: 27 lat
AURA
Aura o przeciętnej, jak na człowieka, sile. Posiada cynowo-żelazną barwę i obsydianową poświatę. Wokół niej słychać trzask płomieni. Wydziela zapach stali. W dotyku aura jest raczej twarda, giętka. Jej powierzchnia natomiast gładka i ostra. W smaku łagodnie gorzka
WYGLĄD
Gavrail jest dobrze zbudowanym mężczyzną, o wysokości 6,3 stopy (ok. 187 cm). Jego ciemne, długie włosy prawie zawsze są w lekkim nieładzie, a zarost
daje jego twarzy z jego błękitnymi oczami poważny wygląd. Jego ciało nie jest przyozdobione żadnymi tatuażami, jedynie gdzieniegdzie można znaleźć
niewielkie szramy - pozostałości po potyczkach jeszcze z czasów szkolenia na obrońcę. Nosi zazwyczaj szarą bluzę z założonym na nią skórzanym
napierśnikiem ze złotymi zdobieniami przy zapięciach, czarne rękawice i brązowe, luźne spodnie, wchodzące w wysokie pod kolana czarne buty. Jako
osłonę karku nosi metalowy kołnierz, z roślinnym wzorem tuż przy dolnej jego krawędzi, łączący się z naramiennikiem. Jego ciemnozielony płaszcz sięga
prawie do kostek, i nie ma przy nim kaptura. Na plecak pod płaszczem nosi pochwę na Alraitha, zaczepioną na jasnobrązowym pasku ze złotą klamrą.
Przy szerokim, skórzanym pasie ma przypięty długi sztylet, który spokojnie mógłby być wzięty za krótki miecz.
Chodzi dumny i wyprostowany, z wysoko uniesioną głową. Mało mówi, lecz za to jego głos jest głęboki i niski. Można go uznać za wiecznie zamyślonego,
choć to są tylko pozory - praktycznie zawsze jest czujny, nawet podczas snu.
CHARAKTER
Odwaga i męstwo to cechy, które wyróżniają obrońców spośród tłumów. Także Gavrail posiada te cechy - gdyby nie to, prawdopodobnie nigdy nie mógłby
się parać swym fachem. Honor jest też dla niego ważny, a w imię sprawy jest gotów oddać swe życie. Nie jest kobieciarzem - wręcz przeciwnie, uwodzenie i
wdzięki płci przeciwnej wydają się nie oddziaływać na tego zacnego rycerza, przez co niektóre damy uznały, iż ma serce z kamienia. Pomimo tego jest też
osobą wrażliwą, i zawsze dba o dobro ''słabych i uciśnionych''. Jest pewny siebie, lecz nie wynosi się ponad innych, posłusznie wykonuje rozkazy i
polecenia, choć jest to kwestia przyzwyczajenia niż jego charakteru. Jest osobą spokojną, i nie pakuje się w kłopoty, choć sam uważa, iż je jakimś cudem
przyciąga, co jest powodem wielu jego bójek z czasów młodości. Nie lęka się się śmierci, a jego jedyną obawą jest świadomość, że żaden człowiek nie jest
idealny i przyjdzie ten czas, kiedy to nie będzie w stanie wykonywać swoich zadań należycie, lub jakiemuś nie sprosta.
ATRYBUTY
Krzepa: Silny, Niezłomny, Odporny,
Zwinność: Zręczny, Szybki, Perfekcyjny,
Percepcja: Wyostrzony wzrok, Czuły słuch,
Umysł: Bystry, Ineligentny, B. silna wola,
Prezencja: Piękny, Przekonywujący,
CECHY SPECJALNE
Wrodzona czujność [Z] Czujność jest podstawową cechą obrońcy, bez której nie mógłby wykonywać swoich zadań.
Intuicja [Z] Przydaje się w wielu przypadkach - nie tylko podczas ochrony osób.
Wrodzona biegłość w posługiwaniu się mieczem [Z] Miecz to ulubiona broń Gavraila, i praktycznie jest to podstawowa broń, którą się posługuje.
Odporność na uwodzenie [Z] Wiele kobiet już próbowało rozkochać w sobie Gavraila - niestety (a może stety), bezskutecznie. Może też dlatego zyskał w niektórych kręgach przydomek ''Lodowe Serce''...
UMIEJĘTNOŚCI
Orientacja w terenie [W]
Prawo [O] Jako obrońca Gavrail jest poniekąd zmuszony do znajomości praw i zasad obowiązujących na terenie Alarnii.
Władanie bronią białą [miecze] [M]
Władanie bronią neurobalistyczną [kusza] [W]
Uniki [M]
Łucznictwo [W]
Medycyna [P] Jako wojownik, Gavrail musi wiedzieć jak uleczyć rany swoje, jak i swoich towarzyszy.
Geografia [O]
Kartografia [O]
Jeździectwo [W] Jak większość Obrońców, tak i Gavrail umie bardzo dobrze jeździć konno.
Bestiologia [P] Jako obrońca Gave musiał co nieco się nauczyć z tej dziedziny, choć nie był to dla niego łatwy przedmiot.
Śpiew [W] Samotne wieczory w podróży i huczne biesiady umożliwiają bardzo duże pole do popisu...
MAGIA
Sposób rzucania zaklęć: Inkantacje
Magia Ognia [A]
MAGICZNE PRZEDMIOTY
Alraith [ZAK] Szeroki miecz półtoraręczny, pokryty na klindze tajemniczymi runami. Gave otrzymał go w dniu pasowania na Obrońcę. Magia zawarta w runach sprawia, iż miecz jest wytrzymalszy i odporny na uszkodzenia.
TOWARZYSZ
Sharael
Wierna klacz Gavraila, maści ciemnogniadej z gwiazdą na czole. Jest zwierzęciem bardzo przyjaznym, choć chwilami pokazuje swoje ''humorki'' i czasami
podgryza osoby ją prowadzące. Nigdy nie zawiodła Gave'a, co mężczyzna bardzo sobie ceni.
HISTORIA
Był taki czas, kiedy w pewnej małej mieścinie, z dala od wszelkich wścibskich oczu, urodził się mały, zdrowy chłopiec. Niestety, miał więcej szczęścia niż jego
matka, która chwilę po jego poczęciu zmarła. Był wychowywany przez ojca i siedmioro starszego rodzeństwa - pięciu braci i dwie siostry. Wszyscy
przyznawali, że jest ciężko, ale nie spodziewali się jeszcze gorszego. Niestety - z roku na rok zimy bywały coraz dłuższe i ostrzejsze, a pola nie rodziły tyle
plonów, by móc wyżywić całą rodzinę. Nawet bydło było coraz bardziej wychudzone, nie mając odpowiedniej ilości pożywienia. Szóstego roku zima
zapowiadała się wyjątkowo sroga, i istniało duże prawdopodobieństwo, że mało kto ją przeżyje. Wtedy też Obrońcy szukali młodych i zdolnych dzieci, by
móc je wyszkolić i dać dach nad głową. Wiele rodzin tak sprzedawało swoje potomstwo, by za te pieniądze móc wyżywić pozostałą część rodziny. Tak też
było w rodzinie Allardów - ojciec i głowa rodziny, sprzedał najmłodszego, sześcioletniego wówczas syna Gavraila Obrońcom. Niestety, i tak pieniądze
przekazane rodzinie były niewystarczające, i w krótkim czasie Gavrail został sierotą, później stracił też swoje rodzeństwo.
Gavrail miło wspominał jednak czas spędzony w twierdzy Obrońców - jego szkolenie trwało piętnaście lat. Był jednym z tych szczęśliwców, którzy
opanowali w znacznym stopniu Magię Ognia, choć sam widział, jak wielu młodzieńców przez przypadkowo złe rzucenie zaklęcia samych się podpalało i
ginęło w męczarniach, lub wychodziło z takich wypadków ze strasznymi oparzeniami. Był też zwolennikiem kuszy, dlatego też z chęcią uczestniczył w
zajęciach z obsługi tejże broni, jak i łucznictwa. Jednakże to miecz został jego wiernym ''kompanem'' walk, i to właśnie tą broń wybrał podczas pasowania
na obrońcę w wieku dwudziestu jeden lat. Miewał także gorsze chwile przez ten czas - często starsi uczniowie wyszydzali z niego i kpili, nieraz też
doprowadzali do bójek, przez co Gave nabawił się paru blizn. O dziwo - pomimo dużej ilości dziewcząt obecnych w twierdzy, i ich dosyć sporym
zainteresowaniem, Gavrail nigdy nie odwzajemniał ich uczuć, i nie pałał jakąś dużą ochotą do spełnienia się, przez co niektóre panny nazywały go ''Gave
Lodowe Serce''.
W końcu po pasowaniu na Obrońcę, i półrocznym treningu, Gave wyruszył w świat wraz ze swoją nową towarzyszką - ciemnogniadą klaczą Sharael.
Wędruje teraz przez Alarnię wzdłuż i wszerz, szukając sposobności do czynienia dobra i by móc pomagać potrzebującym. Zawsze też poszukuje okazji, by
móc dostać od swych przełożonych zlecenie ochrony jakiejś osoby, choć jego podróż trwa już sześć lat, a nie dostał żadnego listu od Obrońców... Może teraz
znajdzie się takowa okazja.
Zginął w Mrocznych Dolinach.
Księga Zagubionych Bohaterów ⇒ Gavrail
To miejsce do którego trafiają dusze dawno poległych bohaterów, te które niegdyś żyły w Allarani. Czasami taka dusza wyrywa się z kart tej księgi, jednakże zdarza się to niezmiernie rzadko.
- Gavrail
- Szukający drogi
- Posty: 39
- Rejestracja: 12 lat temu
- Rasa: Człowiek - Obrońca
- Profesje:
- Kontakt:
Wróć do „Księga Zagubionych Bohaterów”
Przejdź do
- Księgi
- ↳ Przewodnik Po Granicy
- ↳ Księga Boskich Praw
- ↳ Ogłoszenia Archiwum
- ↳ Ogłoszenia Aktualne
- Mgły Stworzenia
- ↳ Kreator Postaci
- ↳ Grymuar
- ↳ Donosiciel Alarański
- Alarania
- ↳ Szepczący Las
- ↳ Wrzosowa Polana
- ↳ Smocze Pieczary
- ↳ Kryształowe Królestwo
- ↳ Posiadłość Irmgardis
- ↳ Kryształowe Jezioro
- ↳ Wodospad Snów
- ↳ Woda-żywioł życia i śmierci
- ↳ Kamienny Ołtarz
- ↳ Menaos
- ↳ [18+] Rumianek i Argo
- ↳ Danae
- ↳ Adrion
- ↳ [Miasto] Raz na wozie, raz pod wozem
- ↳ Polana Wróżek
- ↳ Fiołkowa Polana
- ↳ Jaskinia Farico i Amertin
- ↳ Spotkanie przy wodospadzie
- ↳ Równiny Theryjskie
- ↳ Elfidrania
- ↳ Warownia Nandan-Ther
- ↳ Pałac Króla Arata
- ↳ Zamek Czarodziejek
- ↳ Jezioro Czarodziejek
- ↳ Wirujący seks [+18]
- ↳ Księstwo Karnstein
- ↳ [Na terenie księstwa]
- ↳ Liken
- ↳ Ocean Jadeitów
- ↳ Wyspa Syren
- ↳ Wodospady
- ↳ Wiszące Domy
- ↳ Świątynia Deszczu
- ↳ [Smocza Paszcze]+18
- ↳ Wyspa Lariv
- ↳ Zajazd Lucy'ego
- ↳ Arrantalis
- ↳ Jadeitowe Wybrzeże
- ↳ Rubidia
- ↳ Turmalia
- ↳ Słoneczna plaża
- ↳ Szpital "Ranna Kózka"
- ↳ Leonia
- ↳ Port Zachodni
- ↳ Saorais
- ↳ Równina Drivii
- ↳ Demara
- ↳ Główny plac miasta
- ↳ Ogrody Demary
- ↳ Fargoth
- ↳ Dom Chorsa
- ↳ [ Siedziba Cerau ] "Interesy"
- ↳ [Fargoth] Do tańca trzeba dwojga!
- ↳ Jezioro Cara
- ↳ Jezioro Sitrina
- ↳ Test
- ↳ Jezioro Doren
- ↳ Hrabstwo Ascant-Flove
- ↳ Pałac Hrabiego
- ↳ [18+] Soren i Lain
- ↳ Równiny Andurii
- ↳ Valladon
- ↳ Valladoński Park
- ↳ Shari
- ↳ [+18] Miłość zła
- ↳ Rzeka Motyli
- ↳ Las Driad
- ↳ Dział Prywatny
- ↳ Grydania
- ↳ Sady
- ↳ Góry Druidów
- ↳ Thenderion
- ↳ Chatki Druidów
- ↳ Komnata Wejścia
- ↳ Szlak Ziół
- ↳ Drzewo Świata
- ↳ Podziemne Korytarze
- ↳ Smocza Przełęcz
- ↳ Ostateczne oczyszczenie
- ↳ Maagoth
- ↳ Kurhany Świętej Krwi
- ↳ Pustynia Nanher
- ↳ Oaza Sher-Arum
- ↳ Oaza Anhar
- ↳ Ogrody Edenu
- ↳ Piaski Czasu
- ↳ Zatopione Miasto
- ↳ Mau
- ↳ Morze Cienia
- ↳ Wyspy Atramentowe
- ↳ Arachnida
- ↳ Arrimm
- ↳ Enathera
- ↳ Kahylani
- ↳ Kirathia
- ↳ Leittri
- ↳ Xamava
- ↳ Zefira
- ↳ Wybrzeże Cienia
- ↳ Trytonia
- ↳ Arturon
- ↳ Gdzie diabeł nie może tam babę pośle [+18]
- ↳ Katima
- ↳ Serenaa
- ↳ [Pałac] Gdy utoniemy w morzu lub otuli nas ciepły piach.
- ↳ Etegal
- ↳ Wrak Posejdona
- ↳ Opuszczony Dom
- ↳ Skały Rozbitkow
- ↳ Pieśń Zatracenia
- ↳ Góry Dasso
- ↳ Ekradon
- ↳ Targowisko wewnętrzne
- ↳ Nowa Aeria
- ↳ Różane ogrody
- ↳ Dolina Jaszczurek
- ↳ Drzewo Jutrzenki
- ↳ Drzewo Zmierzchu
- ↳ Górskie Moczary
- ↳ Hurma Dotkniętych
- ↳ Konstelacja Księżycowa
- ↳ Mroczne Doliny
- ↳ Czarna Puszcza
- ↳ Chata Heresyi
- ↳ Ścieżka Dusz
- ↳ Mgliste Bagna
- ↳ [Sam środek bagien] Misja uwolnić orkę! Tfu, syrenkę!
- ↳ Mauria
- ↳ [Wątek 18+]
- ↳ Domek Skrzata
- ↳ [+18] Meow
- ↳ [+18] Nadchodzi Noelia
- ↳ Dolina Umarłych
- ↳ Stary Dwór
- ↳ Zrujnowana Warownia
- ↳ Opuszczone Królestwo
- ↳ Ostatni Bastion
- ↳ Sosnówka
- ↳ Ruiny Nemerii
- ↳ Góra Strażników
- ↳ Wschodnie Pustkowia
- ↳ Siedziba nekromantki 18+
- ↳ Szczyty Fellarionu
- ↳ Rapsodia
- ↳ Różane alejki
- ↳ Łzy Rapsodii
- ↳ Kryształowe Groty
- ↳ Lisie Wodospady
- ↳ Świątynia Węży
- ↳ Altaria
- ↳ Vernis
- ↳ Serenia
- ↳ Klasztor Mrocznych Sekretów
- ↳ Twierdza Czarodziejów
- ↳ Ruiny Kości
- ↳ Sosnowe Jezioro
- ↳ Nizina Arkadyjska
- ↳ Rododendronia
- ↳ Lawendowy Dwór
- ↳ Żelazna Twierdza
- ↳ [Miasto] +18
- ↳ Renidia
- ↳ Północna Brama
- ↳ Równina Maurat
- ↳ Błyszczące Jezioro
- ↳ Burdana
- ↳ Elisia
- ↳ Wierzbowe zacisze
- ↳ Efne
- ↳ Dwór Anapsechete
- ↳ Rzeka Duerid
- ↳ Meot
- ↳ Szklarnie tulipanów
- ↳ [+18] Co trzy głowy, to nie dwie - a jedna gdzie?
- ↳ Lasy Eriantur
- ↳ Iruvia
- ↳ Równina Magenar
- ↳ Srebrne Jezioro
- ↳ Alathel
- ↳ Lemaud
- ↳ Yandil
- ↳ Teravis
- ↳ Wzgórza Mirinton
- ↳ Irrasil
- ↳ [Irrasil] Czyńcie miłość, nie wojnę.
- ↳ Wielka Pustynia Słońca
- ↳ Imperium Xan-Lovar
- ↳ Na'Zahir
- ↳ Lirin-Dahr
- ↳ Oaza Kerendir
- ↳ Oaza Mia-Alkhama
- ↳ Baah-Gadar
- ↳ Tęczowe Jeziora
- ↳ Wioska Kwiaty Magnolii
- ↳ Zagłębie Artystów
- ↳ Aquentis-Tothion
- ↳ Góry Księżycowe
- ↳ Ilargia
- ↳ Vitruvia
- ↳ Dwór Stella-Floris
- ↳ Kalganari
- ↳ Mauriel
- ↳ Daleka Północ
- ↳ Dalekie Krainy
- ↳ Trijou
- ↳ Revendor
- ↳ +18 [Teren prywatny] Daleka podróż
- ↳ Poza granicami Alaranii.
- ↳ Plany Zewnętrzne
- ↳ Piekielne Czeluście
- ↳ Kocioł Wisielców
- ↳ Otchłań
- ↳ Czarna Woda
- ↳ Plany Niebiańskie
- ↳ Dolina Snów
- ↳ Pałac Snów
- ↳ Zimowy Ogród
- ↳ Kraina Hrivenore
- Po stronie rzeczywistosci
- ↳ Karczma Pośród Mgieł
- ↳ Góra Przeznaczenia
- ↳ Konkursy
- ↳ Konkurs na Post Miesiąca
- ↳ Post miesiąca: Maj
- ↳ Post miesiąca: Czerwiec
- ↳ Post miesiąca: Październik
- ↳ Post miesiąca: Listopad (2016)
- ↳ Post miesiąca: Grudzień (2016)
- ↳ Post miesiąca: Styczeń (2017)
- ↳ Post miesiąca: Luty (2017)
- ↳ Post miesiąca: Marzec (2017)
- ↳ Post miesiąca: Kwiecień (2017)
- ↳ Projekt Grymuar
- ↳ Archiwum projektów
- ↳ Bestiariusz
- ↳ Zloty Granicowe
- ↳ Self-Care Challenge
- ↳ Zakurzona Biblioteka
- ↳ Poezja
- ↳ Grafika
- ↳ Prace konkursowe - Cuda Alaranii.
- ↳ Prace Konkursowe - Zamki Alarani.
- ↳ Opowiadania
- ↳ Opowiadania Konkursowe - Przygoda bez magii.
- ↳ Opowiadania Konkursowe - Z trubadurem przez świat!
- ↳ Opowiadania Konkursowe - Przygoda w Alaranii.
- ↳ Archiwum Alarańskie
- ↳ Pani Losu
- ↳ Księga Zagubionych Bohaterów
- ↳ Księga Władców
- ↳ Przygody
- ↳ Karczma Pośród Mgieł
- ↳ Post Miesiąca: Czerwiec.
- ↳ Tablica Ogloszeń
- ↳ Sala Chwały
- ↳ Granicowy Event Miłosny
- ↳ Post Miesiąca: Lipiec
- ↳ Post Miesiąca: Sierpień
- ↳ Post Miesiąca: Wrzesień
- ↳ Post Miesiąca: Październik
- ↳ Post miesiąca: Listopad
- ↳ Post miesiąca: Grudzień
- ↳ Lirien
- ↳ Astron-Oris
- ↳ Pałac Dziewięciu Wież
- ↳ Dwór Namiestnika
- ↳ Marchia Aquentis-tothion
- ↳ Księgi Tworzenia
- ↳ Wielka Księga Stworzeń
- ↳ Wielka Księga Bestii
- ↳ Wielka Księga Państw
- ↳ Wielka Księga Alaranii
- ↳ Wielka Księga Magii
- Partnerzy
- ↳ Wymiana Bannerami
- ↳ Ogłoszenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości