Księga Zagubionych BohaterówAisirth

To miejsce do którego trafiają dusze dawno poległych bohaterów, te które niegdyś żyły w Allarani. Czasami taka dusza wyrywa się z kart tej księgi, jednakże zdarza się to niezmiernie rzadko.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Aisirth
Błądzący po drugiej stronie
Posty: 64
Rejestracja: 12 lat temu
Rasa: Smoczyca
Profesje:
Kontakt:

Aisirth

Post autor: Aisirth »

OGÓLNE
Potęga: Wybraniec
Imię: Aisirth
Rasa: Smoczyca
Wiek: 782 lata


AURA
Potężna aura o cynowej barwie i szafirowej poświacie. Jej kolory są przyćmione i matowe roztacza wokół siebie ciepło. Wokół niej słychać zawodzenie wiatru, przeplatanego z wyraźnym brzęczeniem i zmysłowym szeptem, co łączy się w kojącą melodię. Wydziela ciężki zapach, którego nie da się zidentyfikować. W dotyku aura jest twarda, a zarazem giętka, jej powierzchnie cechuje gładkość i ostrość. W smaku kwaśna i lepka.


WYGLĄD
Aisirth jest smoczycą raczej niewielkich rozmiarów - ma 16 stóp długości, 9 wysokości i 13 szerokości. Jej łuski mają kolor srebra, które w słońcu mienią się
wszelkimi odcieniami tęczy. W jej dużych, błękitnych oczach można ujrzeć mądrość i inteligencję. Ostre pazury na skrzydłach przydają jej się do polowań, a
także do wspinaczki po pionowych przestrzeniach; a same błoniaste skrzydła zapewniają jej niezwykłą szybkość podczas lotu.
Gdy natomiast przemieni się w elfkę, jest piękną dziewczyną. Jest niewysoka - ma 5 stóp wysokości (ok. 150 cm), ma długie do pasa srebrno-białe włosy
(lecz nie siwe) i jasną cerę, podkreślającą jej wąskie, czerwone usta i mały nos. Jedyną cechą, jaką zachowuje ze swej smoczej postaci to błękitne oczy,
przypominające niebo o poranku. Porusza się z elegancją i dumą, choć w sposobie jej wypowiedzi tych cech nie można zauważyć.


CHARAKTER
Jest osobą pogodną i dobrą, przejmuje się losem wszystkich żywych istnień. Jest też osobą mądrą i inteligentną, co też wykorzystuje każdego dnia.
Powaga i duma, jaką ukazuje w swej smoczej postaci, nie odbija się zbytnio na jej charakterze. Jest szczera i wrażliwa, i praktycznie nie potrafi kłamać,
choć jednocześnie oczekuje tego samego od swoich towarzyszy.
Nie jest nieufna, ale podchodzi z dystansem do nowo poznanych osób. Gdy jednak zaufa osobie, zawsze można na nią liczyć i nigdy nie zawiedzie. Jest też
osobą energiczną, zawsze w każdej sytuacji znajdzie rozwiązanie.
Oczywiście, ma też wady - momentami jest uparta i złośliwa, lecz test to zachowanie bardzo rzadkie.

ATRYBUTY
Krzepa: Stalowe mięśnie, Wytrwały, Odporny,
Zwinność: Bardzo szybki,
Percepcja: Wyostrzony wzrok, Czuły nos, Czuły zm.mag,
Umysł: Niezwykle bystry, Błyskotliwy, B. silna wola,
Prezencja: Ładny, Godny, Charyzmatyczny,

CECHY SPECJALNE
Latanie [D] Cecha rasowa; smok jak smok - ma swoją parę skrzydeł.
Zianie ogniem [M] Smok bez ognia? A kto takiego widział?
Mowa Smoków [Z] Cecha rasowa; Aisirth potrafi porozumiewać się w mowie przodków.
Zdolność przemiany [Z] Potrafi przemienić się w elfkę.
Czytanie w myślach [Z] Zdolność pozwalająca Aisirth czytać w umysłach niektórym postaciom.

UMIEJĘTNOŚCI
Polowanie [M] W końcu smoki muszą się czymś żywić, więc posiadanie tejże umiejętności jest dl Aisirth niezbędne.
Władanie bronią białą [miecze] [O] W razie konieczności smoczyca potrafi się obronić, lecz jak może unika walki.
Pływanie [W] Smoczyca lubi wodę, co też zaowocowało umiejętnością pływania.
Etykieta [W] Jako że Aisirth lubi przebywać wśród ludzi, nauczyła się Etykiety, by móc bywać na salonach.
Uniki [O]
Gra na instrumencie [lutnia] [M] Smoczyca zawsze kochała muzykę, dlatego też nauczyła się w swej elfiej postaci grać na lutni.
Matematyka [O]
Wiedza tajemna [W] Umiejętność ta przyszła wraz z nauką mocy.
Skradanie się [W] Umiejętność przydatna podczas polowania.
Wspinaczka [W]
Kowalstwo [O] Potrafi wykuć broń średniej jakości i wie, jak naprawić pancerz, choć są to tylko umiejętności pobieżne.

MAGIA
Sposób rzucania zaklęć: Moce
Magia Powietrza [M] Aisirth dzięki tej domenie ma możliwość lotu nawet w swej elfiej postaci.
Magia Umysłu Czasami trzeba trochę zamącić w umyśle postaci, gdy ta zbłądzi. Aisirth jednakże nie korzysta z tej umiejętności zbyt często.
Magia Struktury [A] Jest ściśle związane ze zdolnością przemiany.
Magia Emocji Czasami Aisirth wykorzystuję tą moc, by zażegnać spory, lub przynieść dobre sny.

EKWIPUNEK
mieszek z pieniędzmi
zbroja ze smoczych łusek (w elfiej postaci)
miecz, przypięty do pasa (j.w.)

MAGICZNE PRZEDMIOTY
Pierścień z rubinem [ZAK] Pierścień ten ukrywa aurę Aisirth. Przydatny w miastach, gdzie roji się od magów.
Naszyjnik z kryształem [ZAC] Chroni smoczycę przed chorobami.

HISTORIA
W rogu sali siedziała elfka. Ludzie wokół byli już lekko podchmieleni, z czego dziewczyna była najwyraźniej zadowolona. Z jeszcze większym entuzjazmem
przyjęła barda, który właśnie wszedł tylnymi drzwiami do sali, podobnie jak zebrani. Śpiewał o podróżach, dawnych czasach, rycerzach i smokach. Gdy
doszedł do ostatniego tematu dziewczyna wtrąciła się prosząc, by mogła opowiedzieć związaną z tym pewną historię. Gdy przysiadła przed tłumem gapiów,
westchnęła i zaczęła swą opowieść.
- Kiedyś przed wiekami, na dalekiej wyspie zwanej Inthrandil, wykluła się mała smoczyca. Była jedynym smokiem, które przeżyło atak na jaskinię
zamieszkiwaną przez jej rodzinę. Gdy ludzie, którzy zaatakowali jej legowisko, odeszli, smoczyca wyleciała z jaskini i znalazła inną rodzinę, w której się
wychowywała przez wiele lat. Przez ten czas zapomniała, jaką to krzywdę ludzie jej wyrządzili, ucząc się swych smoczych umiejętności.
Po wielu latach smoczyca ta poczuła brak obecności ludzi - ich wiedzy, mądrości, tajemnic i możliwości. Poleciała wtedy w świat, szukając swej zagubionej
części siebie. Przyleciała na kontynent, a tu nauczyła przemieniać się w elfa, by móc przebywać bliżej skupisk ludzkich. Nauczyła się ich mowy, a także wielu
umiejętności. Znajdowała powoli to, czego brakowało jej do szczęścia. Brała nawet udział w paru bitwach, lecz raczej się nie wtrącała bezpośrednio do nich.
Z niektórych źródeł można się dowiedzieć, iż smoczyca ta nadal podróżuje po kontynencie, lecz nikt nie wie, gdzie jest. Wiadomo jedynie, iż ma na imię
Aisirth.
Gdy skończyła tą opowieść wstała, i udała się do swej izby. Na szczęście, nikt się nie zorientował, iż dziewczyna opowiadała im historię swojego życia.
Nazajutrz ruszyła dalej przed siebie, zadowolona z poprzedniego wieczoru.
Jedyne, co można powiedzieć o jej dzisiejszych przygodach, to fakt, iż można je znaleźć w jej pamiętnikach. Nadal podróżuje po Alarnii, kreując swą historię
z dnia na dzień, nie przejmując się zbytnio dniem jutrzejszym.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Księga Zagubionych Bohaterów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości