Nandan-Ther
Ustrój: Monarchia dziedziczna.
System władzy: Królestwo.
Władca: Król Arat Bretgar.
Rodzina królewska: Królowa Elirenna; królewski brat, dowódca straży pałacowej, Henric Bretgar; dziedzicy, Trista Bretgar, Artaud Bretgar; potomek bez prawa do tronu, Thon Greodd.
Siedziba władcy: Sala tronowa, usytuowana pomiędzy trzema wieżami strzelniczymi. Prowadzi do niej most zwodzony.
Mieszkańcy: Ludzie.
Handel: Szlak Rubinowy.
Produkcje (wyroby eksportowe): Broń, cegły oraz budulec, konie - główne hodowle znajdują się na równinie poza murami miasta.
Stosunki dyplomatyczne: Państwo neutralne.
Miasta Sojusznicze: -
Wojsko: Warownia wciśnięta pomiędzy górskie szczyty, słynie ze znakomitych łuczników i kuszników. Ich oddziały mogą swobodnie ostrzeliwać ewentualnego najeźdźcę podczas prób szturmu. Mniejszą siłę stanowi piechota, której liczebność nie sięga nawet połowy z oddziałów dalekosiężnych. Dużą rolę odgrywają tutaj machiny wojenne osadzone na basztach, głównie balisty.
Położenie: Południe kontynentu. Graniczy z terytoriami Meot oraz królestwem Elfów.
Architektura: Grube i wysokie mury budowane z kamiennych bloków okalające naturalną dolinę. Wewnętrzne zabudowania wzniesione są z kamienia krytego dachówką. W mieście mało jest drewnianych budowli – co wynika głównie z obawy przed podpaleniem. Poza tą restrykcją mieszkańcy pewni są bezpieczeństwa jakie oferują grube mury i strategiczne umiejscowienie miasta, przez co pozwalają sobie na dość swobodną zabudowę.
Ciekawostki: Najwyższym honorem jest wstąpienie do straży pałacowej, elitarnej jednostki rycerzy, gdzie dostać mogą się tylko pierworodni rodów arystokracji. Istnieje jednak jeden wyjątek - dowódca jednostki, brat króla Arata jest młodszym z rodzeństwa.
Nandan-Ther nie zostało nigdy zdobyte, a nikt nawet nie pamięta prób szturmu na miasto. Warownia posiada opinię niemożliwej do zdobycia żadnymi środkami.
Herb: