Oglądasz profil – Amras Linvellin

Ta postać nie została jeszcze zaakceptowana
Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Amras "Dahae" Linvellin
Rasa:
Wilkołak
Płeć:
Mężczyzna
Wiek:
30 lat
Wygląda na:
40 lat
Profesje:
Łowca, Zabójca
Majątek:
Dostatni
Sława:
Nieznany

Aura

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Amras Linvellin
Grupy:
Martwe postacie:
Płeć gracza:
Mężczyzna

Skontaktuj się z Amras Linvellin

PW:
Wyślij prywatną wiadomość

Statystyki użytkownika

Rejestracja:
3 tygodnie temu
Ostatnio aktywny:
6 dni temu
Liczba postów:
0
(0.00% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.00)

Połączone profile

Brak profili posiadających połączenia.

Atrybuty

Krzepa:raczej silny, raczej wytrwały, wytrzymały
Zwinność:niezwykle zręczny, błyskawiczny, dokładny
Percepcja:dobry wzrok, niezwykle czuły węch, wyostrzone czucie, pozbawiony zmysł magiczny
Umysł:bystry, b. silna wola
Prezencja:barbarzyński, szarak

Umiejętności

AnatomiaEkspert
Po trochu ekstensywne szkolenie i wyuczony fach. Umie nacisnąć gdzie boli, albo żeby ten ból na chwilę wyłączyć.

Cechy Specjalne

OpętanieFenomen
Trwałe scalenie duszy z manitou wpływa na umiejętność transformacji Amrasa i inne jego nadnaturalne zdolności.
Komunikacja ze zwierzętamiAtut
Umiejętność wymiany bodźców zmysłowych ze zwykłymi zwierzętami w odległości 300 stóp

Magia: Źródło

UmysłuAdept
Oddziaływuje wyłącznie na zwykłe zwierzęta pozostające w zasięgu 100m.

Przedmioty Magiczne

Wisior - drewniany kiełZaczarowany
Umożliwia rozmowę z rozumnymi mieszkańcami Alaranii

Charakter

Łowcę charakteryzuje chłodna aparycja milczka. Skupia się raczej na czynach. Można odnieść wrażenie, że popadł w katatonię, kiedy przesiaduje w odosobnieniu bez ruchu i słowa. To celowe działanie. Kontemplacją i odizolowaniem maskuje niewiedzę i dezorientację wywołaną przenosinami do nieznanego świata. Jego pobudzenie nieomylnie można połączyć z agresją. Staje się wtedy jakby odrębną istotą. Jego ruchy stają się celowe i precyzyjne, a czując zagrożenie jest szybki i bezlitosny. Własne i cudze życie nie ma dla niego dużej wartości.

Wygląd

Oceniając pobieżnie, Amras to wysoki (ponad 6 stóp), szczupły mężczyzna prawdopodobnie około czterdziestki. Zazwyczaj ubiera się w mieszaninę zieleni i czerni, a pod kapturem skrywa skołtunione siwe włosy i wrogo spoglądające zielone oczy. Rzadko uśmiechnięte usta przecina pojedyncza blizna. Miękkie skórzane buty ułatwiają mu ciche i pewne poruszanie się. Dokładniejsze przyglądanie się zdradza obserwatorowi niewielkie wypukłości pod ubraniem - imponujący arsenał ukrytej broni. 
W formie wilkołaka jest większy i bardziej muskularny. Jego sierść jest tak czarna, że wygląda niczym humanoidalna wyrwa w znanej rzeczywistości. Umiejętność transformacji nie jest cechą rasową, a wynika z opętania przez potężnego ducha natury. Cechy typowo wilkołacze - jak wyczulone zmysły aktywują się wyłącznie po przemianie.

Dahae Extremis wzmacnia zwierzęta objęte Toukai swoim nadnaturalnym wigorem. Tymczasowo stają się mroczniejszymi, większymi i potężniejszymi wersjami samych siebie. Ich naturalne zalety się wzmagają (szpony stają się dłuższe i ostrzejsze, pancerze masywniejsze i wytrzymalsze), a statystyki Chi rosną o 10% Douriki szamana.


Historia

Dzieciństwo  i wczesna młodość Amrasa były bardzo nietypowe z punktu widzenia przeciętnego Alarańczyka. Różnica nie tkwiła w klasycznej drodze edukacji, ani w rodzicach, których do pewnego momentu miał dwoje. Nie różniły się również późniejsze zajęcia - Alarania widziała już zarówno wilkołaki, jak łowców, zabójców, czy szamanów, w różnych kombinacjach. Różnica tkwiła nie tyle w człowieku, co właśnie w świecie. A ten, z którego pochodził Amras, choć za sprawą magii kręgu egzystencji bardzo nieodległy, różnił się od Alaranii w dosyć poważnych szczegółach obejmujących, acz nieograniczonych do inaczej rozwiniętej technologii, broni palnej i zmechanizowanego transportu publicznego. 

Podróż na inny plan okazała się nagła i nieodwracalna. Pochłonięty przez swe wilcze alter ego Amras, w tamtej chwili posługujący się jeszcze innym imieniem, w jednym momencie walczył z grupą wrogów, a w drugim znalazł się w centrum zakrwawionego kręgu przywołań gdzieś w innym zakątku multiwersum. Może gdyby miał czas i możliwości językowe, by zapytać, dowiedziałby się, że celem rozszarpanych przez niego kultystów było wezwanie potężnej pozaplanarnej istoty. Może nawet zauważyłby fakt przenosin. Niestety, gdy przeminął bitewny szał, ocknął się wyłącznie wśród obcych mu zwłok. Martwych magów natomiast na pewno ucieszyłaby informacja, że osiągnęli zamierzony cel. Mimo, że część nadnaturalnych zdolności Amrasa została zmodyfikowana przez magię Alaranii, nadal stanowił zagrożenie.

Niegdyś, Amras był przede wszystkim "szamanem" - człowiekiem opętanym przez potężnego manitou, który dawał mu nadludzkie zdolności. Formalnie, był egzekutorem w służbie Khana - odpowiednika króla. Silnie autonomicznym zabójcą, którego umiejętności i wyszkolenie okazały się kluczowe w wykuciu bytu w Alaranii. Pomocne w nawigacji w nowym świecie okazały się trzy fakty. To, że większość zamieszkujących rzeczony świat stworzeń nadal umierała, jeśli wystarczająco długo i uporczywie dźgało się je czymś ostrym, to że przybysz również w oryginalnym świecie wolał towarzystwo lasów i zwierząt od innych istot rozumnych, oraz to, że nieobca była mu koncepcja magii - chociaż nie do końca w formie róż magicznych. Te fakty, połączone z zakupionym za dobra martwych kultystów naszyjnikiem ułatwiającym komunikację z rodowitymi mieszkańcami Alaranii, umożliwiły mu przetrwanie i uświadomiły, że oba znane mu światy więcej łączy niż dzieli. Mimo, że od podróży planarnej minęło już dziewięć miesięcy, Amras nie ustaje w próbach powrotu do swego świata, budując przy okazji namiastkę stabilnego życia w okolicach Szepczącego lasu.

Towarzysz

Imię:Cień
Gatunek:Sokół
Płeć:Samiec
Wiek:6 lat