Oglądasz profil – Feris
















- Brak Avatara -

Ogólne

Imię: Feris
Rasa: Alarianie
Wiek: 34 lat

Aura

Nazwa użytkownika:
Feris
Ranga:
Zbłąkana Dusza
Grupy:
Martwe postacie:
Płeć:
Mężczyzna

Skontaktuj się z Feris

PW:
Wyślij prywatną wiadomość

Statystyki użytkownika

Rejestracja:
2 miesiące temu
Ostatnio aktywny:
2 miesiące temu
Liczba postów:
0
(0.00% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.00)

Umiejętności

Czytanie i pisanieO
JeździectwoW
PływanieW
PolowanieW
PrzetrwanieW
TropienieW
WspinaczkaO
Czytanie AurO
AnatomiaO
BestiologiaW
DemonologiaO
EtykietaW
MatematykaO
PiekielnologiaO
PrawoW
PoliglotyzmO
Władanie bronią białąMMiecze
ŁucznictwoM
Walka WręczM
TaktykaO
UnikiM
GimnastykaM

Cechy Specjalne

Naśladowanie ruchówZFeris urodził się ze zdolnością naśladowania/kopiowania ruchów. Mężczyzna jest w stanie jednym spojrzeniem zapamiętać dany ruch/ruchy i jeśli pozwalają mu na to warunki fizyczne, idealnie go odwzorować i wykonać go jak oryginał. Dzięki temu trening umiejętności walki zarówno bronią jak i wręcz, ale też innych dyscyplin ruchowych, wykonuje on połową nakładu sił, ale za to z podwójną skutecznością.
Pamięć fotograficznaZPamięta on perfekcyjnie wszystko, co chce zapamiętać oraz uporządkować to w swego rodzaju bibliotekę umysłu.

Magia

Przedmioty Magiczne

Spatial RingZAKZaczarowany pierścień, który posiada w sobie kieszonkowy wymiar, w którym Feris ma przestrzeń wielkości dużego pokoju(25m2) i może w nim przechowywać różne rzeczy. Aby go użyć wystarczy dosłownie troszkę energii magicznej.
Evil God SwordARTMiecz ten jest opętany przez potężnego demona z przeszłości. Sam w sobie jest niemal niezniszczalny i tnie niemal wszystko, jednak kiedy uaktywni się jego moc, Feris musi walczyć ze sobą, aby nie zostać opętany przez duszę demona(szanse na zachowanie świadomości są na tę chwilę niemal zerowe). Po uaktywnieniu, posiadacz zyskuję niemal niezrównaną siłę, jego wszystkie atrybuty fizyczne wyskakują poza skalę i w takiej formie może walczyć przez 10 minut(z czasem ten czas będzie mógł się wydłużyć do 30 minut maksymalnie). Po "

Charakter

Feris jest dość stonowanym człowiekiem, nie odzywa się jeśli nie musi, a radość raczej okazuje w środku siebie, nie uzewnętrzniając jej, chyba, że w szczególnych wypadkach. Jest sprawiedliwym i współczującym człowiekiem, ale jednocześnie potrafi być bezwzględny, jeśli wymaga tego sytuacja. Nie lubi rozwiązań siłowych, ale nie stroni od nich jeśli musi. Woli rozwiązać sytuację rozmową, lub jakimiś trikami, niż od razu rzucać się komuś do gardła. Od dziecka był dość bystrym chłopcem, stroniącym od bójek. Od zawsze ma dobry kontakt z ludźmi, szczególnie z kobietami, które przeważają wśród jego znajomych. Uwielbia próbować kuchni z całego świata, nieraz jego podróże opierają się tylko o doznania kulinarne, nawet ponad kobietami.

Wygląd

Gigant, o blond włosach i błękitnych oczach, oraz szerokich barach? No cóż, to na pewno nie Feris. Kruczo-czarne włosy, brązowe oczy i szerokie bary, tak właśnie wygląda nasz bohater. Muskulaturą zaś przypomina Bruce'a Lee, kimkolwiek ten ziomek jest. Lubi on nosić luźne, ciemno-czerwone szaty, podobne do tych, które noszą Eravellowie. Od dziecka lubi wyłącznie cztery kolory - biały, czarny, czerwony oraz granatowy. Są to jedyne kolory, jakie wybiera, kiedy idzie na zakupy, inne zaś zakładając tylko wtedy, kiedy nie ma absolutnie innego wyboru. Na szczęście rozmiarowo też nie jest mu tak ciężko coś dopasować, gdyż mierzy niecałe 180cm wzrostu, oraz waży koło 74 kilo czystych mięśni.

Historia

Feris jest synem szlachcica z Na'Zahir, Fenrisa, który dorobił się tytułu poprzez wieloletnią służbę w gwardii pałacowej, jako jeden z najlepszych szermierzy w całym królestwie. Jego matką była zaś Eravellowska czarownica, którą Fenris poznał w czasie jednej z wypraw, ratując jej życie po tym, jak odniosła ciężkie rany w walce. Para zakochała się w sobie, czego wynikiem, kilka lat później, był ich syn - Feris. Chłopak od urodzenia wykazywał się fenomenalną pamięcią, zarówno jeśli chodzi o wspomnienia, jak i pamięcią mięśniową. Mógł "skopiować" każdy ruch innego człowieka, o ile pozwalała mu na to jego fizyczność. Bystry i zwinny, chłopak z czasem wyrastał na geniusza, którym go okrzyknięto. Potrafił połączyć treningi w różnych dziedzinach, z nauką innych dziedzin życia. Z uwagi jednak na to, że z czasem zdał sobie sprawę ze swojej miłości do walki i różnego rodzaju zawodów, nauka poszła na drugi tor i wiele z dziedzin opanował tylko na podstawowym poziomie, pozwalającym mu posiąść miano wszechstronnego człowieka, ale bez specjalności w żadnej z dziedzin nauki. Świetnie zaznajomiony z fechtunkiem ojciec, jako jeden z najlepszych szermierzy w królestwie, cały czas nadzorował treningi syna organizując mu mistrzów z różnych dziedzin, aby ten z czasem mógł odkryć swoje powołanie. Liczne sparingi i organizowane zawody pozwoliły mu szybciej się rozwijać.

Czas mijał, a Feris przeszedł przez młodzieńczy okres spokojnie i bez większych problemów. Chłopak wyrastał na następce ojca w gwardii królewskiej. W wieku 19 lat był już na tyle wyszkolony, że potrafił pokonać większość najlepszych wojowników królestwa. Jego potencjał był ogromny, a zdolność idealnego kopiowania ruchów przeciwnika pozwoliły mu opanować niemal każdy dostępny w królestwie styl, zarówno walki mieczem, łucznictwa jak i walki wręcz. Problemy pojawiły się jednak wtedy, kiedy chłopak zdał sobie sprawę, że żaden z tych stylów mu nie pasuje, a niektóre nawet zaczynają na siebie nachodzić, przez co w walce miał czasem problemy z połączeniem danych ruchów w taki sposób, jakby sobie tego życzył. Wtedy postanowił, że nie będzie już używał żadnego ze stylów oraz przestanie je kopiować, a skupi się na stworzeniu własnego, idealnego dla niego systemu. Dwa lata później ukończył swój styl, ale uznał, że potrzebuje go przetestować nie tylko na innych szermierzach, ale także w prawdziwych walkach z bestiami oraz wojownikami z innych krain. Postanowił, że uda się w dwuletnią podróż po świecie.