Oglądasz profil – Soike

W tej karcie postaci zostały wprowadzone zmiany i wymagają one ponownej akceptacji
Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Soike Nbirrdiew z rodu Halabredonów, zwany Kasztankiem
Rasa:
Człowiek
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
21 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Przeciętna aura w kolorze cyny. Jest lśniąca i jasna. Pierwszym wrażeniem, które spotyka czytającego aurę jest niesamowicie silne, bijące od niej ciepło. Zaś potem dostrzegana jest silna i bardzo dobrze widoczna ametystowa poświata. Nie słychać przy niej żadnych dźwięków, a zapach jest ciężki do zidentyfikowania, ale kojarzy się od razu z człowiekiem. W dotyku jest giętka, a w smaku łagodno-kwaśna.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Soike
Grupy:

Skontaktuj się z Soike

Pola kontaktu widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Statystyki użytkownika

Years of membership:
10
Rejestracja:
10 lat temu
Ostatnio aktywny:
8 lat temu
Liczba postów:
46
(0.05% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.01)
Najaktywniejszy na forum:
Opuszczone Królestwo
(Posty: 27 / 58.70% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
Zajazd "Samotnia" - Nocna ulewa
(Posty: 16 / 34.78% wszystkich postów użytkownika)

Podpis

Możesz się ode mnie odwracać ile razy chcesz,
możesz mnie nie znać, możesz mnie nienawidzić,
możesz mnie obgadywać, możesz mnie obrażać,
możesz mnie ranić, możesz mnie zostawić,
Do póki twoja ręka nie spocznie na moich bliskich,
możesz do mnie przyjść, a ja cię wysłucham.

Połączone profile


Atrybuty

Krzepa:raczej silny, wytrwały, wytrzymały
Zwinność:zręczny, szybki, dokładny
Percepcja:dobry słuch
Umysł:bystry, ineligentny
Prezencja:Ładny, godny, przekonywujący

Umiejętności

Walka w zwarciuPodstawowy
- pięści, toporki, kije,
ŁucznictwoBiegły
PolowanieOpanowany
HandelOpanowany
KulturoznastwoOpanowany
Otwieranie zamkówPodstawowy
WspinaczkaOpanowany
KrawiectwoPodstawowy
ZielarstwoOpanowany
RecytacjaOpanowany
PoligliotyzmBiegły
UnikiPodstawowy
Gra na instrumentachBiegły
- harmonijka, lutnia
GimnastykaPodstawowy
TaniecPodstawowy
ŚpiewPodstawowy
PrawoOpanowany
GotowanieOpanowany
PływanieOpanowany

Cechy Specjalne

Klątwa

Magia:

Nowicjusz

Przedmioty Magiczne

Mroczny

Charakter

Soike jest typem przyjaznego wędrowcy, który chcąc uratować wszystkich, pcha nos w nieswoje sprawy. Jest przyjazny dla każdego bez względu na rasę, profesję, czy płeć. Mówi bardzo dużo, a gdy milknie zaczyna grać na swojej harmonijce. Jest chętny do każdej pracy, nie boi się chwycić za młot i gwoździe, czy gotowanie i pranie. Bardzo ciekawą go miejsca i osoby, które uzna za niezwykłe. Unika, jak tylko może, wyciągania broni: Najpierw rozmowa, później bicie się po mordach. Nigdy nikogo nie zabił i nie ma zamiaru brudzić sobie rąk krwią. Żyje skromnie, pieniędzy ma najwyżej na jeden gorszy dzień, a resztę rozdaje potrzebującym. Zimy spędza w domach dobrych ludzi, zawsze chcąc się odwdzięczyć za dach nad głową. Wypowiada się mądrze w prosty sposób, a jego ciepły głos sprawia, że jest słuchany z ciekawością przez innych. Często przesiaduje w lesie, gdzie najszybciej zbiera siły, oparty plecami o drzewo gra spokojne melodie. Gdy, obraża go gbur, to bez żadnego słowa odwróci się do niego plecami, ponieważ wie, że z głupimi się nie gada.

Wygląd

Przeciętnego wzrostu i przystępnej postury młody mężczyzna. Jak nic, Kasztanek do niego pasuje. Ma kasztanowe lekko kręcące się włosy za połowę szyi, którym pozwala rosnąć razem z zarostem między wizytami w miastach. Na gładkim policzku widnieje odnawiające się zadrapanie od cięciwy łuku. Ma duże ciemnobrązowe oczy jak młoda sarenka, które wzbudzają zaufanie wśród młodych kobiet i dzieci. Jego dłonie skryte pod rękawicami posiadają długie i zręczne palce. Ubiera się w liczne proste płaszcze, najczęściej barwy ciemnozielonej. Cały swój dobytek trzyma w dużym skórzanym plecaku. Kaptur zakłada tylko w złą pogodę, a w słoneczne dni spiczasty kapelusz. Zawsze ma przy sobie kostur przewiązany pomarańczowym szalikiem.

Historia

Rodzice Soike posługiwali się tym samym magnackim herbem, ale ich rody nie były spokrewnione. Spotkali się razem na jednym z przyjęć organizowanych przez bogate i znane nazwiska. Malaverker Nbirrdiew i Esima Embresioss, oboje lubili dworskie klimaty. Jednak, nie była to miłość od pierwszego wejrzenia, tylko zaplanowane małżeństwo z rozsądku. Początki wspólnego życia były trudne, ale w końcu poczuli do siebie mięte, a za chwilę miłość. Na świat przyszli: Szanawag, Medissa, Soike oraz najmłodsza z rodziny Nimenna. Rodzice zadbali o edukację swoich dzieci. Najstarszy Szanawag wstąpił do armii, ale po krótkim czasie wrócił, aby razem z rodzicami zajmować się majątkiem. Medissa szybko przyswoiła sobie etykietę i prawo, stając się znakomitą przedstawicielką rodu. Nimenna miała predyspozycje do zdolnej czarodziejki, dlatego wolała czarować niż kuć dworskie zasady. Soikego interesowały historie o odległych krainach. Rodzeństwo miało całkowite odmienne zdania na wiele tematów, często dochodziło do urażonych dum i siniaków. Mimo wszystko byli rodziną i bardzo się kochali. Tak to u nich było. 

Bardzo rozgałęziona rodzina i liczne wizyty u znajomych, gdzie również były dzieci, spowodowało, że poznał wielu rówieśników, którzy pożyczali zabawki lub się o nie kłócili. Jak urósł, nadal wspominał z uśmiechem na twarzy wszystkie dziecinne zwyczaje. Soike miał udane dzieciństwo bez żadnych tragicznych wydarzeń. Przyjaciół z piaskownicy zdobył prawie w każdym zakamarku krainy.
Soike często wymykał się z domu do pobliskiej wsi, gdzie wszyscy wiedzieli, kim jest. Pragnął poznania innego świata niż dwór tego, o którym czytał i słyszał z opowiadań. Próbował innego życia. Podczas jednej z prób wymknięcia się został przyłapany:
- Powiem mamie, jak nie pójdę z tobą. – Postawiła ultimatum mała Nim.
Musiał się zgodzić. Dlatego również Nimenna zaraziła się chęcią poznania życia prostych ludzi.

W wieku szesnastu lat dał jasno znać rodzicom, że planuje rozpocząć podróż przez dalekie krainy. Skoczyło się zamknięciem w wysokiej wieży. Miał siedzieć, aż zmieni zdanie. Nie zmienił. Młodsza siostra zabrała klucz spod nosa rodziców i uwolniła Soikego, który tej samej nocy ruszył w podróż. Po czterech latach wrócił, a rodzina mu wybaczyła. Niestety nie spotkał się z małą Nim, która biorąc przykład z Soikego ruszyła w podróż. Rok spędził wśród najbliższych, bo jego dusza wędrowca nie pozwalała zostać mu dłużej. Postanowił poszukać młodszej siostry, która znikła bez śladów. (Co jest jego aktualnym celem).

***
Z dzieciństwa wspomina często jedno wydarzenie:
Podczas jednej z wizyty u szlacheckiej rodziny Maradonów, Soike bawił się z córką gospodarza w ogrodzie. Drewniane klocki, łapki, kamień-nożyce-papier, wierszyki, piosenki, a nawet robienie wianków czy puszczanie łódek z łupinek orzecha. Dwunastoletniej Izwell spodobał się rówieśnik, który miał dużo pomysłów na wspólne spędzanie czasu. Bawili się przez cały dzień, a wieczorem pobiegli pod wielki dąb, który znajdował się kilka kroków za ogrodem. Drzewo było świadkiem, jak młody magnat klękną przed szlachcianką ukoronowaną wiankiem. Następnie wyciągną z kieszeni pierścień ukradziony swojej matce, który wsuną na zbyt mały palec wybranki swego serca. – Tak! – Odpowiedziała, a następnie się pocałowali, wcale się przy tym nie krzywiąc.

Sojkę wspominając to wydarzenie uśmiechał się szczerze, sam do siebie. Jednak zawsze, po chwili ocierał łzę z oczu. Z małą Izwell spotkał się jeszcze kilkanaście razy, a ostatnie spotkanie zapamiętał do końca swojego życia. Ich znajomość trwała dwa lata, aż po długiej wyniszczającej chorobie dziewczynka umarła.
  • Najnowsze posty napisane przez: Soike
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Data
  • Re: Akceptacja KP po awarii.
    Soike – zawsze aktualny, nic mu się nie stało. Hermina – zachowała się, ale nieaktualna i rozstrzelona w opisach. Została przywrócona do ostatniej zaakceptowanej zmiany. Potrzebuje potwierdzenia zmian.…
    60 Odpowiedzi
    39562 Odsłony
    Ostatni post 9 lat temu Wyświetl najnowszy post