Oglądasz profil – Nirvash

Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Nirvash
Rasa:
Centaur
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
25 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Cynowa aura o dużej sile i ametystowej poświacie. Wokół niej słychać śmiech dzieci oraz monotonne, harmonijne głosy odmawiające mantrę. Wydziela zapach kwiatów i miodu. W dotyku jest twarda, ostra i niezwykle giętka a w smaku łagodna i lepka.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Nirvash
Wiek:
27
Grupy:

Skontaktuj się z Nirvash

Pola kontaktu widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Statystyki użytkownika

Years of membership:
12
Rejestracja:
12 lat temu
Ostatnio aktywny:
12 lat temu
Liczba postów:
10
(0.01% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.00)
Najaktywniejszy na forum:
Wrzosowa Polana
(Posty: 8 / 80.00% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
[Skraj polany] Odpoczynek
(Posty: 8 / 80.00% wszystkich postów użytkownika)

Połączone profile

Brak profili posiadających połączenia.

Atrybuty

Krzepa:silny, wytrwały, odporny
Zwinność:niezwykle zręczny, błyskawiczny, perfekcyjny
Percepcja:sokoli wzrok, wszechsłyszący, niezwykle czuły węch, wyostrzony smak, wyostrzone czucie, wyostrzony zmysł magiczny
Umysł:pojętny, ineligentny, silna wola
Prezencja:piękny, godny, przekonywujący

Umiejętności

PolowanieMistrz
Umiejętność polowania na zwierzynę łowną, podchodzenia jej, znajomość jej słabych punktów. To także znajomość zwyczajów zwierząt i potworów, która pozwala odnajdywać miejsca, w których często bywają. Przy uczeniu się tej umiejętności ważna jest wysoka bystrość, a także dobry wzrok i słuch.
ŁucznictwoMistrz
Opisuje umiejętność posługiwania się postaci łukiem, jej celność, a także obchodzenie się z takim sprzętem, jego konserwacje, a czasem także wyrób strzał. Postać, która opanowała tę dziedzinę posiada zarówno odpowiednie umiejętności praktyczne, jak i teoretyczną wiedzę – choć ten drugi czynnik niekoniecznie w przypadku niektórych łuczników. Ważna jest tu precyzja i zręczność. Siła natomiast pozwala na używanie łuków o większym naciągu, a wytrwałość przydaje się w przypadku prowadzenia długiego ostrzału.
SkrytobójstwoBiegły
Umiejętność cichego likwidowania ofiar. Obejmuje ona znajomość różnych rodzai broni i trucizn, zastawiania pułapek, podchodzenia ofiar, zdobywania na ich temat informacji. Ważna jest tutaj zręczność, szybkość i precyzja. Przydaje się także wytrwałość.
TropienieBiegły
Umiejętność ta oddaje zdolność odnajdywania śladów, podążania za zwierzyną, odczytywania znaków. Postać, która ją opanowała potrafi rozpoznać charakterystyczne znaki obecności zwierzyny, co znacznie ułatwia polowanie na nią. Dzięki jej znajomości, postać wie również, czego należy się wystrzegać, aby wytropienie jej samej było trudniejsze. Ważny jest tu dobry wzrok, a także wytrwałość, która pozwala na niestrudzone podążanie za ofiarą. W polowaniu na istoty magiczne przydaje się też rozwinięty zmysł magiczny.
PrzetrwanieBiegły
Umiejętność radzenia sobie z dala od cywilizacji, przy ograniczonym zasobie narzędzi, zdobywania pożywienia, znajdowania kryjówek, znajomość szlaków. Postać, która opanowała tą zdolność potrafi przeżyć w dziczy, zapewniając sobie samemu schronienie oraz pożywienie, unikając przy tym niebezpieczeństw czekających, na co bardziej nieuważnych wędrowców. Najważniejsza w tym przypadku jest wysoka wytrwałość i odporność.
NiebianologiaBiegły
Wiedza odnośnie do niebian i niebios. Obejmuje znajomość rodzajów niebian, ich hierarchię oraz prawa, którymi się rządzą i panującą tam kulturę. Przydatna w kontaktach z tymi istotami i niemalże niezbędna dla podróżowania po niebiosach – o ile nie chce się urazić mieszkających tam istot. Do ważnych atrybutów w przypadku tej umiejętności należą: urok, charyzma i błyskotliwość.
UnikiOpanowany
Zdolność do unikania ciosów, omijania pułapek oraz zaklęć. Pozwala na przeżycie w bitwie, ale i także w najeżonych pułapkami podziemiach. Ważnymi atrybutami są tutaj szybkość oraz wzrok i słuch, a w przypadku unikania magicznych ataków – zmysł magiczny.
HistoriaOpanowany
Wiedza na temat dawnych wydarzeń i ich chronologii według czasu globalnego. Obejmuje znajomość zdarzeń, ich szczegóły oraz miejsce, w którym doszło do wydarzenia. Jak w przypadku innych umiejętności z dziedziny wiedzy, wysoka błyskotliwość pozwala na szybsze jej opanowanie.
ZielarstwoOpanowany
Dobra znajomość wszystkich ziół i roślin oraz umiejętność wytwarzania z nich wyrobów takich jak maści, a nawet niektóre trucizny. Dzięki opanowaniu wiedzy na ten temat, postać, która posiadła tą umiejętność potrafi odnaleźć potrzebne jej rośliny na okolicznych terenach, oczywiście pod warunkiem, że tam występują. Ważny jest tutaj dobry wzrok oraz bystrość.
TresuraOpanowany
Umiejętność oswajania oraz szkolenia zwierząt. Postać, która ją opanowała potrafi nauczyć stworzenia wykonywania komend i posłuszeństwa. Na wyższym poziomie możliwa jest również tresura mniej inteligentnych potworów. Ważnymi atrybutami są: siła, silna wola i charyzma.

Cechy Specjalne

Mowa zwierzątZaleta
Postać potrafi porozumiewać się ze zwierzętami. Jest to zdolność, a nie umiejętność, ponieważ rozmowa ze zwierzętami wymaga czegoś więcej niż tylko poznania specyficznego języka.
Mowa roślinZaleta
Postać potrafi porozumiewać się z roślinami. Jest to zdolność, a nie umiejętność, ponieważ rozmowa z roślinami wymaga czegoś więcej niż tylko poznania specyficznego języka.
Odporność na truciznyZaleta
Większość trucizn skutecznych przeciwko innym postaciom, na tę nie wywiera najmniejszego wpływu.

Magia: Inkantacje

ŻyciaNowicjusz
Magia ta obejmuje sferę życia w jego najróżniejszych przejawach. Należy do niej również wpływanie na procesy i funkcje życiowe organizmów.
PorządkuNowicjusz
Dziedzina obejmująca harmonię, równowagę, naturalny porządek rzeczy. Również stabilność i niezmienność.

Przedmioty Magiczne

Srebrna bransoletkaBaśniowy
Srebrna bransoletka, której moc zapewnia nosicielowi odporność na większość chorób.
Amulet klanu centaurówBaśniowy
Amulet klanu centaurów zapewnia nosicielowi stały przypływ energii potrzebny do kolejnych walk.

Charakter

Nirvash ceni sobie niezależność i spokój. Lubi przebywać w samotności i oglądać gwiazdy na niebie. Nigdy nie łamie prawa, którego stara się przestrzegać najlepiej jak może, aczkolwiek są sytuacje, które tego wymagają. Zawsze staje po stronie potrzebujących i bezbronnych, i tym samym tępi okrutników oraz nikczemników. Walczy w imię równości i wolności na świecie. Jest zawsze spokojny, opanowany oraz gotowy do podjęcia wszelkich działań.

Wygląd

Nirvash jest przedstawicielem rasy centaurów, więc nikogo nie dziwi fakt, że jest to tak naprawdę w połowie człowiek, a w połowie koń o niebywałym wzroście wynoszącym 2 metry i 37 centymetrów. Posiada on długie, czarne, rozpuszczone włosy, mądre oczy koloru brązowego, delikatne rysy twarzy oraz pięknie wyrzeźbione ciało. Ten centaur nie lubi zbyt wiele mówić, lecz gdy już to robi, to powoli, z sensem i z długimi przerwami na zastanowienie. Nosi on czasami skórzaną czapkę, a prawie zawsze lekką, trochę zardzewiałą już kolczugę. Na plecach trzyma łuk i kołczan pełen strzał, natomiast koło boku sztylet i nóż myśliwski. Nirvash porusza się lekko, bardzo szybko i z gracją.

Historia

Nirvash przyszedł na świat w jednym z klanów centaurów zamieszkałych na pustkowiu. Podczas porodu zmarła jego matka. Od najmłodszych lat, młody centaur szkolony był przez ojca w walce, strzelania z łuku, przetrwaniu w ciężkich warunkach i myślistwie. Jedno wydarzenie z życia na zawsze pozostało w jego pamięci, a mianowicie atak innego szczepu centaurów na ich wioskę. Co prawda jego pobratymcy zwyciężyli, lecz wielu z nich zginęło, w tym ojciec Nirvasha. Po tym fakcie, młodzieniec zaczął jeszcze ciężej trenować, lecz już na własną rękę. Po wielu latach, gdy stał się wystarczająco silny, wyruszył w podróż w nieznane wraz ze swoim puszczykiem, Yarim, którego dostał przed odejściem od wuja. Centaur wiele błąkał się samotnie, bez większego celu, gdy nagle zafascynował się historią świata, niebem, gwiazdami oraz roślinami. Zdobył w tych tematach ogromną wiedzę, ciągle czytając podczas podróży. Uczył się też magii, lecz w dalszym ciągu nie jest w niej zbyt dobry. Pewnego razu trafił do miejsca, w którym zostanie do końca swoich dni.
  • Najnowsze posty napisane przez: Nirvash
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Data
  • Re: [Skraj polany] Odpoczynek
            Nirvash zakaszlał i wstał na równe nogi. Po chwili był już koło gałęzi, gdzie stała driada i, tak jak ona, spojrzał na wschodzące słońce. - Nie sprawiasz mi kłopotów, a wręcz przeciwnie, jesteś dla mnie…
    15 Odpowiedzi
    12005 Odsłony
    Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
  • Re: [Skraj polany] Odpoczynek
    Nirvash usłyszał krzyk driady i czym prędzej zerwał się na równe nogi z łukiem w ręce. Spojrzawszy w stronę dębu zauważył, że nie ma żadnego potwora czy innej istoty, która mogłaby tak przestraszyć jego towarzy…
    15 Odpowiedzi
    12005 Odsłony
    Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
  • Re: [Skraj polany] Odpoczynek
    Centaur oparł głowę o gałąź drzewa, a jego puszczyk Yarim ani drgnął. Nirvash popatrzył się jeszcze chwilę w driadę jak w obrazek i zamknął oczy, udając, że idzie spać. Tak na prawdę nie zmruży oka, cały czas, …
    15 Odpowiedzi
    12005 Odsłony
    Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post