Cechy specjalne


Świat: W tym miejscu zostały zebrane wszelkie informacje dotyczące świata Alarani i integralnych z nim planów. A także informacje potrzebne do tworzenia Karty Postaci.
Żyjemy na łusce Prasmoka, który daje nam do użytku florę i faunę którą sam stworzył. W tych księgach odnajdziesz wszelkie informacje dotyczące świata, od jego genezy po historię najnowszą.

Cechy specjalne

Postprzez Meridion » Śr maja 20, 2009 10:44 am

Wprowadzenie


        Jeśli postać posiada jakieś szczególne cechy, którymi wyróżnia się spośród tłumu, to taka cecha POWINNA znaleźć się właśnie w zdolnościach. Polem ze zdolnościami, jest więc miejscem w którym można zapisać cechy postaci, które nie pasują nigdzie indziej. Każdy ma prawo do wymyślenia sobie takich zdolności jakie mu się zamarzą, jednakże przy ich wymyślaniu nie należy przesadzać. Postacie nie mają być bogami, aczkolwiek zwykle są dość potężne i stoją ponad zwykłymi śmiertelnikami (chodź wcale to nie musi być regułą).

Przykładowe zdolności


Uwaga: Znajdujące się poniżej umiejętności to tylko SUGESTIE, które mają pomóc wam w opisie zdolności waszej postaci.

Regeneracja – rany postaci zasklepiają się o wiele szybciej niż u przeciętnych stworzeń, drobne rany znikają już po chwili, natomiast te naprawdę poważne już po kilku dniach, zamiast miesiącach.
Odporność psychiczna – ból, groza, przerażenie, nerwica, panika to pojęcia obce dla postaci posiadającej tą zdolność.
Odporność na trucizny - większość trucizn skutecznych przeciwko innym postaciom, na tą nie wywiera najmniejszego wpływu.
Mowa zwierząt – postać potrafi porozumiewać się ze zwierzętami. Jest to zdolność, a nie umiejętność, ponieważ rozmowa ze zwierzętami wymaga czegoś więcej niż tylko poznania specyficznego języka.
Mowa roślin – postać potrafi porozumiewać się z roślinami. Jest to zdolność, a nie umiejętność, ponieważ rozmowa ze roślinami wymaga czegoś więcej niż tylko poznania specyficznego języka.
Latanie - postać potrafi latać, dzięki skrzydłom które posiada, lub w magiczny sposób. Jeśli postać lata przy pomocy zaklęć (np posługując się Dziedziną Powietrza) nie jest to umiejętność.
Sprawna Wspinaczka – postać posiada wrodzone predyspozycje do wspinania się po wszelkich powierzchniach, dzięki temu chodzenie po ścianach nie sprawia jej większych trudności.

Powrót do Księgi Tworzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron