Elfidrania
Ustrój: Republika.
System władzy: Państwo terytorialne.
Władca: Generał- Cesar Rytugh, Główny Minister- Raer Tryghaar, Rada Ministrów;
Rodzina królewska: -
Siedziba władcy: Obszerna, okrągła kaplica zbudowana wiele lat temu. Budynek stabilny i sporych rozmiarów. Pozwala na przeprowadzanie walnych zgromadzeń.
Mieszkańcy: Elfy.
Handel: Szlak Błękitny; Szlak Rubinowy.
Produkcje (wyroby eksportowe): Instrumenty muzyczne, drogocenne kamienie.
Stosunki dyplomatyczne: Państwo neutralne; oziębłe stosunki z driadami i państwami elfimi.
Miasta Sojusznicze: Rubidia.
Wojsko: Główne siły zbrojne Elfidranii opierają się na łucznikach i wolnych Jeźdźcach. Miasto nie jest potęgą wojskową, lecz niewielu chciałoby się mierzyć z ich jednostkami, gdyż w boju są zacięte, a dla agresorów bezwzględne i okrutne.
Położenie: Równiny Theryjskie, południe od Szepczącego Lasu, przy rzece Livar.
Architektura: Drewniane budynki z dachami pokrytymi strzechą. Rzadkie dla dzisiejszych miast, szerokie ulice i często występujące gaje. Miasto pomimo swego surowego wyglądu, posiada urok miejsca spokojnego i pełnego harmonii.
Ciekawostki: Elfidrania jest miastem, którego trzon tworzą uchodźcy z Szepczącego Lasu lub wygnane driady. Znaleźć tu można również spory odsetek nie-leśnych elfów. Jest najmłodszym z większych osiedli elfów.
Herb: