Fargoth
Ustrój: Monarchia dziedziczna.
System władzy: Królestwo.
Władca: Królowa Aldrea z rodu Wizenodów;
Rodzina królewska: synowie: pierworodny- książe Berger oraz książę Daliur.
Siedziba władcy: Twierdza obronna osadzona na wschodniej ścianie łańcucha górskiego. Niskie wieże, małe okna, „nabite” budynki z grubymi murami. Od chwil stworzenia miała pełnić funkcję przede wszystkim obronną.
Mieszkańcy: Ludzie;
Handel: Szlak Błękitny; Szlak Niebieski; Szlak Żółty.
Produkcje (wyroby eksportowe): Diamenty, rudy metali, węgiel, kusze oraz tkaniny.
Stosunki dyplomatyczne: Spory terytorialne z Elisią; Porozumienie handlowe z Demarą.
Miasta Sojusznicze: Brak.
Wojsko: Przewaga wojsk konnych, idealnych do szybkich manewrów po równinach. Mniejsze liczebnie dywizje kuszników oraz piechoty. Fargoth jest zdecydowanie najgroźniejszym państwem na równinach Drivii oraz Maurat.
Położenie: Północna część równiny Drivii; stolica „wciśnięta” pomiędzy łańcuch gór odcinający miasto od Pustkowi.
Architektura: Miasto, w którym pozycja społeczna ściśle współgra z architekturą na kolejnych częściach miasta. Najbliżej fortecy mieszkają arystokraci oraz wysocy oficerowie wojskowi. Są to przestronne domy, głównie w kolorach bieli i beżu. Kolejnym pierścień architektury miasta prezentują budynki urzędników i niższych rangą żołnierzy. Mniejsze budynki w ciemniejszych odcieniach, najczęściej z dwoma piętrami. Zewnętrzną warstwę miastowej architektury stanowią budynki służby oraz pracowników niższego pochodzenia. Budynki z kamienia stopniowo przeradzają się w drewniane, pokryte strzechą.
Ciekawostki: Fargoth jest jednym z najważniejszych ośrodków przemysłu wydobywczego ludzkiej cywilizacji. Najnowsze rozwiązania pozwalają osiągać nie tylko niebywałą efektywność w sferze kopania surowców, ale także znacznie zmniejszyły śmiertelność wśród ludzi pracujących w tej branży.
Południowe granice królestwa są częstą przyczyną sporów z państwem Elisii. Jest to spowodowane głównie brakiem naturalnych odnośników, a słupy graniczne są traktowane z delikatną nonszalancją pozwalając obydwu stronom na mniejsze najazdy na terytorium sąsiadów. Pozostałe granice są uformowane poprzez naturalne bariery- pustynie Nanher na zachodzie, kolejny łańcuch górski na wschodzie oraz słynny trzy jeziora, które stanowią podział terytorium na ziemie Fargoth oraz Demary.
Herb: