Skoro już temat został odkopany, to również się pochwalę, ale tymi, do których nie wstyd mi się przyznać xD:
1. Samurai Champloo - mój niezaprzeczalny numero uno wśród anime, darzę miłością szczerą i bezgraniczną, mogłabym się zachwycać godzinami, ale who cares :D
2. Hellsing - wciąż na etapie oglądania, jednak Alucard ma taki swoisty urok, że już uwielbiam xD
3. Darker than Black - oglądając nie dosypiałam i potem przez cały dzień byłam przymulona, by następnie zamiast spać oglądać kolejne epy... Ach ta logika xD
4. Gintama - kilka razy zleciałam z krzesła... Jedna z moich ulubieńszych komedii ^^
5. Spirited Away - jeden z najpiękniejszych filmów, jakie w życiu widziałam, w sumie moje pierwsze prawdziwe anime (wykluczając pokemony)
6. Seikimatsu Occult Gakuin - Smutny koniec, bardzo mi się podobało, dość oryginalne.
7. Shaman King - Moje ukochane anime z dzieciństwa, do dziś mam wielki sentyment xD
Manga:
1. Pandora Hearts - Anime też oglądałam, ale manga przebija na głowę. Niebanalne rozwiązania, ciekawe prowadzenie różnych wątków, no i zabójcze postacie... xD
2. Sayonara Zetsobou Sensei - Czarny humor... Hmmm... Mhrocznie >:]
3. Solanin i Hikari no Machi - Oba jednego mangaki, Asano Inio, którego kreska mnie po prostu rozwala na kawałki
4. Gamble Fish - dość hardcore'owe i wydumane, ale podoba mi się ^^
Oczywiście jest tego dużo więcej, ale to tylko moje ulubione pozycje ^^
Archiwum Alarańskie ⇒ Manga & Anime
– Szybko! Musisz pójść ze mną – rzuciła. – Grozi ci wielkie niebezpieczeństwo!
– Dlaczego?
– Bo cię zabiję, jeśli nie pójdziesz.
- Shut up.
- I didn't say anything.
- You're thinking. That's annoying.
– Dlaczego?
– Bo cię zabiję, jeśli nie pójdziesz.
- Shut up.
- I didn't say anything.
- You're thinking. That's annoying.
- Etahel
- Błądzący na granicy światów
- Posty: 18
- Rejestracja: 12 lat temu
- Rasa: Człowiek (Mag)
- Profesje:
- Kontakt:
No to pozwolę sobie odświeżyć temat. Wszystkich anime obejrzanych przeze mnie nie bedę wymieniać, bo było tego sporo (dla ciekawych lista http://myanimelist.net/animelist/etahel ) lecz parę najciekawszych tytułów:
Code Geass- Jeśli ktoś nie widział, to zwyczajnie musi to zrobić. Genialne anime.
Death Note- Bardzo podobne do powyższego.
Stein's Gate- Anime oparte jedynie na garstce postaci. Brak żadnych super mocy, walk, czy magii. Co zatem jest? Mikrofalówka ^^. Co więc w tym ciekawego? WSZYSTKO! Moja ulubiona seria.
Soul Eater- Niby głupie, ale jak na durną komedię ma niesamowity klimat.
The Melancholy of haruhi Suzumiya- To anime jest tak pokręcona, że szkoda gadać. I to powoduje, że jest naprawdę ciekawe. Polecam komuś, komu nie przeszkadza fakt, że nic nie rozumie aż do końca serii.
I na koniec coś dla fanów romansów
Toradora- Można zrobić dramato-romans z fabułą nie ustępującą topowym anime? Można!
Code Geass- Jeśli ktoś nie widział, to zwyczajnie musi to zrobić. Genialne anime.
Death Note- Bardzo podobne do powyższego.
Stein's Gate- Anime oparte jedynie na garstce postaci. Brak żadnych super mocy, walk, czy magii. Co zatem jest? Mikrofalówka ^^. Co więc w tym ciekawego? WSZYSTKO! Moja ulubiona seria.
Soul Eater- Niby głupie, ale jak na durną komedię ma niesamowity klimat.
The Melancholy of haruhi Suzumiya- To anime jest tak pokręcona, że szkoda gadać. I to powoduje, że jest naprawdę ciekawe. Polecam komuś, komu nie przeszkadza fakt, że nic nie rozumie aż do końca serii.
I na koniec coś dla fanów romansów
Toradora- Można zrobić dramato-romans z fabułą nie ustępującą topowym anime? Można!
A ja tylko wkleję link do obejrzanych przeze mnie, przy czym zaznaczę że to nie wszystkie.
http://myanimelist.net/animelist/Singouur
Jeżeli chodzi o mangi, mało ich czytałem. Bleach, Fairy Tail, Loveless.
http://myanimelist.net/animelist/Singouur
Jeżeli chodzi o mangi, mało ich czytałem. Bleach, Fairy Tail, Loveless.
- Kelly
- Szukający drogi
- Posty: 29
- Rejestracja: 13 lat temu
- Rasa: Wampirzyca
- Profesje:
- Ranga: Buntowniczka
- Kontakt:
Muszę dodać kilka nowych pozycji do mojej kolekcji.
Zarówno czytałam/czytam jak i oglądałam/oglądam:
* One Piece
* Hellsing
* Highschool of the Death
* Psyren
* Drug On
* Black Lagoon
* Kuroshitsuji
* Pokemon ( xD )
Zarówno czytałam/czytam jak i oglądałam/oglądam:
* One Piece
* Hellsing
* Highschool of the Death
* Psyren
* Drug On
* Black Lagoon
* Kuroshitsuji
* Pokemon ( xD )
- Aphrael
- Szukający Snów
- Posty: 183
- Rejestracja: 13 lat temu
- Rasa: Czarodziejka
- Profesje:
- Kontakt:
No, ja się pasjonuję. Od sierpnia (XD), zatem dopiero zaczynam. Dużo tego nie jest. Co by tu się nie męczyć przepisywaniem, odsyłam na mojego MAL'a i serdecznie polecam stronę, gdyż jest naprawdę pomocna - http://myanimelist.net/animelist/dyMeg [kliknięcie w "Mana List" u góry po lewej stronie pokazuje listę mang, aczkolwiek ta jest chyba niekompletna]. Powiem tylko, że niesamowicie podobało mi się Panodra Hearts, Kuroshitsuji [peeeełne fanserwisu, manga lepsza~] i FMA [obie serie, film, manga - wszystko!], a ostatnio skończyłam Durararę!, która także wywarła na mnie świetne wrażenie. Serdecznie polecam
"Piękne rzeczy wypracować można dzięki długiej i uciążliwej nauce, złe natomiast owocują same bez trudu." Demokryt z Abdery
- Margaret
- Błądzący po drugiej stronie
- Posty: 67
- Rejestracja: 10 lat temu
- Rasa:
- Profesje:
- Kontakt:
Anime:
1.Naruto
2.Bleach
3.One Piece (święta trójca tak xD Ale One piece doszłam do koło 100 odc)
4 Accel World
5 Log Horizion
6 Sword Art Online
7 Arata Kangatari
8 Amnesia
9 Arcana Famiglia
10 Baka to Test to Shoukanjuu
11 Brother conflict
12 Capcard Sakura
13 D-gray man
14 Danganronpa the Animation
15 Dragon bal (klasyk)
16 durarara
17 free
18 full metal alchemist 1i 2
19 Gingitsune
20 High School DxD
21 Hunter X Hunter
22 Kamigami no Asobi
23 Kateikyoushi Hitman Reborn
24 Kuroko no Basket
25 Kuroshitsuji
26 Kyoukai no Kanata
27 Magi 1: The Labyrinth of Magic
28 Magi 2: The Kingdom of Magic
29 Munto
30 Mushibugyou
31 No Game No Life
32 Oban Star-Racers
33 Pokemon
34 Psycho-Pass
35 Shaman King
36 Silver Spoon
37 Soul Eater
38 Tokyo Ravens
39 Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love 1000%
40 Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love 2000%
41 Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love 3000% (obejrze jak tylko wyjdzie)
42 Witch Craft Works
Mang też jest sporo nie chce mi się pisać.
1.Naruto
2.Bleach
3.One Piece (święta trójca tak xD Ale One piece doszłam do koło 100 odc)
4 Accel World
5 Log Horizion
6 Sword Art Online
7 Arata Kangatari
8 Amnesia
9 Arcana Famiglia
10 Baka to Test to Shoukanjuu
11 Brother conflict
12 Capcard Sakura
13 D-gray man
14 Danganronpa the Animation
15 Dragon bal (klasyk)
16 durarara
17 free
18 full metal alchemist 1i 2
19 Gingitsune
20 High School DxD
21 Hunter X Hunter
22 Kamigami no Asobi
23 Kateikyoushi Hitman Reborn
24 Kuroko no Basket
25 Kuroshitsuji
26 Kyoukai no Kanata
27 Magi 1: The Labyrinth of Magic
28 Magi 2: The Kingdom of Magic
29 Munto
30 Mushibugyou
31 No Game No Life
32 Oban Star-Racers
33 Pokemon
34 Psycho-Pass
35 Shaman King
36 Silver Spoon
37 Soul Eater
38 Tokyo Ravens
39 Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love 1000%
40 Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love 2000%
41 Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love 3000% (obejrze jak tylko wyjdzie)
42 Witch Craft Works
Mang też jest sporo nie chce mi się pisać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości