Profil użytkownika Agnes

Avatar użytkownika

Ogólne

Potęga:
Imię: Agnes Sahila
Rasa: Wilkołak
Wiek: 24


Aura

Przeciętna barachitowo-cynowa aura, o szmaragdowej poświacie. Słychać wokół niej zawodzenie, które przypomina wycie wilka. Wydziela zapach wilczej sierści. W dotyku jest twarda, ostra i nieco giętka. Wywołuje lepki posmak.


Wygląd

Nie jest zbyt wysoka, co wcale jej nie przeszkadza. Ma krótkie, blond włosy, zawsze trzymane w lekkim nieładzie. Jej oczy są błękitne, lecz ciężko to ocenić,
gdyż nigdy nie patrzy nikomu prosto w oczy, chyba, że pod postacią wilka.
Jej ubiór nie wyróżnia się specjalnie z otoczenia. Dziewczyna nosi białą bluzkę, na którą zawsze narzucona jest skórzana kurtka. Ręce zakryte ma
rękawiczkami, które osobiście zmodyfikowała tak, by palce zostawały odkryte. Na szyi zawsze nosi amulet otrzymany od rodziców.
Dziewczyna pod postacią wilka jest przeciętnych rozmiarów zwierzęciem o nietypowej, białej sierści i wyraźnie widocznych niebieskich oczach.


Charakter

Dość trudny, jak to powiedzieli jej rodzice. Jest zamknięta w sobie, choć łatwo nawiązuje kontakty z ludźmi nawet, gdy wcale tego nie chce. Jest wredna, z
czego nawet jest dumna. Bywa bardzo pamiętliwa, przez co nie zawsze lubiana. Jest bezwzględna, może nawet trochę bezlitosna, lecz mimo to wie, co jest
dobre, a co złe. Zazwyczaj próbuje unikać ludzi, za którymi nie przepada. Zawsze jednak stara się miło spędzać czas z tymi, którzy przypadli jej do gustu.
Pomimo tego preferuje samotność, co kłóci się z wilczą naturą dziewczyny.

Atrybuty

Krzepa:Silny, Wytrwały, Odporny,
Zwinność:Zręczny, Szybki,
Percepcja:Wyostrzony wzrok, Dobry słuch, Niezwykle czuły nos,
Umysł:Pojętny, Silna wola,
Prezencja:Ładny, Nieokrzesany,

Cechy specjalne

Lykantropia [Z]Przemiana w wilka, nie tylko podczas pełni, lecz w każdej chwili gdy dziewczyna tego zapragnie.
Widzenie w ciemności [Z]W nocy wszystko jest wyraźne tak samo jak za dnia.

Umiejętności

Jeździectwo [O]
Władanie Bronią (Sejmitar) [W] W postaci człowieka, rodzice postanowili nauczyć ją samoobrony. Szkolili ją w posługiwaniu się bronią białą, testując różne sztylety i miecze, lecz najbardziej do gustu przypadł jej Sejmitar.
Bestiologia [P]
Pływanie [O]
Walka wręcz [M] Wszystkie wilkołaki potrafią choćby w najmniejszym stopniu walczyć bez żadnej broni.
Tropienie [O]
Uniki [O]
Polowanie [W]
Anatomia [P]
Podstawy krawiectwa [P]
Wyprawianie skór [O]
Przetrwanie [W]

Magia

        Sposób rzucania zaklęć: Inkantacje
Magia Ducha [U]Dzięki tej magii, której nauczyła się od leśnego druida, który był przyjacielem dla wszystkich wilków, jest w stanie rozmawiać z duchem swego wilczego ja.

Magiczne przedmioty

Amulet w kształcie głowy wilka [ZAK]Amulet ten został jej podarowany przez rodziców. Jak powiedzieli, została w nim zaklęta cząstka jej duszy wraz z duszą wilka. Wokół amuletu roztacza się ciemnoniebieska poświata, która według ludzi, jakich spotkała, ukazuje ducha wilka wędrującego za dziewczyną niczym cień. Ponadto amulet ma chronić ją przed rozmaitymi niebezpieczeństwami, choć dokładne jego właściwości nie są do końca znane.

Towarzysz


Historia

Agnes urodziła się jako człowiek z wilczą duszą, tak jak jej przodkowie. Dorastała z dala od osad ludzkich, w niewielkiej społeczności. Jej klan, prowadząc
koczowniczy tryb życia, zamieszkiwał tereny w lasach pomiędzy Meot i Kryształowym Królestwem. Takie życie niosło ze sobą wiele niewygód oraz
wyrzeczeń, a jednocześnie dawało możliwość przetrwania bez obaw o rozpoznanie jako niebezpiecznego lykantropa. Cały bowiem klan, w którym
dorastała
Agnes, składał się ze zmiennokształtnych. Życie dziewczyny było spokojne, choć czasem nieco stresujące ze względu na łowców wilkołaków, czy też wrogo
nastawionych ludzi. Dorastała wprawdzie wśród swoich, lecz była sama. Nie było w jej otoczeniu rówieśników, przez co Agnes stała się bardzo zamknięta
w sobie. Szukając towarzystwa często zapuszczała się do pobliskich wiosek, nawiązując kontakty z ludźmi, ale nie zawsze było to możliwe.

Gdy skończyła dziesiąty rok życia, zaczęła się szkolić u klanowego druida w rozumieniu oraz panowaniu nad swoją wilczą duszą. Bardzo pragnęła osiągnąć
całkowitą kontrolę, by móc w każdej chwili, o każdej porze dnia czy nocy, zmienić się w wilka. Dotychczas, bowiem przemiana następowała samoistnie,
podczas każdej pełni, przynosząc Agnes nieopisany ból zarówno fizyczny jak i psychiczny.
Jednak jej mentalna siła była słaba, miała problemy z koncentracją i wyciszeniem, a w rezultacie z opanowaniem całkowitej przemiany w postać wilka.
Wtedy to, gdy dziewczyna osiągnęła wiek szesnastu lat, otrzymała od rodziców amulet. Powiedzieli jej, że dzięki niemu zawsze będzie gotowa w razie
niebezpieczeństwa oraz, że już nigdy nie będzie musiała uczyć się u druida. Nie do końca rozumiała co oznaczały te słowa ani nawet w czym miałby pomóc
jej otrzymany amulet. Nie zwlekając i chcąc wiedzieć więcej pobiegła do druida, który powiedział jej, że w tym miejscu jego rola się kończy oraz, że nauczył
ją wszystkiego czego mógł. Agnes ciągle nic z tego nie rozumiała, lecz nim starzec odszedł wypowiedział jakąś regułkę, co sprawiło, że amulet zabłysnął
błękitem. Po tym druid odszedł zostawiając Agnes z mnóstwem pytań.

Mijały tygodnie, a dziewczyna wciąż nie potrafiła rozwikłać zagadki, jaką niósł ze sobą otrzymany od rodziców amulet. Wtedy też, podczas pierwszej pełni
od otrzymania talizmanu dziewczyna poczuła tylko wszechogarniające ciepło. Normalnie, jak podczas poprzednich pełni, zmieniłaby postać i w agonii, jak
inni członkowie jej klanu popełniłaby wiele czynów, o których prawdopodobnie nie pamiętałaby następnego ranka.
Dziewczyna długie lata starała się rozwikłać w pełni działanie amuletu, by któregoś dnia osiągnąć doskonałość w jego używaniu i zmieniać swą postać w
zależności od własnych zachcianek i potrzeb, nie tracąc przy tym zupełnej kontroli nad swym ciałem i umysłem. Trwało to długo i było niebezpiecznym
procesem, ale w końcu, w wieku dwudziestu dwu lat opanowała zdolność dobrowolnej zmiany postaci z pomocą otrzymanego talizmanu. Niestety radość w
rodzinnym gronie nie trwała długo. Kilka dni przed kolejną pełnią jej klan napadli łowcy wilkołaków. Rodzice dziewczyny zginęli, tak jak i większość jej
pobratymców. Jako jedna z niewielu, przeżyła. W ucieczce pomogła jej właśnie opanowana z pomocą talizmanu umiejętność dobrowolnej zmiany postaci.
Od tamtego czasu pałęta się samotnie po świecie, odwiedzając miasta i wioski, ale nigdy nie wracając do nich ponownie.

Dane gracza: Agnes

Nazwa użytkownika:
Agnes
Ranga:
Błądzący na granicy światów
Inne Postacie:
Renae,
Martwe postacie:
Status:
OFFLINE
Wiek:
25
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
GG:
7550338
Grupy:
Dołączył(a):
Pn cze 27, 2011 3:02 pm
Ostatnia wizyta:
Wt lip 19, 2016 11:02 pm
Liczba postów:
17 | Znajdź posty użytkownika
(0.02% wszystkich postów / 0.01 posty dziennie)
Ostatni post:
[Karczma Pod Czarnym Jednorożcem]
Pt paź 14, 2011 2:13 pm
Najaktywniejszy w dziale:
Danae
(Posty: 9 / 52.94% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
[Karczma Pod Czarnym Jednorożcem]
(Posty: 9 / 52.94% postów użytkownika)
cron