Oglądasz profil – Naurin
Ogólne
- Godność:
- Naurin Samalia Terathinn
- Rasa:
- Fellarianka
- Płeć:
- Nieokreślono
- Wiek:
- 23 lat
- Wygląda na:
- 0 lat
- Profesje:
- Majątek:
- Sława:
Aura
Srebrno-żelazna aura o słabej sile i szafirowej poświacie. Wokół niej słychać delikatne zawodzenie wiatru. Wydziela zapach miodu i kwiatów. W dotyku jest ostra, giętka i gładka a w smaku łagodnie kwaśna.Połączone profile
Atrybuty
Krzepa: | wytrwały |
---|---|
Zwinność: | bardzo zręczny, bardzo szybki, precyzyjny |
Percepcja: | dobry wzrok, czuły słuch, przytępiony smak, wyostrzony zmysł magiczny |
Umysł: | bystry, ineligentny, b. silna wola |
Prezencja: | piękny, godny, przekonywujący |
Umiejętności
Walka bronią [długie sztylety] | Mistrz |
---|---|
Od dziecka szkolona na wojowniczkę, przy czym wykazywała w tej dziedzinie dużo większe postępy, niż w sztukach magicznych. Z wiekiem osiągnęła mistrzostwo w posługiwaniu się dwiema broniami. | |
Skrytobójstwo | Opanowany |
Jako, że Naurin nie dysponuje zbyt wielką siłą, opanowała w stopniu dostatecznym sztukę szybkiego zabijania. | |
Walka wręcz | Biegły |
Nieodłączny element walki. Każdy wojownik, tudzież wojowniczka, powinna wiedzieć, co robić i jak radzić sobie w sytuacji, kiedy pod ręką nie ma broni. | |
Uniki | Biegły |
Sztuka unikania ciosów i ataków magicznych może pozwolić przeżyć na polu walki. Szczególnie, gdy nie korzysta się z żadnego pancerza ochronnego. | |
Skradanie się | Opanowany |
Bardzo przydatna umiejętność. Nierozerwalny element cichego zabijania. | |
Jazda konna | Opanowany |
Jako, iż skrzydła dziewczyny nie nadają się do lotu, opanowała ona jazdę konną. Na końskim grzbiecie dużo łatwiej podróżować pomiędzy miastami. | |
Wspinaczka | Podstawowy |
Wychowywana w szczytach Fellarionu musiała opanować podstawy wspinaczki, choć wspina się niechętnie. | |
Orientacja w terenie | Opanowany |
Umiejętność odnajdowania się w terenie, z dala od cywilizacji i osad zamieszkiwanych przez ludzi bądź elfy. | |
Odczytywanie map | Biegły |
W związku z nieumiejętnością lotu, dziewczyna musiała nauczyć się radzić sobie w czasie podróży przez rozległe ziemie Alaranii. Umiejętność ta określa sprawność odczytywania i interpretowania rycin na mapach. | |
Geografia | Podstawowy |
Podstawowa wiedza z zakresu ukształtowania terenu. Ułatwia odnalezienie się zarówno na rozległych równinach czy w gęstej puszczy, jak i zorientowaniem się w zakresie własnego położenia. | |
Botanika | Podstawowy |
Dziewczyna zna zaledwie najprostsze z roślin występujących na kontynencie Alaranii. Jednakże wiedza ta okazała się wystarczająca, by uniknąć poważnego zatrucia. | |
Bestiologia | Opanowany |
Znajomość najczęściej występujących zwierząt i bestii, a także ich zachowań i terenów występowania, pomaga w unikaniu owych stworzeń w czasie podróży. | |
Naturianizm | Opanowany |
Jako przedstawicielka Naturian zna nawyki oraz kulturę poszczególnych jej przedstawicieli. | |
Anatomia | Biegły |
Umiejętność przydatna nie tylko w medycynie, ale także w trakcie walki. Obejmuje wiedzę nie tylko o budowie ludzkiego ciała, ale także poszczególnych zwierząt i bestii. Dzięki tej umiejętności dziewczyna wie gdzie zadawać najbardziej skuteczne ciosy, co bywa bardzo przydatne w bezpośrednim starciu z wrogiem. | |
Medycyna | Podstawowy |
Nigdy nie wiadomo, co może przytrafić się poza domem, toteż dziewczyna potrafi radzić sobie z najprostszymi schorzeniami i przeziębieniami. | |
Opatrywanie ran | Biegły |
Wprawny wojownik powinien nie tylko dobrze walczyć czy unikać ciosów, ale także wiedzieć jak poprawnie opatrywać rany. | |
Czytanie i pisanie | Opanowany |
Jedna z najbardziej podstawowych umiejętności arystokracji. Co niespotykane wśród ludzi, nauka pisania i czytania obejmuje wszystkich Fellarian, którzy nie ukończyli dwunastego roku życia, niezależnie od stanu zamożności. | |
Etykieta | Opanowany |
Choć w domu rodzinnym bywała niezwykle rzadko, to niejednokrotnie przebywała na dworach arystokratów, jako przedstawicielka jednego z najstarszych rodów Fellarian. | |
Taniec | Opanowany |
Naurin zna kilka tańców, zarówno dworskich jak i ludowych. | |
Gimnastyka | Biegły |
Umiejętność ta jest bardzo przydatna w walce. Za sprawą zdolności gimnastycznych dziewczyna potrafi wykonywać dużo trudniejsze i bardziej skomplikowane ewolucje. Ponadto, dzięki tej umiejętności zyskała na wdzięku i gracji. |
Cechy Specjalne
Ukrycie skrzydeł | Zaleta |
---|---|
Cecha rasowa, pozwala na ukrycie skrzydeł i wmieszanie się w tłum zwyczajnych ludzi. | |
Tolerancja na zimno | Zaleta |
Niskie temperatury nie wpływają prawie wcale na funkcjonowanie Naurin. Nie odczuwa ona zimna, jednak nieco wyższe od przeciętnych temperatury znosi znacznie gorzej niż zwyczajni mieszkańcy Alaranii. | |
Bariera energetyczna | Fenomen |
Jest to w pewnym stopniu zaklęcie. W dodatku jedyne, jakie potrafi dobrowolnie przywołać i jest w stanie kontrolować. Wywołuje ono coś w rodzaju szklanej tarczy, która może powstrzymać (a właściwie odbić) jeden atak dowolnego rodzaju (czy to magiczny, czy też fizyczny), po czym samoistnie znika. Choć sama bariera jest wystarczająco silna, by zatrzymać ataki poziomu mistrzowskiego, jest też dość trudna w kontrolowaniu, a jej dłuższe utrzymywanie jest właściwie niemożliwe. Bariera wywoływana jest zwykle z pomocą myśli, bądź gwałtownych gestów, przez co Naurin z początku zdarzało się nieintencjonalne & | |
39 | Klątwa |
Klątwa | |
39 | Klątwa |
Klątwa | |
39 | Klątwa |
Klątwa | |
39 | Klątwa |
Klątwa | |
39 | Klątwa |
Klątwa | |
39 | Klątwa |
Klątwa | |
39 | Klątwa |
Klątwa | |
39 | Klątwa |
Klątwa | |
Magia:
Nowicjusz | |
Przedmioty Magiczne
Warkot i Ukłucie Cienia | Zaklęty |
---|---|
Są to dwa sztylety, wykute ze specjalnych metali przez Krydiany - Duchy Nocy. Są to dwa sztylety, wykute ze specjalnych metali przez Krydiany — Duchy Nocy. Choć każdy z nich wygląda inaczej, oba ostrza są integralną częścią siebie wzajemnie. |
Charakter
Zdystansowana i opanowana. W otoczeniu obcych zwykle sprawia wrażenie niezainteresowanej, a nawet oziębłej. Lata nauki pokazały jej jak nie okazywać słabości, a dla wojownika gotowego poświęcić, w obronie wyższych wartości, własne życie, emocje są właśnie taką słabością. Pomimo tego, skrycie jest bardzo wrażliwą osobą, a nawet romantyczką, choć chwilami sama o tym nie pamięta, za sprawą przywdziewanej maski. Często też kieruje się intuicją, co do tej pory wychodziło jej na dobre.
Lojalna wobec przyjaciół i najbliższych. Ma bardzo mocno rozwinięte poczucie sprawiedliwości i, choć zwykle respektuje wszelkie przepisy, zdarza jej się samodzielnie dochodzić praw i osądzać ludzi wedle własnej skali.
Zazwyczaj bywa poważna o dostojnym wyrazie twarzy. Uśmiecha się... właściwie to prawie wcale się nie uśmiecha, co jest wynikiem przybieranej przez Naurin postawy, a nie jak mogłoby się wydawać braku poczucia humoru i nieczerpania radości z małych rzeczy. Jednak, gdy dziewczyna już się uśmiechnie, wygląda nie tylko młodziej, ale jakby ''łagodniej'', a uśmiech jej jest czarujący.
Nie stroni od towarzystwa, ale czasem bywa milcząca. Podobno panicznie boi się dużych wysokości.
Wygląd
Wysoka dziewczyna o zgrabnej figurze. Pomimo wzrostu wygląda dość niepozornie. Owalna twarz z nieco trójkątnym podbródkiem i soczyście zielone oczy nadają odrobiny drapieżności. Szmaragdowe tęczówki wydają się przeszywać na wskroś, a spojrzenie jej bywa hipnotyzujące.
Pomimo tego, raczej delikatne rysy twarzy i długie, lekko skręcone na końcach, śnieżnobiałe włosy przywodzą na myśl, iż ma się do czynienia z istotą łagodną i kruchą.
Posiada skrzydła — zwykle ukryte — które, pomimo całkiem pokaźnych rozmiarów, są zbyt słabe, by móc dzięki nim latać — a przynajmniej ona tak twierdzi. Kształtem przypominają anielskie, choć pokryte są puchatym pierzem w odcieniu poblakłego złota.
Naurin porusza się pewnie, z wdziękiem i gracją. Jej głos jest melodyjny i przyjemny dla ucha, choć dziewczyna nigdy nie szkoliła się w śpiewie.
Ubiera się zwykle w dość luźne szaty, najczęściej w chłodnych, lecz jasnych kolorach.
Historia
Fellarianie powiadasz... Cóż, choć lud ten zwykle kryje się w szczytach Fellarionu, z dala od osad zamieszkiwanych przez ludzi bądź elfy, to ich społeczność nie różni się tak bardzo od przeciętnych mieszkańców Alaranii. Mają oni dość dobrze rozbudowaną gospodarkę, ciekawą kulturę, własnych bogów i boginki, rody i arystokrację. Choć może się wydawać, iż ich ludność jest bardzo mocno zmilitaryzowana, to jest to w pewnym stopniu mylne podejście. Wśród Fellarian są, bowiem także rody stricte magiczne, a przynajmniej za takie uchodzą. Są też przedstawiciele tej rasy, którzy nie mają żadnych umiejętności walki — czy to magicznych, czy też fizycznych. Hm, coś nie tak? Bo widzę, jak kręcisz nosem... Ach! Chcesz znać dzieje rodu Therathinn? Nie? Więc, co w takim razie? Hm, najmłodsza z rodu Therathinn... Dobrze, niech będzie.
Naurin — bo tak właśnie ma na imię najmłodsza przedstawicielka Therathinnów — nie ma rodzeństwa. Od narodzin pokładano w niej wielkie nadzieje. A w wieku pięciu lat rozpoczęła nauki magiczne pod okiem najlepszych, prywatnych nauczycieli w wiosce. Zrodziła się ona, bowiem w rodzie — jak dotąd uważano — którego członkowie od wieków parali się wyłącznie magią. A jakimi oni są czarodziejami! Niejeden długowieczny mag mógł im pozazdrościć, jak wiele byli w stanie osiągnąć w swym jakże krótszym — od pradawnych — życiu. Therathinnowie są tak poważaną rodziną pośród swego ludu, że mają nawet własną posiadłość w wiosce Keongju, na dnie olbrzymiego kanionu. Jakież było rozczarowanie, gdy okazało się, iż mała Naurin nie jest w stanie kontrolować skutków najprostszych zaklęć, a samo ich wywoływanie przychodzi jej z trudem. Wtedy też zaprzestano szkolenia małej w sztukach magicznych, a marzenia rodziców o nauce ich pociechy w Keongju spełzły na niczym.
Kiedy Naurin skończyła siódmy rok, posłano ją do wioski wojowników. Tam pod okiem głowy rodu Stroth — przyjaciela ojca dziewczyny — miała zostać pierwszą od pokoleń, nieparającą się żadną magią, członkinią rodu Theratinn. Początkowo życie w Nattenheim przychodziło jej z trudem. Ponadto, nieprzyzwyczajona do wysiłku fizycznego, miała do pokonania dużo więcej przeciwności niż przeciętni uczniowie szkoły wojskowej. Dom rodzinny odwiedzała rzadko, a na co dzień douczała się na dworze rodziny Stroth w innych dziedzinach niż sztuki walki. Postępy w nauce były duże, a przynajmniej znacznie większe niż się spodziewano. W tamtym okresie ujawniła się też początkowo dość kłopotliwa umiejętność — bariera magiczna — którą dziewczyna wywoływała w tamtym okresie nader często i nieintencjonalnie. Zignorowanie tej zdolności okazało się niemożliwym, toteż podjęto kroki, jakie miały pomóc dziewczynie panować nad tym — biorąc pod uwagę magię, w jakiej była w dziecinnych latach przyuczana — dość nietypowym zaklęciem, choć była to dość trudna droga. Jak okazało się niedługo potem, jest to jedna z rodzinnych umiejętności członków rodu Therathinn.
-
- Najnowsze posty napisane przez: Naurin
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Data
-
-
Re: [Karczma "Przy Barmie"] Nikt nie wie co się wydarzy.
Płacz dziecka był czymś, czego Naurin nie mogła dłużej obserwować bez wyraźnej reakcji. Odsunęła od siebie kieliszek czerwonego wina i oparłszy dłonie o kontuar podniosła się z wysokiego stołka. Kątem o… - 24 Odpowiedzi
- 11726 Odsłony
- Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: [Karczma "Przy Barmie"] Nikt nie wie co się wydarzy.
Przez chwilę bawiła się kieliszkiem obracając go w dłoniach, wtedy też obok niej przemknęło kilka osób. Nawet nie zdążyła zwrócić uwagi kim byli i jak wyglądali. Usłyszała tylko szybkie kroki gdzieś obo… - 24 Odpowiedzi
- 11726 Odsłony
- Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: [Karczma "Przy Barmie"] Nikt nie wie co się wydarzy.
Naurin, nie zważając na spojrzenia przebywających w karczmie osób, zamknęła za sobą drzwi i ruszyła w głąb pomieszczenia. W ciągu ostatnich tygodni zdołała przywyknąć do natarczywych i ciekawskich spojr… - 24 Odpowiedzi
- 11726 Odsłony
- Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
-