Oglądasz profil – Ardian
















- Brak Avatara -

Ogólne

Godność:
Folleou Adrin It'itlineae, jednak wśród innych ras znany jako Ardian z Glivs
Rasa:
Leśny Elf
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
0 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Dosyć silna aura o kolorze cynku, z lekką nutką srebra roztacza głęboką, szafirową poświatę. Napełnia usta kwaśnym smakiem. Wydaje dźwięk podobny do jednostajnego brzęczenia. Pachnie lasem, świeżą trawą i roślinami budzącymi się do życia. Aura w dotyku jest giętka.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Ardian
Ranga:
Zbłąkana Dusza
Grupy:

Skontaktuj się z Ardian

Pola kontaktu widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Statystyki użytkownika

Years of membership:
12
Rejestracja:
13 lat temu
Ostatnio aktywny:
13 lat temu
Liczba postów:
2
(0.00% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.00)
Najaktywniejszy na forum:
Księga Boskich Praw
(Posty: 1 / 50.00% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
Prośby o sprawdzenie KP
(Posty: 1 / 50.00% wszystkich postów użytkownika)

Połączone profile

Brak profili posiadających połączenia.

Atrybuty

Krzepa:raczej wytrwały, delikatny
Zwinność:bardzo zręczny, szybki, perfekcyjny
Percepcja:wyostrzony wzrok, czuły słuch
Umysł:błyskotliwy
Prezencja:piękny, charyzmatyczny

Umiejętności

JeździectwoPodstawowy
Nigdy nie była mu potrzebna ta umiejętność, jednak musiał poznać podstawy jazdy konnej.
PolowanieBiegły
Z racji tego, że jest doskonałym strzelcem nie ma problemów z upolowaniem zwierzyny. Potrafi umiejętnie i cicho do niej podejść, a czasem czekać w bezruchu godzinami, aż jakakolwiek się zjawi.
PrzetrwanieBiegły
Nie raz życie zmusiło go do koczowania w lasach i nie raz spędzał tam długie tygodnie. Stroni od takich sytuacji, gdyby jednak wystąpiła taka konieczność, poradziłby sobie.
Skradanie sięBiegły
Nie raz potrafił przekraść się obok obozowiska czy śpiących zwierząt. Wyuczony stąpania ostrożnego, wyważonego i lekkiego.
Sporządzanie truciznOpanowany
Powiązana z alchemią umiejętność, pozwala mu tworzyć podstawowe trucizny jak i odtrutki. Do trudniejszych wywarów potrzebuje podanej receptury i dłuższego czasu przygotowania.
AlchemiaMistrz
Od dziecka uczony tego fachu, potrafi stworzyć nawet wymyśle eliksiry. W połączeniu z magią, łączenie składników wychodzi mu jeszcze sprawniej.
MedycynaPodstawowy
Jako, że tworzy również lekarstwa, musi znać podstawy medycyny. Pozwala mu to uniknąć pomyłek czy niespodziewanych efektów ubocznych.
ZielarstwoBiegły
Nim zacznie się jakąkolwiek roślinę hodować, wpierw trzeba ją otrzymać od matki natury. Wiedza z zielarstwa pomaga mu pozyskać rośliny z darów natury.
BestiologiaOpanowany
Jak wiadomo, do alchemii nie wykorzystuje się tylko roślin i minerałów. Często wyjątkowe składniki pozyskuje się ze zwierząt, bestii czy innych ras.
BotanikaBiegły
Dzięki Zapomnianej Wiedzy, potrafi opiekować się roślinami, przyśpieszać ich wzrost i kontrolować plony. Nie musi jej jednak często używać, gdyż szeroka wiedza botaniczna pozwala mu bez dodatkowej pomocy dbać o rośliny.
ŁucznictwoArcymistrz
Od dziecka rozwijał swój talent do łucznictwa i nadal systematycznie go szlifuje. Trafianie w daleki, ruchomy cel, nie jest dla niego problemem. Momentalnie odmierza odległość i ewentualne zmiany lotu przez wiatr.
Gra na instrumenciePodstawowy
Samouk jeśli chodzi o grę na małym, drewnianym flecie.

Cechy Specjalne

Odporność na truciznyDar
Większość trucizn skutecznych przeciwko innym postaciom, na tą nie wywiera najmniejszego wpływu.
Wrodzona biegłość w posługiwaniu się bronią (łuk)Zaleta
Od wieków w genach elfów przekazywano niezwykły talent do łucznictwa. Rozwijany od dziecka pozwala na precyzyjne i skuteczne oddawanie strzałów.
Widzenie w słabym świetleZaleta
Źrenice bardzo szybko przyzwyczajają się do ciemności, widoczność w nocy jest o wiele lepsza.
Wiedza o naturzeZaleta
Przebywanie od lat na łonie matki natury, pozwala poznać jej tajniki, które nie są dostępne dla wszystkich. Powiększona wiedza o roślinach czy minerałach, pomaga lepiej wykorzystywać ich zasoby.

Magia: Inkantacje

Krąg Materii : Dziedzina StrukturyMistrz
Przy utrzymaniu zasady równoważnej wymiany, możliwe jest stworzenie z kilku składników dany przedmiot. Musi jednak zostać zachowana odpowiednia proporcja.
Zapomniana Wiedza : Starożytna Magia ElfówNowicjusz
Jedynie strzępki owej magii pozostały w pamięci najstarszych elfów. Powodem była możliwość przyśpieszenia wzrostu roślin i kontrolowania wydajnych plonów. Pomagało to w przetrwaniu podczas nieurodzaju.

Przedmioty Magiczne

Mahoniowy łukTajemny
W rękach mężczyzny spoczął jeden z najlepszych elfich wyrobów, jakie powstały w jego rodzinnym mieście. Doskonale wyważony, mahoniowy łuk o płaskich, wyprofilowanych ramionach, przepleciony jedwabno-konopną cięciwą. Leciutki w dłoni. Przy pełnym naciągu oddawał mocny i precyzyjny strzał na niezwykłą odległość. Wielu czarodziejów mówiło mu, że zaklęta jest w nim magia. To dzięki niej ciężko nim chybić.

Charakter

Ardian jest przyjaznym i uprzejmym elfem. Mimo, iż przepełnia go duma, raczej nie puszy się jak paw. Po prostu ma swoją godność i wyznaczone reguły. 

Przestrzega ich całe życie i nigdy nie daje się namówić na coś wbrew swoim zasadom. Może nie koniecznie pomaga innym bezinteresownie czy z poczucia
obowiązku, jednak gdy ktoś jest potrzebujący, nie odejdzie obojętny. W towarzystwie z początku nieśmiały potem potrafi być z niego niezwykła gaduła.
Interesują go wszystkie tematy związane ze światem i chłonie wiedzę jak gąbka. Jeśli tylko ktoś posiada jakąś interesująca wiedzę, Ardian nie przepuści
okazji by go przepytać. Wynika to z faktu, że jako alchemik pozyskuje składniki z wszystkiego co istnieje. Więc im więcej wie, tym lepiej dla niego. Nie
posiada uprzedzeń i nigdy nikogo nie ocenia po rasie czy wyglądzie. Trzeba się napracować by zyskać jego zaufanie, ale efektem tego jest dozgonna
wierność. Niestety, w przeciwieństwie do długości pozyskiwania w nim przyjaciela, niezmiernie łatwo można taką przyjaźń przekreślić. Bardzo nie lubi
być okłamywany i chyba to najbardziej go krzywdzi. W stosunku do płci pięknej jest zawsze dżentelmenem. Przepuści w drzwiach, ucałuje dłoń,
przeniesie przez kałużę, pomoże jak tylko może. No i oczywiście potowarzyszy jej wieczorem jeśli taka będzie jej wola. Co do miłości - to całkiem inna
historia. Nigdy nie okazuje sympatii powyżej przyjaźń. Nie wierzy w nagłe zauroczenia. Jeśli już miałby kogoś pokochać, musiałaby to być mu
niezmiernie zaufana i bliska osoba. Ma bardzo słaba głowę więc nie ciągnie go do alkoholu. Za to uwielbia słodkie wypieki. Ciężko go wyprowadzić z
równowagi, jak i zawstydzić. Nie robią na nim wrażenia kobiece, nagie kształty czy lubieżne słówka. Chyba prędzej zobaczy się u niego rumieniec złości
czy wstydu, gdy coś mu nie wyjdzie.

Wygląd

Jak na elfa przystało Ardian jest szczupły i niezbyt wysoki. Mierzy sobie 177 cm, a waży zaledwie 57 kg. Oczywiście nie oznacza to, że jest chuderlawy. Z 

powodu codziennego dbania o kondycję, posiada rozbudowaną klatkę oraz silne ramiona i nogi. Typową elfią cechą jest również jego urodziwa, smukła
twarz. Spod lekko przymkniętych powiek spoglądają bystre, blade niczym poranne niebo, źrenice. Ozdabiają je okulary o czarnych, prostych oprawkach,
zaczepione o drobny łańcuszek. ciekawym faktem jest to, że nie mają szkieł. W sumie do niczego się nie przydają, ale otrzymał je w prezencie od
wyjątkowej osoby i od tamtej pory zawsze je nosi. Nawet jeśli irytuje go to, że ciągle mu się zsuwają ze szpiczastego nosa. Pewnie nie raz by je zgubił
gdyby nie fakt, że ma je zawieszone na szyi. Czarne włosy nosi w dwojaki sposób. Na co dzień są rozpuszczone, pozostawione same sobie. Dość długawe
często nachodzą mu na twarz. Nie przeszkadza mu to zbytnio, poza tym nigdy nie ma czasu się nimi zajmować. Kiedy jednak wyrusza w trasę, związuje je
w niewielki ogonek, a na czole nosi przepaskę. W końcu przy oddawaniu strzału potrzebuje dobrej widoczności. Nie może sobie pozwolić na to, że jakiś
niesforny kosmyk akurat spadnie mu na oczy. Pytanie tylko czemu w takim razie ich nie zetnie? Jeśli chodzi o styl ubierania się, elf preferuje dość
nietypowe stroje. Jeśli przebywa w mieście nosi długi biały płaszcz, zdobiony złotymi klamrami i czerwonymi kamieniami. Do tego również jasne
spodnie i długa płachta na ramionach. Lubi dobrze się reprezentować z powodu swojej niezwykłej dumy. Materiał jest lekki i cienki, przez co łatwo się go
transportuje. Na dalekie trasy między miastami, woli coś bardziej praktycznego. Pozbywa się zbędnych ozdób, pozostając w zwykłej koszuli i spodniach.
Nogawki schowane do wysokich butów. Do tego skórzane rękawiczki. Jego łuk zawsze ma przewieszony na plecach i nigdy się z nim nie rozstaje.

Historia

Narodziny i dzieciństwo Folleou Adrin It'itlineae przebiegały jak u każdego elfa czystej krwi. Zamieszkiwał w niezwykle pięknym, elfim mieście, nieopodal 
małej wioski Glivs i rzeki zwanej Pioun. O miejscu tym mało kto słyszał, gdyż niewielka wioska leży zaraz na skraju Szepczącego Lasu, u podnóży gór
otaczających Nandan-Cher. Trzeba przyznać, że żyło mu się beztrosko. Szkolony od maleńkości na łucznika, miał wstąpić w oddziały elfiego komanda, gdy
osiągnie odpowiedni, młodzieńczy wiek. Gdy był jeszcze małym chłopcem, do ich miasta zawitał mędrzec. Potrzebował pomocy, której nie otrzymał u ludzi.
Wysłali go do elfów licząc, że starzec padnie ze zmęczenia lub coś go pożre. Nie sądzili, że mimo choroby i sędziwego wieku posiadał w sobie magię zdolną to
przezwyciężyć. Jako, że matka Folleou Adrin It'itlineae była uzdrowicielką, człowiek zawitał w ich domu. Mijały miesiące. Chłopak przywykł do obecności
starca, nawet z ciekawością słuchał jego opowieści o dziedzinie magii zwanej magią struktury. Wiązała się głównie z alchemią choć miała najróżniejsze
zastosowania. Jego życie zaczęło kręcić się wokół łucznictwa jak i magii. Był ciekawy wszystkiego. Jego światopogląd się niezwykle poszerzył. Okazało się,
że istnieje o wiele więcej niż tylko magia elfów i matka natura. Wyglądało to jakby chłopak zaczął uczuć się na nowo całego świata. Mijały lata i w końcu
nastąpił dzień, w którym mędrzec musiał odejść z ich rodzinnego miasta. Folleou Adrin It'itlineae był już młodzieńcem i niezwykle go ciągnęło do
opuszczenia lasów. Postanowił kontynuować naukę u starca. I tak oto zaczyna się jego wędrówka po całym świecie. Już nie jako Folleou Adrin It'itlineae, a
Ardian z Glivs. Otrzymał imię od swojego mentora, którego traktował jak drugiego ojca. Niestety magia nie zawsze działa wtedy, kiedy chcemy.
Szczególnie, gdy nasze umiejętności są nie kompletne. Nie potrafił uratować starca. Nie potrafił go uleczyć swoja magią. Obiecał sobie wtedy, że nie
zaprzestanie nauki. Nigdy więcej nie dopuści do takiej sytuacji. Z goryczą i żalem do własnej niewiedzy porzucił całkowicie życie w społeczeństwie dla nauki,
wiedzy i ksiąg. Na długie lata zniknął całkiem, zamknął się w czterech ścianach, gdzie jedyną rzeczą, której nigdy nie odsunął od siebie było łucznictwo. W
piwnicach własnego domostwa ćwiczył codziennie powtarzając pod nosem receptury. Większość osób myślało, że nie żyje. Jak wiele czasu potrzebował by
się opamiętać. Stał się starcem choć nadal tak młodo wyglądał. Długowieczność elfów... Kiedy w końcu ochłonął, postanowił wykorzystywać swoją wiedzę.
Często witając w miastach, prowadził sklepik z wywarami. Ostatecznie osiadł na stałe w Ekradonie prowadząc tam własne specjalistyczne ogrody.
  • Najnowsze posty napisane przez: Ardian
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Data
  • Re: Nie masz z kim pisać?
    Jak otrzymam już akceptację szukam osoby do popisania. Niestety u mnie z czasem jest różnie więc i odpis może być różnie. Postaram się pisać w miarę na bieżąco, ale byłbym wdzięczny za wyrozumiałość. Z góry dzi…
    1028 Odpowiedzi
    381282 Odsłony
    Ostatni post 13 lat temu Wyświetl najnowszy post